Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 124687

Bontottan érdemes keresni. 

Előzmény: bambipug (124686)
bambipug Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124686

Sziasztok! Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? 

Feleségem autóján pár napja ez jelent meg. Érdemes javíttatni vagy nézzek bontott kijelzőt? 

Előre is köszi... 

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124685

Én is leszokattam a macsekot a "madaras" gázolajról és a Maxx-ra váltottam.Észrevehetően + a változás :)

Előzmény: Smíró (124683)
FeZ_ Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124684

A víz ellen a legjobb "adalék" a tiszta alkohol. (mondjuk nem egyszerű beszerezni ma már sajna)

Az alkohol oldatban tartja a vizet és elkeveredik a gázolajjal is. Kis mennyiségnem semmilyen problémát nem okoz. Benzines autóba használtunk még denaturált szeszt is, de azt nem tudom, hogy a diesel rendszere ahhoz mit szól, azt könnyebb beszerezni. Talán semmit.

Télen régebben a gázolaj mellé mindig tettem benzint is, úgy kevésbé volt érzékeny a hidegre, nem dermedt meg az üzemanyag akkor sem, ha "elfelejtették" rendesen adalékolni. 20L gázolajhoz tettem 1 L benzint. Csak az arányok miatt írom. 

Előzmény: Smíró (124683)
Smíró Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124683

A francba: Auchan előtt tankoltam prémium gázolajat még melegebb időben. Ahogy beállt a hideg, bim-bam  - víz a gázolajszűrőben. Lecsapolás a szűrőben, de hidegindításkor újra dobta.Vizet nem láttam a leengedett gázolajban. Új szűrő csere, mert eddig is többet megkapott a verda, mint amit átlag autós rászán. Hiba továbbra is, ha nem melegen indítottam. Már épp érdeklődni akartam itt, hogy mi okozhat ilyet, de csak sikerült kiautózni a trutyit és visszatértem a jól bevált MAXX M-re. Hibaüzenet már nincs. Szóval tankol a f-m még egyszer gyenge naftát. És akkor azzal kapcsolatosan, ami pár hete volt téma, hogy esetleg ilyen esetben milyen adalék segíthet? Mert kissé paráztam. A 2 utolsó tankolásom nem volt fényes, pedig lassan 12 éve csak prémiummal járok. Szóval nagyon oda kell szerintem figyelni és soha többet "gagyi" kút. Pedig azt hittem, hogy az Auchan prémiuma azért csak jobb a sima gázolajnál.

 

 

Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124682

Azt lenne jó tudni hogy egy működött BSM-et hányás biztosítékok van áram gyújtás nélkül és gyújtáson. Elméletileg váltóhibáson volt az új.

Előzmény: FeZ_ (124681)
FeZ_ Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124681

Múltkor amiben BSM-et cseréltem, nem voltak megégve a biztosíték lábai, de nem indult (pontosabban nagy ritkán beindult) és a BSM volt a hibás.

 

Előzmény: Cajg001 (124679)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124680

Értem  köszi az infót, az is lehet a második Bsm is kuka a kolegának. 

Előzmény: FeZ_ (124677)
Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124679

A BSM-et cseréltem, a BSI-hez nem nyúltam. A réginél meg voltak égve a biztosítékok szárai és nem is tudtam szétszedni.

Előzmény: FeZ_ (124678)
FeZ_ Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124678

Azonban a BSI küldi el neki az engedélyező (nyitó) kódot, hogy indulhat. Ha azt nem kapja meg, nem fog indulni. (persze ha kiírják a vezérlőből az immo-t, akkor igen :-) )

 

Előzmény: Cajg001 (124676)
FeZ_ Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124677

A jobb érthetőségért így egyszerűbb lenne:

 

BSM = Motortéri "biztosítéktábla"

BSI = Utastéri "biztosítéktábla"

 

A BSM-et nem kell programozni, a BSI-t kell, de a bontottat csak simán nem is lehet, azt először törölni kell, ill. eredeti, üres állapotra visszaállítani és utána felprogramozni. (Tudtommal)

 

BSM hiba miatt is simán csinálhatja, hogy nem indul és egy rakás hiba van benne eltárolva. Valamelyik (fejből nem emlékszem, csak ha látom) 30 A-es biztosítékra a BSM-ben ha áramot ad az ember és indul, akkor a BSM a rossz.

 

 

Előzmény: hayabusa123 (124669)
Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124676

Az immó elméletileg a motorvezérlő elektronikában van.

Előzmény: Cajg001 (124675)
Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124675

Az a testet is levettem, nincs elrohadva. Ha tanítás lenne miért indult miután kicseréltem? Most tanítani sem lehet mert gyújtás nincs, és ami azon keresztül megy. Rádió szól, helyzetekről , vészvillogó megy.

Előzmény: hayabusa123 (124673)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124674

Szia mi van  kocsival indul? 

Előzmény: Törölt nick (124641)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124673

A testkábel a váltó tetejére van csavarozva M8 csavar, de lehet sz~t ven rohadva a kábel. Aksirol vigyél vastag kabelt az öninditora, és a blokra úgy nézd meg, és + a behuzomagnesre gyujtáson, beindul e? Ha semmi, az önindito is lehet ha így nem teker ha igy kötöd kiiktatsz minden eredeti kötést, hibát. 

