Én is karburátor problémával küzdök, ezért éedekelne az általad felszerelt K45 típusú karburátor , hogy hogy vált be. Iletve, hogy honnan lehetne beszerezni?
sziasztok,innen rendelt már valaki alkatrészt:WWW.avtoall.ru/acat/index1.php?model=179,kormányműre lenne szükségem,küldenek alkatrészt postán?Vagy esetleg bont valaki 012-t?
Üdvözöllek itt.
Ezeket a dolgokat gyakorlatilag már leírták a fórumban. Mindenre választ találsz itt, csak olvasgatnod kell.
Ha valami mégsem tiszta, tedd fel bátran a kérdésedet.
Üdv. KMZ t 012 lett véve lelombozott állapotban, már működik de egykét dolog nem tiszta ! Orosz vagy Magyar nyelvű kezelési utasítást -szervízkönyvet keresünk a tipushoz ! Vagy segítséget az olaj mennyiségekhez Teljes olajcsere lessz, ill betöltő szintező csavarok helye ! És a váltó, hidraulika ill. mindenféle kis karok , pedálok kezelése érdekelne, meik mi pontossan és mit csinál ? Aluminium tábla van elötte, de nem tudni a szimbólumok mit jelentenek , ezért is kellene a könyve vagy ha valaki leírná mit hogy ! Előre is kössz. Tunyogi Péter
majd csinálok akkor képeket mérőszalag mellett hogy lásd de lehet hogy a hétvégén csak a gyújtást szerelő csinálta nekem azt mondja ő mindig így alakítja át őket ismer pár ilyen gépet
a regulátort úgy csináltam hogy alaphelyzetbe tolja vissza a pillangó szelepet de nem tudom a hosszát a helyén alakítottam ki jól dolgozik ha érdekel teszek fel közeli képet róla a gyújtásnál a régiből csak a megszakító maradt ahogy látszik a képen a kondit kell a kispolszki trafóra kötni illetve a másik vezeték ami rámegy az meg a gyujtáskapcsolóból egy gyújtás szál (így most a kulcs elfordításával leáll a gép) meg egy kispolszki gyújtó kábel kell ami rámegy a trafóra onnan meg a gyertyákra