Üdv mindenkinek. Mercedes ml430 2000 évjáratú. Valaki tudja mikor kell vezérlést: vezetőket, feszitőt , láncot cserélni? Neten olvastam 300ezernél, valaki irta mig nem csörög nem kell foglalkozni vele. Mi az előirás? Köszönöm.
Valami szorulhat-feszülhet. Hidegen nyilván jobban,mint melegen,amikor tágulnak az anyagok. Kapd le az ajtóboritást-fóliát,és végére lehet járni. Lehet csak az üveg alatt a sin "zsirmérgrzésben" szenved:-)
Üdv Tisztelt Fórumosok! V.ki megtudná mondani miért van az , hogy télen, vagy hidegben nem ,vagy csak nagyon lassan működik az ablakemelő W163-bab? Megjött a meleg és megjavult a jobb oldali.
Egy szakszrű tuning nem árthat.
Az a kérdés,hogy érdemes-e, ezt viszont csak te döntheted el. Egy AMG komprsszort beletenni,befecsit hozzá igazítani is jó móka, már akit érdekel az ilyesmi...:-)
Helló Márkatársak! Valaki meg tudná mondani, hogy konkrétan milyen diagnosztikai progit tudnék beszerezni 2002-es 320-as w163- hoz? Laptopra telepíthető érdekelne igazán , de ha valami jóféle kézi diag kütyü lenne elérhető áron és minőségben, az sem lenne rossz! Előre is köszi a segítséget! Üdv: Szaszi
Nem jo a chip tuning, megzavatja az elektronikát? Nekrm Ml 430 ültem ml 500 ban. Plusz 20 le érezhető volt. Ezért filozok rajta. Valaki csináltatott már chip tuningot ml benzinesre?
Üdv mindenkinek. ML 430 2000 évjáratú. Kapott új szelepfedél tőmitést és pasztával jól kinyomva a kis fedelel. Plusz 16 db bosch dupla platinum gyertya. Kérdésem chip tuningot tudtok rá, érdemes rá, megéri? Kormányt kiterem teljesen majd visszafelé erős fémes surlodó hangot ad és fekpedál üt párat, majd elmúlik. Tippek? Fék jó, nem ráz menetközben. Köszönöm előre is.
Jártam már én is hasonlóan.. Napok múlva jött a fölismerés ,miszerint úgy jártam mint a halálos fegyverben a "Leó Getz". Aki direkt szól hogy utálja a tonhalas szendvicset,de csak több kilóméterre a benzinkúttol veszi észre,hogy akkor is azt kapott:-))
Hallod 80 rugó alatt nem is tudnék 2 terrás SSD winyót ajánlani.. Még a 200 euró,is karcsú lenne,hátha még dollárba számolnánk.. Nem volt gyanús,hogy 6-7 rongyért 1 még eléggé kurriózum (már mint 2 terrás SSD) meghajtó?
Ki kell guberálni aztán ibélyen kétszer annyiért eladni... Mindig akad balfasz. :-D Én decemberben román norvégoktól vettem 2 terrás ssd-t. 200-ról lealkudtam 20-ra, aztán mikor levettem róla az antisztatikus nájlont, kiderült, hogy egy garab bakelit felcímkézve.... Tanulópénz.... :-D
Hát akkor így jártam én is. Bár sokra nem számítottam, a kíváncsiság vezérelt. Max. beledobom a kútba, hátha feljebb adja a vizet. :) Eggyel több kacatom van, amúgy is gyűjtöm a mindenféle számomra egyébként nélkülözhető műszert, ha kell ha nem. Jól mutat a polcon a többi között. A vasra rendszeresen elköltött mani mellett ez aprópénz.
Mi 3 különböző tipusra csatlakoztattuk.Opel corsa, Wv polo,és Ml 163 as. Mind a három több hibakóddal is bir!! ,és nem rejtett mély hibával... már mint 1 delphivel mérve.. Viszont az U581 teljesen "megnyugtatott" minket,mert szerinte mind 3 hibakód nélküli. Nos az hogy valami olcsóbb,(mihez képest,mert 2-3 ezer forintért már lehet venni bluetoothos OBDII kiolvasót,amik közül a személyes tapasztalataim alapján egész jól lehet használlni némelyiket,még a 163 asnál is) még valamennyire használlhatónak kellene lenni. Sok fórumot elolvasva rájött a vevő,hogy teljesen fölöslegesen dobott ki 11 rugót postaköltséggel 1ütt. Nem ajánlja senkinek. A hajitófa,pofa bagó ,és a kalap szar értékével vetekszik:-))
Ennyi pénzért nem is kell sokat várni. Én csak azért rendeltem, mert több ember az ml fb csoportból is hozzászólt, hogy kommunikál a w163-al, és jó. Kiváncsi voltam. Rátettem, magyar nyelven tökéletesen az alábbit írta: Nincs hibakód az ön járművében. Bódogság, pedig az 5 hengerből 3-nál nincs izzításom, és a bal belső parkszenzorom sem jó. (lámpa nem világít semmi, és -10-ben is pöcc indul a gép) Csendben jegyzem meg, a Dephi sem jelezte a hibákat, ezeket a gyári Bosch programmal tudtam kiolvasni. Nyilván nem mély diagnosztikára való, kíváncsi vagyok, jelez-e ki hibát később, ha esetleg a műszerfalon is lesz valami visszajelzés.
