Ugyan nem engem kérdeztél, de nekem is 2008. szeptemberi azonos gépem van és úgy jó, ahogyan előtte. Viszont jár hozzá egy olajcsere-utalvány, a következő szervizhez.
Sziasztok! Adott B6 passat 2007 TDi ha minden igaz 230e km
Hibajelenseg:
Motorlampa sarga
Menet kozben reszecskeszuro hiba kigyullad nehany km utan, villog, es leszabajozza a motort. Ha padlozod akkor sem huz csak felporog mint ha uresben menne. Reszecskeszuro volt tisztitva semmi beeges nincs, makulatlan (2napja). A hibajelenseg regota fenn all. Ha leallok vele leallitom es beinditom megint eltunik tobb kevesebb idore olykor motorhibajelzessel egyutt, de idovel visszajon es par km utan megint leszabalyoz. Mindegy hogy 40-nel vagy 140-nel nyomom. Valaki tapasztalt mar hasonlot? Van ra megoldas? Ertem hogy a reszecskeszuro tisztitana magat, tartom is 100-110en amig csak tudom enyhe gazadassal, de megis ezt produkalja.
Gondoltam arra hogy valami elektronika nem okes, esetleg valami komolyabb programozo meg tudna oldani. Otletek?
Igen ketelkedtem. Mivel svájcban élek és nincs meg az az állandó szerelőm mint mondjuk magyarországon és nem szeretnék esetleg csak úgy többet fizetni. Mert az oraberuk 100chf körül van, és mint mondtam az e39 ben 1 óra alatt kicseréltem gond nélkül. De hát ha ennyi akkor ennyi. Ki fizetem és elviselem:-) csak ebben a hónapban kezd elegem lenni belőle. Először akku / tudom fogyó eszköz, jön a tél jobb túl lenni rajta. Vinnem kell szervizbe is ugye a kötelezőkre./ igen tudom az is kötelező. De hogy még ez is. Már kezd kicsit sok lenni 😁
A vizpumpa cseréhez nagyon meg kell bontani? Azt mondta a szerelő hogy 6 óra munka kb. Nem azért kérdezem mert sajnálom hanem.mert volt e39 bmw-ben 1 óra alatt kicseréltem.
És ha nagyon bontani kell akkor mennyire? Olvastam hogy a vezérlést is.le kell szedni??? Mert akkor már cseréltetnem a szíjat is
kérdésem az lenne hogy ennek is voltak még balasztengely problémái? mire kell figyelni motorikusan ennél a motornál? jelenleg 198e km van benne ha minden igaz, amit még tudok hogy Francia országból lett behovza 65e km-el.
Közben sikerült kiszednem. Széthúztam a csatikat, majd vissza de a probléma megmaradt sajnos. Mobile phone is not compatible.... egyébként ha telefonról keresek rá akkor sem találja meg az autót.
Biztos, hogy nem az iFossal van a baj. Az viszonylag új és a legújabb sw van rajta. Mellesleg minden mással hibátlanul működik.
Az ülés alatt megnéztem, kerestem is videót youtube-on, hogy kéne resetelni. Találtam is egyet, de ott egy műanyag doboz amiről le kell húzni a kábelt és vissza. Nekem kárpittal van ott bevonva valami, még nem jöttem rá, hogy tudom szétszedni. Erőltetni nem akartam nehogy eltörjek valamit.. szedtetek már szét ilyet?
Van itt valaki aki ért Rns 510 multimémidás egységhez?
Vettem egy 2008-as Cr Tdi Passatot és párosításnál a Bluetooth kihangisító azt írja, hogy nem kompatibilis a telefon. iPhone-al nem sikerült csak, samsung androidot megtalálja. Fejegység firmware frissítés ezt megoldhatja? Ha igen ezt hol, mennyiért lehet megcsináltatni?
Épp egy audi a6 vásárlása előtt állok. 2005 évjárat, 2.0 tdi blb motorkód. 410000 km van benne, nem tekergetett. Nagyon jó erőben van és szép állapotban. Tényleg annyira gázos ez a motor, főleg ez a motorkód? Mire készüljek?
Na ez érdekes, nekem is sötétedős a tükröm, de csak a balos, a jobb nem. Azt hittem hogy cserélve volt és simát tettek bele, de ezek szerint nem. Bal csinálja ahogy kell.
...én sem vagyok benne biztos, de még csak úgy láttam, hogy belső és bal külső. Ha hasonló "pereme" van mint a balosnak, akkor sötétedőnek kellene lennie.
Akkor ez lesz az. Nekem is hiányzik, de nem tudom van-e valami jelentősége. Egy német, vagy angol fórumon olvastam, hogy valaki elhagyta, de nem vett észre semmit utána. Én is csak azért vettem észre, mert hibakódot dob a gép, és valami ezen a környéken nem stimmel