Keresés

Részletes keresés

aptohu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8394

Én egy kicsit régebb óta.

Azon a szakaszon a több autót én inkább a benzinárnak tudom be.

Előzmény: Törölt nick (8392)
aptohu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8393

A képen a kiírás: nagy forgalom az M3 bevezetőn és a Róna utcán.

Mivel az M3 bevezető eddig ingyenes volt, a megye matrica miatt biztosan nincs forgalom növekedés. Ha valaki a nulláson kívülről járt eddig (pl. Gödöllő, Bag stb.), és nem akart 43.000-et fizetni évente, akkor az bejött a 3-ason, nullás, M3. Tehát a bevezetőn (klasszikus értelemben a nulláson belül) emiatt nincs több autó.

Úgyhogy az önigazolás számomra nem jött át.

A nulláson kívül biztosan. Nem emlékszem, hogy ennek az ellenkezőjét állította volna bárki is.

Előzmény: pirosalmabumm (8391)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8392

kb. 15-18 éve járok rajta rendszeresen.

érezhetően nőtt a forgalma reggel is befelé, munkaidő végén is kifelé.

Most, ha van egy kis fennakadás (mint hétfőn pl. az újpalotai felüljárónál), egyből beáll az egész, sokkal inkább, mint korábban.

Előzmény: aptohu (8390)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8391

gondolom azt akarta mondani, hogy a fizetőssé vált m3 bevezetőn nagyobb lett a forgalom...

 

ami teljesen hihető, hiszen az m3-at nyilván többen használják, miután 43000 helyett most már 5000-ért is megtehetik.

 

Persze idáig a bérforglommérők nem jutnak el, ők csak dunakeszin és budaörsön mérnek valami rejtélyes oknál fogva.

Előzmény: aptohu (8390)
aptohu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8390

Nem bonyolult, arra felé ez a jellemző.

Szabadságolások idején szokott kisebb lenni a forgalom.

Továbbra sem értem, milyen újdonságot akartál mondani a képpel.

Előzmény: Törölt nick (8389)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8389

azt, hogy nagy a forgalom. bonyolult, mi?

 

novemberben, decemberben elég ritkán volt ilyen, most majdnem minden nap.

Előzmény: aptohu (8386)
Uff Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8388

Ön nyert. A nyereményét zsebibabától veheti át.

Előzmény: Coldspot (8376)
aptohu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8387

Dugódíj: pénzbehajtás faék egyszerűséggel

A fővárosnak plusz jogokat akarnak, a tervezett árak máris emelkedtek, beruházásra ne számítsunk. Tovább »

forrás: Index.hu

aptohu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8386

És ez mit akar jelenteni?

Előzmény: Törölt nick (8385)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8385

látom, a lényegre koncentráltál (Piros alapon fehér):

 

"Nagy forgalom a következő úton: M3 bevezető"

Előzmény: Törölt nick (8384)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8384

Nem fúj a szél?

Előzmény: Törölt nick (8383)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8383

mostanában szinte minden reggel ezt látom a google asszisztensben:

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8382

a dátummal arra céloztam, hogy már a 2008-as parlagfű-befizetéseket is átcsoportosította valaki. biztos a fidesz volt az is.

 

Előzmény: nyúllabda (8378)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8381

Tavasz előtt meg kell járatni azt a kocsit:))))

Előzmény: Törölt nick (8380)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8380

Tegnapi NFM közlemény: csak a jó idő és az alacsony benzinár miatt nőtt a forgalom!

aptohu Creative Commons License 2015.02.13 0 0 8379

Főleg Budapesttől 30-40 km-ig, ahol még érvényes a megye matrica.

Előzmény: pirosalmabumm (8336)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8378

De tudod, hogy azóta kiadták nagy nehezen hogy mire is költötték azt a milliárdot

 

Előzmény: Törölt nick (8377)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8377

azért erre van egy jó linkem:

 

Wic  2009.03.12    0 0 6946

 

Nem költöttek. Volt valami olyan hír, hogy a felét átcsoportosították más célra.
amúgy az nem olyan sok pénz ám....

viszont kíváncsi lennék arra, hogy mire is költötték valójában.
mert nem úgy tűnik, hogy kevesebb a parlagfű...

