Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.11.18 0 0 5676
A ráncajtós 260 a legszörnyűbb..... Van amelyik volánnál mánia a Classic (Kunság, Agria) van ahol meg abszolút nincs.
Előzmény: Törölt nick (5675)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.18 0 0 5675
Ma jártam Kecskeméten, és azt láttam, hogy csomó, 200-as típuscsaládba tartozó buszt "Classicizáltak". Csuklóst is. Erre a munkára miért volt szükség? Mert a végeredmény elég ocsmány lett...
bence56 Creative Commons License 2008.11.18 0 0 5674
Nagyon leült a topik. Itt egy kép, nem a legjobb, de elmegy.
bence56 Creative Commons License 2008.11.14 0 0 5673
De már meggyógyult szegényke. Igaz egy kicsit féloldalasan megy mint ha "sántítana" de semmi baj az a lényeg, hogy a volán "legjobb" csuklósa ismét üzemel. :)
Előzmény: Rbatka (5671)
KNL-241 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5672

Na akkor adják cserébe az új gyártmányt!:D Az biztos jobban szuperálna...Meg a kis szóló proto-t is dobják ide,úgyis hiány van helyiben!:P

 

Egyszer valaki írta,hogy lehet jövőre érkezik szóló MJT helyibe,ennek mekkora a valóságalapja?Biztos forrás?:)

Előzmény: Rbatka (5671)
Rbatka Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5671
Ja, azt el is felejtettem mondani, hogy a szerencsétlen MJT megint beteg lett. :(
A csukló előtti és utáni rész között féloldalasan kb. 40 cm. magasságkülönbség volt, kettétört. Most Debrecenbe elvitték, ahol egy másik csuklós MJT is készül!
KNL-241 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5670

Szia!

 

Sajnos én is ezekről a hírekről hallottam,hogy több kisegítő elmarad a 15,29 esetében,ami azért szerintem abszurd,hiszem ha a 3/4 7-es 2 csuklósa tömve van(igaz ezt amúgy is 2 hetényi csuklós csinálja),akkor a 7 órási 29-ről nem kellene eltüntetni a szóló kisegítőt...Mert azok is tömve vannak.

Az a nagy baj,hogy szórakozik a Volán és a városvezetés a maradék tömegközlekedővel,így aztán pár év múlva elfogynak majd a hetényi utasok is.

Csak mire erre rájönnek,már késő lesz!

 

Mellékesként:

Mondanom sem kell,hogy a DAOP keretében buszmegállók és tartózkodók felújítására,illetve létesítésére beadott közösségi közlekedési pályázata a városnak NEM került a támogatottak listájába...

Előzmény: suexID (5665)
bence56 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5669
Engem nem az idegesít, hogy MAN jött hanem, hogy hol maradt el a beigért és mindem nap közlekedő csuklós kocsi. Kedves Suexid itt van a beforgatás amiről írtál. Ha ennyire rossz volna helyközi kocsi a helyiben akkor miért van reggel az 1 x3; 16 x2;19 x1; 21-1 x1; 22 x1; 23 x3; 54 x1 -es vonalakon helyközi kocsi? És múlt honapban mikor egész napoztak?
Előzmény: bretyo (5662)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5668
Ha jól emlékszem, augusztus 27-én láttam őket utoljára, akkor távoztak Szfvár felé. Most megtudtam az úticélt :-)
Előzmény: htibor (5667)
htibor Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5667
Nem talán, biztos! :)
Előzmény: Törölt nick (5666)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5666
DUD-027 és 201 talán?
Előzmény: ujfigura (5547)
suexID Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5665
De azért ne felejtsük el, hogy egy távolsági autóbuszt nem lehet helyi járatban használni, mivel az utasperon szélessége, a karfák, a csomagtartó polcok mind elveszik a helyet, ráadásul ezeknek a gépeknek a fogyasztása sem biztos, hogy olyan kiemelkedően jó lenne városi körülmények között. A másik kérdéskör ugye a helyközi, én azt mondom, hogy talán még onnan be lehetne forgatni autókat mondjuk külterületi helyijáratokra (15, 29, 52) és itt már valóban a Volán a rugalmatlan fél.

