Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joe 155 Creative Commons License 2000.09.20 0 0 57
SPd.
OK. nem jövök a katalógus adatokkal, látom nagyon felzaklattak a tények. Csak gondoltam ez egy kicsit kézzel foghatóbb jellemtője egy-egy tipusnak, mint az "össze-vissza pörög" megfogalmazás.
Alfino.
Örülök hogy megkerültél! :))
Előzmény: SPd (56)
SPd Creative Commons License 2000.09.20 0 0 56
Joe!

Ne gyere a katalógus adatokkal, mert akkor igencsak kezdő vagy a bizniszben...:)))

De én már nem folytatom tovább ezt a szélmalomharcot, mert csak egyre több Alfás kollega fog feltűni hogy elmagyarázza, hogy az Alfa ilyen meg olyan jó... Én inkább hiszek a nemzetközi szaksajtónak nomeg a saját tapasztalatomnak!
Az meg nem fedi a valóságot, hogy "szemellenzős BMWs" vagyok, erre legjobb bizonyíték a TOP4 autómárkám listája: Honda, BMW, Dodge, Mitsubishi, Ferrari.

Üdv,
SPd

Előzmény: Joe 155 (54)
alfino Creative Commons License 2000.09.20 0 0 55
Joe155,

sajnos (és legnagyobb bánatomra) kifelejtetted a felsorolásból a 146 ti-t (2.0 16v) ami igazából a márka megfelelője jelen pillanatban a bmw 320-nak. Szeretett gépem gyorsulása pedig 8.4s és ha szót ejtünk a 145 2.0-ról ami 8.3 hát tényleg teljessé tettük a listát.

Csákó...

Joe 155 Creative Commons License 2000.09.20 0 0 54
SPd.
Bár kezd ez a topic egy kissé BMW vs. Alfa topic lenni, de azért ezt még nem hagyom ki.
Te ezt írtad! :
"A dinamizmust tényleg letudtuk, én már mindent leírtam róla a 2-vel ezelőtti hozzászólásomban (41.) - az "össze-vissza pörög" c. rész. "

Ez valóban komoly érv, össze-vissza pörög!
Akkor tessék egy kis összevetés, hogy amíg az Alfák csak össze-vissza pörögnek, mit is csinál a BMW?

318i: 10.4 sec alatt éri el a százat, és 206-ig megy. Ezzel szemben a 156 1.8 TS 9.3 sec alatt van 100-on és 210-ig megy.
a 320i 9.9 sec alatt van kilóba, és 219 a vége.
Ezzel szemben a 156 2.0TS 8.6 alatt van 100-on és 216-ig megy.
A 323-s bömös 8.0 alatt éri el a 100-at és 231-et tud végre, ezzel szemben a 156 2.5 V6 7.3sec alatt van százon és 230 a vége.

Tehát amíg az Alfák csak össze vissza pörögnek, annyi idejük még marad hogy gyorsulásban szépen rávernek a BMW-re. A végsebesség tekintetében minimálisak a különbségek hiszen 1, 3,km/h a BMW előnye pluszba, illetve a 1800 ccm-s motoroknál 4 km/h az Alfa előnye amit szvsz nem lehet kiautózni.
Összegezve szerintem te sokkal inkább szemellenzőt viselsz márkafanatizmusból kifolyólag mint én, csak lehet hogy már észre sem veszed! Itt vannak a számadatok, ezzel vitatkozz!!
Üdv.