Előzmény: voks02 (8372)
Coldspot Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8376

A jelenlegi.

Előzmény: Uff (8369)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8375

az benne van a felmérésben, hogy az autópályák forgalma a bevezető szakaszokon mennyivel csökkent?

 

az bele van számítva az autók számába, hogy a benzin nemrég még 420 ft volt, és emiatt kevesebben jártak autóval?

 

és ez csak két kérdés, ami egész más színben tudja bemutatni ezt a forgalomszámlálást.

Előzmény: voks02 (8373)
Az ápoló Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8374
voks02 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8373

Na, akkor tisztázzunk pár dolgot. Ez a nem reprezentatív, ennek ugyebár, ehhez semmi köze nincsen. Ez a fogalom a kis mintáról készült felmérésekre vonatkozik, amikor megkérdeznek ezer embert, tegyük fel, és ebből következtetnek tízmillió véleményére. Ott szükséges, hogy a minta reprezentatív legyen, vagyis kicsiben is jól képezze le az egész társadalom egészét. Ennek megvannak a szakmai szabályai, satöbbi.

 

Amikor viszont forgalomszámlálásról van szó, amikor egyszerűen azt történik, hogy valaki kiáll és strigulázza az elhaladó kocsikat (nem feltétlenül szó szerint értendő ma már, persze, de a lényege ez), akkor nincs szó reprezentativitásról, az elhaladó kocsiknak semmit nem kell reprezentálni, nem arra vagyunk kíváncsiak, mondjuk, hogy tíz percig nézzük, milyen márkák haladnak el, és akkor ebből vonnánk le (nyilvánvalóan téves) következtetést az autómárkák országban való megoszlására. Itt nincs mintavétel, nincs reprezentativitás, számlálás van.

Előzmény: Törölt nick (8353)
voks02 Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8372

A felajánlás volt 2009-ben, az elköltés egy része 2010-ben, másik része egy 2011-es módosítás nyomán azután.

Előzmény: Törölt nick (8371)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8371

ez nem egészen így volt... de itt offtopik.

Előzmény: Uff (8369)
Uff Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8370

       A kutatás nem reprezentatív, a módszertanáról és a mintavételről nincs leírás.

 

Ez mindjuk igaz, csínján kell bánni ezekkel, mert ugye tudjuk a fokozóképzőt:

  kis hazugság, nagy hazugság,  statisztika.

 

Ha avatatlan kezekbe kerül, vagy avatatlan hallgatóság képébe tolják bele, akkor egy hülye százat csinál ennek eredményeként.  A kertévékben, kerrádiókban is vannak ilyenek naponta többször is, jobb esetben elmakogják, hogy nem reprezentatív a felmérés, de a hallgatóság zöme ezt a számára "kínaiul"  fogalmazott makogást elengedi a füle mellett, és a csak a felmérésnek álcázott hangulatkeltő üzenetet fogadja be, de azt viszont  igaz tényként.      

Előzmény: Törölt nick (8353)
Uff Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8369

s melyik kormányunk költötte el parlagfűmentesítés helyett felmosórongyra, irodabútorra,... ?    (segítek, 2010 után volt)   

Előzmény: Törölt nick (8366)
Uff Creative Commons License 2015.02.12 0 0 8368

A kátyús utakról jut eszembe: az a pénz, amit anno decimál (sic!)  a benzinárba beépítettek, elvileg azokra az utakra volt deklatráltan szánva, amik nem a helyi önkormányzatok területéhez tartoznak ? Vagy elvben legalábbis a butapesti kerületi fenntartású úthálózat fenntartására is szolgált (volna, ha betartották volna a joxabályt) ?

 

 

Előzmény: martinaxe7 (8340)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8367
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8366

Ugyanúgy, mint a parlagfűmentesítésre?...

 

 

most hagy ne kérdezzem meg, hogy az mikor is volt, melyik kormány alatt? :o)

 

Segítek, 2010 előtti a történet, bármily furcsa ez neked...

Előzmény: Qqberci (8363)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8365

 hogy többet költöttek útfejlesztésre, mint ami oda befolyt.

 

emlékszem,  akkor már termelt a gánti bánya. 

Persze hogy többet kellett költeni, az ország már akkor is jobban teljesített

Előzmény: Törölt nick (8360)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!