Hát ... fogynak a DRZ-sek, mert fogynak a DRZ-k, végül is kifutott modell lett ez is.
Jó és rossz hír, hogy én is eladtam az enyémet, sír picit a lelkem érte, mert megbízható, pipec gép volt és olyan kipufogóm nem lesz soha, mint a LeoVince X3.
hát, good-bye DRZ. A fórum admin jogát is átadom, ha kell valakinek.
Egy barátom ismerőse (2 éve együtt mentek a Bamakón) vette, hogy afrikai túrára indul majd vele. 33 literes Acerbis tank, bukócső, csomagtartó trepni...
Elkezdte átalakítani ill. a b.boglári FullGas-ban műszakilag is felkészítették. Aztán a társak közölték vele, hogy csak is DRZ, mert mindenki azzal megy. Közös szervizelés, alkatrészek...
Így, úgymond feleslegessé vált neki. Most 300e-ért el tudtam hozni. Megvan a gyári tank is, és kaptam még néhány más alkatrészt is hozzá (új láncszett...)
Ez az utolsó szériás DR650. Ennek a blokkja van a Feewindben is. Európában már nem árusítják, de más kontinenseken még kapható, változatlan műszaki tartalommal.
Nagyon félreértettél. ... én nem a konvenciókról beszélek.
Itt konkrétan a DRZ-ről volt szó, ami ugye dual-sport ... de ebben a szegmensben gyártott tipusok közül az egyik legterepképesebb.
Azaz akkor élvezed ki igazán, ha zömében(!) terepen használod, de természetesen alkalmas a közúti közlekedésre is, hiszen ettől dual.
Na én csak azt szerettem volna megjegyezni: ha már DRZ, akkor le az útról! ... mert az úgy jó:)
Egyébként nekem is van egy ismerősöm aki DRZ 400E -jével megjárta Marokkót. Lehet ugyanarról az emberről beszélünk.
Az "Öreg" - mifelénk csak így hívják - 50 fölött volt már javában amikor elkezdett krosszozni, most hatvan felett már csak endúrózik ;-) ... és milyen jól!
Mesteremnek is mondhatnám:), hiszen éppen tőle tanulgatom az endúrós alapokat az orosz harckicsozók számára épített gyakorló-terepen.
Ő pl. azzal a DRZ-vel endúrózik, amivel megjárta Afrikát (nyilván zömében aszfalton).
( --- off ---
Nekem életem első motorja egy simson volt (ugye az bizony 2T, és 50ccm, ráadásul nem egy japán csoda), és bejártam vele Magyarországot ... és én is mentem vele napi 400km-ket 60-70 közötti utazóval - és még asszem élveztem is -, bár az akkori egyetlen M7-es autópályán minden autós hülyének nézett:). Azt se arra találták ki, de csak arra volt pénzem, így hát azzal mentem.
nagyon igazad van - csak el sem tudtam képzelni, hogy van ember, akinek ha megadódnak a körülmények, akkor ne akarná - aztán végig gondoltam és persze, hogy sokan nem akarnák... de hát ugye az ember mindig magából indul ki. ;)
igazából szinte bárhova el lehet jutni szinte bármivel... ez leginkább szabadidő kérdése - ami meg összefüggésben van a pénzzel... És az egészet meredeken befolyásolja az ember családi állapota... ;)
cselle: Így van... ezért egyszer megcsináltam az "Egy tank benzinnel" aposztrofált túrát a totál átalalkítás nélküli drz400e-vel... Ekkor egy nap mentem kerek 1000 km-t...
Aztán már átalakítás után meg csináltam az onroad.hu által szervezett 48 órás országkerülő teljesítmény túrát, amikor is 32 óra alatt mentem vele 2100 km-t... .;)
De tény, hogy nem erre való, mert pl. a 2100 km után még egy héttel is fájt a jobb csuklóm.
nekem volt s és e is... Nagyon nagy különbség nem volt túrázási szempontból... (persze az E-t előbb alkalmassá kellett tenni..., mint pl. a lenti képen is látható - de bizony még úgy sem az igaz - pedig úgy már elvileg jobb mint az S...)
bobbex: köszi! ;) Mindenesetre úgy látom, hogy én egyre jobban kezdek kihátrálni ebből a drz eladásból... egyszerűen annyira nincs ára most a drz-nek, hogy nincs értelme eladni.
Amúgy is épp most kezd testet ölteni a fejembe a jövő évi baromság: a www.mopedrally.hu szervezésébe jövőre nem csak a Bp-Szeged offroad rally-t tartanánk meg, hanem a nyár közepére terveznénk egy 72 órás teljesítmény túrát szigorúan 50 köbcentis motoroknak Magyarország határai mentén (2100 km)... na, ehhez kell inkább valami szponzorált 50-es motort szereznem - vagy mehetek az ezeréves piaggio bravómmal... ;)