Nem szeretem ezt a melyrepulest!! ://
Kozben kiderult, h a 105-os szerviz kisszerviz, ha nincs baj (miert lenne egy Nissannal? :)), akkor az olaj a legdragabb resze :) Ennek oromere vettem rogton 2 teligumit a masik 2 Dunlop melle.. Michelin Alpin - mert megerdemlem! :) Kezd egyre csinosodni a verda, ha elall ez a (*&(*&(* havazas, akkor irany a lokharitos! :)
kellemes nissanozast mindenkinek! :)
DR
hmmm.. nem is tudtam, h kell lyuk is :)) szerintem inkabb a szuk keresztmetszet a Mo-i bonto-allomany. megprobalok kuffoldon korultekintgetni a temaban (bar ott meg ugy tudom, a bonto nem nagyon divlik). majdcsakleszvmi.. de szarny, az kell! :)
Annak idején én is kerestem bontókban, de nem nagyon kecsegtettek túl sok jóval, ugyanis 1 bontós CSAK akkor adja oda, ha a csomagtérfedél már nem jó semmire, különben marad neki 1 lyukas vasdarab, amit nem tud eladni. Tehát vagy veszel 1-et ajtóval együtt vagy ha szerencséd van pont kifogsz egyet. Mostanában sokat csúszik az út... :-)
Én is azért vettem végül újat, mert nem volt más, de azért ne add fel!
Sziasztok! Most vesz a család egy 99-es gépet. 1.4-es 16V, két légyzsák, el. oldalsó szélvédő és tükrök, GX változat. Az a kérdésem, hogy ez annak idején (új korában) melyik felszereltségi szinthez tartozott (P..) ?
Huha! Allat rulezz mindketto! Hol kell beszerezni oket? a lokharitos, amit a google nevu website-on talaltam, foglalkozik sajat epitesu szarnyakkal itt ni. Mennyibe fajt a tied?
Nekem az előző (P10-es) Primerán egy ilyen Kamei szárny feszített (a féklámpa nélküli):
Az ára nem volt veszélyes és elég korrektül nézett ki. Még annyit kell róla tudni, hogy ez egy univerzális darab, a megfelelő talp segítségével lehet az autó típusához igazítani.
egyre jobban izgat ez a tuning dolog :) persze, elotte a penztarcamat kellene felturbozni, aztan mehet is :)) bar addig van par alapveto javitanivalo a verdan.. lokharito kinyomo kft-vel most beszelgetek pl. viszont gyartanak custom hatsoszarnyat, igy ha teccik, akkor arra mindenkeppen beruhazok :))
az 1.8T nem lehet rossz.. igazabol az en 1.6-osom sem az a "lomha szamar", csakhat igazad van :) lobol sosem eleg ;-)
nagy örömömre nemrég egy sunny tulajdonosa lettem, 89-es, a lassú fajtából, 1,7 D. ehhez keresek tetőcsomagtartót, Unixtrade lapján találtam de az meglehetősen drága, nincs véletlenül valakinek fölöslegben? esetleg hol lenne érdemes próbálkozni, talán bontókban? fórumban szereplő Nissan bontóknál még nem próbálkoztam, majd felhívom őket is, addig is ha valakinek bármi ötlete vagy ajánlata van azt szívesen fogadom.
amúgy ez az első Nissan autós pályafutásom alatt, egy hét alatt megkedveltem, némi rozsdától eltekintve rendben van a jármű, nem egy gyorsuló bajnok de a fogyasztása igen jónak igérkezik.
Almerában van GTI verzió, amiben olyan motor van mint az enyémben. :-) Csak sajna olyan ritka, mint a fehér holló, illetve Sunnyból van GTI-R, ami még plusz 1 turbó, de itthon ez is fehér holló kategória. Ha kint (Németo., Hollandia, Svájc) találsz egy jó állapotút, azt már megéri behozni. A "hengerfej okosítás" kb. annyi, hogy egy kicsit leköszörülnek a hengerfejből (nagyobb sűrítés) és a bütyköstengelyt is megvariálják úgy, hogy nagyobbra nyíljanak a szelepek (több üzemanyag jut be és több füst ki). De hogy milyen lesz a végeredmény, háááát? Az Autó-Tuning topicban sokan írnak akik ilyenekben utaznak, de a gatyájukat is ráköltik.
