Keresés

Részletes keresés

f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14380

Meg kell menteni ami menthető.

 

Mindent? Miért?

 

 

28 ból mind a 28 kevésbé.

 

28 ból van pár ami jobb sorsot érdemelne.

 

11 maradhatna.

Hazánk legmeredekebb nagyvasútja ha jól tudom.

 

13 Franciavágás miatt meghagynám a (Kisbér)-Veszprémvarsány-Franciavágás-Pápa szakaszt, ez most a Pápai osztálymérnökséghez tartozik.

cca 1987 ben ben vonatpótlók járatak akkor újjították fel, igaz nem csúcsminőség de elmegy.

Kisbér-Környe neccesebb

 

 

14 lényegi megtakarítás nem érhető el,(nincs állomási személyzet, rádiós vonal)  maradhatna

 

22 nincs személyzet maradhatna

 

23 személyzet minimális, Lendva meg a kisvasút miatt maradhatna

 

24 rövid szakasz, nem tudom, nagy megtakarítás nem érhető el, végső esetben iparvágányá nyilváníttanám

 

37 Mesztegnyő-Marcali-Balatonszentgyörgy szakasz szerintem fontos.

 

62 Hakány-Villány vagy Siklós Villány és a beremendi cementmű miatt maradhatna a többi nem lényeges.

 

76 teherszállítás miatt iparvágányá nyilvánítva

 

78** nem tudom Tóték eddig fizettek a felső szakaszért

 

84 teherforgalom miatt meghagynám, fa, tégla, kő stb

 

87 felső nem tudom

 

Ha bezár akkor ott sohatöbbet nem lesz forgalom

 

88 mivel nincs teher ezért jelenleg kicsi a jelebntősége én nem ragaszkodom hozzá

 

95 ha felhagják és ne lesz vonat akkor

 

Kb így néz ki majd a képek a 95 östől nem messze készültek

 

Ott még a vonatok várakozásához használt fém várót is "félig" ellopták

 

Jut is marad is....

 

98 felső meghagynám

90 -es felújjításakor erre jöttek a vonatok

 

112 napi 14 embernek hiányzik , mehet

 

126 megszünhet felőlem

129 szintén, Békésről nagyon kevesen használják

 

127***

nem tudom

Köröshanagyharsány talán lecsúszik még jobban, kár, hogy komádi messze van, íhg Körösújfaluig talán maradhatna

 

 

 

Itt viszont ténylehg meg lehet kérdezni miért nem kerüklt rá a listéátra a 117es? trains.hu is kifogásolta

 

vvan nagyon rossz állapotú vonal pl 113

meg hasonlók, azok is megúszták

112 kivételével a Debreceni 100-119 csoprt megúszta

 

mázlisták.

 

Előzmény: orangutan (14373)
orangutan Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14379

Akkor lett préri, amikor megszűnt a vasút!!!

 

Biztos vagy benne, hogy nem fordítva volt?

 

Igen, de sok esetben az emberi hozzállásnak sokkal nagyobb a súlya, mint a pénznek.

 

Akkor próbálj meg (jogszerű keretek között) változtatni az emberek hozzáállásán.

 

De miközben ezt teszed, ne lepődj meg rajta, hogy mások is ezen igyekeznek, csak éppen valamilyen más irányba. Nekik is ugyanúgy joguk van hozzá.

 

Ki mondta, hogy mindent???

 

Ha nem mindent, akkor mennyit? Melyikeket? Ki határozza meg a szempontokat, és miért nem én?:)

Előzmény: v_peti (14377)
BAKTER Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14378

Te se' figyelsz! Az eredeti hozzászólásban BKV helyszíni bírságról volt szó.

 

 

Előzmény: v_peti (14375)
v_peti Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14377

Jó pár helyen jártam ahhol megszűnt a vasút.

Éltem is ilyen helyen.

Igazi préri lett.

 

Egy igazi prérire (ha átmenő forgalom sincs), minek vasút?

 

Akkor lett préri, amikor megszűnt a vasút!!!

 

Minden esetben egyedi megoldásssal meg lehet menteni.

 

Attól félek, hogy minden egyedi megoldásban szerepel az a bizonyos "p" betűvel kezdődő dolog.

 

Igen, de sok esetben az emberi hozzállásnak sokkal nagyobb a súlya, mint a pénznek.

