Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T_H Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8177

Urobert,

Olvass vissza 5 hozzászoolást és megkapod a választ

Előzmény: urobert (8173)
biga 11 Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8176

Köszi! Ki kell venni hozzá a tartályt? A gondom, hogy a hátsóhoz nem nyomja a vizet. Viszont ha a csövet átrakom az elsőjére akkor nyomja, ezért gondoltam a szivattyúra.

Előzmény: vargamunka (8175)
vargamunka Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8175

szia

 legutóbb motort újat  3900-Ft vetem unix-nál

Előzmény: biga 11 (8172)
attys Creative Commons License 2014.12.21 0 0 8174

Javasolnám a topic nevét módosítani: Opel Vivaro / Renault Trafic szerelési útmutatók-ra! :)

urobert Creative Commons License 2014.12.20 0 0 8173

Sziasztok!

 

A Vivaromban 1800-as fordulaton bármely sebességben szinte elviselhetetlenül rezonál az autó eleje, műszerfala. Mi lehet az oka?

 

Előre is köszi!

biga 11 Creative Commons License 2014.12.20 0 0 8172

Valakinek esetleg nincs ablakmosó tartálya, vagy külön szivattyúja?

Zavo Creative Commons License 2014.12.20 0 0 8171

Sziasztok!

 

Van egy Nissan Primastar feliratú Trafic-om, 2004-es, három ülésese, dobozos.

A gond most, hogy úgy érzi, nem csuktam be az első ajtót, és menet közben állandóan világít a csillár, nem tudom semelyik állásban sem lekapcsolni. Ha leállítom, akkor egy biztonsági idő után lekapcsol. Utána, ha az első ajtót nyitom ki akkor sötét marad, ha a hátsót akkor újra felkapcsolódik. A riasztó sem villan fel bezáráskor, csak a központi zár húz meg.

A motorháztető kilincse mellett széthúzva a nagy kék csatit, kimértük, a kapcsolók jók, kábelek nem zárlatosak.

Fél méter kábel van még a műszerfal alatt, az nem gondolom hogy rossz lenne, utána az UCH.

 

Szerintetek?

 

 

János

Kácsé Creative Commons License 2014.12.19 0 0 8170

Köszönöm a tanácsokat!

Nekem egy kicsit csökkent az a fordulatszám tartomány ahol jelentkezik a rezonancia, miután került olaj a váltóba. Sajnos kb. 3dl maradhatott benne az előző tulajnál :( A tartókat leellenőrzöm. Nagy teherrel nem járok, hacsak a kedvesemet és az öt gyereket nem számítjuk annak :)

Előzmény: T_H (8169)
T_H Creative Commons License 2014.12.19 0 0 8169

fehértour :

Ami jobban zavar az a rezonálás 1500-1900 rpm között. Aztán megszűnik.

 

Kácsé

Másik, amit észrevettem, így ezer km után egy kerregő hang. Szerintem a váltó hangja. Kezdő dieselesként és trafikosként érdeklődöm, hogy mennyire normális ez. Indulásnál is jelentkezik, valamint 1700-as fordulatnál egy rezonancia kezdődik és tart kb 2000-ig.

 

 

 

Ez a kérdés rendszeresen felvetődik, hogy miért van rezonancia ebben a tartományba.

 

Mikor először kérdeztem, akkor a váltó javítást ajánlották a szakik, mert csak 5.ben 6.ban jelentkezett erősen.

Tényleg jobb lett.

 

De azért elég erősen berezonált a kasztni nayobb terhelésnél ebben a tartományban.

Most egyéb munkák mellett ki lett cserélve a jobb felső motortartó (ez már ki volt repedezve, és eléggé úgy nézett ki, hogy összenyomódott) egy alsó kitámasztó is.

Az autó nagyon csendes lett és szinte megszűnt a rezonancia!

FONTOS, hogy gyári lett beletéve, ami nem olcsó ellenben jó.

 

(másik autómon is jártam úgy, hogy a nevesnek mondott utángyártott motortartó erős rezonanciát okoztak.
Ugyanez vonatkozik a "gyári, csak ki lett flexelve a márkanév" típusokra

Miután bekerült a gyári megjött a megnyugvás és olyan lett a gép, mint ahogy kitalálták)

Előzmény: fehértour (8101)
vargamunka Creative Commons License 2014.12.19 0 0 8168

szia

 hol itt a like gomb ??

