Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.17 0 0 17282

dp2 es d30 a ttc/tte páros ac-ja...mindkettő jó.

 

újkorában az ac-k lb 5%-on belül szórnak, de a használattól és a lerakódástól ez szépen elmászik.

 

Ezért aztán ha azt szeretnénk, hogy ne legyen túlzott koromképződés hát muszály szépen próbapadon beállítani minden egy kályhát egy adott ac-van lambda és egt alapján.

Előzmény: bajusz77 (17280)
józsika1986 Creative Commons License 2022.01.17 0 0 17281

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy Webasto Airtop 2000D típusú kályhának valaki tud valami"direkt" inditási kapcsolási rajzot? Gondolok itt olyanra hogy programóra nélküli indítás. 

 

 

Szeretném kizárni a programkapcsoló hibáját a műszerfalon. 

bajusz77 Creative Commons License 2022.01.16 0 0 17280

Használom nyáron is  , pár hetente elindítom . De ha jól értem a pumpa maga is hajlamos szarakodni ?

Van egy tartalék kályhám , azt ha elküldöm hozzád egy tesztre ,meg beállításra, akkor csak egy adott pumpával lesz jó a szórás miatt , vagy hogy megy ez ? 

Illetve milyen pumpa való pontosan a TTC-hez ? 

Előzmény: gibbonpitti (17279)
gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.16 0 0 17279

Üdv. Nincs olyan h élettartam. A kályhák minél többet mennek annál hosszabban élnek alapvetően, nyílván nem a 0-24h futásra gondolok.

Ha gyengébbnek érzed a fűtő teljesítményét az  anem megfelelő üzeanyag-levegő arányból ered. Ha pl nyáron nem használod egyálltalán, akkor 2-3 hónap állás után már sajnos hozamveszteséges lesz az ac-ja a kályhának.

Előzmény: bajusz77 (17278)
bajusz77 Creative Commons License 2022.01.13 0 0 17278

Sziasztok. Mennyi egy TTC "élettartama" ?

 

5 éve megy egy felújított darab a kocsimban, idén talán mintha kicsit gyengébb lenne a teljesítménye . Mikor lehet szükséges egy felújítás ? Illetve a ventilátor része jó hangos lett idő közben . 

 

Mit javasoltok ? 

gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.13 0 0 17277

persze, napközben ezen elérsz....70/5935073

Előzmény: drden (17276)
drden Creative Commons License 2022.01.12 0 0 17276

Kereshetlek telefonon a hiba javításával kapcsolatban?

 

Előzmény: gibbonpitti (17275)
gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.11 0 0 17275

Üdv. Sajnos a venturi kályha nyügös jószág, javítható ez a jó hír. Ha a kályha magas fokú hibát észlel az öndiag alatt, akkor szépen kizáratja magát az autóval a használt perifériák sorából.

Nem véletlen, szakember kell a javításához.Ha ezt nem hozzáértő kezdi el bőrözni abból akár simán lehet komolyabb gond is.....

Naponta látok ilyen kályhákat sajnos, amiket elkezdett vki már bűvölni

Előzmény: drden (17273)
Boarhunter Creative Commons License 2022.01.09 0 0 17274

Sziasztok!

Bocs, ha volt már, a kereső nem adott találatot. Ismeri valaki ezeket a kínai csodákat?

https://www.aliexpress.com/item/1005003691904916.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.64bf34f1RUgwVh&algo_pvid=a58d580d-103f-4039-a35e-d2a1015c6493&algo_exp_id=a58d580d-103f-4039-a35e-d2a1015c6493-8&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000026821424530%22%7D&pdp_pi=-1%3B192.79%3B-1%3B-1%40salePrice%3BUSD%3Bsearch-mainSearch

 

Nem is elsősorban a megbízhatóság érdekelne hanem az, honnan lélegzik és hová füstöl ez a technika. Amit az alin látok belőle abból számomra pont nem derül ki.

drden Creative Commons License 2022.01.09 0 0 17273

Sziasztok .

 

Ford Mondeo 2009 évjárat Webasto Thermo Top V kályhám van , nem lehet bekapcsolni  a kályhát.

Termo test programmal elérem a kályhát , minden részegységet  el lehet indítani , minden működik, de  amikor kiválasztom azt, hogy állóhelyzeti vagy kiegészítő fűtés a bekapcsoló ikon nem lesz aktív.

Nem lehet se diagnosztikával sem az autóról elindítani.

Az autóval VAN -on keresztül kommunikál , tehát vcds-sel nem érem el. 