 

Meg kell menteni ami menthető.

 

Mindent? Miért?

 

Ki mondta, hogy mindent???

Előzmény: orangutan (14373)
v_peti Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14376

A tömegközlekedési cégek az összeget saját maguk határozzák meg. MÁV-ból egy van, de Volánból sok.

 

Előzmény: v_peti (14375)
v_peti Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14375

Vidéken egy bliccelés 4-5000 forint, míg Budapesten ennél olcsóbban megúszható.

 

Előzmény: BAKTER (14374)
BAKTER Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14374

"Vidéken nem 2500 Ft a BKV helyszini bírságh mint Pesten, hanem 5000-6000"

 

A BKV-nál nincs helyszíni bírság, sem Budapesten, sem vidéken.

 

Csak el kellett volna ezt olvasnod és nem írsz le valótlan dolgot:

"PÓTDÍJAK

Ha Ön érvényes jegy vagy bérlet nélkül utazik, vagy megszegi az utazási feltételeket, pédául:

  • Helyszíni fizetésnél: 2.500 Ft
  • Utólag 30 napon belül, csekken befizetve*: 7.000 Ft
  • 30 napon túl befizetve: 14.000 Ft "
  •  

    Meg nincs külön vidéki (környéki) és budapesti pótdíj.

    Előzmény: f_k (14366)
    orangutan Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14373

    Az a baj, hogy én 100 % ban tisztában vagyok azzal mi jön egy vasútvonal megszüntetése után.

     

    Szerintem meg az a baj, hogy sokan vannak, akik azt hiszik, és meggyőződéssel állítják magukról, hogy 100%-ig tisztában vannak ezzel vagy azzal.

     

    Jó pár helyen jártam ahhol megszűnt a vasút.

    Éltem is ilyen helyen.

    Igazi préri lett.

     

    Egy igazi prérire (ha átmenő forgalom sincs), minek vasút?

     

    Minden esetben egyedi megoldásssal meg lehet menteni.

     

    Attól félek, hogy minden egyedi megoldásban szerepel az a bizonyos "p" betűvel kezdődő dolog.

     

    Meg kell menteni ami menthető.

     

    Mindent? Miért?

     

    Menthető az a csirke is, vagy az a bokor krumpli, amit jövő héten meg fogok enni. De ha megmenteném, akkor valami mást kellene feláldoznom helyette.

    Előzmény: f_k (14321)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14372

    Ha igazságosan felülvizsgálnák, kiderülne, pár utassal lézengő személyvonatok elővárost kivéve szép számmal vannak.

     

    Ennek PHD költsége ehgy mellékvonalhoz képest 1400-1600 Pályahasználati díj

    Mellékvonalon ez a Pályahasználati díj 400-500 Ft

     

    Úgy igazságos ha a cégnél meg a társcégnél(BKV) minden vesztességforrást üres vonatot felderítünk.

    Elküldjükl a iroda dolgozók zömét, mert egy magáncég nem alkalmazz ennyi embert irodán.

     

    Ha hatékonyabb lesz a dolog egy BKV jegy termelői ára nem 500 lesz hanem csak 300 vagy így tovább

     

    Ha kiderül vidéken a pusztában a V43+ Bhv+Bhv+Bhv vesztességet termel ki kell váltani.

     

    ha csak 20-an vannak rajta akkor busszal.

     

    kilomométerenként egy fővonali személy sajnos tönbbet termel

     

    A Bz nem húzhat tehervonatot

     

    De fővonali drótos Bz sem célszerű mert 5 kocsit nem tud végigellenőrizni a kalauz 3-4 állomásközt lehet táblás megállóról jegy nélkül így menni.

     

    V43 ellenben ott bohóckodik a személylel, miközben gépre várnak a tehervonatok.

    Nonszensz

     

    Én a fővonali megtakarításból tudtam volna erdményt elérni.

     

    V43 meg tehervonatokat cibált volna

     

     

    Másik dolog:

     

    Ha sikerülne a mellékvonalakon a megmaradó részeken teherszállítást fenntartani akkor az pozítívum lenne.

     

    Félreértés én nem a személyszállítás mindeáron vaó megtartása melett vagyok

    ebben a helyzetben gyakorlatilag reménytelen.

    De a 6-oshoz hasonlóan lehetne tehertszállítás az arra alkalmas pályákon.

