Keresés

Részletes keresés

Bobbex Creative Commons License 2011.02.03 0 0 251

Hát ... fogynak a DRZ-sek, mert fogynak a DRZ-k, végül is kifutott modell lett ez is.

Jó és rossz hír, hogy én is eladtam az enyémet, sír picit a lelkem érte, mert megbízható, pipec gép volt és olyan kipufogóm nem lesz soha, mint a LeoVince X3.

 

hát, good-bye DRZ. A fórum admin jogát is átadom, ha kell valakinek.

 

üdv

Bobbex

Előzmény: EndurosTaki (250)
EndurosTaki Creative Commons License 2011.01.22 0 0 250

olyan mintha kihaltak volna a drz-sek...

Amúgy tényleg nem értem, hogy ilyen sok-sok eladod drz mellett hogy lehetséges, hogy mindig a drz-s topikok halnak ki-be legelöször...

Most néztem, hogy egy jóideje nem megy már a www.dr-zclub.hu oldal sem.

Itt is alig van mozgolódás...

 

Na, mindigy csak jelzem, hogy a 2005.10 havi drz400e-m még mindig eladó - 620e.

Alkapánó Creative Commons License 2010.12.13 0 0 249

Ja-ja, ez is olyan!:-))

Előzmény: EndurosTaki (248)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.12.13 0 0 248

okta: ne siránkozz... hallodtunk mi már ilyan bamakóra felkészített motorról, amely mégsem indult - aztán eladva 1000 km-en belül szétesett... ;)

Előzmény: "Okta" (247)
"Okta" Creative Commons License 2010.12.12 0 0 247

Szevasz. Gratula.

 

 

 

MONDTAM MÁR, HOGY ÚÚÚTÁLLAK?

 

http://torzsasztal.hu/Article/viewArticle?a=105596794&t=9114026

 

 

:-DDDDDDDDDD

Előzmény: Alkapánó (246)
Alkapánó Creative Commons License 2010.12.11 0 0 246

Köszi!

Előzmény: BIKE-R (245)
BIKE-R Creative Commons License 2010.12.11 0 0 245

Ezen a gépsárkányon én is gondolkodtam. Szerintem nagyon jó vétel volt :))) Sok-sok balesetmentes km-t vele!!!

Előzmény: Alkapánó (244)
Alkapánó Creative Commons License 2010.12.11 0 0 244

Egy barátom ismerőse (2 éve együtt mentek a Bamakón) vette, hogy afrikai túrára indul majd vele. 33 literes Acerbis tank, bukócső, csomagtartó trepni...

Elkezdte átalakítani ill. a b.boglári FullGas-ban műszakilag is felkészítették.
Aztán a társak közölték vele, hogy csak is DRZ, mert mindenki azzal megy. Közös szervizelés, alkatrészek...

Így, úgymond feleslegessé vált neki.
Most 300e-ért el tudtam hozni.
Megvan a gyári tank is, és kaptam még néhány más alkatrészt is hozzá (új láncszett...)

Ez az utolsó szériás DR650. Ennek a blokkja van a Feewindben is. Európában már nem árusítják, de más kontinenseken még kapható, változatlan műszaki tartalommal.

Előzmény: EndurosTaki (243)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.12.11 0 0 243

ilyesmivel én is szemezgettem már...

valami túrásabb gépet szeretnék, de a drz ára annyira lent van, hogy egyszerűen nem tudom rászánni magam arra, hogy 5-6 évesen 7-800e-t bukjak rajta.

Előzmény: Alkapánó (242)
Alkapánó Creative Commons License 2010.12.11 0 0 242

Végül ő lett a kiválasztott:

 

 

 

 

DR650SE Adventure:)

Alkapánó Creative Commons License 2010.12.05 0 0 241

Na...szóvel fószer...

Előzmény: Alkapánó (240)
Alkapánó Creative Commons License 2010.12.05 0 0 240

Nem értettelek félre, csak úgy gondolom, ami jó terepre, az jó aszfaltra is. Az meg csak rajtad múlik, hogyan teszed számdora komfortossá...

 

Nem, nem arra a fósszerre gondoltam.  A cimborám (34 éve ismerem) itt él Békésen, általában együtt motorozunk. Neki egy DRZ400S van túrásítva.

 

Én egy Riga12-vel kezdtem 14 évesen (1982), de akkor az álom a Trophy MZ volt:))

Előzmény: cselle (239)
cselle Creative Commons License 2010.12.03 0 0 239

Nagyon félreértettél. ... én nem a konvenciókról beszélek.

 

 

Itt konkrétan a DRZ-ről volt szó, ami ugye dual-sport ... de ebben a szegmensben gyártott tipusok közül az egyik legterepképesebb.

Azaz akkor élvezed ki igazán, ha zömében(!) terepen használod, de természetesen alkalmas a közúti közlekedésre is, hiszen ettől dual.

Na én csak azt szerettem volna megjegyezni: ha már DRZ, akkor le az útról! ... mert az úgy jó:)

 

Egyébként nekem is van egy ismerősöm  aki DRZ 400E -jével megjárta Marokkót. Lehet ugyanarról az emberről beszélünk.

Az "Öreg" - mifelénk csak így hívják - 50 fölött volt már javában amikor elkezdett krosszozni, most hatvan felett már csak endúrózik ;-) ... és milyen jól!

Mesteremnek is mondhatnám:), hiszen éppen tőle tanulgatom az endúrós alapokat az orosz harckicsozók számára épített gyakorló-terepen.

Ő pl. azzal a DRZ-vel endúrózik, amivel megjárta Afrikát (nyilván zömében aszfalton).

