Magamról annyit, hogy a Liszten végeztem jazz-zeneszerzés szakon, előtte egyházkarnagy szakon végeztem Szombathelyen, és zenetanár vagyok. Épp várom a szerelő ember válaszát, hogy rendberakja a Hammondomat és a leslie-koppincsomat . Velem az a bibi, hogy Bp-től 60 km-re lakom. Konkrétan jazz zongoratanárt keresel? Vagy inkább orgonáláshoz kellene?
Eladó L100+leslie: Nem tudom milyen, de ha preamp II van hozzá akkor igazi 760-as lezlinek kell lenni................................(A lezlikbe nem tettek előerősítőt, külön van egy könyvméretű dobozban. Viszont a régi orgik nagyon nagy jelet adnak ki, meg általában hangszórójellel szokták a lezlivégfokot meghajtani. A legtöbb régi orgona típustól függetlenül szekrényes, hangszórós volt és a gyártónak eszébe sem állt vonalkimenetet tenni bele. Így a legegyszerűbb volt a hangszórójelet használni.)...................... Létra: 1-L100 - hozza már a sima Hammond hangot. 2-M100 szintén, de sikít a scannervibrátója is. 3-M3 mint előző szintén, de jó játszani a waterfall billentyűzetén és a "szabványos" felületén. 4-E100 Már nagy orgona. Mindkét manuálon 2×5 oktávban végig hozza a Hammond hangot. Scannervibrátó és foldbackelt!!!. Perkáját vissza kell "butítani" a klasszikus koppanásra. Billentyűzete viszont nem waterfall. 5-A100, B3, C3, D100, RT3 Csak formai különbségek. Dinamikában verhetetlen mint szintik közt az eredeti minimúg..........................Aki Pesthez van közel, csak egy telefon, bármikor szívesen látom. 20 347 9517 csőőőőő
.----------------------------------