Az simán lejött, de valahogy csak megtréfált minket a Ave, mert az mégiscsak Ryta vs csontvázaudi.
Yasec!
Hogy te mien hüje vagy! :)
Ha tudnád, hogy a blokkot pl vizcseppentéssel furják ki eleve, akkor nem akadnál fenn némi polírozáson. Egyébként gondolom humornak indult a polírozós duma. Csak hát ha nincs súly, nincs humorérzék ugye, többek között.
Nézz ránk Fincsel, milyen jókat tudunk röhörészni, na meg GTI! :)))
valaki tud esetleg olyan helyet, ahol levegomennyiseg-merot javitanak? egy nissanrol van szo, de a markaszerviz kft nem szegyenl 97 rugot kerni az ujert.
De érdemes elolvasni a Ford Focus RS8 cikket is. FalCO után szabadon: elég ütős eszköz lehet :o)) Na hali, este tali...
Zs.
Ui: Csak én nem tudom letölteni az EVO VI vs. SQ videót vagy ti sem? Már láttam egyszer, de sajna nincs meg. Ha valaki esetleg el tudná küldeni, negyon megköszönném.
Bazzeg, lehet, hogy elfelejtettem magyarul, de baromira nem bírom értelmezni a TC írásokat:
" Az alap V8-as 90,2 mm furatú hengereit 94 mm szélesre polírozták, így született az extra űrtartalom."
Ezt egyenlőre technikailag nem értem! Mennyit is fejlődött a világ, most már a milimétereknek is polírgéppel rontanak neki!
"Ezen túlmenően azonban szinte minden alkatrészjellemzőt kicseréltek, lecsiszoltak, megerősítettek és áthangoltak a tervezők,"
???
Hol lehet alkatrészjellemzőt kicserélni?
Már látom, ahogy erősítenek, és áthangolnak a tervezők! Tehát a Fordnál áll a bál! Mennyi magyar páleszt vittek ezek ki mostanság tőlünk?