Mikor, hol hívtalak ide? Idejöttél okoskodni, baromságokat terjesztesz, próbálod észrevetetni magad, dicsekszel a diplomáddal, bár az általános iskolai tananyag egy részére már nem emlékszel.
Menjél főzzél valami finomat a férjednek és ne beszélj bele máskor, hogy mikor cseréli le a téligumit és főleg abba ne szólj bele, hogy miért akkor.
Még a szánalmas egyetlen diplomához, és megyek tényleg
Te vagy a szánalmas, ha valakit a végzettsége, vagy a diplomáinak a száma alapján ítélsz meg! Az én szüleim egyszerű, kétkezi munkások voltak, a testvéreim dettó, de ezer százalékig biztos vagyok benne, hogy ezerszer értékesebb emberek tőled, lett légyen akár harminc diplomád!
Nem dicsekedtem a diplomámmal, csak megjegyeztem, és alátámasztottam tényekkel, hogy valami fizikai alapműveltségem van nekem is, és nem kell elszállnod magadtól, hogy el tudsz olvasni egy hatodikos fizika tankönyvet. Még akkor sem, ha te írtad. Ha azt hiszed, hogy mai csirke vagyok, akkor tévedsz. Én nem a mai viszonyok között végeztem, bár úgy gondolom, hogy ahol én végeztem, még a mai napon sem alacsonyak a követelmények. Az én diplomámat bármelyik európai országban minden külön honosítási vizsga nélkül elfogadták, pedig hát akkor még szocializmusban éltünk nem az unióban. Ez nem sok egyetem diplomájára volt elmondható akkoriban.
Egyszervolt alátámasztást kért, amit nem nagyon kapott meg.
Kapott versenyről beszámolót, meg egy homályos utalást, hogy hogyan is találhat meg a google-ben. Azt hiszem, pechedre egyikőnk sem fogja megtudni, hogy ki is vagy tulajdonképpen irl, mert egyikőnk mércéjét sem ütöd meg úgy, hogy két betűt is pazaroljunk a keresőben rád. A gumik fajtájának a kikeresése több értelememmel bírt számomra.
Miért örülsz, hogy megyek? Te hívtál, nem?
No, jól van, örülj nagyon!
Nem égetlek tovább. Remélem, jönnek férfiak, akik megteszik majd helyettem is.
Az önfényezésről meg annyit, hogy nem én kezdtem dicsekedni a szánalmas ( a mai diploma szerzési követelmények mellett szánalmas) egy darab diplomámmal...
Meg azután mivel egyszervolt követelőzött, valamit csak le kellett tennem a szavahihetőségem mellett ugye.
7 fok, olvadozó hó, eső, sár, és autóverseny... hol van ez az májusi időjárástól nálunk? Májusban úgy van 30 fok sokszor, hogy öröm nézni.... És hol van az autóverseny egy normál közlekedéshez?
Csúsztatsz folyamatosan, bár kicsit már a hangvétel jobb.
és persze fényzed magad.... szabad, ne érts félre, de te már itt amúgy is úgy ki vagy suvickolva önmagad által, hogy már este is csak napszemüvegben lehet olvasni...
Esetleg vadiúj téli gumi esetén, amig formaelválasztó anyagnak a futóba beleégett szemcséi ki nem kopnak, addig igaz lehet, hogy rosszabb, mint az akármilyen nyári, de egy átlagos használt téli gumi biztosan jobb esőben, olyan időszakban, amikor még csak a levegő meleg.
Pár évvel ezelőtt a Semperit rallyn esett meg, hogy változó útviszonyoknál 7 fokban, olvadozó hó, vizes aszfalt, enyhe sárosság a magyarok halálra idegeskedték magukat, mert a helyiek meg tudták venni a Micheline által a versenyre kivitt, erre az időjárásra jó versenygumikat.
Na én is kint voltam az egyik csapattal és rá merészeltem mutatni az egyik szintén ott árult ( a nézőknek) gumira, hogy tán ezzel kéne menni.
Volt aki hallgatott rám ( aki ismert) és volt aki aki üvöltve hülyézett.
Mindenesetre az történt, hogy akik feltették az utcai gumit azok több perccel megverték az egész mezőnyt ( tehát nem több másodperccel, hanem több perccel) akik, a horror árú Micheline verseny gumit megvásárolták az oda kitelepült Micheline cégtől.
Ennek két következménye lett.