Előzmény: SPd (52)
MathiasR Creative Commons License 2000.09.20 0 0 53
off
SPd !
Bár a topiccímtol rendesen eltértél, az állításoddal ellentétben igenis fikázol, de talánelvakultságodban ezt nem veszed észre. Az ADAC és egyéb gyujteményekre való hivatkozásod kissé sánta, ugyanis ott a japánok palacsintává verik a német ipar ( egyébként általam is tisztelt és elismert minoségu ) gyártmányait.
Ha kissé jobban belemélyednél az autótörténelembe, (amit kissé lehetetlennek vélek), tudnád, hogy 1988-ban a Fiat konszern az addig valóban siralmas korrózióvédelmet világszinvonalúra fejlesztette, az ezen év után gyártott új konstrukciókon gyári eredeti korrózió elofordulása kizárt. Míg ezzel szemben tudok mutatni német autókat ellenpéldaként..... Igaz, hogy nem a BMW-t, ez az igazsághoz tartozik.
A motorikus adatokról meg nevetségeseket írtál, ehhez nem is kívánok hozzászólni.
Egyébként Joe155 nem szorul védelemre, nem is ez
a célom, csak az esetleges harmadik oldalról olvasóknak kívántam tájékoztatást adni.
Végül, nem utolsó sorban az ár/érték arány reális
szemléletével világossá válik bárkinek az egyes márkák szintje.
üdvözlettel :
MathiasR
Előzmény: SPd (52)
SPd Creative Commons License 2000.09.20 0 0 52
Joe,

A dinamizmust tényleg letudtuk, én már mindent leírtam róla a 2-vel ezelőtti hozzászólásomban (41.) - az "össze-vissza pörög" c. rész.

A tartósságot az elején is említettem a 41-ben, a "rozsdaboglya" részben volt szó róla... OK, a német magazinokban rendszeresen hazavágják az Alfát, ezt még talán lehet részlehajlásnak is nevezni, de akkor szerinted miért van az, hogy:
- pl. a Fiat Puntót ugyanezek a magazinok rendszeresen agyondícsérik
- Az brit autós magazinokban sem a legkedveltebb márka
- A Car&Driver magazin toplistáján, sőt még az ajánlott márkák listáján sincs semmi nyoma...

Persze, most azt fogod mondani (írni:)), hogy ők is hülyék, de erre már nem tudok mit lépni, csak azt tudom megállapítani: "ezt teszi a márkafanatizmus".

Amúgy tényleg nem bux sokat az Alfákon, amennyiben minden évben cseréled és mindig 2-3 éves példányt veszel, amin még nem jöttek ki a márka általános hibái...

Üdv,
SPd

Ui: német magazinból nálam csak az ADAC katalógus a nyerő, mert ők abszolút pártatlanul tesztelnek.

Előzmény: Joe 155 (51)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.20 0 0 51
SPd.
Eddig a legkevesebbet a tartósságról beszéltünk, furcsa hogy most ezzel jössz! Akkor a dinamizmust letudtuk. Te több száz tartóssági tesztet emítesz. Én szinte minde autós újságot megveszek, de nem is emléxem olyanra amelyikben Alfát teszteltek volna tartósan! Egyébként mivel a nálunk megjelenő autós újságok német érdekeltségűek, így nem is sokat adok a véleményükre. Augyazt az autót egy sima tesztben egész más jelzőkkel illetik, mint akkor amikor összehasonlítják a német konkurenciával. A tartóssági statisztika szvsz szart sem ér. Nekem az a statisztika amit látok! És akármilyen meglepő az autópályák leállósávjain többnyira Ford és VW tipusokat látok, amint a gazdijuk várja a sárga angyalt. De ugyan ez jellemző az Olasz autópályákon is ahol százalékosan sokkal nagyobb az olasz autók aránya mint a németeké,ott is az elöbb említett két márka képviselteti magát az út szélén, pedig a statisztika szerint nagyon megbízható autók!! És figyeld meg, a statisztika amit emlegetsz milyen csalafinta módon próbálja megmutatni a valóságot. Egy két hónapja volt egy ilyen összevetés ahol ha jó emléxem a Toyota végzett az első a Renault az utolsó helyen a megbízhatósági listán. 1000 autóból az első esetében 12 meghibásodás, az utolsó esetében 34 meghibásodás volt. Az összes többi e kettő között. Az Alfa 21 meghibásodással a középmezőnybe volt. De mennyivel másképp festene a dolog ha úgy írnák hogy 1000 autóból a Toyota esetében 988 volt "tünetmentes" míg az Uutolsó helyezet Renault-ból 966. Ez nem más mint pschiológia.
Előzmény: SPd (50)
SPd Creative Commons License 2000.09.20 0 0 50
Joe 155,

Pedig tényleg nem fogadod el a tényeket, mert akkor egyetértenél velem, meg azzal a több száz tartóssági teszt eredményével, ahol az Alfa az utolsó helyek valamelyikén végzett...
De ha neked ez sem elég bizonyíték, akkor ajánlom figyelmedbe az Eurotax katalógust.
Amúgy Inner Circle kicsit "félreértette" a dolgokat, mert én nem fikázni akartam, hanem a tényeket rögzíteni.

