Szerintem felesleges töltögetni, ha jó a generátor és az akkumulátor, akkor simán feltölti magát. Elvileg le kéne kapcsolni az autó elektronikájáról az akkut töltés közben.
3008-sunk van, de a kérdés vonatkozhat többi canbus-os autóra, vagyis, hogyan lehet, kell tölteni az aksit? A párom használja az autót rövid távokra, így havonta, (meg amikor eszembe jut) töltöm az aksit este a garázsban. Az autón nem férek hozzá a negatív saruhoz, ezért a töltő negatív részét egy testpontra rakom. A pozitív sarut nem veszem le az akksiról. Jobb minőségű töltőt használok. Mennyire szavad, javasolt így tölteni az autót? Köszi ha válaszoltok...
Most vettünk egy 307sw-t (2005-ös, 80kw-os). Oldalt a háromszög alakú dobozban nem kellene lennie egy csőnek? A helye meg van neki és arra gyanakszunk, hogy az miatt füstöl szürkén. Az olajjal minden rendben.
Onnan gondolom hogy bowdenes lehet, mert ahogy állitgatom a levegő fújás erősségét, meg hogy honnan fújja, sokszor úgy csapodik le egy valami ajtó féle és úgy fújja a meleg levegőt.
Szia szerintem ott nincs bowden lapátot mozgató elektromechanika hibásodott meg, van hozzá javító készlet, itt a fórumon már leírták, és a fenti linken találsz fényképes leírást is a jav ról. Pp2000 diag tudja tesztelni a nyitast zárást is, vagy malami magasabb szintű diag is :autologik, Gscan, salus...
sziasztok 2002 es 307 gyári magnó világítása csak inditozás közbe van pár pillanatra utánna csak a bekapcsologombja világít halványan ennek így kell működnie?
Van egy kiszemelt, nagyon aron alul van (1600 Euro) igy utanakerdeztem, hogy megis mi lehet vele.
Az auto napi hasznaltbol elado, 2004-es 307cc 2.0 benzin.
2 dolgot emlitett a tulaj, mint hiba.
- Klima nem mukodik
- Elektromos ablak (vezeto oldalt) nem mukodik.
Abban a szerencses helyzetben vagyok, hogy egy remek Peugeot szakihoz vinnem igy is ugyis a gepet.. szoval pl. a klima nem mukodese egyaltalan nem szamit.
Szamolok azzal, hogy javitattani kell nem gond.
Viszont rakerdeztem, hogy mindez oke, de nyilik -e a teto rendesen. Nos, mivel a vezeto oldali ablak nem mukodik, nem lehet a tetot lenyitni.
A teto esetleges nem mukodese kicsit jobban aggaszt. Az lenne a kerdesem, hogy ha a vezeto oldali ablak nem nyilik, akkor a tetot lehetetlen kiprobalni?
Szeretnem valahogy megnezni, hogy ez most tenyleg csak egy nem mukodo ablak vagy osszefuggesben van esetleg egy komplett teto hibaval?
Volt 306 Cabriom, 307 SW-m es most is Peugeot-ot hasznalok, de sajnos a 307cc -t nem ismerem a tetot illetoen.
Minden tanacsot szivesen meghallgatok, de szeretnem valahogy megnezni, hogy a teto rendesen nyilik-zarodik rendesen.
Köszi es udv (ellnezeset az ekezet nelkuli irasert)
Nekem akkor csinált ilyet mikor felmentek pályára és 2km után 110nél letiltott, nem ment többet. Motor nem világított, következő pihenőnél félre, leállít, újraindítás, gázfröccs és jó. A fojtószelepet megtisztították és jó lett.
Még mindíg szivat a vas. Minden nap próbálom, ha elindul megyek vele egész nap. Másnap reggel nem indul, du mikor hazaérek indul. Esetleg még vmi ötlet. Ha vmi új, gyújtás nincs mindíg, ami gyújtáson kívüli (rádió, vészvillogó, helyzetjelző van) Bsm cserélve.
Sziasztok ,tegnap belenéztem a kocsiba mi okozhatja a fűtésventi hibát,és hamar meg is volt,a fűtésmotor házban van 2 csatlakozó,1:vastag fekete vastag piros és még valami vékony ez a csati a motort táplálja ez rendben volt,a 2: csati a fokozat szabályzó 2vastag fekete és vékony kábelek na ez a csati nem csatlakozott rendesen.