A kályha vezérlője Continental 5WK11590JBF  a kályha 00 0018 03 1232 

 

Ha valaki tudna segíteni ebben azt megköszönném. 

gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.04 0 2 17272

örömbodotáááá

 

Előzmény: Stetten (17271)
Stetten Creative Commons License 2022.01.04 0 1 17271

Megtaláltam a hibát. Eltört egy kábel forrasztás (valószinüleg akkor, amikor próba után kábelkötegelökkel rögzítettem a kábelt). Most vettem csúszósarukat, és azzal kötöttem össze.

 

Remélem reggel is müködni fog. ;-)

 

Előzmény: Stetten (17270)
Stetten Creative Commons License 2022.01.04 0 0 17270

Szia

 

Helyileg merre dolgozol? Nekem is fura dolgokat művel az állófűtésem. Webasto Thermo Top Z/C-D gyári kiegészítő fűtés van átalakítva állófűtésnek.Tavasszal vagy amikor hazajutok Ausztriából, felkeresnélek a problémámmal.  

Kicseréltem a vízszivattyút, (mert a szivattyú hibája miatt csak járó motorral lehetett üzemeltetni a kályhát). Csere után kipróbáltam, álló motorral, új szivattyú szépen dolgozik,felfűtötte a vizet. 

Ma reggel meg már nem akart elindulni. Ha hazaérek kiolvasom a hibatárolót, mivel ez gyárilag van beépítve, bizonyos szintig az OBD-n keresztül is lehet diagnosztizálni.

Válaszod előre is köszönöm

 

Előzmény: gibbonpitti (17269)
gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.03 0 0 17269
Előzmény: fedőgéza (17267)
gibbonpitti Creative Commons License 2022.01.03 0 0 17268

Üdv. Mi az anomália? A pug ttc kályháknak megvan a saját maguk nyügje sajnos.

Előzmény: fedőgéza (17267)
fedőgéza Creative Commons License 2022.01.03 0 0 17267

Sziasztok!
Citroen c8 fűtésével/kiegészítő fűtésével kapcsolatos anomália miatt keresnék olyan embert, aki rendszeresen lát thermo top c állófűtést. Ajánlást és jelentkezést is szívesen fogadok, amit előre is köszönök! Boldog 2022-őt!

Stetten Creative Commons License 2021.12.31 0 0 17266
Előzmény: 409 (17261)
gibbonpitti Creative Commons License 2021.12.23 -1 0 17265

sajnos a gumi már nem olyan mint régen, lágyított pvc amit kapunk gumi gyanánt

Előzmény: loganos (17264)
loganos Creative Commons License 2021.12.23 0 0 17264

Sziasztok!
Jó rég nem írtam ide, mert minden hibátlan volt.
Tegnap reggel otthon (osztrákoktól hozok mindig gázolajat) fullra tankoltam a DCI Lodgy-t. Aztán elindítottam az álló fűtést, le is ment rendben a 30perc a Webasto Thermo Top Evo4-el. Mivel a család nem bírta összeszedni magát ennyi idő alatt, így 10 perc után elindítottam ismát 30 percre. Az is lement rendben. Az uató ritkán van használva, így mindig rajt a csepptöltő a csarnokban. Mikor levettem, még garantáltan száraz volt minden. Napközben volt egy 330km-es kirándulás Győr mellől fel Bp.-re pályán, meg ide-oda mászkálás, többet nem használtam aznap az állófűtést. Hazaérve pont letelt a szerviz periódus. Így a műhelybe beálltam, olaj és szűrő cserék. A gázolaj szűrő ennél (mint sok renaultnál) elcseszett helyen a jobb első kerék dobbetét és a lökhárító között van. Így kerék és dobbetét le. Mielőtt a kereket levettem, már akkor feltűnt, hogy bal dobbetét nedves egy sávban végig (mint ha a kerék szórná) Elsőzör azt hittem víz. Aztán később sem száradt el, a túl oldalon pedig nem is volt. Ekkor kezdett gyanús lenni. Elkezdtem szaglászni, ez bizony gázolaj :( Dobbetét burkolatok le, gyári csövek, szűrő csatlakozás száraz, hibátlan. Pár helyen a nyúlvány viszont olyan volt, mint ha gázolajjal permetezték volna be vékonyan (tűzveszélyes kategóriától még messze)
Ekkor kezdtem gyanakodni az állófűtés üzemanyag rendszerére. A gyári üzemanyag csövek mellett elfűzött-rögzített kb. 4mm vastag cső rendszer is teljesen ép. A motortér jobb felső-első sarkában a lámpa mögött, van a Webasto üzemanyag pumpa. Gumi tartó konzolját lecsavarozva, és abból kihúzva (csöveket nem bontottam meg, csatlakozóját nem húztam le) már egyértelműen látszott, hogy valahol ott lesz a hiba. Onnan cseppenhetett (mert még a gumi bak is jó gázolajos volt) és fújta a menetszél szerte széjjel. Ez a pumpa úgy van bekötve, hogy mindkét végére megy egy kb. 5cm hosszú gumicső, roppantó bilinccsel rögzítve. A másik felébe szoros illesztéssel bedugva a műanyag cső, és ott is egy roppantós bilincs. Ez a megoldás mondjuk már beszereléskor sem volt szimpatikus, de ha ez van a Webasto szettben, és más autóknál sincs gond, nem aggódtam.
Roppantottam összébb célszerszámmal még a 4db bilincsen. Féktisztítóval elmostam, letörölgettem mindent. Ma reggel korán keltem, próba. Épp úgy fullra tankoltam (hogy olyan legyen mint tegnap) 2-szer lefuttattam ugyan úgy a 30 perces programot, majd 20 percig járattam a motort, 1500-2500 fordulat között.
E közben most mindvégig száraz maradt minden. Remélem így is marad, legközelebb kiderül, de az már csak januárban lesz, ritkán használt autó.
A blincs, csövek lehetett a hiba, vagy van esetleg ezeknek valami típus hibája, gondja? pl. hajszál repedés a fém házon, elektromos csatlakozónál átereszt, stb.?