     

    rg7 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14371

    Megfogadtam, hogy nem reagálok a "szabi"-féle nickek nyögéseire, de elgyengültem a melegtől...

     

    Másik dolog ha a rajkai pazarló V43+BDT is megszűnne a mellékvonalbezárással akkor talán azt mondanám igen, így kell.

     

    taxxx-nak sok tanítványa van itt. Sok félresikerült. Nagyon csípem, amikor az ő mondatait ragadja ki valaki, s azt szajkózza:)

    Szabikám megnyugtatlak: az a V43+BDt december 10-től Bzmot lesz.

    Lehet lapozni.

    Előzmény: f_k (14368)
    Siemens113 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14370
    gondoltam beteszem ide is bár lehet hogy már szerepelt nem tudom mennyire hiteles információ ez:


    most hallottam valamelyik rádióban de csak egy részt sajnos (talán danubius)

    a veszprém győr vonal üzemeltetését végszükség esetén átvenné valamelyik önkorményzat (talán bakonyszentlászló de tényleg csak töredékeket hallottam : S) hogy ne kelljen megszüntetni hazánk talán legszebb vasútvonalát ;meg még elsorolták h milyen helyeket érint és h mekkora nehézség lenne ez az átvállaló önkormányzatnak de megpróbálják ha muszáj és minden kötél szakad...

    üdv :)
    rg7 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14369

    Jé! Esik!

    Az értelmi színvonal a megjelenő lózung és demagógia-zápor miatt...

    :)

    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14368

    Mivel úgyis el van döntve a bezárás, ténye ezért mindegy ide mit írunk.

     

    Döntés már van, 28 ból 20-25 ben 100%

     

    Másik dolog ha a rajkai pazarló V43+BDT is megszűnne a mellékvonalbezárással akkor talán azt mondanám igen, így kell.

    De enélkül azt mondom, a fővonali vonatban utazó  utasszám felülvizsgálat nélkül nem ér semmit a mellékvonali bezárás.

     

    Előzmény: orangutan (14365)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14367

    Hiány mutatkozik a (nem csak szavakban, hanem tetteikben is) lelkes emberekből. Vajon miért?

     

    Hiány a pénztárcámban van

    Nincs benne 500 millió Ft

     

    Én nem a Floyd vagyok vagy a Magyar Magánvasút KFT

     

    Jelenlegi tarifával, utasításokkal szervezeti rendszerrel lehetlen jól csinálni.

     

    Tarifa a pályahasználati díj az magas egy mellékvonalon.

     

    Többet szed be a pályavasút mint amennyit rákölt.

     

    Busztól nem szednek pályahasználatit kivéve autópályán. Üzemanyagban meg KB 50 Ft ot fizet egy 250 Ft / l gáolajárból.

     

     

    Előzmény: orangutan (14365)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14366

    Vidéken nem 2500 Ft a BKV helyszini bírságh mint Pesten, hanem 5000-6000

     

    Ha együtt megszünne egyszerre a BÓKV vesztességessége az a 25-30 milliárd, meg a egészégügy vesztessége, meg a MÁV fővonalak vesztessége, akkor ebbe iciri piciri csepp lenne a mellékvonalak.

     

    BKV bérlett önköltsége 15000 Ft vagy még több.

    Az utas BKSZ el vagy anélkül 40% körül fizet

     

    Hiába van tele a 7 es busz ha az is veszteséges.

     

    Ha egy olyan mamutot tart el az adófieztő mint a BKV ami tele van 40% adminisztratív emberekkel.

     

    Ha az utak önfenntartók lennének és nem állami pénzből kuncsorognának az útjavításért nem szólnék.

    Csak most 5 év alatt megy tönkre az utak többsége nem 15 év , mint a szocializmusban.

     

     

    orangutan Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14365

    Sofőrök egy része alulfizetett , másik része hajszáll híjján halálos baleset szélén vezet.

     

    Ilyen példákat lehetne sorolni a végtelenségig. Vasútnál is. De minek?

     

    Láttál egy fáradt buszsöfőrt. Jó, elhiszem. Szerinted nem tudnánk mellétenni egy 12 órás műszak végén hullafáradt mozdonyvezetőt?

     

    Vicinálisok lelkes emberek segítségével megmenthetők lennének, zömében.