Nyugaton vannak cégek akihez ha elküldöd a gyári cuccokat visszaküldik a tuningolt alkatrészeket, de ezeket aranyárban (több 100ezer Ft) mérik. :-(
hali,
wow! JN1-gyel kezdodik, akkor ez YO jel, nem? :))
Igen..alszom en kettot is, addig sem koltom a penzt :) Van igazsag abban, amit mondasz..nem is keves...
hat ya, az lenne az igazi:) de azer' igy sem 'lomha' a berendezes :) ugy ertem, tolom neki rendesen, oszt 4ezer fole sosem porog. akkor - varosban - meg minek is? :0
udv
DR
köszi. Azt, hogy japán-e, az alvázszámból tudod megállapítani. Ami JN-el kezdődik, az japán gyártású.
Szerintem a tuningra aludj egyet. Lehet, hogy pont a választás okaként megjelölt problémamentességet fogod elveszteni vele. Szakszervízben sem nyúlnak hozzá utána talán szívesen. Úgy értem drágább lesz.
Jobb lenne bele PRIMERA_P11 motorja egy az egyben, nem? :))
Talan nem meglepo a tuning szemre hatekonytalansaga... egy 105 lovas verdabol nem lehet (turbo nelkul) 200 lovasat varazsolni ugy tudom. en pontosan 15-20LE pluszt szeretnek, komojabb motorpiszka nelkul. az mar vicces lenne, gondolj bele, 1.6 130LE! :-) a 'hengerfej okositas' szepen hangzik, mirol szol? :-) felfuras 2szerakkorara? :))
a nagyobb gyari auto beszerzese tenyleg nem rossz 5let, dehat akkor 1) nagyobb kasztnim lesz, ami nekem nem kell 2) nehezebb is lesz, igy fajlagosan (kg/LE) nem jarok ojan jol. mekkockaztatom, egy 125LE-s almera jobban m1, mint a 2.0-as primera ;-)
hat egyenlore igy. viszont, ha mar tuning, akkor minimum annyi, mint amit leirtal (a csak csipp esetleg plusz sport/direktszuro kombinacio le-novelo 6asaban nem nagyon hiszek (illetve max. 1LE).
Úgy látszik, még mindenki a Karácsonyi bájgli hatása alatt van és alszik. :-)
Motor tuningot én is keresgéltem, de ezeket az "egyszerű" utcai autókat (Micra, Almera, Primera) aránytalanul drágán lehet egy kicsit feltuningolni és itt Magyarországon a végeredmény erősen kétséges. Ha lecseréled az egész kipufogórendszert + hengerfej okosítás + chip tuning kb. 200-300 ezer Ft és kapsz jobb esetben! 15-20 lóerőt! :-( Egy 2.0-ás Primerát megkapsz 1.8-2 millióért és ez gyárilag 130-140LE (ilyen az enyém is :-) ). A turbós motorokat könnyebb chiptuninggal felpiszkálni (kb. 30-40LE plussz) de az 1.8-as is 180LE. :-)
Nekem egy sportlégszűrő és Brisk sportgyertyák vannak bent, de ennél többet a motorhoz nem akarok belepiszkálni.
haat, tenyleg nem porgi agyon magat a topic.. :-( Node sebaj. Le kene mosni a verdat, oszt lehetne fenykepezni..
ma voltam atiratni a verdat nyuves onkormanyzatnal.. most mar ertem, miert szidjak! asszem vagy meg 2szer vissza fognak tapsolni.. balkan rulez! :/
ami a freewebes tuning cegeket illeti; amennyire en lattam, foleg optotuning-kftk leledzenek ott. nissannal nincs vmi olyan 'full service' tuning ceg, mint mondjuk opelnel az imschler vagy a steinmetz (optika+motor 2 in one)?
DR
Koszonom!
a csinositas elkezdodott.. surgosen be kell szereznem 1 csomagtarto spoilert .. ;-)
egyebkent nissan tuningrol mit lehet tudni? esetleg vmi oldal a temaban letezik?
A Summit oldalán az egyik legjobban használható dolog a Vendégkönyvnek nevezett "fórum" ezen a linken. Ezt olvassák a Summit-osok is és válszolnak ha van valami kérdésed.