Mostanában egyébként több ismerősöm is reklamált, hogy a 29-es és 15-ös rásegítők délelőtt és délután elmaradnak, így az emberek ott nyomorognak a buszon. De nem baj, véletlenül sem kell reform a helyi közlekedésben, és még csak eszébe se jusson senkinek kocsit vásárolni a helyi flottába, az a lényeg, hogy van 3 darab 9700-as Volvonk remekül kihasználva, meg mondjuk egy 5-6 utassal guruló 7700-as Volvonk Kiskunhalason.
Előzmény: Rbatka (5659)
suexID Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5664
Hétköznapokon átlagosan 4-5 kocsi hiányzik az üzemből, mert karbantartanak, felújításon vannak, vagy egyszerűen lerobbannak. Ilyen körülmények között sajnos nem nagyon lehet válogatni, hogy hova mi menjen, főleg ha arra a vonalra az a kocsi van kiosztva. Persze lenne megoldás a kérdésre, például szakadt 256-osok vásárlása helyett jól jönne valami beszerzés helyijáratra is, ugyanis idén 1 kocsi kiesett (598), viszont nem jött a helyére semmi. Kíváncsi vagyok mik a vezetés tervei Kecskemét helyi közlekedésével, ugyanis még 1-2 év ilyen kaotikus üzem és az emberek vagy előveszik a porosodó bicikliket, vagy autóba ülnek majd, és max. az egyébként is ingyen utazó nyugdíjasok fognak traccspartyzni a buszokon.
Előzmény: bence56 (5657)
suexID Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5663
A fotós kollegák figyelmét felhívnám, hogy a Tesco - Kurucz tér ingyenes járaton ma egy 2 ajtós, fehér Neoplan elővárosi kocsi közlekedik (bár ahogy elnézem nem egyedi eset, mivel teli van Tescos matricákkal. Hasonló kivitelű, mint az Autoflexes gépezet.
bretyo Creative Commons License 2008.11.12 0 0 5662
Nekem nem kell bemutatni ezeket a buszokat meg azt is nagyon jól tudom hogy NEM vettük őket. Amikor ezeket átvették, még az akkori főnök is azt mondta, hogy "ó milyen, jók, milyen szuper buszok" csak azt elfelejtették hozzá tenni, hogy meddig! Mert valóban jó, szép modern stb de csak akkor ha jó és nincs vele semmi baj. Az utóbbi időben nem is volt semmi gond vele, csak most. Általában úgy szokott lenni, hogy egy ideig jó egy ideig rossz. Megsúgom neked OFFban hogy a kocsi kész van és jó!
Egyébként a tegnapi MAN kocsi meg forda szerint ment. Szerintem örüljünk neki, hogy ment ki autó. Ha meg nagyon idegesít, hogy mant küldtek tegnap reggel a 21-1 akkor menj be és reklamálj!
Előzmény: bence56 (5657)
suexID Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5661
suexid (qkacccc gmail {ponty) com :)
Előzmény: GABEN352 (5660)
GABEN352 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5660

OFF

Szépen csendben megdobsz egy imél cimmel?

Lenne egy kérdésem. Danke!

ON

Előzmény: suexID (5649)
Rbatka Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5659
Nanana!

Megrendelt, meghirdetett, fizetett járatról van szó! Ráadásul a távolságisok meg ott állnak egész délelőtt, nem hiszem el, hogy egy forda sincs, amibe nem férne bele még 30 perc. Ez a volán rugalmatlanságára utal. Mint ahogy az is, hogy külön van szedve a helyis és helyközis álláskínálat.
Előzmény: DjTom 207 (5658)
DjTom 207 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5658

 Ékes bizonyíték: ma reggel a 7.20-as 21-1-en (ahol sokszor a csuklós is kevés) a legkisebb utas befogadású buszt (MAN) küldték. Ennyit erről és a volánról.