Üdv,
SPd

Joe 155 Creative Commons License 2000.09.20 0 0 49
PhoeniX!
"olyan nincs hogy nem lehet 200 fölött autózni =]

(legalábbis bmw-vel =]) "

Hát cimbora, legyen neked igazad. Én nem tudok más helyet elképzelni a 200 fölötti autózásra mint az autópálya, de ott is csak akkor ha szinte üres. Én elég sokat autózok, az átlagosnál gyorsabban, de 200 fölé csak igen ritán hajtom a gépet, nem nagyon van á lehetőség. Az meg nem nagy élmény hogy 200-ról másodpercek alatt lassítsak 90-100-ra mert a kamion előzi a másikat, nem veszi észre hogy jövök. Nekem az autópályán elég a 160 ennél gyorsabban csak akkor megyek ha komoly okom van rá. Aki pedig az autópályán kívül is 200 fölött megy , legyen az BMW-s vagy más tipusban ülő, azt kell hogy mondjam, nem normális! A kissebb rendű utakon ez életveszélyes magára és másokra nézve is! Ezen talán el kéne gondolkodni!

Előzmény: PhoeniX (47)
MacPhisto Creative Commons License 2000.09.19 0 0 48
Hogy ezt honnan veszitek, fogalmam nincs.Biztos túl sokat nézitek a tv2-n a sorozatokat.

_Elég már._

Előzmény: elf (30)
PhoeniX Creative Commons License 2000.09.19 0 0 47
"Olyan helyen ahol nem lehet 200 fölött autózni"

olyan nincs hogy nem lehet 200 fölött autózni =]

(legalábbis bmw-vel =])

bocs de én sem hagyhattam ezt ki!

üdv
PhoeniX
- no autó
- no jogsi =]

... yet!

Előzmény: Joe 155 (42)
MacPhisto Creative Commons License 2000.09.19 0 0 46
Meg persze kérdéses, hogy lehet-e "tisztességesnek", "normálisnak" vagy egyáltalán "embernek" nevezni egy ügyvédet, bár lehet, hogy van rá példa, de ez más kérdés.

Kedves egészséged jól szolgál? :-|

Előzmény: Riff-Raff (13)
Inner Circle Creative Commons License 2000.09.19 0 0 45
Te Joe, mostanában jógázol, vagy mi? Én már a falat lekapartam, akkora ökörségek hangzottak el, te meg csak nyugodtan, higgadtan válaszolgatsz. (Holott a te kocsidat fikázzák, nem az enyémet.) Bár télleg inkább nevetséges, mint dühíto, én asszem mégsem álltam volna meg egy velos választ... szóval minden elismerésem!!!

SPd, neked melegen ajánlom a "Japánt, vagy németet?" topicot, illetve a "BMW vagy Audi?" vagy hasonló címut, mindkettoben AZONNAL otthon éreznéd magad. (Bocs, mindenki, ezt azért nem tudtam megállni.)

Előzmény: SPd (37)
CaddyLacee Creative Commons License 2000.09.19 0 0 44
Huh, dehogy baj, hogy hosszú, talán eddig ez az egyik legértelmesebb hozzászólás!!!

Amúgy hogy lehet megváltoztatni a topicot?
Nem akartam általánosítani, mégis sikerült picit.
Megváltoztatom a topic címét, csak nem tudom hogy lehet?

Lacee

Előzmény: Szederind (39)
Joe 155 Creative Commons License 2000.09.19 0 0 43
SPd.
Látod nekem itt kezdődik az álom:

Ez pedig a valóság!


