Köszi! Ki kell venni hozzá a tartályt? A gondom, hogy a hátsóhoz nem nyomja a vizet. Viszont ha a csövet átrakom az elsőjére akkor nyomja, ezért gondoltam a szivattyúra.
Van egy Nissan Primastar feliratú Trafic-om, 2004-es, három ülésese, dobozos.
A gond most, hogy úgy érzi, nem csuktam be az első ajtót, és menet közben állandóan világít a csillár, nem tudom semelyik állásban sem lekapcsolni. Ha leállítom, akkor egy biztonsági idő után lekapcsol. Utána, ha az első ajtót nyitom ki akkor sötét marad, ha a hátsót akkor újra felkapcsolódik. A riasztó sem villan fel bezáráskor, csak a központi zár húz meg.
A motorháztető kilincse mellett széthúzva a nagy kék csatit, kimértük, a kapcsolók jók, kábelek nem zárlatosak.
Fél méter kábel van még a műszerfal alatt, az nem gondolom hogy rossz lenne, utána az UCH.
Nekem egy kicsit csökkent az a fordulatszám tartomány ahol jelentkezik a rezonancia, miután került olaj a váltóba. Sajnos kb. 3dl maradhatott benne az előző tulajnál :( A tartókat leellenőrzöm. Nagy teherrel nem járok, hacsak a kedvesemet és az öt gyereket nem számítjuk annak :)
Másik, amit észrevettem, így ezer km után egy kerregő hang. Szerintem a váltó hangja. Kezdő dieselesként és trafikosként érdeklődöm, hogy mennyire normális ez. Indulásnál is jelentkezik, valamint 1700-as fordulatnál egy rezonancia kezdődik és tart kb 2000-ig.
Ez a kérdés rendszeresen felvetődik, hogy miért van rezonancia ebben a tartományba.
Mikor először kérdeztem, akkor a váltó javítást ajánlották a szakik, mert csak 5.ben 6.ban jelentkezett erősen.
Tényleg jobb lett.
De azért elég erősen berezonált a kasztni nayobb terhelésnél ebben a tartományban.
Most egyéb munkák mellett ki lett cserélve a jobb felső motortartó (ez már ki volt repedezve, és eléggé úgy nézett ki, hogy összenyomódott) egy alsó kitámasztó is.
Az autó nagyon csendes lett és szinte megszűnt a rezonancia!
FONTOS, hogy gyári lett beletéve, ami nem olcsó ellenben jó.
(másik autómon is jártam úgy, hogy a nevesnek mondott utángyártott motortartó erős rezonanciát okoztak. Ugyanez vonatkozik a "gyári, csak ki lett flexelve a márkanév" típusokra
Miután bekerült a gyári megjött a megnyugvás és olyan lett a gép, mint ahogy kitalálták)
Az én enyémbe is ég az imó lámpa folyamatosan halványan. Bár szerintem nekem az uch gyomrát csapta el az energia ital. Valami hasonló nem volt nálad is?
Ha módodban áll csak keresni kellene egy szervizt ,kb -2500 baja lehet csak így ,lehet hogy túlzónak tűnik de nem hiszem hogy jó választ lehetne itt ere a hibákra adni ...valószínű ezért nem írtak megoldásokat még ,,találgatni lehet elég nagy a szórás ....
Sziasztok, segítségeteket szeretném kérni. Van egy Renault Trafic 2002-es 1.9 Diesel autóm, aminek az a problémája, hogy amikor beindul az autó folyamatosan és az Immobilaiser lámpa. A másik hiba az, hogy menet közben kigyullad a motor vezérlő lámpa és leáll az autó. Nagy nehezen be lehet indítani, utána megy az autó, de folyamatosan villog a motor vezérlő stop lámpa. Előre is köszönöm a segítséget!
2004 Traficomban nem tudtam,de van külső hőfok jelző,ami május óta kb 2 hete egy szlovákiai úton hazafele működött,de -20 és -25 fokot mutatott.Nem volt olyan hideg ..Érzékelő gond lehet,mivel azota nem is mutat semmit úgy mint azelőtt..Merre keressem a hibát? Tükörbe van az érzékelő?
Tehát ha jól értelmezem akkor egy 9 személyes kisbusz duplájáért fog autópályázni mint egy ugyanolyan karosszériás hatszemélyes kisteher vagy egy 7 személyes tárgyalóbusz? Kíváncsi vagyok, hogy fogják ezt ellenőrizni? Hajrá Magyarország!