Sziasztok olyasmi kérdésem lenne hozzátok,hogy mitől lehet az amikor 60-tól 80-ig ráz az autó eleje,aztán 130-nál már annyira ráz,hogy tovább nyomni nem is nagyon lehet !!! Várom az észrevételeiteket..köszönöm
Köszönöm, azt is megtudtam, amit a nálam töltött 7 hónap alatt nem tudtam az autóról :) (Automata fényszóró felkapcsolás aktiválása :) )
Azonban sehol nem találtam választ arra, hogy miért nem akar a lámpamosóm működni.
egyszerűen nem jön elő és a víz sem csepeg alatta, azonban a szivattyú működik, hallani, hogy felkapcsolt lámpáknál hangosabb, mint egyébként.
A hétvégén sikerült szereznem bele CANBUS rendszerű jégfehér ledes helyzetjelzőket, hát addig oké, hogy nincs hiba, nem villog, de a minőségén vitatkoznék, egy 150 km-es út alatt mind a kettő eltört!!??? (levállt a foglalatból) még szerencse, hogy valahová eltűnt a lámpából, most idegesítene hogy benne van :D
Most van tervben, hogy a ködlámpát átalakítom nappali menetfénnyé, szerelővel beszéltem, állítólag csak rellét kell tenni hozzá + úgy gondoltam, hogy az izzót is kicserélem benne sokledes H1-re, vagy Xenon
.
Mivel sajnos az enyém még csak az első szériás (2003.08) így nincs hozzá gyári DRL fény, de mivel tetszik, és nem igényel sok munkát, megoldom.
KÉRDÉS: nektek is matt egy kicsit a ködlámpa? jópár 607-et láttam a környéken, de a tompitott fényszóróhoz viszonyítva a ködlápa olyan, mint ha gyárilag párás!? lenne. Ez hülyén hangzott :)
Valamint az is érdekelni, hogy a lámpamosóm nem működik, nem jön ki. Amikor felkapcsolom a tompitott fényszórót akkor hallom, hogy hangosabban búg, de semmi. mi lehet a probléma? tudtok-e megoldás? Köszönöm a választ. Üdv.: Zoli
Az utóbbi időben egy olyan jelenséget vettem észre, különösen álló autónál alpajáraton, hogyha bekapcsolom a klímát akkor enyhe rezonációt érzek. Picit remeg a fordulatszám is és enyhén remeg a kasztni. Én menet közben is érzem. Korábban nem tűnt fel, illetve másik klímás autónál nem érzek ilyet, úgyhogy gondolom nem normális jelenség. Valami csapágy kezdi megadni magát? A kompresszoron cserélhető a csapágy, remélem nem kell új kompresszor? Ha valaki tudja mi lehet a gond, kérem írja meg, hátha még a nagyobb baj előtt el tudom csípni a "bűnöst".
Segitségetekre lenne szükségem.Tegnap vettem egy autómata 2003 as 607-esről van szó.Lassú fékezéskor a pedálon érezni lehet hogy felüt egy párat.ABS hibára gondolok,de nem vagyok biztos benne.A bal első keréknél hallom.Volt már valakinek hasonló problémája?
A másik, hogy a hátsó ablakemelők nem működnek csak a vezetőoldali gombokról tudom fel-le húzni.Van esetleg valami biztonsági kapcsoló ahol letudom blokkolni hogy scak a vezető tudja működtetni az ablakokat?
Sziasztok volna olyan problémám,hogy vezetés közben a műszerfalon az olajnyomás felmegy akár 120-ra is és általában ezért is nem nagyon merem nyomni a gázt..ha 90-el megyek akkor kb a 100-son áll a mutató..nem tudom mennyi a norma amin kellene lennie a mutatónak??? Vagy mi okozhatja ezt a problémát??Ja és most cseréltettem olajat,szűrőket a kocsiban.. Mert nem akarok egyszer kirepülni a kocsiból,ha felrobbanok vele ..hehehehee :)))
Sziasztok.Csakapécs!Én mi elött megvettem a 607-esemet egy új Passatot néztem szalonban és mondtam,hogy erre nem fogom kicserélni a 400.000 km-es Megane-omat.Egy ici-picit tágasabb,gyengébb anyagok vannak benne és elég rossz hírű.Na ezután láttam meg használtan a mostani autómat.Faterral egymásra néztünk és mondtuk,hogy ja mégiscsak kéne autót cserélni... Egyébként taxizok a 607-essel,sok kollégával szoktam beszélgetni és egyértelműen megállapítható,hogy az új Passatok és a W210-es Merci igazi anyagi csődök.Úgyhogy aPassattal való összehasonlítás lealacsonyító.Nekem amúgy 2.2 hdi biturbóm van chiptuninggal/200feletti lóerő/.Nem szoktak lehagyni Passatosok
Hello Mindenkinek! Nagyon köszönöm a véleményeket!!! Annak külön örülök, hogy senki nem akar a 607-ről lebeszélni. :) Asszem ezek után jobban megnézem a dízeleket is ebben az autóban... Nem azért mondtam a benzinest, mert félek a dízeltől (volt pár francia dízel a családban, Pug 405, Citro bx, xm, mondjuk az xm az egy külön lapra tehető. :)) Szerettem volna egy olyan franciát, amit egy passat, octavia, stb nem hagy ott. Sajna a környezetemben majdnem mindenkinek német autója van és szeretnék egy kicsit visszavágni nekik, hogy na srácok, most lehet jönni a Frittzekkel... :) Persze kényelemben sehol sincsenek a Franciához.... Pl. az xm-nél kényelmesebb autóba még nem sikerült ülnöm. Esetleg tud valaki Baranyában, esetleg Somogyban hozzáértő szerelőt? Nem szakszervízre gondolok, sajnos velük nincs túl sok jó tapasztalatom.
