Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hernor01 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 20847

Melegen csinalja. Hidegen semmi baja. Solenoid az micsoda? Jelados porlaszto okozhat ilyet?

Előzmény: Zoli.78 (20846)
Zoli.78 Creative Commons License 2018.04.03 0 0 20846

Ha csak fülre állítottad esetleg keveset kap. De lehet fordulatszám jeladó vagy szoleonid hiba is.

Amúgy van különbség hideg vagy meleg állapotban? 

Előzmény: Gery318 (20845)
Gery318 Creative Commons License 2018.04.02 0 0 20845

Sziasztok! 

Segítségre lenne szükségem!

Van egy 318 tds 97', a jelenség a következő: egyik reggel az autó beindítása után elkezdett ingadozni az alapjárat, viszont lehetett használni a kocsit. Majd 2 nap múlva már nem indult be, illetve beindul és rögtön leáll. Valakinek van-e erre valami ötlete? (fedelet már cseréltem).

Köszönöm

hernor01 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 20844

Szemre rendbe van, nem sérült sehol. Stabilan 100ohm az ellenállása is. Cseréltem rajta egy HDK fejet, ami elvileg felújított darab. Ezzel is azokat a hibákat produkálja. 

Előzmény: csillés1 (20842)
Feri0212 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 20843

Sziasztok! Mien turbó lenne jó és hozzá illő cooler egy kis teljesítmény növeléshez?! Alany 25 tds hdk-fejes adagolo.

csillés1 Creative Commons License 2018.04.01 0 0 20842

Jeladós porlasztó? Nézd meg a csatit kábelt. Valamiért ez ugrott be :)

Előzmény: hernor01 (20839)
Fulesman Creative Commons License 2018.03.23 0 0 20841

Mail cimem : fulesman@gmail.com

Előzmény: Fulesman (20840)
Fulesman Creative Commons License 2018.03.23 0 0 20840

Sziasztok.

Még mindig eladó, korához képest használt állapotú 325tds em.

03.31 ig van vizsgája.

Zala megye Hahóton van az autó.

hernor01 Creative Commons License 2018.03.23 0 0 20839

Üdv!

Decemberben vásároltam egy E39 25TDS-t. Azóta kisebb-nagyobb megszakításokkal szívok vele. Problémám, hogy be-be rángat néha az autó, ilyenkor van, hogy az izzítás lámpa is felvillan, esetleg világít. Légtömeg mérő hibát dobott februárba a gép. Akkor lehúztam a csatlakozóját,  kb 2 hétig tünet mentes volt az autó. Aztán ahogy jött az enyhébb idő, ismét rángatott. Ekkor állítottak a HDK fejen, mert csak 2mg-ot kapott az üzemanyagból. Azóta sokkal jobban megy az autó, a probléma majdnem megoldottnak tűnt. Ismét jött a lehűlés, jött az újabb probléma. Az izzítás lámpa gyakrabban világít, főleg alapjáraton, pici fordulaton (gázadásra egyből elalszik). Másik, hogy kb 1000-1300-as fordulaton kopog valami (talán a porlasztó), de csak melegen.

 

Mi lehet a hiba okozója? 

 

Nem volt még eddig dízel autóm, így tanácstalan vagyok. Üzemanyag rendszer ok (szűrő, szivattyú cserélve, levegő mentes minden).

Popsi Creative Commons License 2018.03.20 0 0 20838

A 18tdst felejtsd el. Ha dízel akkor 25tds. Abban megvan némi erő is. De ha kevesebb nyűgőt akarsz,akkor 18i. 

Előzmény: bando53 (20836)
Pali325tds Creative Commons License 2018.03.20 0 0 20837

Sziasztok!

 

Köszönöm a segítségeket. Lehúzott légtömegmérővel használom így nem rángat(beszerzés alatt az új).

Ha kicseréltem megírom a fejleményeket.

 

Üdv. Pali

Előzmény: Atesz39 (20827)
bando53 Creative Commons License 2018.03.19 0 0 20836

Sziasztok!

 

Városi szaladgálósnak és heti 1x Bp-Miskolc autópálya használatra érdemes 318 tds Compactot venni vagy betegágy már az összes? Mennyibe kerül és van-e még jó adagoló, turbo hozzá? Érdemesebb  lenne 316-318 benzinest venni? 