     

    Hiány mutatkozik a (nem csak szavakban, hanem tetteikben is) lelkes emberekből. Vajon miért?

     

    Sok lelkes ember segítségével én is építhetnék magamnak egy kacsalábon forgó palotát. Vagy egy magánvasutat, Bz-vel. Nálam sem tolakodnak a lelkes emberek.

     

    Ki gépen száll fölébe annak térkép e táj

     

    Ilyen térképek fölött születnek a "biztosan lenne utas, ha..." kezdetű ötletrohamok is...

     

    Előzmény: f_k (14319)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14364

    Ha az összes üres fővonali vonat megszűnne semmit se szólnék.

     

    De így nem tartom igazságosanak

     

    Minimum kétszerese költséggel gurulnak jó pár 20-30 fős szli+2-3 kocsis vonatok.

     

    Nem a Rajka-Hegyeshalom szli+vezérlőkocsi szűnt meg, nem az.

    Szli máshol hasznot termelne, de itt nem fog.

     

    lehetne sorolni a példákat.

    Vezérigazgatósági adminisztráció meg minden.

    Akkor a vezetés lesz , mintha továbbra is 140000 melózna a MÁV nál

     

    Engem zavar az is hogy a BKV 40% ban állják az utasok a költségeket

     

    Azoknál miért nem elsz 100% ban érvényesítve a tarifa?

    500 Ft os vonaljegy már biztos fedezné a költségeket.

     

     

    Előzmény: orangutan (14362)
    3325_noszvaj Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14363
    Én is miatta hagytam abba a topik olvasását. Szánalmas...
    Előzmény: orangutan (14362)
    orangutan Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14362

    Turizmusra negatív hatással van a bezárás.

     

    Az a baj, hogy a nembezárás, és az üres vonatok furikáztatása csak azért, mert hátha arra téved egy csoport, a pénztárcánkra van igencsak negatív hatással.

     

    Busokból tele van a tököm.

     

    Nekem is tele van pár dologgal. Elkezdhetnéd szépen sorban kiiktatni ezeket.

     

    Elsőre mondjuk elintézhetnéd, hogy ne kelljen dolgoznom, csak fizetést kapjak.

     

    Bz pár mellékvonalon nekem kényelmes.

     

    a) verzió: Vegyél magadnak egy Bz-t, és pár menetvonalat hozzá.

    b) verzió: Én kifizetem azt, ami neked kényelmes, te cserébe fizesd ki azt ami nekem megfelelő kényelmet nyújt.

    Előzmény: f_k (14318)
    IST Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14361
    Asszem az lesz a legjobb, ha inkább nem is írok semmit. Felesleges. :-(
    Előzmény: f_k (14353)
    14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14360
    Nagyon szép írás van a MN-ben az ipolytarnóci szakaszról. Azt írja, hogy évi 60 milliót fizetnek a szlovákok a Nagykürtös - Losonc  vonal magyarországi használatáért.  Amúgy Balassagyarmat benne van az elővárosi közlekedésben, mert az egész nem sokkal több mint 100km?
    BAKTER Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14359

    "vonat nem megy el 15 perccel hamarabb."

     

    Nem hát. Inkább ugyanannyival később. (biztos ami biztos...)

    :-((

    Előzmény: f_k (14353)
    rg7 Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14358

    Sokakat várnak haza de pár embert hiába várnak nem ér haza sohasem.

     

    És? Pár ezer éve a vadászgatás, gyűjtögetés közben a vadonban tépettek szét az egyedek.

    Most máshova járnak az egyedek "vadászni", "gyűjtögetni", s a veszély most a közutakon leselkedik rájuk, s nem a vadállatok ölik meg őket.

    Semmi nem változott, csak a módszer. A természet igyekszik biztosítani az egyensúlyt:))

    Előzmény: f_k (14353)
    rp-bubu Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14357

    "Szerinted mi az alapja István Gyuriék eddigi tevékenységének,

    vagy a már beharangozott Kelet-Magyarországi ütemes menetrendnek?

    Nem hiszem,hogy tisztán magánszorgalomból agyal a fél menetrendi csoport, hogyan lehet megcsinálni?

     

    Valyon hogyan képesek a főnökeik Dec.10.én kiállni eléjük,hogy uraim amit eddig csináltak az a kutyának se kell!"