 

 

 

( --- off ---

Nekem életem első motorja egy simson volt (ugye az bizony 2T, és 50ccm, ráadásul nem egy japán csoda), és bejártam vele Magyarországot ... és én is mentem vele napi 400km-ket 60-70 közötti utazóval - és még asszem élveztem is -, bár az akkori egyetlen M7-es autópályán minden autós hülyének nézett:).  Azt se arra találták ki, de csak arra volt pénzem, így hát azzal mentem.

--- on ---)

Előzmény: Alkapánó (235)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.29 0 0 238

:))

nagyon igazad van - csak el sem tudtam képzelni, hogy van ember, akinek ha megadódnak a körülmények, akkor ne akarná - aztán végig gondoltam és persze, hogy sokan nem akarnák... de hát ugye az ember mindig magából indul ki. ;)

Előzmény: Alkapánó (237)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.28 0 0 237

Ez így van, ám ezek "csak" a körülmények.

Kell az ember, hogy akarja...

Előzmény: EndurosTaki (236)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.28 0 0 236

igazából szinte bárhova el lehet jutni szinte bármivel... ez leginkább szabadidő kérdése - ami meg összefüggésben van a pénzzel... És az egészet meredeken befolyásolja az ember családi állapota... ;)

Előzmény: Alkapánó (234)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.28 0 0 235

...és egyik motornak sem lett baja attól, hogy nem a gyár prospektusában megjelölt utazásokra használták:))

 

 

Fő a kreativitás! Hol tartanánk, ha csak a konvenciók szerint élnénk??

Előzmény: cselle (231)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.28 0 0 234

Ja, és a 2T Suzuki 50 ccm volt!!

Előzmény: Alkapánó (233)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.28 0 0 233

Ez inkább emberfűggő:))

 

A másik DRZ-s cimbi a Bamakón volt vele, ill. más több ezres túrákon is. Sosem panaszkodott.

Anno a MR-ben írtak egy srácról, aki egy 2T-s Suzuki enduróval men el Rigába, egyedül.

 

Az Innova is ingázó motornak van beállítva. Én mentem vele napi 500 km-t is.

Előzmény: EndurosTaki (232)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.27 0 0 232

cselle: Így van... ezért egyszer megcsináltam az "Egy tank benzinnel" aposztrofált túrát a totál átalalkítás nélküli drz400e-vel... Ekkor egy nap mentem kerek 1000 km-t...

Aztán már átalakítás után meg csináltam az onroad.hu által szervezett 48 órás országkerülő teljesítmény túrát, amikor is 32 óra alatt mentem vele 2100 km-t... .;)

 

De tény, hogy nem erre való, mert pl. a 2100 km után még egy héttel is fájt a jobb csuklóm.

Előzmény: cselle (231)
cselle Creative Commons License 2010.11.27 0 0 231

Nekem azt tanították, hogy minden szerszámot arra használjak, amire való.

Ha kalapálni kell, akkor ne a fogóval üssek.

 

DRZ-vel nem kellene 2000-es aszfaltos túrát nyomni .... asszem

 

ugye Taki?

 

 

Előzmény: EndurosTaki (230)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.25 0 0 230

nekem volt s és e is... Nagyon nagy különbség nem volt túrázási szempontból... (persze az E-t előbb alkalmassá kellett tenni..., mint pl. a lenti képen is látható - de bizony még úgy sem az igaz - pedig úgy már elvileg jobb mint az S...)

Előzmény: Alkapánó (229)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.25 0 0 229

Az S verzióval ezé' jobban lehet túrázni is.

Előzmény: EndurosTaki (228)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.25 0 0 228

utólag beépített berúgókar... hosszabb útakban gondolkodtak - aztán ők is rájöttek, hogy a drz az nem túramotor.

Előzmény: babar34 (227)
babar34 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 227

Ez berúgós! Viszont figyelemre méltó a lengővilla- dekoráció! D:

Előzmény: Alkapánó (223)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.23 0 0 226

Krisz ténleg jó srác!

Nem sajnálta a pénz a DRZ-re.

Ezzel volt Albániában is.

 

Előzmény: EndurosTaki (224)
cselle Creative Commons License 2010.11.23 0 0 225

Taki csak provokál, hiszen ő már tudja, de nincs ebben semmi titok, nektek is elmondom: egy Honda Crf-230 -at vettem.

Tudom, hogy ez nem DRZ, de amire nekem kell arra pont jó :)

Előzmény: EndurosTaki (224)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.22 0 0 224

ez tényleg egy jó kiállású drz... és már-már túraalkalmas is... Már egy ideje levelezek a tulajjal - szimpatikus ember.

De cselle elvielg már betolta a garázsba az új mocit... mondjuk azt még nem árulta el, hogy milyet. ;)

Előzmény: Alkapánó (223)
Alkapánó Creative Commons License 2010.11.22 0 0 223

Csele!

 

Ez a DRZ egy cimborámé. Tudom ajánlani!

 

http://www.kepesmotor.hu/suzuki-enduro_krossz/p496971

Előzmény: cselle (214)
EndurosTaki Creative Commons License 2010.11.22 0 0 222

bobbex: köszi! ;) Mindenesetre úgy látom, hogy én egyre jobban kezdek kihátrálni ebből a drz eladásból... egyszerűen annyira nincs ára most a drz-nek, hogy nincs értelme eladni.

Amúgy is épp most kezd testet ölteni a fejembe a jövő évi baromság: a www.mopedrally.hu szervezésébe jövőre nem csak a Bp-Szeged offroad rally-t tartanánk meg, hanem a nyár közepére terveznénk egy 72 órás teljesítmény túrát szigorúan 50 köbcentis motoroknak Magyarország határai mentén (2100 km)... na, ehhez kell inkább valami szponzorált 50-es motort szereznem - vagy mehetek az ezeréves piaggio bravómmal... ;)

Előzmény: Bobbex (217)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!