De azért nem vagyok szomorú! :))

Joe 155 Creative Commons License 2000.09.19 0 0 42
SPd.
Tévedsz ha azt hiszed hogy nem fogadom el a tényeket, pedig megszállott Alfás vagyok! A BMW az egyik kedvenc márkám, és az egyetlen amelyik nem olasz! Sok BMW-t vezettem már, és annál is többe utaztam is. Abba viszont meg kell hogy cáfoljalak, hogy egy 316-os BMW jobban megy mint a 155-ös Alfa. Nem tudom te milyet vezettél, lehet hogy kifogtál egy 1.6-ost, amiből szinte alig látni, de ha nagyobb motorral szerelt verziót hajtottál és nem ment akkor annak valami komoly baja lehetett! Az hogy mutassak neked olyat Alfát ami egyidős a tieddel egyidős és nem rohad, nincs széthajtva a motorja, csak azért nehéz ügy, mert nincs a birtokomba ilyen. Volt de lecseréltem a mostanira. Az előző Alfám egy 89-es 1.7 IE 33-s volt. Nyugodt szívvel állíthatom hogy az az autó a végsebesség kivételével fölülmúlja az E30-s 320i-t! Ebben 100%-ig biztos vagyok. HA egyszer alkalmad adódik egy ilyet kipróbálni, ne hagyd ki! Meg fogsz lepődni! Olyan helyen ahol nem lehet 200 fölött autózni a 320i-t megeszi reggelire! A sógoromnak is 320-s E30-a volt pont abban az időben amikor nekem a 33-s. Elvittem kocsikázni, és amikor kiszállt a verdából néma alázattal járta körbe a gépet, és azt mondta hogy nem gondolta volna hogy ekkorát megy ez az autó!
A mostani 155-öm kb. ugyanazt a gyorsulást tudja mint a 33-s csak Nem áll meg 195-nél. Közel 220-t megy óra szerint, ami szvsz legalább 210 lehet a valóságban. De ennek csak elméleti jelentősége van, gyakorlati haszna nem sok. De nyugodt szívvel odaállok akár mikor egy E30 320i mellé, minden tekintetben vele!
Előzmény: SPd (41)
SPd Creative Commons License 2000.09.19 0 0 41
Figyu Joe,

Nekem 320i-m (E30,1989) van és az előző munkahelyen a főnöknek volt 155-ös ill. -később- 166-os Alfája. Vezettem mindkettőt eleget és azt kell hogy mondjam, hogy nem több, mint afféle olasz hangulatautó. Sportos feeling az megvan, de nyomaték nuku. Csak pörög össze-vissza... A 316i is -kevéssel, de- elveri a 155-öt,nemhogy a 318i.
A tartósságról meg csak annyit, hogy keressél nekem olyan Alfát, ami egyidős az enyémmel és nem egy nagy rozsdaboglya a kasznija + elpusztított a motorja.

A legjobb megoldás persze az, ha beülsz egy BMW-be és kipróbálod. Persze, ha Alfa megszállott vagy, akkor úgysem fogod elfogadni a tényeket...

Üdv,
SPd

Előzmény: Joe 155 (38)
gijjon Creative Commons License 2000.09.19 0 0 40
Hozzászólás helyett egy lehet hogy nem is vicc !

Kovács és a felesége a sztrádán hajtanak:
- Micsoda vademberek vannak! -szól Kovács- Ez a BMW-s is egy őrült! Legalább
fél órája százhetvennel jön mögöttünk!

Gijjon, BMW 318

Szederind Creative Commons License 2000.09.19 0 0 39
Jó napot minden ismerősnek és ismeretlennek.

CaddyLacee,
azt hiszem, van egy-két újabb alternatívám a miértedre. Azt hiszem, az alábbi 37 hozzászólás után már tisztázott, hogy nem csak BMW-s lehet agresszív, kötekedő, hiszen ez a legkevésbé függ a popsid alatt levő autótól. Az én ötleteim:
Lehet, hogy az agresszivitás egyszerűen genetikai adottság, de fontolóra vehető az is, hogy mivel az életkor előrehaladásával egyre kevesebb marad belőle az emberekben (nem láttam még anyázó nagyapót), ezért minél fiatalabb valaki, annál több benne a (-z esetleg rejtett) durvaság. Köztudott, hogy a gyerekek mennyire kegyetlenek tudnak lenni egymással - egyszerűen nem érzik át a másiknak okozottakat. Szóval, az agresszív autósok többsége szerintem nem nőtt ki ebből a gyerekcipőből.

