Nem az utálat mellett török lándzsát, valóban nem egy célravezető dolog, mégis áthatja mind a közéletet, mind a magánéletet. Azonban ha már így van, akkor mindenkit megillethet a szabad utálat joga. Olyan ez mint a véleményszabadság.
Ha tényleg keresztény vagy, nem ítélhetsz el valakit és nem vonhatod kétségbe sem a hitét, sem a tisztességét pusztán azon az alapon, hogy ő egyház keretében gyakorolja a vallását.
Azaz nem magát a kirekesztést mint olyat tartja kirekesztendőnek, és ezért helyes a megállapításod, hanem a kireksztés kireksztésével, mint a kireksztést megszüntető aktussal kivételt tesz - ez viszont ellentmond a gondolat megfogalmazott formájának.
Szép ez az ÁJ mondat. Ráadásul választ ad az épp feltenni szánt kérdésemre. Nevezetesen, hogy mi a különbség a kirekesztés és az elhatárolódás között? A betükön kivül.
Megpróbálták, mert természetesen nem minden zsidó ilyen gyökér, mint ezek, de sajnos nem nagyon töri meg semmi a monopóliumukat. Pedig több tisztességes zsidó is többször kijelentette már, hogy elhatárolódnak...
Lehet utálni a spenótot, tökfőzeléket, káposztás cvekedlit, a kutyaszart, valamint a 40 fokos hőséget.
Lehet nem egyetérteni az általad felsorolt szervezetek politikai hitvallásával, lehet haragudni a hivatalos nyilatkozataik miatt, lehet vitatkozni ezek mentén, és lehet tüntetni a saját igazságunk mellett.
Utálni az említetteket, ellenségként kezelni őket azért nincs értelme, mert ezek a szervezetek is egyénekből állnak.
Van nekem egy nagyszerű barátom, kivételes személyiség, nagyon szeretem és tisztelem őt. Megrögzötten jobboldali, Fidesz-szavazó. Én meg nem. Utáljam? Képtelen lennék rá.
Egy csoportról kijelenteni, hogy utálom, egyenes út az előítéletes gondolkodáshoz. És az állandó ellenségeskedéshez. Jó ez valamire?
„Az a dolgunk, hogy megbékéljünk, de nem szabad megbocsátani és elfelejteni: azért van szükség a megemlékezésekre, hogy a felnövekvő demokráciát emlékeztessük a történtekre” – tette hozzá.
érdekes kis megbékélés lesz ez a megbocsájtás nélkül
(off azét emlékezzünk már hányszor vagdossák a jobboldal fejéhez a keresztény megbocsájtás hiányát a kommunista bűnökkel kapcsolatban.)
summa summarum
a hazai zsidóságnak hasznos lenne, ha a saját idiótáit kihajítaná már a mazsihiszből...
No igen... végül is magyarokat is befogadott a dicső SzU hadifogolyként, majd pár perc múlva tarkón lőtték őket... igen, apám nagybátyjáról van szó... Végül is a nagy, dicső usákok is hagyták békében élni az indiánokat... Végül is az indiai boxerládazás is teadélutánná szelídült az angolokkal... Végül is a koncentrációs tábor nem angol találmány volt a búr asszonyok és gyerekek számára...
"Fontosnak tartotta viszont, hogy a gyűlöletbeszédről szóló törvény minél hamarább életbe lépjen, ezt tudomása szerint átdolgozás után hamarosan ismét benyújtják a szocialisták a parlamentnek."
nem volt elég a kétszeri ÁB-s lekoppanás?
nem elég? micsoda ostoba és szűklátókörű ez a Zoltai istenem, katasztrófa.
Azaz nem magát a kirekesztést mint olyat tartja kirekesztendőnek, és ezért helyes a megállapításod, hanem a kireksztés kireksztésével, mint a kireksztést megszüntető aktussal kivételt tesz - ez viszont ellentmond a gondolat megfogalmazott formájának.
Valamikor igen...csak időközben - voltak akiket a Duna "fogadott be" Pestnél - és volt akiket a krematórium Oswiecimnél...
És vannak, akik azóta kicsit gyanakvóak lettek...! Még amikor a bezárt ablakon is áthallatszik az üvöltés:" *****-t a Dunába, xxxxx - t meg utána!" A kis bizalmatlanok...
Lehet utálni a Fidesz-t, lehet utálni az Mszp-t, Szdsz-t, Magyar Gárdát, stb. Miért nem lehet utálni a Mazsihisz-t? (Főleg, hogy olyan előéletű krapekok fújják ott a passzátszelet, akiket már rég ki kellett volna a zsidóságnak vágni a francba.)
Ezek hülyeségek. Én magyar vagyok, és nem utálom a zsidókat, és azt sem vettem észre eddig, hogy zsidók utálnak engem. Persze, lehet, hogy van olyan zsidó, aki utál, csak nem tudom róla, hogy zsidó, és azt sem, hogy utál-e.
És tudod, mit? Ezen az alapon még van is némi igazság a topik apropóját adó nyilatkozatban. Mert aki még ma is folyton más népcsoportoktól való elkülönülésével és iszonyával van elfoglalva, az tényleg éretlen. Ha magyar, ha zsidó, egyaránt.
Minket más miatt utálnak sok helyen. A környező országok népeivel kölcsönösen utáljuk egymást a Trianon előtti és utáni vélt vagy valós sérelmek miatt.
A németek, osztákok -még ha mást is mondanak- egy koszos, szemetes, lopós, balkáni, cigány népnek tartanak minket.
Akik még úgy ahogy kedvelnek minket a törökök, japánok, lengyelek. A többi nép nagyjából közömbös velünk szemben.
A zsidókkal szemben elsősorban gazdasági okok miatt és a nem éppen legkorrektebb üzleti módszereik miatt alakult a legtöbb helyen ellenszenv.