A 158.-ik oldalon látható az alapjárat beállítása. Szépen lementem és 10 perc alatt beállítottam az egészet. Szépen egyenletesen jár a motor 850-en és még a fordulatszám ejtést is belehet állítani gyárira. Remélem tudtam segíteni, meg én is köszönöm a tanácsokat.
Adagolót nem bízunk rá minden jött-ment autószerelőnek mondott kontárra. Ahhoz komoly felkészültség, tapasztalat és felszereltség / adagolópad stb. / szükséges. Én csak ilyenhez hordom a traki és szgk. adagolóimat. Igaz, én Debrecenben könnyen beszélek. Megbízható autószerelőm meg nincsen sajnos.
Mielőtt Hódmezővásárhelyen a patkány sajtiék át nem vágtak azelőtt a mienk is tökéletes volt. Adagolónak széttört a bele ezek meg kiadták valami kontárnak valami talán Attilának ott (hofer traktortól kedve minden lom ott van az udvarában a tetűnek) és az megjavította szépen azóta egy szar lett. Nekünk is most annyit forog de van amikor kevesebbet jóidőben télen meg általában az 1100 vagy 1300 körül. Szóval ennyit a szakszervízről. Persze mi csak akkor tudtuk meg hol van a kocsi mikor már késő volt.....
A tulajdonomba került egy citroen berlingo 1.9D kisteher. Nagyon elégedett vagyok vele, de lenne egy problémám mégpedig az alapjárat. Hideg motornál és teljesen üzem meleg motornál is 1100-at pörög a motor. Mi lehet a probléma? Adagolóval van valami?
Sziasztok márkatársak! Ma tulaja lettem egy 2000-es, 1.9 D Berlingónak. Lehet rosszul kerestem, de nem találtam magyar nyelvű manuált a típushoz. Első körben olajjal kapcsolatos kérdésem lenne.Milyen és mennyi a motor és váltó olaj gyártóművi előírása? A motorolajra 4.3 l-t találtam. A másik kérdésem, hogy a légzsák ellenőrző lámpának hol kell kigyulladnia, mert 2 db sárga visszajelző világít a gyújtás ráadásakor és mind a kettő el is alszik indításkor. Az egyiken látszik az izzítást jelző piktogram, de a másikon nem nagyon lehet kisilabizálni a jelet, hogy mi lehet. Köszönöm előre is a válaszokat.
A kutya fáját akkor nem én zavarodtam meg és hangokat hallok. :) Nálam is ugyan ez esőben. + mivel már nem volt -10 és alatta a hőmérséklet a kopogás vagy mi (olyan mintha ki akarna esni a szélvédő vagy kitörni vagy nem tudom) megszünt. Ez azért érdekes ez előtti években nem volt, tavaly már kicsit lehetett hallani az idén viszont brutálul félelmetesen. Lehet az a fő baj, hogy '97 évjárat. :) Ez a kis kálvária hidegben és esőben nyilván egy X akta lesz... :) Kár mert azért idegesítő egy idő után...
Nagy baj van vagy én örültem már meg vagy a szélvédő pattog(vagy mit csinál menet közben) rázós úton. Annó volt szélvédő cserénk de az elmult néhány napban egyre jobban lehet hallani. Anyos oldal felől jön ez a roppant zavaró hang. Mielőtt nem voltak ezek a hidegek nem lehetett hallani. Vagyis annyi esőben meg mintha lögyögne a víz valahol benne vagy olyan valami hangja van. De ez a két hang valahonnan egy helyről jön kb. Roopant zavarós és marhára idegesítő! Egyszerűen ilyet még nem hallottam. Esetleg valaki járt már így? Agyam eldobom ez mi lehet. Vagy forduljak orvoshoz? :D Igen valóban mostanában nem iszom rendesen... :)
Tehát valaki valaki tapasztalt már ilyet vagy hallott ilyesmiről az kérem segítsen már valahogyan!?
Vagy létezik az hogy a szélvédő tud ennyi mocorogni? Menet közben próbálom fogdosni nyomkodni, de semmi változás...
van esetleg valakinek villamos rajz hogy van bekötve a bsi-be.könnyebb lenne mint vezetékszámok alapján meg keresni hova megy, esetleg a bsi-ben ment el valami ami a jobb oldalt kapcsolja.köszi
Valószínű, hogy valamelyik izzó kiégett és zárlatot csinált. A BSI tiltja le a zárlat miatt. Ha kicserélted a rossz izzót, akkor magától észre veszi és működni fog. Ha nem veszi észre, akkor
próbáld meg: motorháztető kinyit, gyujtáskulcs kivesz, ajtók becsuk, vársz kb 20 másodperc (hallani kis kattanás a motor térből) akksisaru levesz, vársz 30 másodperc, akksisaru vissza.
Az akksisaru levétele miatt újra kell állítgatni az időt, dátumot a kijelzőn, esetleg a rádió beállításokat is, sőt lehet, hogy a központi zárat is tanítani kell. A fent leírtakat úgy is hívják, hogy BSI reset. A neten lehet konkrétabb resetet is találni, de nekem ez az eljárás amit leírtam bevált és egyszerűbb mint a netes.
Üdv mindenkinek! Keresek olyan 3mm csövet ami jó lenne a felnyúló ajtóba. Az ablakmosó csöve tört el valami gumi cső kellene ami bírja a hideg téli napokat. Ha valaki tud ilyet ami jó lenne azt nagyon megköszönném.
Érdemes csere-bere előtt megnézni a csatlakozót, hogy passzol- e a másik kijelzővel. A "bővebb" kijelző kiírja, hogy melyik ajtó maradt nyitva, a gyári rádó infót, dátumot, a kiírás nyelvét lehet változtatni kb 5 nyelvből (magyar nincs benne), és a dátum ÉÉ,HH,NN sorrendjét. Nekem egyéb infót nem ír ki. (2004-es benzines)
Üdv.: Ha kicserélem a sima órás központi kijelzőt akkor fog több adatott kiírni? Pl. pill. fogyasztást,hőmérséklet(az csak akkor ha van a tükörbe szenzor) azt már tudom.