Előzmény: Cajg001 (124670)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124672

Az imo is a Bsi ben van elméletileg nem indulhat amíg fel tanitod az nem lesz jó. Most hogy a szám stimmel az imo nem az tuti. 

Előzmény: Cajg001 (124670)
Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124671

Már átnéztem az összes biztosítékot kint a motortérben, kivettem az akkut, visszaszedtem az összes +,- csatlakozást az állítólagos megcsiszoltam+ kontakt spray, a bsm+ motorvezérlő csatlakozókat kontakt sprayztem. Elfogytak az ötletem. Szeptemberben mikor először megállt elkezdtük húzni a szervizbe, és mikor elszakadt a kötél egy kereszteződésben és ahogy a lökhárító alsó csapódott a kötél visszajött minden. A szervíz és csak mosolyogtak, semmi hibakód, rá egy hónapra oviból haza már nem indult, kijött a szervíz az autó indult mint ha mise történt volna, hibakód semmi. Valami kontakt lehet de hol?

Előzmény: Cajg001 (124670)
Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124670

Azt mondta szerelő ha egyezik minden száma nem kell programozni. Még akkor el sem indult volna szerintem. Semmi gyújtás sincs, így a hibát sem tudják kiolvasni. A test kábelt a generátoron én is furcsálom, de Máté írta nála az volt a hiba.

Előzmény: hayabusa123 (124669)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124669

Szia Bsm=Bsi modul? Én úgy tudom programozni kell mielött beindítod a peugeotot, neked is így volt? Generátoron testkábel? 

Előzmény: Cajg001 (124667)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124668

Szia, 1.6 psa dieselen már használtam sprét hihetetlen, szuper, kipucolt mindent hibakód megszünt. 

Előzmény: telamonios (124660)
Cajg001 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 124667

Szia! Cseréltem a bsm modult, elindult az autó, jártam vele. Ma reggel megint nem indul. A generátoron merre van testkábel?Én csak a pozitívat találtam felül.

Előzmény: Ducsai Máté (124629)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.12.21 0 0 124666

Jobb oldali tükörben van alul a hőfok érzékelő , ugymond kalibrálni szokták,mégpedig úgy,hogy felmelegítik  valamivel vagy 50 C fokra és majd visszahülve beáll a reális hőfokra.Régebben írta itt valaki.

Mi inkább cseréltük,pár 100 forint. 

Előzmény: [fidelio] ZsoltiD (124662)
[fidelio] ZsoltiD Creative Commons License 2018.12.21 0 0 124665

*Fahrenheit

Előzmény: [fidelio] ZsoltiD (124664)
[fidelio] ZsoltiD Creative Commons License 2018.12.21 0 0 124664

Bakker, tényleg, az a default beállítás (Farenheight)...

Bocsi, figyelmetlen voltam.

 

Köszi a segítséget! :)

Zsolti

Előzmény: Törölt nick (124663)
Törölt nick Creative Commons License 2018.12.21 0 1 124663

0 Celsius fok = 32 Fahrenheit fok

Előzmény: [fidelio] ZsoltiD (124662)
[fidelio] ZsoltiD Creative Commons License 2018.12.21 0 0 124662

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem egy 2005-ös Peugeot 307 SW Husky, 1.6 benzines kocsival kapcsolatban.

Nemrég cserélték a kipufogót. Hegesztés miatt ugye leszedték az akkumulátorról. A következő jelenség lehet véletlen egybeesés, de ez után tűnt fel.

Azóta látom, hogy a multifunkciós kijelzőn a külső hőmérséklet 28 °C-al többet mutat a valós értéknél.

Ma pl 0 fok volt (28-at mutatott), és villogott (Ice alert), emiatt gondolom, hogy valahonnan csak tudja a helyes értéket, mégis ennyivel többet mutat.

Próbáltam újra az akksi saruját le-felrakni, de nem változott a dolog.

 

Szerintetek melyik részen lehet a hiba?

 

Előre is köszi!

Zsolti

 

 

régi új skodás Creative Commons License 2018.12.20 0 0 124661

Köszönöm! Megnézem.

Előzmény: meromokus (124655)
telamonios Creative Commons License 2018.12.20 0 0 124660

A részecske szűrőt tegnap tisztították kapott FAP folyadékot is.
A fedélzeti nyavalyog

- az EGR szelep működésérért
- izzítási problémát jelez

Ezenkívül rámértek a termosztátra állítólag nem zár le.

 

Valakinek van tapasztalata a EGR tisztító spré kapcsolatban?

Előzmény: hegizoli 307 SW (124622)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.12.20 0 0 124659

Nézd meg lécci itt is : https://www.facebook.com/groups/pug307hu/

 

Szuper ,h jó lett a fűtés,ezeken a hideg napokon. :) 

Előfordul,hogy több éves járgányoknál keletkezik némi kotyvasz a víztérben és betelepszik a hűtő aljába

illetve a fűtőradiátorba. Mindkettőt lehet tisztítani.

Előzmény: Janika005 (124658)
Janika005 Creative Commons License 2018.12.19 0 0 124658

Sziasztok csomagterajto burkolatot keresek valakinek esetleg van vagy tudja valaki hol lehet beszerezni ?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!