Tanácsot szeretnék kérni: Rafi Gold 2.0 mellett lévő Rafi USD deviza számláról hogyan váltanátok Ft-ra legolcsóbban több millió Ft-nyi összeget 2 héten belül? Revolut, Transferwise, Curve rendelkezésre állnak. Ha tudtok segíteni, megköszönöm.
a számlanyitás után van valami két hónap türelmi idő, amikor nem is kell érkeznie semminek. a harmadik az első éles hónap, ha ekkor megjön az elvárt jóváírás, csak utána írják jóvá az ajánlós pénzt. nekem sem volt egyértelmű
Nem mentetted el könyvjelzőként az új belépő felületet, és azzal próbálod elérni? Mert időközben csendben levették az újat és főoldalról a netbank belépés link ismét a régi beléptetőre mutat. Ha utóbbival lépsz be, megspórolod azt az extra kört.
a leállás óta "csodásan" megy a rendszer: bezsilipel az ember a csilivili új felületről, ami a régi felületre visz, ahonnan lehet még egyszer próbálkozni. ez igen!!!
valaki ki tudta esetleg hámozni a hirdetményekből, hogy devizában érkező utalásokat milyen árfolyamon konvertálja a raiffeisen, és mennyi az ilyen tranzakciók költsége gold 2.0-nál? :)
A My-t használom. Letöltöttem korábban a másikat is, de az nekem avíttabbnak, fapadosabbnak, statikusabbnak tűnt. A My-t inkább dinamikusabbnak, használhatóbbnak, tetszetősebbnek látom. De ez egyéni ízlés, lehet, sokaknak a korábbi vonzóbb, kézreáállóbb.
nálam megjelennek a tranzakciók, de van egy baromság: mondjuk beállítok egy utalást, hogy az x+10 nap múlva teljesüljön. a teljesülés napján belépek az újabb appba, és a konkrét tranzakció nem legfelül van, hanem a beállítás napja körüli tételeknél kell keresni. vagyis teljesül mondjuk április 5-én, de ha én március 25-én állítottam be, március 25. lesz a tranzakció dátuma. micsoda hülyeség már ez?
Melyik applikációt használod? Van kettő is. Van egy Raiffeisen, meg egy myRaiffeisen is. Próbáld meg mindkettőt! Egyébként ilyen hibával én még nem találkoztam.
Kérdeztem a Banktól e-mailen (ezt megelőzte egy kétszeri hívás - közben megszakadt, nem hívtak vissza - összesen bő egy órás várakoztatással, de ott csak annyit mondtak, tegyem fel a kérdésemet írásban) bő egy hete, hogy miért látok mást a tranzakciós lajstromban a netbankban, mint az applikációban. (Az applikációban nem jelenik meg minden tétel, de érdekes módon - holott a tranzakciók különböznek, akkor ennek nem kellene így lennie - az egyenleg azonos. Az én igényem az lenne, hogy az applikációban is lássak minden tranzakciót. (Az applikáció nekem kézreáállóbb, be lehet lépni Touch ID-val, gyorsabb, egyszerűbb.) Ma kaptam meg a választ, hogy egyedi technikai hiba lépett fel, s dolgoznak rajta. Engem mindig meglep, hogy a mai technikai háttér mellett mi tart ilyen hosszú ideig egy utánanézéshez. Ezt miért nem lehet egy egyórás telefonos ügyintézés alatt látni? Meg fura, hogy nincs egy amolyan ellenőrző rendszer beépítve a rendszerben, ami monitorozza, hogy a két felületen ugyanazokat a tranzakciókat látja-e az ügyfél. S ha nem, akkor akár egyéni bejelentés nélkül is szinkronizálhatnák. De nem vagyok informatikus, lehet, hogy egy ilyen önellenőrző funkció beépítése nem megoldható ma még.
Rafi TBSZ-el van valakinek tapasztalata? Lejart a 2014-es de nem kerult at a folyoszamlamra a zse. Meg Decemberben bementem egy bankfiokba, ott azt mondtak nem kell csinalni semmit, ha nem hosszabitok, akkor lejar a TBSZ es automatikusan atvezetik.
Tulsagosan turelmetlen vagyok h jan2-an mar szeretnem a folyoszamlamon latni? :-)
Próbáltam, vásárlásnak könyvelődött. Viszont volt egy olyan érdekesség, hogy Curve-el akartam kp-t felvenni, rafis kártyáról rafi atm-nél, s kb. 3 perc "Kérem várjon" után eldobta, hogy letelt az idő. Utána 2 perc múlva egy MKB automata simán, gyorsan adott pénzt...