Példa/1:
Szerénységem, amikor vezetni tanultam, állandóan azt hallgattam az oktatómtól: "Nem Fittipaldi!!! Nem Fittipaldiiii!!!" Ezzel szemben ma örülök, ha 40-nel merem nyomni - ehhez mögöttem a kettő utódom, és a gyakorlat hiánya bőven elegendő.

Példa/2:
Sofőr-példaképem, Töri (a férj), kb 20 éve vezet, napi átlag 10-12 órát. Gyakorlata, az van. Úgy 18 éve még megcsinálta, hogy szerpentinen 120 körül döngetett a nagy Polákkal, igaz, egy kis pia és az én ordításom is benne volt a pakliban. Manapság viszont maximum a maximummal megy. Öreguras, de rugalmas a vezetési stílusa. Ezzel szemben - mióta BMW-tulajok lettünk, már próbált minket leszorítani egy-két kisebbségi érzésben szenvedő autóstárs.

A BMW-nk nem mai gyerek. No tuning. Miattam vettük meg (öt éves korom óta ez a kedvenc márkám) és ez az első Bömszink. Gyerekeket és kutyát szállítunk benne. Soha nem versenyzünk az utakon, mert fontosabbnak tartjuk az életet, mint az elsőbbséget.
(Hú, de hosszú lett, bocsi, Caddy!)

Üdv
Szeder
'86 BMW 316 - NO TUNING

Joe 155 Creative Commons License 2000.09.19 0 0 38
SPd.
"Az Alfának igencsak nyomni kell hogy menjen...
Csak ne essen közben szét! :))) "

Nem tudom te milyen autót hajtasz, de lehet hogy meglepődnél, hogy egy 1.8-s motor hogy viszi azt a gépet. Egyébként minden autónak nyomi kell hogy menjen, ez már csak így van. Feltételezem neked még nem volt Alfád, mert akkor nem írnál ilyet.
Lehet hogy elöbb szétesik a sokak által etalonnak tartott német vagy japán technika, mint az Alfa. Nekem már kettő is volt, mégsem estek szét, de még csak komolyabb javítást sem igényeltek! Pedig rendesen használtam, ill. használom a kocsijaimat,
nem épp nyugdíjas tempóban!

Előzmény: SPd (37)
SPd Creative Commons License 2000.09.19 0 0 37
Joe 155,

Az Alfának igencsak nyomni kell hogy menjen...
Csak ne essen közben szét! :)))

A topcról meg csak annyit, hogy én is azt a véleményt osztom, hogy nem a kocsi, hanem a benne ülő sofőr számít. Viszont %-ban szerintem nem az BMW-sek, hanme pont a kiskocsis tulajok a legagresszívebbek. Mert nekik örökké mutogatni kell, hogy jól megy a verda. Pl. én még nem láttam "normálisan" közlekedő Honda CRX-et, CRV-t, Fiat Punto GT-t, 155-ös Alfát, tuning Buzukit stb.

Üdv,
SPd

Joe 155 Creative Commons License 2000.09.19 0 0 36
IC.
Látom nem vagyunk egyformák. Én állandóan kenem a gépem száját! Szeretem huzatgatni, élvezem a motor üvöltését, és azt hiszem - hogy maradjak az Alfánál-, ha egy 155 Q4-et egyszer megveszek, nem fog 15 l alatt fogyasztani nálam! :)
Persze mindig figyelek a körülöttem lévőkre, de ha van egy kis hely, akkor azt kihasználom. Miért?
Mert élvezem!
Előzmény: Inner Circle (35)
Inner Circle Creative Commons License 2000.09.19 0 0 35
"Nem védeni akarom a száguldozókat, de aki megszólja őket annak javaslom próbáljon ki egyszer egy ilyen autót! Nem hiszem hogy tudja majd magát türtőztetni. Ha mégis akkor annak csak szigorúan 1.0 l-es SEAT Arosa való, vagy mondjuk Oktavia a combos 1.4-es mocival"