 

gibbonpitti Creative Commons License 2021.12.23 0 0 17263

üzemanyag nem teszi tönkre, más viszont tönkre tudja tenni a kályha belső alkatrészeit

Előzmény: jani vagyok (17260)
Stetten Creative Commons License 2021.12.22 0 0 17262

Nem gondoltam hogy ennyire bonyolult lesz egy rohadt csatlakozót szerezni hozzá, másrészt nem akrtam szétszedni, mert ha eltöröm a fedelet, dobhatom ki a pumpát a francba...

Előzmény: 409 (17261)
409 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 17261

 

 Csináltam már olyat, hogy a régiről átcseréltem fedelet amin a csőcsatlakozások vannak.....

Előzmény: Stetten (17257)
jani vagyok Creative Commons License 2021.12.21 -1 0 17260

Szia.

2011 évjáratú ,de utólagosan lett beszerelve Németorszagban és nem tudom pontosan mikor, viszont 2016 előtt mert akkor hozta be akitől megvettem.Dízel az autó egyébként és arra gondoltam esetleg a gyertyát vágta haza az üzemanyag.Amennyire utána tudtam járni elvileg van a webastoban.Azért gondolok erre mert az autónak sem olyan szép a hangja amióta bevezzették a 480ft maxot.Más kollémnak is volt godja az üzemanyaggal.

Előzmény: gibbonpitti (17252)
plero Creative Commons License 2021.12.20 0 0 17259

:(

Előzmény: gibbonpitti (17258)
gibbonpitti Creative Commons License 2021.12.20 0 0 17258

az can busos sajnos....

Előzmény: plero (17254)
Stetten Creative Commons License 2021.12.20 0 0 17257

Igen, sajnos nekem olyan kellett amin 180°-os csöcsatlakozás van, ahhoz meg nem adnak kábelt.

Előzmény: 409 (17250)
Stetten Creative Commons License 2021.12.20 0 0 17256

Nem azt írtam hogy ilyet vegyen, azt írtam hogy én itt vettem. Nyilván meg kell keresni a megfelelőt.

 

 

Szia

Vettem egy olyan csatlakozót amit mutattál, de sajnos nagy bele. Találtam komplett kábelt, de nem szeretnék több mint 10000Ft-ot kiadni ezért. Ha nagyon nem megy, akkor levágom a kábelt a régi pumpáról, és ráforrasztom az új pumpára. Csak gondoltam hátha itt valaki szembesült már ezzel a problémával, és tud valami elfogadható megoldást.

Előzmény: B2Z (17255)
B2Z Creative Commons License 2021.12.19 0 0 17255

Nem azt írtam hogy ilyet vegyen, azt írtam hogy én itt vettem. Nyilván meg kell keresni a megfelelőt.

Előzmény: 409 (17251)
plero Creative Commons License 2021.12.19 0 0 17254

Köszönöm.  VW-ban volt gyári szám alapján. Talán T5 (7H0815071).

 

Előzmény: gibbonpitti (17253)
gibbonpitti Creative Commons License 2021.12.19 0 0 17253

Üdv. A neten azért van bőven analóg kapcsrajz......x1 stekker 1-es vagy 3-as lábra kapcsolt +12v, 6-os láb az ac pozitívja....x2 stekker 1-es lába a 12+ a 2-es láb -12, ezek az akkuról nyílván levéve.

 

reménykedj h nem can-es a kályha :)

Előzmény: plero (17247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!