Ricsi89 Creative Commons License 2018.03.19 0 0 20835

Nekem E34-nél nem működik az ac és indul 20 literrel is. Amikor megvettem akkor a tulaj figyelmeztetett, hogy fél tank alatt nehezen indul. Kiderült, hogy az ac nem volt a helyén és házzal együtt "úszkált" a tankban. Helyére tettem, lefogattam és azóta nincs gond. Tehát érdemes erre is ránézni. Persze nem teletanknál, mert akkor nehezebb. :D

Előzmény: Szil25TDS (20834)
Szil25TDS Creative Commons License 2018.03.19 0 0 20834

Sziasztok!

 

A helyzet a következő a jeladós porlasztó az folyik, de meg tankoltam 3/4 fölé és ma reggel pöccre indult, ahogy írtad. Amikor nem indult, akkor negyed és fél között volt kb. a tank, a buborék a csőben nem tűnt el teljesen, egy egész kicsi látszik csak. Akkor az ac pumpa cserés? Melyik márkát érdemes venni? Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget ! ;)

Előzmény: keserucsokolade (20831)
Szil25TDS Creative Commons License 2018.03.18 0 0 20833

Szia!

 

Én is gondoltam rá mikor elkezdte, fél alatt volt picivel a tank, nemtudom van-e összefűggés. Holnap tankolok még bele és meglátjuk, de az a buborék aggaszt engem nagyon. :/  Írom majd, hogy mi a helyzet.

Előzmény: keserucsokolade (20831)
Szil25TDS Creative Commons License 2018.03.18 0 0 20832

Szia!

 

Igen, rosszul fogalmaztam az adagoló és az üa. szűrő közt jelenik meg a buborék. Rendben, valahogy megpróbálom.

Előzmény: 6Imre9 (20830)
keserucsokolade Creative Commons License 2018.03.18 0 0 20831

szia, cserelj AC pumpat, szerintem az a gond..

 

 Tankolj bele legalabb 30-40 liter uzemanyagot es ha beindul (poc-roff) akkor az a rossz.

 

Előzmény: Szil25TDS (20828)
6Imre9 Creative Commons License 2018.03.17 0 0 20830

Hello
Írtad hogy buborék van a szűrő előtt. (az adagoló és a szűrő között,vagy a tank felől a szűrő előtt,) Egy próba erejéig én direktbe adnék üzemanyagot az üzemanyag szűrő előtt egy flakonból, (ha ez megoldható) (nekem 318tds-em van,nem tudom hogy a 325tds-nél kivitelezhető e) és így járatnám egy darabig.Ha állás után a szűrő és az adagoló között megint csak lesz buborék akkor a szűrőháznál keresném a hibát.
Ez csak egy tipp.

Előzmény: Szil25TDS (20828)
Szil25TDS Creative Commons License 2018.03.17 0 0 20829

Annyit még szeretnék hozzáírni, hogy izzító gyertyák vadi újak, relé is jó. Adagoló fel lett újítva nem olyan régen, az biztos nem ereszt.

Előzmény: Szil25TDS (20828)
Szil25TDS Creative Commons License 2018.03.17 0 0 20828

Sziasztok!

 

Kedves 325tds-em elkezdett szivatni mostanában. Az elmúlt napokban semmi gond nem volt, beletettem majd 700km.-t a hétvége alatt. Még hétfőn is mentem vele semmi gond, majd következő induláskor kellett tekerni, hogy elinduljon. Másodszorra indult el, aznap mentem vele többet is semmi gond nem volt, másnap reggelre természetesen ugyanez a hiba. Műanyag takaró fedelet leszedtem, résolaj csöveket megnéztem, 2db. cső, - a jeladósnál és az előtte lévő porlasztónál tiszta gázolaj volt. Mondom oké kicserélem az lesz a baj, a többinél rendben volt. Kipucoltam a porlasztók töveinél a koszt meg a gázolajat, hogyha folyás van látszódjon majd.. Kicseréltem, próba indítom teker teker elkapja, leáll, próbálom még 1X teker teker elindult, picit egyeletlen volt, de 1-2 mp. és kisimult, járattam 1-2 percet leállítottam. Ma reggel ismét megpróbáltam, felnyitottam már látom, hogy buborék van az üa. szűrő előtt, elég nagy - természetesen ugyanúgy baszik indulni. Egyszer kétszer próbáltam, de most sztornóztam mielőtt az akksit lemerítem. Lehet, hogy maradt benne még levegő és menni kéne vele, hogy kidolgozza? Vagy, - és ez a legvalószínűbb valahol levegősödik, a jeladósnál vagy valamelyik porlasztónál?  Ha beindul nem köp ki hatalmas füstöt, nem kopog, és ugyanúgy megy mint eddig. Ha valakinek van ahsonló tapasztalata, azt nyugodtan ossza meg velem/ünk. :)

 

Szép napot mindenkinek!

