Keresés

Részletes keresés

Distván Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14664
Ebből nem lesz semmi. EU sem ad erre € milliókat.
Előzmény: radio100jozsi (14663)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14663

Viszont 130 km átépítése, villamosítása...stb, hát nem tudom, több évtized is kevés volna annak, hogy a 1-es vonal helyett nyerhető árkülönbözet behozza az árát majd.

 

 

Előzmény: Distván (14662)
Distván Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14662
A tengelyterheléssel itt komoly gond lenne. Csak hát a vonatot mivel vinnék? M44?
Előzmény: radio100jozsi (14661)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14661

Minek kell ez a GYSEV-nek, hisz kér menetvonalat, és arra megy a vonata, amerre akar, legfeljebb a menetidővel, meg a tengelyterheléssel lehet csak gond, de nem véletlenűl ilyen olcsó egy kerülő vonalon a szállítás.,

 

Előzmény: peti 19 (14659)
Distván Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14660

Na ennek utánanézek. Nekem igen sántít. Ezt hol hallottad? Kérdezd meg a GYSEV fórumon ezt vannak néhányan akik ott dolgoznak, hátha tudnak ehhez hozzászólni.

Én nem mondok inkább semmit. Majd elkérem az üzemi lapot.

Előzmény: peti 19 (14659)
peti 19 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14659

"A 14-est? "

 

Ez nem hülyeség, Ez tény. Több kollegánál is voltak fönn a Bz-n.

 

Nem baj, ha Pápánl "rosszul áll a bejárat", mert a cél nem a nyugati határ lenne, hanem hogy Tatabányáig megkerüljék az 1-est. (gondolom a pályahasználati díj miatt)

Mert a Tatabányai vonalat is mennek ám nézegetni állítólag.

 

Az már más tészta, hogy mennyi sül ki a dolgokból. Gondolom tetemes összeg lenne viszonylagos rendbe tenni a vonalakat.

A 14-esen a Rába-híd a gány.

 

Mindenesetre, ha a Gysev komolyan gondolja, akkor sok sikert és kitartást a megvalósításhoz.

Előzmény: v_peti (14653)
Distván Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14658
Előbbi kétséges, utóbbi valószínű.
Előzmény: 14-69 páncélvonat (14657)
14-69 páncélvonat Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14657
Hát én örülnék ha a Gyesev átvenné a Csorna-Pápát és a Körmend- Zalalövőt is.
Distván Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14656
Ez még meg is oldható, hisz jóformán csak a gaz nő Cell irányába. Ilyenkor hiányzik még a Fertőszentmiklós-Répcelak-Celldömölk is.
Előzmény: v_peti (14654)
Distván Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14655
Nézegethetik, de abból még nem lesz semmi.
Előzmény: peti 19 (14652)
v_peti Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14654

Meg a 14-essel "gond" van. Mert amíg Csornán jó a kijárat, addig Pápán pont fordítva áll, mint ami jó lenne. Pedig különben nem lenne rossz az sem fővonallá fejelesztve a Sopron-Celldömölk szakaszon. Kikerülné a 8-as zsúfolt felső szakaszát.

 

Előzmény: v_peti (14653)
v_peti Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14653

A 14-est?

A 22-es sokkal jobban jönne nekik. És elég nagy falat a 21-es rendberakása is. Igaz, lehet, hogy egy EU-projektben kellene csinálniuk a 21+22-est.

 

Előzmény: peti 19 (14652)
peti 19 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14652
Állítólag nézegetik a 14-est a Gysev-től.
Előzmény: Distván (14643)
sosiforda Creative Commons License 2006.08.04 0 0 14651

Csütörtökön a Kondorosról Kisszénásra 18.25-kor induló 30711.sz. vonatnak 4 utasa volt.

Egyiküknek sem volt Kisszénás a célállomása, mind a 4 utas átszállt Szarvas felé.

 

A kondorosiak számára nem nagyon csábít budapesti utazásra a jelenlegi menetrend, hiszen ha 1 nap alatt akarják megjárni vonattal Budapestet, akkor a Keleti pályaudvarnál messzebb nem jutnak, mert csak jó fél órát tölthetnek a fővárosban:(

 

 

 

 

Carpy Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14650
Így van. Viszont a busz általában sokkal több embernek van közelebb.
Előzmény: M40 120 (14647)
M40 120 Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14649
Miért mondana le, azon a 2(3) vonalon megtartja a szállítást, ugrásszerűen javul az eredménye és még meg is dícsérik őket.
Kisebb bevétel, sokkal kisebb költség, javuló erdmény.
Előzmény: vaskerék (14604)
M40 120 Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14648
El is jön majd ez az idő, csak bírjad kivárni mert nem holnap lesz.

Előzmény: v_peti (14615)
M40 120 Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14647
"Szerintem nem szeretet kérdése ez. Vonattal alapvetően az utazik,
-akinek a kindulópontjához és uticáljához az áll meg közelebb
-aki kevesebbet akar fizetni,
-akinek nem kell fizetni (vasutas)"

Persze a buszra is igaz a dolog, a középső kivételével.
Előzmény: Carpy (14598)
Carpy Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14646
:)
Előzmény: Törölt nick (14633)
Carpy Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14645
Tudom.
Előzmény: Elektricska (14624)
koller andor Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14644
Meg fogsz lepődni.
Előzmény: jelzotarcsa (14640)
Distván Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14643

Egészség úgy ahogy csak az a Rába-hidak az a férgese. Erőben az 1 Bz kereszt Egyednél meg Szanyban elég gyenge, meg H. Sz. P. tolatósban kimerül egy-két kocsival főleg tüzépre, meg a cukorrépakampányban. :(

 

Húdenagy párhuzamosság nincs itten. Az utak ahol most majd mennie kell a busznak kitünő állapotban van. Garantált, hogy a busz 20 perc alatt Csornáról Pápára átviszi az utasokat!!! De gondolom, ahogy az a takonypóc banda ígérte Bp-ről jönnek le majd taxik aztán azokkal ingáznak. Hisz még az is olcsóbb, mintha a Bz menne oda vissza. Remélem ígéretüket betartják, különben...

