pedig nagyon egyszerű kikeresed a katalgusból az adott cikkszámokat és kiderül,hogy L14/L44 opciós kódú motor alkatrésze nem egyezik meg az L84/L88 motoréval de ez egyérelmű is mivel nehezebb is de mivel hidrobak így szép ára van és nincs ugy csak kinában a gyárinak a gm kisker ára 32348ft és csak a holland raktárban van....
Szükségem lenne egy jobb első motortartó bakra, Lacetti 1.6, a légszűrő doboz alatti. Hol tudok ilyesmit venni? Klasszikus üzletekben nincs, ahonnan én tudok, ott csak a 2 literes motor volt forgalomban, és nem vagyok benne biztos, hogy ez pont ugyanaz.
Lecseréltettem a gumikat. Új barum gumik kerültek fel a verdára és azt vettem észre, hogy jobbra húz az autó elég drasztikusan. elvittem szervizbe, ahol a két első kereket kicserélték és meggyógyult. akár mennyit is gondolkodok rajta nem értem, hogy ez mit befolyásol?! Valaki meg tudja ezt magyarázni? :)
Sziasztok, egy olyan problémám volna hogy, nincs belső és csomagtér világításom. Mindenki azt mondja hogy a biztosítékot nézzem meg. Nade sem a kézikönyvben sem a neten nem lelek rá hogy melyik biztosíték lehet. Ráadásul nekem több nyílás van mint ami a könyvben és a neten van és sokban nincs is biztosíték... Se belső se térkép sem csomagtér pilács nincs, csak a kesztyűtartóban. Van valami ötletetek? 2005 Lacetti kombi benzin+gáz
Ezt miből szűrted le ennyi idő alatt? Mert azt írtam, hogy vannak fenntartásaim a hűtőtisztító adalékokkal? Nagyjából egy helyen kezelem őket a motormosókkal, olaj és benzin adalékokkal, Spuri, Prolong és társaival. :)
Ajaj, legrosszab tipus vagy: láthatóan nem értesz hozzá, hisz' az imént még azon filozofáltál, hengerfejes-e, de már vannak alaptalan előitéleteid.... ;-)))))) Nos, amiket a tágulási tartályban látsz, az nagy valószinűséggel az elsavasodott fagyálló által kioldott trutyi (gumi, aluminium oxid meg ami a hűtő belsejéből rozsda kijött...)
Sajnos biztosra nem tudok mondani semmit, mivel nem én öntöttem bele személyesen, de egy régi, megbízható, ismerős szerelőm cserélte le 1,5 éve az összes folyadékot miután a kocsit vettem. Pirosas színű került bele, gondolom a szokásos piros gyári GM fagyálló, legalábbis ezt kértem tőle. Egy kicsit talán tömény is lett a keverék (ez nem tudom okozhat e gondod egyébként). Azóta 40ezer km-t mentem, talán 1-2 decit ha kellett pótolni. Tegnap megnéztem gyorsan, de a hűtővíz és az olaj szint is változatlanul jó. Csak sajnos elég körülményes nekem az olajszint ellenőrzés. Lejtős telken éjszakázik az autó, és mivel csak teljesen hidegen, 8-12 óra vízszintes állás után szoktam ellenőrizni az olajszintet, ezért csak műszak után tudtam megnézni. :)
Valaki, aki ismeri az 1.6-os motor felépítését. Előfordulhat, hogy olaj kerül a hűtővízbe? Ma délelőtt valami sűrű fekete lerakódást találtam a kiegyenlítő tartály belső oldalán, a vízszintjén. Csak egy kevés, kis pontokban, de zavar, mert eddig nem volt ott. Vagy esetleg valami más mosódhatott ki az a csere óta elmúlt 40ezer km alatt? Sajnos nyár óta már csak rövid távokra használom, napi 2x9km, de próbálom kímélni. Hidegen 2000-2500között tartom, melegen pedig 3000-nél váltok. Tudom, hogy rövidek a távok, de legalább helyközi ingázás. Van valami ötletetek?
Vettem egy használt Lacettit (2004)-es, 1.4, 5 ajtós. A problémám az, hogy nem pontos az óra, állandóan elállítódik, néha villog. Mi erre a megoldás? A másik. Tudtok jó bontót ajánlani? Kéne egy szélvédő, meg lámpabúra (matt lett...) Előre is köszi!
Köszönöm, ezekről nagyjából tudok, pluszban tizenéve amerikai autók alkatrészeivel foglalkozom, mivel a modellt ott is árulták, van hozzá kint szinte minden, többek között hoztam már az itthoni árak fele alatt denso lambdákat, kupakokat, szerencsére azért olyan sok dolog nem kellett.
A Csángó utcai palihoz soha de soha ne menj, mert annak ellenére, hogy gyári cikkszámmal dolgozik, (nyomtatóm nekem is van, akármilyen cetlit én is tudok nyomtatni, tehát onnantól, hogy ott egy számsor a neylonzacskón, az már szerinte gyári cikkszámos termék) nekem pl sikerült 3 db hitvány szar utánzatot adnia a túlfolyó kupakból, ahol mindhárom elforgott a tartályon, tehát használhatatlan volt. 3 db Lacettim van, mind a 3-on lecseréltem volna, természetesen ez másnap ki is derült, egy hét múlva, mikor ismét volt dolgom Pesten, elmentünk, vissza lett adva a termék, a korrekt indoklás mellett jöttek a kifogások, biztos találtunk olcsóbban, biztos ez, biztos az, hogy ő akkor most előhoz egy tartályt, és jól kipróbálja, hogy igazat mondunk-e... Persze, nyugodtan, az előző, gyári kupak nálunk se forog el, csak ezek, mindhárom mindhárom autón, bármilyen kombinációban is próbáljuk. Hát sajnos az ő tartályán is elforgott, de hogy akkor hívjuk a kollégát, mert ő csak kisegíti, amikor a párom telefonált vele, ő a háttérből puffogott, hogy biztos találtunk olcsóbban (úgy látszik ez a lemez volt aznap betéve) és nagy nehezen, annak ellenére, hogy tényleg kellett a három kupak, visszavette.... Vettem máshol, drágábban. Nem az ár érdekelt, nem fogok 1500Ft-ért szaladgálni sehova, egyszerűen gagyi selejt volt a termék, ráadásul háromból három.
Namost ha ő lesz az egyetlen ember a földön, akinek van a Lacettihez alkatrésze, tőlem akkor is rárohadhat a készlete. És ezek után másnak se tudom ajánlani.