Joe, márkatársi üdvözletem mellett szerintem ez hülyeség, a bivalyeros autóban SZVSZ épp az a pláne, hogy az ember nem hajt vele orült módra. Oké, az én autóm nem 330 lóeros csak 130, de lényegesen civilizáltabban közlekedek vele, mint tettem azt a 65 lóeros Ladával, mert nincs folyton bizonyítási kényszerem. Engedett már maga elé CLK Merci a Ladával az autópálya belso sávjába, és láttam kigyúrt kopasz állatot M5-ös BMW-vel (újjal!) egy Skoda mögött döcögni békésen negyvennel, szóval asszem nem vagyok ezzel egyedül.
Persze ha üres az út, nem tagadom meg magamtól az élményt, de az egy más dolog. Ez az "eros autóval nagyfiú vagyok" számomra éppolyan érthetetlen, mintha valaki fizikailag eros és ezért kötekedik folyton. (Mivel egy-két percnél többet aligha takarít meg az ember életveszélyes vezetéssel egy átlagos városi úton, azt SZVSZ ki lehet zárni hogy valaki folyton az idomegtakarítás miatt janizna.) És persze, ha valaki úgy takarít meg tíz percet a városon át hogy közben ötven másik tapos a fékbe anyázva, meg a villamossínen eloz mert ott úgysincs semmi, ja és persze beáll a keresztezodésbe, mert hátha elobb megy tovább az a sor, minthogy neki a másik oldalon zöld legyen, a kétszáz keresztbejövo meg menjen a fenébe - szóval az ilyen nem *rutinosan*, hanem *veszélyesen* és *szarul* vezet, sokkal inkább mint egy negyvennel bénázó Trabant soforje.

Agresszív kismalac megy az erdoben, hirtelen megjelenik a jótündér:
- Kismalac, teljesítem egy kívánságod!
- Dögölj meg!...

Előzmény: Joe 155 (12)
Zvajo Creative Commons License 2000.09.18 0 0 34
BkorVette ! Erre en azt szoktam mondani, hogy ne azzal foglalkozz, hogy a kopaszra nyirt bunkonak, zoldsegesnek, maffiozonak milyen autoja van, hanem azzal, hogy Neked milyen van ! :))
Előzmény: BkorVette (32)
Zvajo Creative Commons License 2000.09.18 0 0 33
CaddyLacee ! Mar elnezest, de hol lattal anyazast ? Vagy az anyazasnak minosul, ha valaki nem ert Veled egyet ? Az is elgondolkodtato, hogy az egyetlen vulgaris kifejezest ide nem egy BMW-s irta.

En pontosan az ellenkezojet tapasztalom annak, amit felvetettel: ha kis vacak autok vezetoi BMW-t (Mercit, stb) latnak, sokszor maguk valnak agresszivve ! Befekeznek, mutogatnak, stb, meg akarjak mutatni a BMW-snek. Elolem nem megy le, de mas elol igen, stb. Nem vicc, szinte minden nap tapasztalom.

Előzmény: CaddyLacee (18)
BkorVette Creative Commons License 2000.09.18 0 0 32

Hi!

En ismerek egy-ket a sztoryt ami alapot adhat a reklamalasra, de a cim tenyleg nem talalo...

Sok BMW-ben ulnek olyan arcok, hogy az ember fel megelozni, vagy kozel menni hozzajuk, mert a kovetkezo lampanal benyomjak a szelvedot, osszerugdossak a karosszeriat, stb.
De ez igaz a coupe mercikre, es a buzuki stiftekre is sokszor.
De ha kopasz allatot keresel az uton, akkor erdemes a BMW-ket es a Merciket figyelni!!
Nagy a szazalekos aranyuk.
Es nem a gyors vezetesrol van szo, hanem az agresszivitasrol, az ugyis beengedsz, mert felsz tolem stilusrol!
Aki itt ismer tudja, hogy semmi ellenerzetem egyik marka irant sincs(na jo...egy kicsit):-)!
Tehat ne auto szerint altalanositsunk!!!
A vezeto a hibas, az autojabol kiindulva csak visszaigazolni lehet a dolgot....

