Igen, értem. Sajnos azt nem néztem meg, elfelejtettem mikor összeraktam pucolás után. 8500 Km van benne, úgyhogy remélem az jó, most van benne a második szíj még csak.
Variátoron meg nem vállasodást mérünk.Hanem egy sík vassal v tolómérő ráfektet mind a 2 "V" pályára.És ha átlátsz alatta,akkor ált cserés már.Ilyenkor a szij a varipálya felétől már csak kinkeservesen tud feljebb menni.Élére döntve még pontosabb.Vagy hogyan is tudnám leirni,de remélem érted.
Nagyon nagy játék ez,mire az ember eltalálja a megfeleleő kapcsolást.
A mérleges módszert ismerem, de nem tudom kivenni megmérni. Megrendelem a rugót és elviszem a szerelőhöz aki kicseréli 5 perc és jövök haza. Nem akarok kétszer menni hozzá vagy otthagyni a motort, hogy ki legyen véve megmérni. Próbálom megsaccolni melyik a jó méret, ha már mindenképp vakon kell vennem.
A 30 Kg akkor talán jó lesz, az Egü szerint 23-26Kg a gyári az ilyen robiknál általában.
97 Kiló vagyok, szóval kicsit nehezebb az átlagembernél így nem baj ha picit fel van hangolva mert dolgoznia kell szegénynek alattam. A görgők 6.5 súlyúak gyárilag azt cseréltem 6.0 grammra, a kontraszt meg remélem jó lesz 30 Kilóssal, szerintem egy hangyányit erősebb lesz a gyárinál, de az úgy jó.
Ma is jöttem haza volt egy kis dugó és 20-nál mikor megindultak a kocsik alig tudott felnyögni ez a szerencsétlen mindig lemaradtam, mert ugye a görgők kimennek, a szíj kifut majdnem végállásba és hiába csökken le a sebesség, a gyenge rugó nem húzza vissza a szíjat, már csak akkor ha lelassulok vagy 10-re...
Kigyorsítás is úgy néz ki, hogy meglódul aztán 20 után hirtelen beesik a fordulat és úgy gyorsítani végig mikor ezek bőven pörögve dolgoznak normálisan.
A szíj már bejáratott új, a tárcsák is jók, nem vállasak, szépen eltisztítottam mindent, újak a csúszkák is szépen mozognak. Szóval marad a kontrasztrugó, mint hiba.
Tudja valaki, hogy a 2007 Keeway Focus 50 2T kontrasztrugója hány kilós? Nem tudom kivenni, mert nincs szerszámom hozzá, viszont meg akarnám rendelni a rugót és úgy elvinni szerelőhöz, ha már megjött. Vakon nem akarok venni bele, mert ha túl erős akkor meg üvegen fog menni végig a motor.
én készítettem egy célszerszámot egy 5/4-es csődarabra hegesztettem 3 bütyköt, meg egy nyelet. A bütykök beakadnak a kuplungház lyukaiba (Hurrican) a nyelet megtámasztom, a csőbe pedig pont befér egy dugókulcs .
Ugyan már...hogyne.Rendszeresen használom autókerekek levételére,de pl a robesz lendkerék (forgórész) levételénél is jól szolgált.Egy ilyen mindig jó ha van aki sokat szerel mindenfélét.
Variátor-kuplung levételnél is jó célt szolgál.Visszarakásnál 2ütés,és elenged.Annyi elég is neki.Évente 2szer bedobja akcióba a Lidl.
Keeway Matrix-nal, hogy tudnam leszedni a kuplungot? Sajnos (termeszetesen) elfordul mindig. Tudom, hogy van egy specko szerszam ehhez, de annak hianyaban mi lehet a megoldas?
nem tudom, hogy a kép alapján beazonosítható-e, hogy vajon milyen gyertya kell ebbe a Keeway motor hajtotta robogoba. Ami benne volt annak tul magas a hőfoka, elkezdett a test- es a középelektróda.
