Nekem 8.8 közepesen nehéz lábbal és sok klímával. Én is próbáltam finomabban, de a tapasztalatom ua mint neked. Egyedül országúton és autópályán jön ki jól. Akkor 6 és 7 között szokott kajolni...
ha hengerfejes, akkor a "szaksz"szerviz meg tudja mondani szvsz. ha hutos, akkor 1 cool hutos ceg sokat segithet.. en anno a hullokft-vel kapcsolatban voltam YO velemennyel (meg anno az opellel)..
az almeraban is ugyanigy.. de ha nincs nagyon betekerve, akkor ki lehet billenteni, csak nem himestojas uzemmodban, hanem kicsit brute force-osabban ;-)
A Primerákban az emelő úgy van rögzítve, hogy amikor teljesen össze van csukva úgy tudod a helyére tenni (a csomagtartó oldalába) és utánna 1 kicsit szét kell tekerni hogy befeszüljön. Kiszedésnél ugyan ez csak visszafelé. :-)
nemkell olyan sokat gyujtogetni - az legnagyobb valtozat sincs full extraval (ules, tukorfutes, hifi, stb.) 10m forint
A legnevetsegesebb meg, hogy jovore akar 4-5m forintnyi dollarert lehet venni a 2002-est, 255 loeros motorral, fullextraval... hjaj, miert mukodik mashogy az autovilag itt mint ott?
A gond csak az, hogy eddig nem lattak jelet annak, hogy eresztene a huto, es nemnagyon voltak foltok sem a kocsi alatt...
Esmar megint lement szinte nullara a hutoviz - multheten ontottek bele 2.5 litert.
Jah, es volt egy defektem is - nem birtam kiszedni az emelot a hatso reszbol :)
A csomagtarto oldalfalaban van, es ki kellene forgatni onnan, de nekem sehogy sem ment.
Ha valakinek szinten igy kellene kivenni, az mondja mar el, hogy csinalja? :)
Btw, ha jol emlexek, neked is almerad van.. nalad mennyire jon ki a fogyasztas? 1etlen problemam ez az autoval - kicsit soknak tartom a tartos 10 litert. igaz, vegig klimaval es "nehez labbal". ami erdekes, az az, hogy probaltam finomabban nyomni, akkor is ennyi volt.. :-0 esetleg tobbi almeras tapasztalata (van itt meg valaki)? :-)
Túl sokat nem akarom ragozni a dolgot, a legegyszerűbb, ha megnézed a nissanclub.freeweb.hu oldalon (ez itt a reklám helye :-) ) a Típusok rovatot. Ott le van írva az eddigi Primerákról elég sok adat. Ami nincs benne az a P11/144-es. Ez a most kapható előtti típus (ha megézed a Képek rovatot ott meglátod), de nagyjából megegyezik a P11-essel. Túl sok típushibája nincs a Primeráknak, de ha max 3 évest veszel, akkor az még 2 évig garanciális!!!
Na akkor én is hozzátszem amit tudok a ezres szám mielőbbi eléréséhez, és ezúton is nagy tisztelettel köszöntöm a Nissanos társadalmat.
Mivel kocsivásárlás előtt állok, az egyik esélyes valamely Primera modell. Sajna nem tudok újat venni, de max 3 évesig gondolkodom.
Kérdésem az lene, hogy a P jel utánni számok a köznyelven mit is jelentenek. Annyit azért tudok, hogy különböző modelleket jelölnek, csak azt nem tudom pontosan, hogy melyik melyiket.
HA valamelyőtök segítene tisztába tenni a dolgot, megköszönöm. Meg azt is, ha valaki a szokásoson túlmenően a Primerálra jellemző típushibákról írna.
Nem is tudtam, hogy van ;-) Na joo, olvastam rola ma a nissanclub-os page-en.. ;-) hogy mindenki kepben legyen, jool beraqkom ide ni (csak 63kb, nem kell izgulni) :
Latom, kemenyen nyomod!! 1/nap ;-))
En meg probalok mindenfelet keresgelni a temaban, oszt sehol semmi.. ideje lenne pl. bejelenteni vmi uj modellt, oszt lehetne linkelni :))
Helyzetkep a hifiepitesrol: jelenleg kocsogduda hangja van a clarion markaju cuccok miatt, de mar processzalva vannak az uj cuccok ;-)
DR
pedig arra gerjedtem egesz tegnap, h valaki egyet hozzaszoljon! oszt hazamentem, ma bejottem, es van 2 hozzaszolas :((( Nem baj, gratulalok! :)) Legalabb markatarsnal maradt ;-))
Meg aztan, most itt az ujabb kihivas: az 1000! Az lesz az igazi.. 2 heten belul kellene ;-))
Csak okulásul....
Volt nekem egy fordom még régebben ami ugyanezt a hibát mutatta. Nosza ford szerviz, ár: 75000 az alkatrész, 45000 a munkadíj. Ezt passzoltam, úgyis csak 140 fölött rángatott. Kb. 2 hét múlva mentem németországba, ahol az első utamba kerülő ford garázsban megkérdeztem, hogy mennyi is lenne a javítás. Átszámolva akkori árakon: 12000(!!!) az alkatrész, 7000 a munkadíj. Megcsináltattam ott rögtön. :)))
De mondom, csak okulásul......:(
Szerintem érdemes leszedni és elvinni egy Bosch szaküzletbe, ugyanis a Sunderlandben (és Európában) készülő autókban az elektronika nagy része Bosch gyártmányú, és mint tudjuk a németek imádnak legózni (lásd VW). :-)
A faterom autója egy kis segítségre szorul. Egy 98-as Primera 1.6-ról van szó. A baj vele az, hogy nem úgy megy mint kéne neki. Elment szervízbe, ahol megállapították, hogy a légtömegmérőt ki kell cserélni. Namost. Miután megtudta az alkatrész árát(240eFt), elköszönt, és megnézte máshol is. Eddig a legjobb árajánlat 180eFt amit kapott.
Ez a magas összeg abból ered, hogy az említett helyeken valószínűleg a Nissan hivatalos importőre által kínált raktárkészletből származó alkatrészt tudnák adni. Mivel ott csak egyben(szinte az egész porlasztó) adják - csak a jeladót magát külön nem -, ezért ilyen drága dolog ez.
Kérdésem:
Tud valaki új vagy bontott légmennyiségmérőt kedvező áron? Azt tudom, hogy az Opel motoroknál ez az alkatrész kb.40eFt.
Esetleg ez nem kompatibilis más autóéval?