Tudtok nekem ajánlani jó futóművest, aki ért a W164 ML-hez?
És esetleg meg tudja nekem oldani, hogy 4 új kereket feldobjunk rá 1 próbakör erejéig?
Az a helyzet, hogy ráz az autó 1 kicsit 110 felett, 5 német szerelő nem tudott eddig rájönni, hogy mi okozza, az égvilágon mindent átnéztek már és a felét ki is cserélték, féltengelytől kezdve inkább nem is sorolom, rengeteg pénzt rávertem már feleslegesen és még mindig semmi...a felnik görgőzve lettek, 4x is centírozva az utóbbi hónapokban, gumicsere, stb, semmit nem segített, szerintem nem ott van a baj, de az utolsó szerelő szerint azért zárjuk ki a lehetőségét, hogy ott a bibi, ezért szeretnék rádobatni 4 jó kereket és megnézni változik-e valami. Mert akkor beruháznék 1 új felniszettbe ha kell, de ha nem akkor kihagynám egyelőre. Meg jó lenne ha 1 valóban hozzáértő szakember átnézné, hátha tud valami újat mondani, esetleg meg is javítani...
Jövő héten utazok haza pár hétre, és jó lenne találni valakit. Bp és Vas megye lenne a jó, vagy a kettő közt bárhol.
Ha tudtok ajánlani 1 valóban jó és megbízható futóművest, azt megköszönöm.
Ha nem találnék és esetleg valaki ki tudna segíteni 1 kerékcserével, azt is meghálálnám.
Üdv mindenkinek. Ml 430 2000-es évjárat. Szépen fogy a motorolaj, gyertyák alatt mellet tiszta olajsár minden. Olvastam a forumon szivosort kell cserélni és valamit ledugozni? Köszönöm a segitségeket.
Kábé egy hónapja vonyít a szervóm ...w163. Olaj nem hiányzik, elég szép a színe is. Nem folyik sehol. 5 éve cseréltem kormányművet, bontóból vettem. Megvan a régi, szerintetek érdemes felújíttatni ? Sokan mondják, hogy sok pénzért sem lesz tökéletes.. Vélemények ? Menet közben is van egy alaphangja, de mikor kitekerem a kormányt, +30 decibel... :-D
Alul a váltón van egy ablak, ahol látszik a wandler. Ott lesz a leengedő, de oda kell forgatni a motort. Egy imbuszkulcsos csavar.
Surlódó hang bármi lehet, fék körül esetleg valami? Egyesével meg kellene emelni a kerekeket, és forgatni. Valahogy be kell határolni, hogy honnan jön.
Üdv mindenkinek. Az enyém 2000 évjárat ml430 a wandleren hol keressem a leengedőt? Ha álló helyben teljesen kitekerem a kormány balra jobbra semmi, ha menetközben erős súrlodó hangot hallok. Alánéztem megrángattam mindent, semmi nem zörög-laza. A féltengely kattogni szokott ugy tudom. Esetleg valakinek tapasztalat, ötlet? Köszönöm.
Üdv, segitségeket köszönöm. ESP ABS lámpa kialudt, kicseréltem a féklámpa kapcsolot probakép és bejött. A wandlerből hol hogy tudom leengedni a válto olajat, hol keressem a leengedő csavart?
Üdv. W163facelift hibakódok a közetkezők. Szalagkábel csere kell, vagy más a probléma? Kürt van, esp lámpa nem vilagít. Törlés után is visszajönnek a kódok. Normális géppel olvasva is ugyanezeket írja.
A kérdésem az lenne,hogy tegnap elkezdett füstölni a vízkeringető pótvízpumpám,alulról,ami az rásegítő fűtéshez tartozik,ki és be megy belőle a víz,a bal oldalon van,egy gumiágy felfogatással,-lehet e vele közlekedni,amíg megjön az alkatrész?Figyeljem a vízhőfokot,vagy nincs igazán lényege ha rossz,vagy leégett?