     

    Itt a mellékvonalakról volt szó. Hatékonyabb az ütemes menetrend nem vitatja senki, kész voltak a tervek ezer éve, ezt se vitatja senki, most remélhetőleg lesz is belőle valami...

    Az alapokon nem változtat, nem érdeke senkinek vasútra terelni a népet, ott ahol komolyabb beruházások nélkül megoldható a közösségi közlekedés autóbusszal. Az, hogy alapjaiban hatékonyabb legyen a rendszer alap elvárás, az ütemes menetrend ennek egyik eleme.

    Arra születtek tervek hivatalos felkérés alapján szerinted, hogy milyen módon lehetne egy-egy mellékvonalra fejlesztések árán utasokat csábítani? A választ ismerjük, nem véletlenül, mert nem igényli az utasokat a mellékvonalakra senki. Az ország felelős vezetői szemében a személyszállítás a vasúttal járó szükséges rossz jelen pillanatban. Amíg ez a nézet nem változik meg addig, az alsóbb szinteken ne követelj utascsábító, személyszállítási hatékonyságot növelő intézkedéseket.

    Előzmény: bsasa (14333)
    BAKTER Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14356

    "akkor fogalmazzunk pontosan, ne pedig konyhanyelven."

     

    Teljesen igazad van!

     

    Kérdés, hogy ezt a munkakört honnan találtad ki?

    "a Pályavasúti Vezérigazgató Helyettes"

     

    Itt a Pályavasút szervezeti felépítése:

    http://www.mav.hu/belso.php?kat=2159

    Előzmény: Törölt nick (14307)
    v_peti Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14355

    Beszéltem a verpeléti körzeti rendőrrel.

    Elmondta, őt megfenyegették, hogy ne jelentesen fel senkit.

    Azt mondták neki a kamionok Kóka János tulajdonát képezik, meg hasonlók.

     

    Akkor innen fúj a szél! Ezért kell bezárni a vonalakt. Itt a gonosz közúti lobbi!!! :(((

     

    Előzmény: f_k (14348)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14354

    Éltem rövid igeig 2 hónapi Somogyban Görgetegen.

    Ivánban laktam 1 évig Győr Sopron perifériális részén.

    Sopron 44 km, Kapuvár busz csak átszállás 34 km, Győr fényévbekre

     

    45 km es bérlet de a buszokon se utaznak, amikor ott éltem akkkor volt olyan, hogy anyámmal voltunk az egyedüli utasok a járaton.

     

    Durva volt. nem minden járat de volt jó pár.

     

    Prérin nem hiszem, hogy járkáltál.

    Én láttam 3-5 fővel rohangáló buszt kihalt elnéptelenedett vidéken.

     

    Súron Komárom megyében is laktam 1 évet szüleim miatt(ott kaptak állást).

     

    Nyíregyházán, meg Szabolcs megyében

     

    Heves megyében.

    Jász Nagykun Szolnok megyében

    Laktam Budapesten

     

    Bajártam Borsod megyét jó pár részen.

     

    Fejér megyében kollégista voltam meg melóztam ott.

     

    Bejártam 19 megyéből 15 -öt

    30 éves vagyok

    Sohasem volt autónk

     

    Mindig tömegközlekedtem

     

    Már gyerekkoromban is

     

     

    Budapest meg pár nagyváros Székesfehérvár, Győr 30 kmes környzete, meg pár hely van ami nagyon fejlett.

     

    De Budapesten belül is óriási különbségek vannak. Ott is elszórtak pénzt látványberuházásra, miközben fontos dolgokat nem oldottak meg.

     

    Nem hiszem, hogy egy fejletlen részt még jobban a pokolba kéne taszítani.

     

    Van ami annyira lenn van, hogy ha stagnál az már eredmény.

    Előzmény: IST (14352)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14353

    Márpedig te azt írtad, hogy kihal a település vasút nélkül. Én csak méltóztattam ellenpéldát hozni.

     

    28 mellékvonal 28 féle probléma

    MÁV nem kínál egyedi megoldást

    A falu nem kihal csak megfelelőzik a népessége.

     

    Akkor megkérdőjeleződik egy csomó dolog:

    iskola, orvos, posta, jegyző, könyvtár,óvoda nem működik cég ami eaz embereknek munkát adnak stb.