 

Valószínűleg nem volt sok választásuk kocsi ügyben. Nemhiszem, hogy maga a volán tehet róla. :) Örüljünk, hogy egyáltalán jött busz.

Előzmény: bence56 (5657)
bence56 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5657
Hányszor mondjam még el, hogy ezeket a sz*****t nem vettük hanem kénytelenek voltunk elfogadni mert a volán akkor sem állt valami fényesen busz ügyileg (meg most sem). Ékes bizonyíték: ma reggel a 7.20-as 21-1-en (ahol sokszor a csuklós is kevés) a legkisebb utas befogadású buszt (MAN) küldték. Ennyit erről és a volánról.
Előzmény: bretyo (5655)
C. Vieri Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5656
Valszeg épp a kettő együtt a probléma. Komplikált a rendszer, de akkor még nem volt télleg annyira fejlett a számítástechnika. Lehet mostmár sokkal megbízhatóbban meg tudnák oldani a dolgot, bár lehet ez csak fikció :)
bretyo Creative Commons License 2008.11.11 0 0 5655
sziasztok!

Idézem Bence szavait: 10 éve még nem volt olyan a számítástechnika fejlettsége (akár milyen volvo), hogy hosszú távra garantálja a működést.

Ez hülyeség amít írtál, sokkal bonyolultabb és összetett a rendszere. A mostani csuklós volvóknak sokkal egyszerűbb a rendszere. Kb 1 éve itt voltak pestről a siementől akik a kombinót csesztetik és ők is azt mondták, hogy az sn12-es buszoknak a legkomplikáltabb a rendszere. Javításuk nehéz, illetve drága. Hát persze kellett nekünk ide ilyen busz.
Előzmény: bence56 (5646)
bence56 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 5654
Egy kép tegnap estéről. Szerintem mindent elmond.
bence56 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 5653
Én úgy tudom, hogy a többi helyi kocsi javítási munkái miatt csak tavasszal lesz kész a 892. Ja meg a 2 ex albás kocsi is ott van...
Előzmény: bretyo (5651)
DjTom 207 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 5652
Vagy óvodákban az udvarra. Gyerekek ellennének velük. :D
Előzmény: suexID (5649)
bretyo Creative Commons License 2008.11.07 0 0 5651
Ja el is felejtettem, 885 kész van napokban lehet majd látni, szinte kívül-belül úgy néz ki mint a 897. 892 meg nagy felújításon van. Kb. januárra kész lesz az is.
bretyo Creative Commons License 2008.11.07 0 0 5650
Nem csak az eleje lett lefényezve, hanem az egész. Nézd meg majd jobban, 597-et megcsinálták, de ugyanolyan sz.r maradt tehát használhatatlan, asszem egy szál gyufa megoldaná a problémát.
Előzmény: bence56 (5647)
suexID Creative Commons License 2008.11.07 0 0 5649
Akkor remek lenne tartózkodónak például Heténybe, meg mondjuk Homokbányára. :D
Előzmény: Rbatka (5648)
Rbatka Creative Commons License 2008.11.07 0 0 5648
Abból amit megvennének, az a műszerfal, és a vezetői szék, a többit, talán kilóra(ennyiből nem jön ki a két 35 millás Credo ára). De most keress egy olyan hülyét aki ezeket megveszi(főleg ilyen állapotban, és ilyen fogyasztással).
Előzmény: suexID (5643)
bence56 Creative Commons License 2008.11.07 0 0 5647
Jaj majd el felejtettem, hogy a GVM 006-nak (valami csoda folytán üzemel :) ) az eleje újra lett fényezve és eltünt róla a "tuning csík" :( . Így nehezebb lesz megismerni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!