Viszont 130 km átépítése, villamosítása...stb, hát nem tudom, több évtized is kevés volna annak, hogy a 1-es vonal helyett nyerhető árkülönbözet behozza az árát majd.
Minek kell ez a GYSEV-nek, hisz kér menetvonalat, és arra megy a vonata, amerre akar, legfeljebb a menetidővel, meg a tengelyterheléssel lehet csak gond, de nem véletlenűl ilyen olcsó egy kerülő vonalon a szállítás.,
Na ennek utánanézek. Nekem igen sántít. Ezt hol hallottad? Kérdezd meg a GYSEV fórumon ezt vannak néhányan akik ott dolgoznak, hátha tudnak ehhez hozzászólni.
Én nem mondok inkább semmit. Majd elkérem az üzemi lapot.
Ez nem hülyeség, Ez tény. Több kollegánál is voltak fönn a Bz-n.
Nem baj, ha Pápánl "rosszul áll a bejárat", mert a cél nem a nyugati határ lenne, hanem hogy Tatabányáig megkerüljék az 1-est. (gondolom a pályahasználati díj miatt)
Mert a Tatabányai vonalat is mennek ám nézegetni állítólag.
Az már más tészta, hogy mennyi sül ki a dolgokból. Gondolom tetemes összeg lenne viszonylagos rendbe tenni a vonalakat.
A 14-esen a Rába-híd a gány.
Mindenesetre, ha a Gysev komolyan gondolja, akkor sok sikert és kitartást a megvalósításhoz.
Meg a 14-essel "gond" van. Mert amíg Csornán jó a kijárat, addig Pápán pont fordítva áll, mint ami jó lenne. Pedig különben nem lenne rossz az sem fővonallá fejelesztve a Sopron-Celldömölk szakaszon. Kikerülné a 8-as zsúfolt felső szakaszát.
Csütörtökön a Kondorosról Kisszénásra 18.25-kor induló 30711.sz. vonatnak 4 utasa volt.
Egyiküknek sem volt Kisszénás a célállomása, mind a 4 utas átszállt Szarvas felé.
A kondorosiak számára nem nagyon csábít budapesti utazásra a jelenlegi menetrend, hiszen ha 1 nap alatt akarják megjárni vonattal Budapestet, akkor a Keleti pályaudvarnál messzebb nem jutnak, mert csak jó fél órát tölthetnek a fővárosban:(
Miért mondana le, azon a 2(3) vonalon megtartja a szállítást, ugrásszerűen javul az eredménye és még meg is dícsérik őket. Kisebb bevétel, sokkal kisebb költség, javuló erdmény.
"Szerintem nem szeretet kérdése ez. Vonattal alapvetően az utazik, -akinek a kindulópontjához és uticáljához az áll meg közelebb -aki kevesebbet akar fizetni, -akinek nem kell fizetni (vasutas)"
Persze a buszra is igaz a dolog, a középső kivételével.
Egészség úgy ahogy csak az a Rába-hidak az a férgese. Erőben az 1 Bz kereszt Egyednél meg Szanyban elég gyenge, meg H. Sz. P. tolatósban kimerül egy-két kocsival főleg tüzépre, meg a cukorrépakampányban. :(
Húdenagy párhuzamosság nincs itten. Az utak ahol most majd mennie kell a busznak kitünő állapotban van. Garantált, hogy a busz 20 perc alatt Csornáról Pápára átviszi az utasokat!!! De gondolom, ahogy az a takonypóc banda ígérte Bp-ről jönnek le majd taxik aztán azokkal ingáznak. Hisz még az is olcsóbb, mintha a Bz menne oda vissza. Remélem ígéretüket betartják, különben...
"A CARGO negatív kasszával uár a : - 11, 13, 14, 23, 27, 47, 84, 88, 98, 125a, 130, 151, és 152-es vonalakon."
Te milyen számok alapján állítod ezt? De nézzük az elsőt: -2 millió. Figyelembe véve azonban mindazt, amit ti nem voltatók hajlandóak figyelembe venni a tanulmányotok elkészítésekor, ezt az összeget környezetvédelmi beruházásnak kellene tekinteni. A bevétel és a kiadás -melynek negatív eredménye ez a 2millió- egyaránt százmilliós nagyságrend, tehát ez a 2 millió a szóban forgó összegek kb 1%-a. Ez a vasúton a kerekítési határon belül van.:-) Amúgy pedig nehéz elképzelnem, hogy a 11-esen miért van a CARGO-nak 100millós nagyságrendű költsége, mikor más vonalakon egyszámjegyű millós kiadás melett négyszámjegyű milliós bevétele van. Az általad felsorolt vonalak közül csak a 11-est, a 125a-t, a 127-et és a 151-et tudom visszaigazolni, mint "veszteséges"-eket.
Valszeg rosszul öltözött, szegény emberek fognak szerepelni a képeiden. A magam részéről inkább húzok ezekhez a szerencsétlenekhez, mint a Devecz féle mánádzserekhez, akik bezárják a vonalakat, leépítenek racionalizálásra hivatkozva. Persze ehhez gondolodni sem kell. Új menetrend (nem a Baross-féle évenkénti pofozgatására gondolok), új jegyrendszer, tisztaság, stb helyett.
"A 28 vonalon , összesen, a Cargonak van 1679 millió bevétele, 1238 millió kiadás mellett. A 28 vonal teljes Cargo eredménye, + 441 millió forint/év a 942 km-en."
Ez már szép pénz... :-) Érdemes (lenne) érte dolgozni...
Ha az általad beírt negatív mérlegű vonalakat "kihúzzuk", akkor a fenmaradó mellékvonalakon ennél lényegesen több nyereség lenne elérhető a teherszállítás terén.
Vannak mellékvonalak a forgalom megszüntetettek között, ahol nem lenne szabad a teherszállítást is feladni! Ha napi átlagban megéri mindössze 1-5 kocsit betolni, hát tegyék, és ne adják fel!
A nézeted merő machiavellizmus, valamint nyilvánvaló csúsztatásokat tartalmaz. Először is nem hinném, hogy lenne olyan cél (talán csak a Föld megmentéséhez hasonlók), amelyhez minden eszköz megengedett. A magántulajdon védelme pedig főleg nem ilyen. Vagy lehet, hogy már annyira agymosottak lettünk, hogy a magántulajdon minden emberi értéknél fontosabb? Szabad védelme érdekében csalni, lopni, értékeinket, művészetünket tönkretenni, tömeget manipulálni, mindent? Szerintem nem. Ok, a lét határozza meg a tudatot, elismerem, hogy nem várhatunk a tőkésektől jobbat, de ezesetben tennünk kell valamit ellenük.
Az, hogy ezek az emberek tudnak valamit (ami értéket is képvisel), egyáltalán nem bizonyítható. Legnagyobb részük beleszületett a vagyonba, vagy speciális környezetben, mint Magyarországon a privatizáció során vették el fillérekért a korábban felépített üzemeket, gazdaságokat. A lopásokról, csalásokról nem is beszélnék.
Isten éltesse erőben, egészségben legalább mégennyi ideig.
Remélem, eljön az idő, mikor ezen a viszonylaton csak vonattal lehet utazni, busszal nem, hiszen a Kormány nem kívánja támogatni a párhuzamosságokat. Igazuk van.