Na valaki tudja hogy délután 1 után miért megy 1 órára egymás után két vonat Szilvásra de 16:30 körül amikor tömegek végeznének a melóval miért nincs vonat csak 1 órával később?
Így hogy akarunk utasokat nyerni?
Én reggel 5-9 között valamint 13 - 19 óra között óránként pörgetnék egy 2 kocsis BZ-t (vagy 1-es Desirot) Szilvásvárad - Eger között, a kieső időpontokban 2 óránként járna szóló BZ.
Napi 6 alkalommal Zónázós vonat közlekedne Kazincbarcika - Putnok - Eger között ( ez bele lenne integrálva a csúcsidei menetrendbe)
Barcika - Szilvásvárad között mindenhol megállna ( Királdon +2 megálló épülne, Nagyvisnyón +1 megálló létesülne)
A Vonat Szilvásvárad - Eger között csak Bélapárfalván, Felnémeten, Eger Tesco, Egervár és Eger állomáson állna meg, ezáltal kb 30 perc alatt benn lenne Egerben Szilvásváradról.
És új megállókat is létesítenék
Szilvásváradon a Fenyves utcai átjárónál is kialakítanék egy megállót, Bélapátfalvi Cementmű megállót áttenném az út túlsó végére a faluhoz közelebb, Egerben a Tescohoz is raknék egy megállóhelyet.
Ezt meglépve esetleg volna némi esély hogy a buszokat ritkítva vagy a buszokkal hangolva a vonat is megfelelő szerepet vállalhasson.