Szép dolog, hogy a Pav utánfutókat még mindig készítik. Sok helyen csak alkatrészeket árulnak hozzájuk, de lehet szetben is kapni, ami külön izgalmas dolog egy veteránmotoros számára.
A furatok elkészítése, a felületkezelés és az összeszerelés azon látványos dolgok közé sorolható, amiért a legtöbben szeretik ezt a hobbit. Szép, új anyagokkal összerakni a kis futót nem lehet rossz móka :)
Sajnos eredetit nem tudok, nekem Motorkuli-szerűen lett kialakítva a csatlakozó:
A fényképen csak ki lett próbálva, szerintem szép megoldás. A gyári csatlakoztatás, ha jól értelmeztem a kezelési útmutatót, akkor eléggé "pazarló". A ritka aljzatból egyet is sajnál beszerelni az ember, nem, hogy kettőt. Ezeket is úgy kell aprólákosan rendbetenni. Szerencsére tökéletes téli elfoglaltság.
Lenne egy elmeleti kerdesem. Ha mondjuk lenne egy Motorkuli, ami elado lenne, es lenne egy szurke forgalmija, amiben megvan az utolso tulajdonos neve es cime, es en tegyuk fel megtalalnam ennek a tulajdonosnak a dedunokajat a Facebookon, aki megerositene, hogy az eredeti tulajdonos mar regen elhunyt, de a hagyatekban nem szerepel a kuli, es mar nincsenek beszeloviszonyban az eredeti tulajdonos kozvetlen leszarmazottaival, akkor mit lehetne tenni? Mivel a nevuk megegyezik (a cimuk nem!) iratni egy adasvetelit a dedunokaval a sajat adataival? Vagy ez atirasnal kibukik, es mehetek a koterba okirat hamisitas miatt? Vagy hagyni az egeszet a fenebe, venni egy papir nelkulit, es megprobalni az egyedi osszeepitesi engedelyes utat?
Ismetelten jelzem, a kerdes szigoruan elmeleti! :)
bocs ha félreérthető voltam, egyenlőre én is csak a vételi szándékomat fejeztem ki a a tulajnak, nem árulom a Pillét, megvenni szeretném, csak a reális árát szerettem volna megtudni itt
Ez igen! Gratulálok, összességében szép darab! Visszaolvastam, 1 éve legalább dolgozol rajta! :) Amilyen állapotból indultál ki, már most is nagy előrelépés. Nem is vészes ez egyáltalán! Ennél reménytelenebbek is kaptak már új esélyt. Két napnyi munka azért minimum van vele. Nyáron akár már húzni is lehetne :)
Hát képeim vannak már itt a fórumon a 791-es hsz-emben, most is majdnem így néz ki, csak lehomokfúvattam, és letolták vasprimerrel is.
Majd ócskázok képeket a telómból.
Lassan halad a picike, mert az Öcsém sajnos el van havazva, mert tele van melóval. (ez nem sajnos) :D
De az idén már szeretném elkészíteni, hogy az ősszel, ha vizsgáztatom a vasat, már le tudjam vizsgáztatni, mert a szívem csücske, egy Honda GL650 Interstate után szeretném kötni. :)
Szerintem vedd fel Ring Istvánnal a kapcsolatot, valamikor Ő kezdeményezett egy összeírásfélét motorkuli és pille ügyben, szerintem erre is tud válaszolni. Elérhetősége: ITT
A kereket és a prizmakeretet csiszolni, krómoztatni vittem. Nem ilyen bevonat volt rajta gyárilag, viszont remélem, hogy szép marad sokáig.
Lassan-lassan elkészül a doboz is, a kiegészítőalkatrészeket össze kell válogatni. Így ma a gumiválogatás volt. Emergé köpenyek Cordatic belsőkkel. Nem talicska vagy targonca gumik, rendes utánfutóra való.
A belsők okoznak rendesen fejtörést. A nyomást hiába tartják szépen, a korrodált szeleptalp nem túl bizalomgerjesztő. Ebből érdemes lenne új után körbenézni, a méretet átszámolni. Mondjuk egy esetleges defekt esetén sem kellene kétségbe esni, mivel az Emergé köpenyek enyhe túlzással olyan kemények, hogy ha belsőt sem tennék bele, az sem tűnne talán fel.
Szép, hiánytalan ez a kerék. Szétszedése nem volt egyszerű feladat. Egyik csapágyfészek ki van kopva, de még ragasztható bele a csapágy. A felni belső részeit nem lesz könnyű felcsiszolni, kipolírozni a horganyzáshoz.
Ezt a csatlakozót vacakok között találtam egy piacon, szép vonóvillára való "apa", esztergált befogó közdarabbal együtt. Ritka lelet..