Jaja! :-) Próbálom megtalálni az ideális pozíciót a nagyobb sebességhez, de annyira nem hiányzik a száguldás. Mióta kapott egy közepes plexit, azóta egy fokkal jobb a helyzet! Bukóm Nolan 101, nekem megfelel, bár van egy HJC is, ami azért halkabb - viszont nem nyitható... :-) Valamit valamiért!!! ;-)
Az enyém pont olyan, mint a tiéd, csak fekete a blokkja :D Naked rulez :)))). Nem olyan gáz ám, kicsit hátrébb csúszol a nyeregben aztán annyi, de mondjuk sisakfüggő is a dolog. Az előzőben a 120-at sem bírtam 10 percnél tovább.
Én most mértem pénteken az 1.2-n, két 44L-es oldaldobozzal 100-110-zel 5.3, autópályán haza ugyanezzel a kombóval 140-150-nel 6L. Nekem az utóbbi a max, amit hosszú távon bírok, úgyhogy elégedettségem maximális.
Nekem még nincsenek komolyan értékelhető adataim,egyenlőre alig valamivel több mint 400km van a gépbe.Ahoz képest,hogy nyers a motorja elég jó eredmény a fogyasztás,én kicsivel többre számítottam.
nekem uccso leveg-olajos 650-nel is 5.0-5.5...ugy latszik akkor minden rendben :) 6 liter csak (nekem) extrem esetben volt :)
Az el tudjatok kepzelni, hogy 27ezer km utan is jonak tunik a lancom es a lanckerekem? Azert gondolom a 30ezresnel illene a gep iranti tiszteletbol lecserelni, nem? A gyari gumi is elment 24ezret, ilyen szinten szelid motoros vagyok.
Nekem korábban is nakedbike-om volt egy Kawasaki Zephyr.Nem vágytam ennél több szélvédelemre.
A kipufogó mérete nem zavar annyira(esetleg súlya),de a hangja nem szép.Nem kell,hogy hangos legyen,de kicsit erőteljesebb.Majd meglátom,egyenlőre ráér ez a kérdés.(Itt ráadásul az uj kipufogót be kell vezettetni a forgalmiba).A Kawám hangja dögösebb volt.
Nekem azS4 hangzás sem annyira tetszik,legalábbis nem jobban mint egy V2.