Egy kollegám szeretné hasznosítani a FOCUS II-ben levő CD6000 tipusú ford cd-jének AUX bemenetét. Van valakinek erről némi leírása, hogy a csatlakozóhoz hogyan lehetne hozzáférni?
Köszönöm a válaszokat. Eddig is sejtettem, hogy nem lesz egyszerű, de azt hiszem, lesz még gondom. Mégegyszer köszönöm. Az említett mondeo.hu - t javaslom az érdeklődőknek, jó kis lap.
A viszonylag fiatal kinti darabok általában márkaszervízbe jártak, de már az is támpont, ha azt mondják, hogy az 1999-es gép utoljára 2002-ben járt márkaszervízben, mondjuk a 100 ezres szervizen, most meg van benne 85 ezer, mert keveset futott gép.
Ez működik a Fordnál is (persze ha viszonylag sokáig márkaszervízben szervízelték). Én is lekérdeztem anno, mikor vettem a kocsit. Még a javításokat is meg tudták mondani...
A külföldről behozott autóknál, nekem más tipusnál már bevált, hogy alvázszám alapján lekérdeztettem a márkaszervízben az autó előéletét, én is belefutottam olyanba, aminek az órájában 59000 volt, a szervíz szerint, meg kb 1,5 évvel korábban svájcban már 83 ezres óraállássál volt szervízben. Persze az autó részemről maradt is kereskedőnél.
Nem tudom, nekem csak Escortom volt, de szerelők nem is javasolták a Mondeo-t, és mindig ezzel az indokkal, hogy drágább bele a cucc. Mondjuk karosszéria elemeket tekintve tényleg.
Miért drágább alkatrészileg, mint az Escort? A legtöbb kopó-fogyó alkatrész ugyanaz a Zetec-motoros Mondeohoz, mint az Escorthoz, a többi meg 200.000 km alatt úgyse nagyon kell... Csak mert nekünk van Escortunk is, meg Mondeonk is, és tök ugyanazokat a dolgokat kell kicserélni az Escorton, mint anno a Mondeon, tök ugyanannyiért...
Nézz be a www.mondeo.hu fórumra, ott sokszor árulnak tényleg megkímélt, leinformálható darabokat, kicsivel magasabb áron, mint a hasznaltauto.hu-n. Az ilyen árkülönbözetek nagyon hamar megtérülnek... Ford sosem volt egy presztizsautó, és egyrészt ezért, másrészt a régi (talán 92 elötti) Fordok pocsék híre miatt, meg a sok berángatott autó miatt van olyan nagy értékvesztésük...
Igen, ez az óravisszatekerősdi nekem is a nagy félelmem. Kombit nem akarok venni, a lépcsős sokkal szebb. Köszönöm a tanácsaidat, így néhány dologgal jobban képben vagyok.
Arra a célra, amit írsz, tökéletes egy Mondeo, nagy, gyors, kényelmes. Nem tudom egyébként, hol nézted, de az 1999-2000-es Lagunák pl. ugyanannyiba kerülnek. Az Opelek meg olcsóbbak. A Merdzsó meg drágább. :)) Használtautó mindig lutri, kereskedők visszatekerik az órát, ha megfigyeled, majd minden autóban 90-100000 km van. Biztosabb tulajtól venni ebből a szempontból (pláne elsőtől). Kombinál mindig megvan a veszély, hogy szolgálati autó volt, olyan emberrel menj el megnézni, aki ért hozzá nagyon. Nekem Escort kombim van, "új nyolc éves", első tulajtól, olaszországi darab, nem lestrapált, szervízkönyv stb. Fél évig keresgéltem, mire ezt meg mertem venni, vittem magammal szakértőt, aztán még így is voltak hibák, de első utam a szerelőm volt, és kiküszöböltük a felmerülő apróbb gondokat.
Nekem azért tűnik "kevésnek" az ára, mert ránézésre egy Megane-nál nagyobb és végülis ez a Ford "nagy autója". Nekem igazából arra kell, hogy 4 ember el tudjon menni két hétre sátrastul, mindenestül jó messzire, tehát számít a kényelem, a nagy csomagtér és a biztonság. Viszont mivel ez a Mondeoban megvan, ezért tűnik olcsónak egy pl. egy Lagunához képest. Egyébként 90 -110 ezer km között találtam a használtauto.hu -n Ghia-kat 1,5-1,6 m árban. Az viszont nem tetszik, hogy a weltautónál szinte alig van néhány ilyen Mondeo, az is mind kombi. Ezért gyanús nekem ez az ár, de lehet, hogy csak túlzottan szkeptikus vagyok.
"Ennyire nincs értéke?" Ennyi az ára. A Micu és a Megane se drágább, ebben a kategóriában. De ha ez kevés érte, ha akarod, lehet szerezni drágábban. :))
Van különbség az 1.8-2.0 között. Ahogy írod: teljesítmény, fogyasztás.
Fenntartás: milyen állapotút veszel, hogyan használod,mennyit mész vele, hol tankolsz, hol javíttatod. Kb. ettől függ. Mindenesetre alkatrészileg drágább, mint mondjuk egy Escort.
"bármi, ami amellett szól, hogy Fordot vegyek és ne a többit" 1. Ez egy Fordos topik. Valószínűleg szeretjük. 2. Nehéz eldönteni, Te miért vegyél egy típust, pláne, ha 3 teljesen különböző között vacillálsz.
Amiért nekem van: az előző is bevált, ki bírtam fizetni, viszonylag igénytelen, jól megy, kényelmes, meg csak. Francia autókat nem szeretem (vezettem néhányat, nem jött be), a japánba meg drága az alkatrész (mondták néhányan, de nekem eddig csak Fordom volt).
hamarosan autót akarok venni. Még csak tervezés szintjén áll a dolog és a következő alternatívák jöttek elő: Mondeo (99-00), Megane Classic, Mitsu Galant/Carisma.
Kérdéseim:
-nem értem, hogy 99-00-es Mondeok, 100e km-mel, Ghia miért "csak" 1,7-1,8 millióba kerül. Ennyire nincs értéke?
-1,8-2,0 motorok között van különbség? (teljesítmény, fogyasztás)
-mennyibe kerül a fenntartása?
-bármi, ami amellett szól, hogy Fordot vegyek és ne a többit
Surgosen kene egy Escort 94 es kiadas 16V LX autórádió kábelkisztás. Egy napja a netet bujom de mindenutt mas szineket irnak mint az enyemben vannak es biytos hogy az enyemben is gyari van. Az enyemben levo szinek: barna, barna-fehér,szürke-sárga,sárga,barna, piros
sziasztok.kénne egy kis segitsék.ha tudna v ki segiteni kénne kapcsolási rajz ford orion 84 és 88 as elöre is köszönöm a segitséget email: banbog@citromail.hu
Azt kérdezném hogy a connect be mekkora és milyen a gyári hangszoróméret,jövöhéten veszem át és addigra megszeretném szerezni a hozzávalokat.Csepelen a szalonba nem tudták megmondani.