Szia én szervizelem ezeket az autókat , a 2001 2002 példányok között már nagyon kevés a jó állapotú a nagy része le van harcolva , 1mft alatt nem nagyon lehet jót találni, az első szériásban a 2.2hdi a legjobb választás , nem hibamentes , de megvan mindenre a megoldás. Az újabbakban jó a 2.0hdi 16v 136le nagyon gazdaságos vele az autó és elég jól rángatja a kasznit.
Benzinesből én is csak a 3.0 ajánlom , de igazából nem ajánlom.
Szia! Persze,persze a fogyasztásra értendő. De ha az neked nem probléma,akkor semmi baj,de én akkor is a dízelt ajánlom!
Nem azért mert nekem az van,hanem mert mindenhol azt hallani,h a Peugeot dízel motor egyszerűen ELNYŰHETETLEN!!!!!
A fogyasztása 6 és 7 liter között van,ami egy ekkora autótól ez finoman szólva is fantasztikus teljesítmény!
Ha akarom,nincs ellenfelem az autópályán (na persze csak ésszel!!!!) hidd el,nem kell 3 ezres moci. Minek???? Ötödik sebességben még ránt egyet a motor 150-nél,ha odalépek neki,akkor gondolhatod... Mint a vadállat... :)))))))) Ok,nyilván Te döntesz,én csak tippet adtam! Az tuti,h nem bánod meg,ha egy ilyen autót veszel,ebben biztos vagyok. :)
Nekünk volt egy 10 éves 2.2Hdi aut. -ánk. 1 évet használtuk. Nagyon szerettük. Kényelmes, a motor a mindennapi használatra elég erős.
Ebben még a 4 sebességes 4hp20 (német) váltó volt. A szomszéd nagy automata váltó szaki és a régebbi váltót ajánlotta, olcsóbb a javítása ha oda kerül a sor. A 6 sebességesek japán váltóval vannak szerelve, azoknak húzósabb a javítása. A 4hp20 pl. merci vitóban is használt váltó, rengeteg bontott és utánygártott alkatrész van hozzá.
3 hiba volt nekünk amit kiemelnék neked:
1. A kis kijelző ami bemelegedés után olvashatatlan volt.(de mint kiderült az előttem lévő írásokból a citroené jó hozzá.)
2. A részecskeszűrő eldugult, és hozta mindig az antipollution hibát. (de azt sikeresen orvosolták, tehát van rá megoldás)
3. Az elektromos ülés jobbra balra mozgott ahogy emeltem fel meg le. (na erre nem találtam segytséget, még a peugeot szalonban dolgozók sem találkoztak vele, lehet csak nálunk volt ez. passz.)
Csak azért adtuk el mert új autó jött. Amúgy hiányzik a családnak.
Szia! Nekem több mint 4 éve van,de még semmi bajom nem volt vele! Dízelt vegyél,a benzinesre,főleg a 3 ezresre rámegy a gatyád.
Automatát se vegyél,sok rosszat hallottam róla,meg aztán majd én eldöntöm,h mikor váltsak.. Szóval én jobban szeretem,ha én váltok.
Már 2 vizsgán ment át úgy a kocsim (2,2 HDI -bőven elég,így is felszaggatja az aszfaltot!!!),h HOZZÁ SEM KELLETT NYÚLNI! A szerelőm mondta is,h az ilyenfajta autót nem szeretik-- már amivel az égvilágon semmi baj nincs...
Szóval én csak jót tudok mondani Neked,bátorítalak,h vegyél nyugodtan,de azért nézesd meg egy szakemberrel előtte.
Egyébként meg piszokul kényelmes,elegáns,gyönyörú,jó fogyasztású,gyors és nem utolsó sorban BIZTONSÁGOS! Nem egyszer,nem kétszer
még a BMW-sek is megnézték... na persze titokban.. Semmivel nem cserélném el!!!!!!