     

    Nem kihalás, csak népességcsökkenés

    Életminőségromlás

     

    Mindegy

    ebben csepp a tengerbnen a Bz vagy nem Bz

     

    Én megutáltam a Volánt van rá okom

     

    vonat nem megy el 15 perccel hamarabb.

     

    busz igen

     

    Csomó negatív tapasztalatot szeretem

    VOLÁN meg 7 regionális vacak társaság szívatja majd a vidéki 7-8 millió ember életét, a kisfalvaktól a városik privatizálva díjakat megemelve

     

    Én nem akarok autót tartani, de ami most lesz az még a mostanibnál is rosszabb.

     

    Nem akarok autóval magamnak vagy másnak balesetet okozni.

     

    Nem vagyok jó vezeteő.

     

    Elég egy rossz döntés és halál a vége.

    Eddig megoldottam az eljutásomat autó nélkül,. de rákényszerítenek.

     

    Sokakat várnak haza de pár embert hiába várnak nem ér haza sohasem.

     

    Előzmény: IST (14352)
    IST Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14352
    Kedves f_k!

    "Te Fejér megyei példákat hoztál fel."

    És? Te meg azt állítottad, hogy kihalnak a települések a vasút nélkül. Tök mindegy milyen megyei példákat írok erre, a lényeg az, hogy általánosságban nem fogalmazhatsz így.

    "Az ország gazdasági szintje és a többi 19 megye nem éri el azt a szintet mint Fejér. Sajnos."

    Legjobb tudomásom szerint Magyarországon jelenleg 19 megye van. Így nem tudom melyik a Fejér megyén kívüli _többi_ megye. Kisegítenél, hova tűnt az az egy?
    Ha ennyire tisztában vagy a gazdasági szinttel, akkor kérlek mondd meg, hogy Győr-Sopron megye vajon eléri-e azt amit Fejér, de kérlek csak azután, hogy utánanéztél!

    "68-as koncepció, meg a mostani bezárás érint majdnem 19 megyét, olyanokat akiknek rosszabb a közlekedése mint a általad említett Fejér megyei Lovasberény, Pátka, Csókakő, Bodajk, Fehérvárcsurgó, Pusztavám stb községeket."

    És? Még mindig nem értem miért állítottad azt, hogy kihalnak a települések ha megszűnik a vasút.

    "Én a TE példáddal ellenben jártam Ecsegfalván, Győr Sopron megyében Iván, Répceszemere, Pusztacsalád, stb községekben, valamint Szabolcs megyei egykori Baktalórántháza Kisvárda között, Somogy megyében Görgeteg, Lábod, stb községekben is jártam, de számtalan helyen még, ezeket nem írom ide le."

    Khm, és ezt miből gondolod? Én is jártam számtalan helyen az országban, de ettől még nem tudom megmondani a tutifrankót, nem képzelem magamat többnek másnál. De ha nálad ez az érvelés, akkor csak így tovább, kérlek írd le az összes települést ahol jártál és ahol szerinted én még nem jártam, úgy biztosabbnak érzem majd az érveidet!

    "Somogy megye vagy éppen Fejér megye nem ugyanaz."

    Márpedig te azt írtad, hogy kihal a település vasút nélkül. Én csak méltóztattam ellenpéldát hozni.

    Na mindegy, nem tudom minek írogatok neked.
    Félóránként klímás Bz-t és vasúti síneket tehervonattal minden cégnek, hajrá!
    Előzmény: f_k (14348)
    f_k Creative Commons License 2006.07.29 0 0 14351

    A Szabi gyereknek azért nem válaszoltam, mert nem tudtam, hogy ő van a nick mögött (hiba volt), és nekem túl gyors az ő tempója.

     

    Gondolj a bervai iparvágányra!

     

    Ők szépen lassan ellopják

    Vasipari szakemberek.

     

    Nézd meg ha még nem láttad. Én kétszer néztem meg eddig. Ha van kedved veled vagy mással kimegyek, egyedül nem szoktam arra jérni.

    Szorgalmasan lopják.

     

    Így lesz nagyon sok vonallal.

     

    Az Ő tempójuk nem tudom, hogy gyors e vagy lassú, mindenesetre, az dűhít, hogy tehervonat se járhat, úgy mint a 6-os vonalon.

    Vagy épp Felsőpulya környékén.

     

    Előzmény: trains.hu (14337)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!