Előzmény: Törölt nick (14636)
6osvonal Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14642
"A CARGO negatív kasszával uár a :
- 11, 13, 14, 23, 27, 47, 84, 88, 98, 125a, 130, 151, és 152-es vonalakon."

Te milyen számok alapján állítod ezt?
De nézzük az elsőt: -2 millió. Figyelembe véve azonban mindazt, amit ti nem voltatók hajlandóak figyelembe venni a tanulmányotok elkészítésekor, ezt az összeget környezetvédelmi beruházásnak kellene tekinteni.
A bevétel és a kiadás -melynek negatív eredménye ez a 2millió- egyaránt százmilliós nagyságrend, tehát ez a 2 millió a szóban forgó összegek kb 1%-a. Ez a vasúton a kerekítési határon belül van.:-)
Amúgy pedig nehéz elképzelnem, hogy a 11-esen miért van a CARGO-nak 100millós nagyságrendű költsége, mikor más vonalakon egyszámjegyű millós kiadás melett négyszámjegyű milliós bevétele van.
Az általad felsorolt vonalak közül csak a 11-est, a 125a-t, a 127-et és a 151-et tudom visszaigazolni, mint "veszteséges"-eket.
Előzmény: Törölt nick (14633)
v_peti Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14641

nem a Baross-féle évenkénti pofozgatására gondolok

 

Was??????

Előzmény: jelzotarcsa (14640)
jelzotarcsa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14640
Valszeg rosszul öltözött, szegény emberek fognak szerepelni a képeiden. A magam részéről inkább húzok ezekhez a szerencsétlenekhez, mint a Devecz féle mánádzserekhez, akik bezárják a vonalakat, leépítenek racionalizálásra hivatkozva. Persze ehhez gondolodni sem kell. Új menetrend (nem a Baross-féle évenkénti pofozgatására gondolok), új jegyrendszer, tisztaság, stb helyett. 
Előzmény: koller andor (14634)
v_peti Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14639

A 27-es mínuszos? Na ne!!! Pedig egy pár hete bemásolt táblázat szerint vastagon nyereséges!

 

Előzmény: Törölt nick (14633)
vaskerék Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14638
"A 28 vonalon , összesen, a Cargonak van 1679 millió bevétele, 1238 millió kiadás mellett. A 28 vonal teljes Cargo eredménye, + 441 millió forint/év a 942 km-en."

Ez már szép pénz... :-)
Érdemes (lenne) érte dolgozni...

Ha az általad beírt negatív mérlegű vonalakat "kihúzzuk", akkor a fenmaradó mellékvonalakon ennél lényegesen több nyereség lenne elérhető a teherszállítás terén.

Vannak mellékvonalak a forgalom megszüntetettek között, ahol nem lenne szabad a teherszállítást is feladni! Ha napi átlagban megéri mindössze 1-5 kocsit betolni, hát tegyék, és ne adják fel!

Előzmény: Törölt nick (14632)
Elektricska Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14637
A nézeted merő machiavellizmus, valamint nyilvánvaló csúsztatásokat tartalmaz.
Először is nem hinném, hogy lenne olyan cél (talán csak a Föld megmentéséhez hasonlók), amelyhez minden eszköz megengedett. A magántulajdon védelme pedig főleg nem ilyen. Vagy lehet, hogy már annyira agymosottak lettünk, hogy a magántulajdon minden emberi értéknél fontosabb? Szabad védelme érdekében csalni, lopni, értékeinket, művészetünket tönkretenni, tömeget manipulálni, mindent? Szerintem nem. Ok, a lét határozza meg a tudatot, elismerem, hogy nem várhatunk a tőkésektől jobbat, de ezesetben tennünk kell valamit ellenük.

Az, hogy ezek az emberek tudnak valamit (ami értéket is képvisel), egyáltalán nem bizonyítható. Legnagyobb részük beleszületett a vagyonba, vagy speciális környezetben, mint Magyarországon a privatizáció során vették el fillérekért a korábban felépített üzemeket, gazdaságokat. A lopásokról, csalásokról nem is beszélnék.
Előzmény: hmsoft (14631)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14636

Isten éltesse erőben, egészségben legalább mégennyi ideig.

 

Remélem, eljön az idő, mikor ezen a viszonylaton csak vonattal lehet utazni, busszal nem, hiszen a Kormány nem kívánja támogatni a párhuzamosságokat. Igazuk van.

Előzmény: Distván (14523)
koller andor Creative Commons License 2006.08.03 0 0 14634
Nemsokára fogok fényképeket készíteni a vicinálisok "szociológiai tanulmányra érett" utazóközönségéről. (magamat is beleértve) Küldhetek Neked belőle izelítőt?
Előzmény: Törölt nick (14633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!