Atesz39 Creative Commons License 2018.03.16 0 0 20827

Hello,

 

Én is ezzel küzdöttem egy pillanatra. Persze nekem van scanner-em ami ki is írta, hogy légtömegmérő hiba, igaz nem állandóra mert volt mikor jó volt. De úgy győződtem meg róla, hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját és úgy mentem vele. És úgy persze gyenge volt viszont nem rángatott. Kicseréltem és láss csodát semmi gondom nincs. A légtömegmérőt így tudod a legegyszerűbben leellenőrizni. 

 

Üdv Atti

Előzmény: Pali325tds (20822)
Pali325tds Creative Commons License 2018.03.15 0 0 20826

Szia! Köszönöm a választ:) mi lehet az a három ok? 

Az elsőt lehet tudom, valami elromlott ::)))

Vojnoról valaki tud valamit?

Schnitzer 525 Creative Commons License 2018.03.15 0 0 20825

Igen találkoztunk. Három oka is lehet. 

Előzmény: Pali325tds (20822)
Pali325tds Creative Commons License 2018.03.14 0 0 20824

Ez tetszik, de sajnos a müszerfalon nem jelez vissza :) Holnap megnézem a légtömegmérőt még az is okozhat ilyen tünetet. 

Egyre zavarobb, mondjuk előzésnél. :)

Köszönöm a választ.

Rumcice Creative Commons License 2018.03.14 0 0 20823

Ez normális. A tds motor olyan erős, hogy gázadáskor rögtön működésbe lép a kipörgésgátló, nehogy felcsavarodjon a ménes egy fára. :)

Előzmény: Pali325tds (20822)
Pali325tds Creative Commons License 2018.03.14 0 0 20822

Sziasztok.

 

Találkoztatok már olyan hibával, hogy gyorsításkor az autó torpan rángat ( hasonló mint mikor a kipörgésgátló elveszi a gázt).

Ilyen jellegű hibát tárol a vezérlő?

(Cseréltem üzemanyag szűrőt, résolaj csöveket)

 

Válaszokat előre is köszönöm.

725TDSKrissz Creative Commons License 2018.03.13 0 0 20821

Sziasztok, nincs valakinek véletlenül olajszint jelző szenzorja? Az enyém megadta magát.

Ez a cikszáma:12617508001

Köszönöm előre is.

Fazek Lacc Creative Commons License 2018.03.12 0 0 20820

Szia. Igen a te történeted olvastam. Igy én is felújítottam az önindítót, meg kapott egy új aksit, mivel a másfél éves behalt. Ibdul is az autó. Persze én az adagolót lecseréltem, mivel minden szerelő azt mondta az a hiba oka. Persze az nem így volt, nem az volt a vétkes. Viszont most elő jött egy másik hiba vagy inkább felerősödött. A régi adagolóval is csinált olyat, hogy mikor bemelegedett a motor ( 50-100km megtétele után) alapjáraton össze vissza jár. Mintha leakarna álni a motor. A régi adagolóval ritka estbe fordult elő, az újjal viszont sűrűbben jön ez a jelenség, főleg ha meghajtom. Lehetsége az hogy valami dugulásom lenne? Hogy vákum keletkezne az üzemanyagtank, és az adagoló közt? Tegnap mielőtt leáltam volna vele ugyan ezt csinálta, össze-vissza járt a motor. Most reggel beindítottam a jelenség eltünt, és úgy jár mint a vaj. Szerinted? Szerintetek? Javaslatokat hibalehetőségeket nagyon megköszönném!

Előzmény: Atesz39 (20818)
keserucsokolade Creative Commons License 2018.03.09 0 0 20819

Sziasztok, olyannal mar talalkoztatok,hogy alapjaraton van toltes 13,8-13,7volt, viszont amikor mar sbessegben van akkor leesik 12voltra ? Mi lehet ez, hol keressem a hibat?

 

Ja,525tds az auto....

Atesz39 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 20818

Sziasztok.

 

Szerintem én vagyok az akinek a történetét olvastad. Igen nekem is melegen nehezen indult. Ha leöntöttem hideg vízzel akkor egyből jó lett. Így elhatároztam, hogy adagoló  csere lesz, illetve javítás. De ugye közben ledöglött az önindító. Annak teljes felújítása akkor 22000 körül volt. És láss csodát azóta is bármikor -20-30 fokig pöcc-röff. Igaz kapott még 6db beru izzítógyertyát meg egy exide 100ah 920 indítóáramú akksit. Persze az adagoló volt leszedve teljes tömítés és szimering cserére. De más nem lett benne cserélve.

Üdv

Előzmény: Fazek Lacc (20816)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!