Neten próbáltam keresni, de nem egyertelmű.
Champion L86c gyertya van most benne, ez kezdett osszeolvadni. Ugy lattam, hogy esetleg ngk Cr7hsa lenne jo bele. De jo lenne egy hozzáértő véleménye!
Sziasztok, be sikerült indítani a robogót megy szépen kapott egy membrán házat és dugó és dugó gyűrűt.De nem vagyok még kész erőtlen olyan 30as sebességig.A porlasztóban 70-es főfuvoka és Leo Vince zx kipufogó ha ez számít. Hol keresem a hibát?
Helló köszi a segítséget a csavar ügybe, decde dugót és dugó gyűrűt és már rendesen szívja a benzint. Be is indult de egy idő után le ált és ugyanaz a baja ami eddig volt ameddig járt nem volt alapjárat.Szerintem elektromos baja lehet ott meg tanácstalan vagyok.
Szia.Szikra az van de mégse akar indulni.Lassan kezdek lemondani róla. Esetleg privát elérhetőséget kérhetek,mert nem mindig vagyok itt meg nem mindig tudok írni :)
Sziasztok ! Segitséget szeretnék kérni valahol lehett kapni keeway maatrix-hoz baloldali hátsó indexbúrát ? Ugyanis elvileg kifogytak belőle a készletek .Előre is köszönöm
Olyan gondom akadt, hogy van egy keeway arn 50 robogóm amin a cdi meghalt, most vettem egyet ami elvileg gyári, a motor be is indúl de nem lehet leállítani. A gyújtás kapcs. jól működik mert indítás előtt teszi a dolgát, bekapcs-nál rá adja az áramot,kikapcs -nál le veszi az áramot,csak indítás után nem lehet leállítani.ű
Nekem most A02 van benne. Ezzel jónak tűnik. Esetleg a motowell fórumba nézz át xxmadden segítségével ott próbáljuk megoldani. De úgy látom neked már akkor jó is! :)
Neked is alumínium a tű szett? A gyári az valami rendesebb rozsdamentes ötvözet.
Ami biztos hogy kell az induláshoz az 3 dolog : benzin...szikra....levegő..
Menj sorba.
De annyi kérdésem lenne,hogy több nap mire megfejti,leirja az ember.
Pl vákumos gyári benzincsap van e még fennt....(azok döglenek leghamarabb ).
Szikra viszonylag egyszerű.Gyertya kivesz pipa rádug ,majd gyujtáson fémhez érintve át kell huznia...szikráznia kell.
Aztán a karbi a legmakacsabb.Annak teljes komplett szétszedésével kezdeném,és levegővel,akár kézi pumpával aprólékosan minden lukat átfujatni,a fuvókákkal egyetemben.Aztán itt a kérdések sora jönne megint,szóval érted...?
Távjavitani nagyon nehéz,ezt látni kellene.
Én nyugaton vagyok,ha esetleg szomszédok lennénk.
Felsoroltakon elindulhatsz,talán sikerül eggyet röffenni a gépnek.Ha nem vidd hozzáértőhöz.Direkt nem irok szervizt.
Szia xxmadden! Látom,hogy nagyon érted a Keeway robogókat.Lenne egy kérdésem hozzád.Kaptam egy ezer éves keeway focus robogót az egyik rokonomtól.De nem tudom működésre bírni.Eddig két ütemüekkel jól megbirkóztam.De ezt sehogy nem tudom működésre bírni.Se kép se hang.Mit tanácsolsz mivel kezdjem legelőször az átnézést.Esetleg karburátor ,gyertya?Nem akarok kárt csinálni benne. Előre is köszönöm a segítséged.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy a Keeway arn 125 4t típusú robogom indul de nem pörög fel semennyire csak alapjáraton jár...... A karbi át lett nézve ki lett pucolva a gyertya jó az olaj friss ...... Fogalmam sincs hol folytassam...