üdv mindenkinek

Előzmény: llaller (8167)
llaller Creative Commons License 2014.12.19 0 0 8167

szesz, jó tanács, ha célba akarsz érni a hibamegoldással akkor vargamunka", vagy déldunántúl vanyek",  ezt pedig vargamunkának küldöm:

Előzmény: Manki69 (8162)
vargamunka Creative Commons License 2014.12.18 0 0 8166

szia 

Trafic-nál valóban kint van a tükörben .....Vivaró -nál a lőkős alatt

Előzmény: szzcsicsi (8160)
Pali.ua Creative Commons License 2014.12.17 0 0 8165

Nekem a bal oldalt van elől a hőfok érzékelő alul a lökhárítón

Előzmény: szzcsicsi (8160)
I-200TX Creative Commons License 2014.12.16 0 0 8164

Az én enyémbe is ég az imó lámpa folyamatosan halványan. Bár szerintem nekem az uch gyomrát csapta el az energia ital. Valami hasonló nem volt nálad is?

vargamunka Creative Commons License 2014.12.16 0 0 8163

szia 

Ha módodban áll csak keresni kellene egy szervizt ,kb -2500 baja lehet csak így ,lehet hogy túlzónak tűnik de nem hiszem hogy jó választ lehetne itt ere a hibákra adni ...valószínű ezért nem írtak megoldásokat még ,,találgatni lehet elég nagy a szórás   ....

üdv mindenkinek

Előzmény: Manki69 (8162)
Manki69 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8162

Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni. Van egy Renault Trafic 2002-es 1.9 Diesel autóm, aminek az a problémája, hogy amikor beindul az autó folyamatosan és az Immobilaiser lámpa. A másik hiba az, hogy menet közben kigyullad a motor vezérlő lámpa és leáll az autó. Nagy nehezen be lehet indítani, utána megy az autó, de folyamatosan villog a motor vezérlő stop lámpa. Előre is köszönöm a segítséget!

biga 11 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8161

Tényleg senki nem tudja?

 

Előzmény: T_H (8159)
szzcsicsi Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8160

Üdv.

2004 Traficomban nem tudtam,de van külső hőfok jelző,ami május óta  kb 2 hete egy szlovákiai úton hazafele működött,de -20 és -25 fokot mutatott.Nem volt olyan hideg ..Érzékelő gond lehet,mivel azota nem is mutat semmit úgy mint azelőtt..Merre keressem a hibát? Tükörbe van az érzékelő?

T_H Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8159

Mert így szállítható a töltöttkáposzta!

Előzmény: biga 11 (8154)
T_H Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8158

Nekem a hetekben egy megane-ban volt hasonló probléma. Kb. 250e-be fájt.

Minden képen járj utána ,mert van esélyed

Előzmény: Robijoe (8157)
Robijoe Creative Commons License 2014.12.15 0 0 8157

Sziasztok,

 

Sajna úgy néz ki ,hajtókarcsapágyas a gépem.....

Olyan hangja van mint -20°C alatt a dízelnek és még csattog is

kb. mennyibe fájhat ez szerintetek ?

 

Ráadásul most vettem 3 hónapja , a kereskedő azt mondta ,majd visszahív...

Ha jól tudom a használt autókra is jár 6 hónap garancia , nem?

(Legalább a felét fizesse ,vagy valami bazz.)

Cseréltem már generátort(40e),semmi hangja nem volt csak egyszerűen nem volt töltés,

azonkívül a fűtés előtét ellenállás is elment (16 e).

Robijoe Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8156

Bocs,

Azóta nem jártam erre,hogy kérdeztél.

Nem tom pontosan hol lehet a relé ,de a kormányoszlop alatt hallottam kattogni,

ha jó a fülem. Általában oda szoktak rakni reléket.

 

 

Előzmény: Sgregi (8099)
cs!pesz Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8155

Sztem a jobbkormányos verziónak a szivargyújtó vezetéke.

Sztem

Előzmény: biga 11 (8154)
biga 11 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8154

Áruljátok el a műszerfalon a szatyorakasztó hátuljára miért megy vezeték a műszerfal mögött????

 

 

biga 11 Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8153

Nézted a linket amit küldtem?

Előzmény: YURA ua (8152)
YURA ua Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8152
YURA ua Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8151

Még annyit  hogy egy tíz millás terepjáró 2500-3200 kg is van,míg  a filléres kedvenceink üresen 1750-1800kg.

YURA ua Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8150

És megint azokat szo.....ák aki  már amúgy is szop..k.!!! Nálunk háború, nálatok szívatás. 

attys Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8149

Tehát ha jól értelmezem akkor egy 9 személyes kisbusz duplájáért fog autópályázni mint egy ugyanolyan karosszériás hatszemélyes kisteher vagy egy 7 személyes tárgyalóbusz? Kíváncsi vagyok, hogy fogják ezt ellenőrizni? Hajrá Magyarország!

nyikj Creative Commons License 2014.12.14 0 0 8148

Kisbuszokat is érintő változás!!!! Autópálya matrica

http://goo.gl/m7llod

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!