Ez nem a kereskedő hibája szerintem, mert ő is szeretné eladni minél előbb. Sajnos itt a nagy hülye bürokráciánk hibája játsza a döntő szerepet. Ez az ügyfélszolgálat amit kitaláltak egy jó nagy O, a mi életünket keserítik meg, és az ott dolgozókét is. Idő kérés: ami nem igazán működik, mert ugyan úgy várhatsz akár 2 órahosszát is mint ha nem kértél volna. Sorszámhúzás: már reggel 6-kor oda kell állni, hogy kaphass számot. Telefonos időpont egyeztetés: csak a megadott napon, és ha jó napod van, akkor 14-20 napra kapsz időpontot. Nem számít ha közben lejár az a papírod ami épp aktuális lenne. Hát így néz ki a nagy Ügyintéző iroda. Legalább is a Bp. 16.ker. ahol lakom. Hát várd ki türelemmel azt a papirt. Annál nagyobb lesz az öröm, minél jobban szeretnéd. És tényleg széles utat, úgy ahogy te szoktad befejezni. Üdv. Kiskabo
Kötelező, casco megkötve, az igazolás átfaxolva a kereskedőnek, hogy ne legyen gond az okmányirodában. Természetesen még sehol az autó papírjai, holott ezt hétfőre ígérték neki, mégis azt mondja, hogy szerinte már szerdán utalhatom a pénzt, mert már le lesz rendszámozva!:-) Na erre befizetek!) Annál is inkább, mert hálistennek már volt szerencsém pár új autót vásárolni, de még soha nem tartották az ő általuk megállapított időpontot!:-( Azt mondta, ő péntekre átadja nekem. Én kértem 7főre (9.-e) mert pénteken nem érek rá elmenni érte, de lefogaom, hogy lesz még abból a 7főből jövő7 péntek is!:-(
Na mindegy, lassan csak hozzászokok, vagy nem veszek több új autót!:-)
bocsánat, egyrészt nem vagyok "ellenség", másrészt a hitetlenkedésem a 4 literes fogyasztás kapcsán amiatt volt, hogy a típustárs ehhez a fogyasztáshoz 110-130-as tempót jelölt meg...... 130-as (tényleges: óra szerint kb 145) tempónál az enyém bőven 7 liter fölött fogyaszt. Ez egyenes úton tartott pillanatnyi fogyi, hosszú távon még nem mentem tartósan 130-cal.
Én is tudok úgy menni, hogy a pillanatnyi fogyasztás 4 liter körül mozogjon - egyenletes 60-70-es tempóval. Ezt meg tartsa hosszú távon, aki ráér a szakállát befonni vezetés közben :-)
Blue&Me-hez egy kis adalék. Eddig 2 Sonyericsson telefonommal működött minden funkciója, nemrég azonban sikerült egy HTC pda-telefonra szert tennem. El-el dobálta a telefont, nem szinkronizálta a névjegyeket és a híváslistát, így a kormányról kezelés használhatatlan volt (jellemző, a B&M ugye egy Microsoft Win Mobile for Automotive, miért is lenne kompatibilis egy Microsoft termékkel?) Aztán rájöttem, nem a B&M hülye, hanem a telefon. Akinek pda-telefonja van gondolom tudja, szinte mindent alapon kap, egy normális ébresztő nincs benne, vegyél és telepíts olyat ami tetszik...mint kiderült, a bluetooth audio gateway le van butítva a telefonban...fel lehet okosítani a következő programmal: JetWare bluetooth Mióta feltettem, minden működik (az sms felolvasás kivételével, de az amúgy is csak egyszer jó, buliból, amúgy használhatatlan míg nem magyarítját a hölgy kiejtését :D )
...ja és úgy vezess,hogy mindig használj irányjelzőt,ha irányt változtatsz....:)))))))))))))) (utálom azokat akik nagymenősködnek és nem indexelnek,nagyon balesetveszélyes!!!)
Annyit még hozzáfűznék a fogyihoz, hogy én sokszor csak 1500-1800km után nulláztam a TRIP-et. Az én futásteljesítményem álltalában ilyenkor 30% város, 60% országút és 10% autobahn. Szóval csak azt akarom ebből kihozni, hogy ekkora "etapok" után, és a fent említett körülmények között a BC-ben mindig 5,3-5,5 között áll a fogyi. Tehát az én használati körülményeim között, ez az átlagfogyasztása a MJet-nek.
Ja..és az enyém kicsit meg van bolondítva egy Küberl box-al :)))))
Ha nem csak városban fogsz poroszkálni akkor láthatsz ilyet is.
De ez nem életszerű azért :)) Ehhez a produkcióhoz azé nagyon oda kell figyelni, minden egyes gázpedál mozdításra és fékezésre.
Viszont ha nem sietsz, de rendesen nyomatékból gyorsítgatsz, és 100km/h körüli tempót nem léped át, mondhatnám azt is, hogy betartod a szabályokat akkor viszont simán jöhetnek 4,x-es fogyik...
A telefonszámom nem titkos, minden motoros oldalon publikus, mivel elég aktív motoros életet élek (találkozószervezés, pl a legutóbbin 110 motor volt, és kb 180 -an voltunk Szilvásváradon, cikkeket rok stb...) ezért leírom ide, de ha te elküldöd privibe, majd felhívlak, ha átvetteem az autót.