- akik addig utáltak, azok ott meggyülöltek.
- lett itthon egy népes táborom, akik viszont becsülettel eljártak hozzám a verseny vezés technikai képzésre, a mai napig közülük 6 országos bajnok került ki különböző kategóriákban.
Aki itt és most szeretne meggyűlölni annak nincsen más dolga mint Googlezni....
Egy dolgot állítottam (leírom ezredjére is), hogy a májusi esőben a nyári gumi a biztonságosabb.
leírom újra:
Ez baromság, de nem tehetsz róla, mert nincsenek saját tesztelési eredményeid, hallomásból tudod. Ahogy korábban ezt írtam neked, és amin megsértődtél.
Talán, ha elovasnád a topicleírást, akkor tudnád, hogy a topic létrejöttének pont az a célja, hogy világosságot teremtsen az újságírók baromságai után.
Pont erről szól a topic, hogy baromságokat ültettek a köztudatba.
tehát igen On topic volt tőled, hogy egy ilyen címeres baromságot belinkeltél.
Egy dolgot állítottam (leírom ezredjére is), hogy a májusi esőben a nyári gumi a biztonságosabb. Nem állítottam semmit a csúszási súrlódásról, és ezt nagyon jól tudod, csak a te csúsztatási állandód marhára meg tud nőni, ha nővel beszélgetsz.
Remélem, jön majd néhány férfi is, hogy megmutassa, hogy mekkora egy korlátolt fazon vagy, bár azok úgyis nők lesznek férfinak álcázva...
A hozzáértőkébe meg csak a téligumi részt, ahol magyarul leírták, hogy + 7 fok napi középhőmérséklet felett a gumi vagy kenődik, vagy kikeményedik és elveszíti a tapadását.
Ismét barom újságírót sikerült idézni. Nyáron, majd tedd ki a téli gumit a napra vizsgáld meg mennyire kenődik. Csak csúszás közben kenődik. és nem a melegtől keményedik ki, hanem a napfénytől.
A többi stimmel.
A rally alsóbb osztályokban, ahol nincsen pénz versenygumira, az összes versenyző kopott téli gumival megy nyáron aszfalton esőben.
Elképesztően előítéletes vagy, hogy ennyit nem nézel ki egy nőből, hogy egy értelmes szövegből képes magától kiszűrni a lényeget.
Az alább közzétett link táblázataiból vettem a mondandóm, leellenőrizheted.
Elvégeztem az orvosegyetem gyógyszerész karát úgy, hogy én még felvételiztem fizikából, úgyhogy képzeld, képes vagyok egy ötmondatos szövegből kiérteni, amit ki kell. Pont azt, ami az állításod hamisságára rá tud világítani, és nem kell hozzá egy férfi segítsége sem.
pont ezért cserélik ki az autóversenyzők is, mert ott ez többet számít, mint hogy mekkora a fékútja.
Ez megint hatalmas ostobaság volt, a mintázat alakja csaknem mindegy. Két dolog számít:
1. A %-os aránya ( ezért van ez megkötve a szabályban, hogy ne lehessen előnyhöz jutni)
2. Hogy a mintázat ki legyen vezetve ( ez is meg van kötve, hogy ha esetleg valamelyik csapathoz bejutna egy nő, nehogy kivezetlen mintát tetessen fel esőben)
Mondd meg a férfinek, aki diktál, hogy a keverék számít, mert esőben az út lehül ( párolgási hő elvonása) és ha a szemét másra is használná, mint a te fixálásodra, akkor látná, hogy mezőgazdasági téli abroncsok és az F1 vizes gumik mintázata jobban hasonlít, mint amennyire eltér.
Az személykocsik abroncsainak mintázata pedig azért eltérő, mert hülyék számára ezzel lehet eladni.
Hozzá nem értők figyelmébe ajánlom, sok szerettel!
A hozzáértőkébe meg csak a téligumi részt, ahol magyarul leírták, hogy + 7 fok napi középhőmérséklet felett a gumi vagy kenődik, vagy kikeményedik és elveszíti a tapadását.
Annyit azért megjegyeznék egyes olvtársak kedvéért, hogy az én férjem akkor cseréli le a téli gumit, amikor az időjárás ezt megkívánja (tartósan 10 fok feletti átlaghőmérséklet), akkor is, ha én nem főzök rakott krumplit. Májusban már általában nyári gumival közlekedünk mindketten.