Udv.:B.korVette

Ui.:Japanauto temetes....en sem tamogatom, de meg van az oka, hogy miert tortenik ez....az okot elfogadom, viszont nekem sem tetszik a modszer!!
Ui2.: Kedvenc kerdesem:
Marha vagy te hogy Wagon(R+)ban utazol?
:-)))))))))))

leffes Creative Commons License 2000.09.18 0 0 31
Szeva borgasz! (Nem lesz ekezet, bocs.)

Azt hiszem felreertettel valamit, nem a lenduletes vezetessel van baj, hanem a tudatos veszelyhelyzet-teremtessel. (Szandekosan nem szabalyszegest irtam, hogy a kisebb gyorshajtas dolog meg beleferjen.) Lattam mar BMW-t szabalyosabban es kulturaltabban kozlekedni, mint jomagam teszem, ugyhogy nyilvanvaloan nem az autoval es az adott markaval van problema. Nem is arrol van szo, hogy barki ra probalna kenyszeriteni a sajat elkepzeleseit a tobbi autosra, egyszeruen amennyire en - es ezek szerint tobben is - latom/latjuk, az izgaga es felelotlen autosok kozul sokan szeretik a nemet presztizsmarkakat, koztuk a BMW-t. Kar, mert lejaratjak a tobbi markatarsukat es magat a markat is. Masok neveben nem nyilatkozhatok, de engem nem zavar, ha valaki legyorsul, megeloz, Isten latja lelkemet, meg az sem, ha _indokolt_ esetben levillog, mert epp elbambultam egy kicsit. Igyekszem szabalyos lenni, mert feltem a jogsimat es probalok vigyazni masokra, de nem varom el, hogy mindenki ugyanugy vezessen, mint en, de az azert elvarhato lenne, hogy az allo kocsisort a szembejovo savban ne elozze senki vagy ne veszvillogozva acsorogjon egy amugy is szuk utcaban es meg neki alljon feljebb stb.
Remelem a jozan BMW-sek vannak tobbsegben.

Szia lore!
A kategoriaimat termeszetesen ugy varialod, ahogy tetszik. :-)

elf Creative Commons License 2000.09.18 0 0 30
Offtopic, de EZT nem hagyhattam ki...

"tisztességes normális ügyvéd"

Ilyen pedig nincsen. Ez a három dolog kizárja egymást

normális ember nem megy ügyvédnek

aki tisztességes ÉS ügyvéd az nem normális

:))

borgasz Creative Commons License 2000.09.18 0 0 29
Sziasztok!

Nekem már sajnos nagyon sokan mutogattak függetlenül attól, hogy pont BMW-ben vagy esetleg más autóban ültem, pedig csak egyszeruen gyorsan mentem.
Utálom az olyan embereket akik meg akarják mutatni nekem a szabályokat és rá akarnak kényszeríteni a korlátok betartására. Számukra hihetetlen, hogy létezik náluk rutinosabb, tapasztaltabb az autójának határait/korlátait jobban ismero ember.
Nos ezek azok akik a másikat agresszívnek esetlegesen bunkónak tartják.
Azt viszont hozzá kell tennem, hogy a majd tizenötéves volántekergetésem alatt még se vétkes, se vétlen tagja nem voltam komoly karambolnak. Volt részem néhány koccanásban, két kivétellel vétlenként, de ott is csak anyagi kár volt azok se jelentosek.
Tudok és akarok is vigyázni másokra is és magamra is.
Az, hogy szeretek a lehetoségekhez képest a leggyorsabban menni a véremben van.
Ha ezért mások agresszívnak tartanak sajnálom.
Bocs, ha túl hosszúra sikerült volna...:)
Ja és imádom a BMW-ket! :)))

Borgasz

tcaoe Creative Commons License 2000.09.18 0 0 28
Bame, nincs tetoablak... De az AX-en van! Namostaztan, azzal jol kivagok a vagy 110-el, aztan ha nem torte ossze a seggemet akkor aze, ha meg osszetorte, akkor bonyolultabb a dolog, mer az AX
is megporkolodhet... Majd kitalalok valamit...:)
Előzmény: GTI 16V (26)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!