Nekem is jasonlo volt a jelenség 2001 1,6 b a pedál potenciométert cseréltem a motortérbe majd ujra tanitottam a pp2000 el azóta az jó veszi a fordulatot. Nem hiszitek el elkezdett a váltóból csöpögni az olaj ahol 2 fél össze van eresztve, szétszedttem ujratomítettem most nem csöpög. Pár napja az az új hiba, reggel gyujtásrateszem kb 10 mp ig megy a fűtésventi aztán már nem megy. És mikor Télen szivat.
A piros sok felkiáltójeles mondat felett van a club honlapja. Ott sok okosságot látsz, ha addig nem válaszol valaki. Lehet, a kérdésedre is ott a válasz.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Mindenképp kiolvastatom csak mist vettem a vasat aztán kucsit aggasztó. Amúgy a beindítást leszámítva elég rendbe van. 1,6 ecotec astrám volt 100 csikós de hiába jóval nehezebb nekem dinamikusabb. Még egy infó ha valaki tudja. Milyen hangszórók kellenek az sw be? Első hátsó ajtó műszefal. Estleg valami bevált típus. Ja igen és hol lehet behúzni a tápot a tűzfalon nem jöttem rá.
De feltétlenül rosszat sem. Álmoskönyv szerint a diaglámpás hibaüzit bármi okozhatja, erről is olvasnod kellett:)) Rossz üzemanyagtól kezdve fals levegőig (elrepedt bármilyen cső), katalizátortól gyújtás kimaradásig - bármi, felsorolhatatlan. Ami a baj, hogy sokszor a kiolvasás sem segít a problémához közelebb jutni. Ha megy rendesen a verda, no para - bár azt meg szinte lehetetlen kizárni, hogy világít az a francos lámpa:(( Próbáld kiolvastatni....
Hibajelenség: fogyasztás kijelzés alapjáraton nem volt oké. Kiolvasás: tanksapka jeladó rossz. Csere - hiba marad.
Itteni tagtárs (régen látott Ádibébi): nem az aksival van gond? Valakinél ugyanez a problem volt, aksicsere megoldotta.
Aztán nálam is. Aksit vettem és persze nem a szervizben rakattam be. Szóval gyengélkedő aksi miatt más hibaüzit dobott. Potya pénzt adtam ki. Fel sem hoztam a szervizben a dolgot, mert a válasz az lett volna, hogy az is rossz volt. Persze a rossz tanksapka jeladót nem hoztam el, így bekerült az is a "mi romlott el részhez", de szerintem az nem volt rossz.
Leányom valamelyik este felhív,hogy nem tud elindulni. A motor beindul ,de hiába ad gázt 1000-1200nál nem megy feljebb a fordulat és sárgán világít a motor hibát jelző ikon.
Többször próbálkozik újra inditással, majd egyszer csak elindul. Hazaért, a hibajelzés megvolt.
Három nap után ma elvitte az M3 bevezetőnél lévő Peugeot szervízbe (kb.40Km) rögtön beindult és a teljesítményével sem volt gond. A hibajelzés meg volt. A szervízben ugyan nem tudták lekérdezni hogy mi lehet a hiba, nincs ember de majd menjen vissza január 8-án. Szerintük aksi hiba lessz. Egy éves Bosch van benne.
Nekem ez furcsa, mivel ugy gondolom hogy az aksi csak az indításhoz kell, utánna már a generátorról üzemelnek az elektromos berendezések.
Indulás haza az autó azonnal beindul, majd kb. 1Km után a hibajelzés is eltünik. Megy kb. 60Km-et többször megáll vásárolni stb. a hiba nem jön vissza.
Az autó napi használatban van 100-120 Km 80% országút.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Autó vásárlás előtt állok mert a régi PEUGEOT 307 1.6 hdi-m már gyengélkedik és most amiket nézek azok e-Hdi-k . Valahol azt hallottam hogy azokkal van valami prücök a hengerfejjel. A neten meg nem találok róla semmi ilyen infót. Azt látom hogy nem sokáig gyártották ezeket a motorokat valaki fel tudna világosítani hogy most akkor érdemes venni ilyen motorú autót vagy blueHdi-re gyűjtsek még. Köszike.
Ha sokat használod városban akkor ez ilyen. Az 1.4-es is ugyanez. Ha mész egyet hosszú útra, utána max 1hetig jó, utána megint ugyanez a dadogás hidegen.
Üdv. Volna egy problémám 1,6 benzin 307 sw. Reggel hidegindításnál pöccre indul de durván ingadozik az alapjárat. Kb 3-4 száz fordulatkülömbség. Kb 1 perc és jobb lesz de nem tökéletes. Normális csak kisebb gázadások és 3-5 perc után. Menet közben semmi teljesítmény romlás nem tapasztalható.