Azt beszélik, hogy a srác mobilon felhívta a tornyot és engedélyt kért, hogy leakassza magát és, hogy előre menjen a géppel és így készítsen 5km/h-ás szalagot amit a vbo el tud vinni. De ha lenne egy csepnyi esze akkor tudná, hogy a kb 15-20 perccel azelőtti baleseténél a szalag már jegyezte, hogy kb 15-20 km/h-nál volt egy nagy lassulás. Na majd kiderül, hogy észreveszik-e. Ez volt a harmadik komolyabb balesete a srácnak. BILK, Gubacs (az ominózus bobóval bele a gurítóra felhúzó vonatnak) most pedig a személy. Ez nem volt olyan borzasztó. Egy-két ütköző és miegymás. A tolvez rádiója kapcsolt ki ő meg nem állt meg. Igaz a fradiban lévő rádiók nagyon rosszak. Nap mint nap szenvedünk vele de senkit sem érdekel. Én ennyit tudok az esetről-
Én azt nem értem hogy az hogy van hogy a vbo, nem vizsgál felül egy balesetet helyszínileg és sebességileg, miért csak az utolsó pár méter sebességét nézik meg, mivan ha ezt meghamisítják? Pl. leakasztja magát a géppel és arrébmegy... ez hogy is van? Ki tud mellesleg az egy héttel ezelötti személy pályaudvari törésről?...
Erste Lok der DSB Baureihe EA auf dem Weg nach Bulgarien
Von den sechs (EA 3002, EA 3003, EA 3005, EA 3006, EA 3008, EA 3009) im Januar 2007 nach Bulgarien verkauften DSB Lokomotiven der Reihe EA, befindet sich die erste (EA 3002) auf dem Weg nach Bulgarien. Am 23.07.07 wurde EA 3002, eingestellt in FE 44771, von Padborg nach Maschen Rbf überführt. Von dort ging es, eingestellt in Regelzüge von Railion Deutschland, weiter über den Grenzübergang Passau nach Österreich. Bestimmungsort der Lokomotive ist der Ort Ruse in Bulgarien.
Kb. 2-3 hét múlva szeretnék kimenni a fűtőházhoz fotózni. Kitől - mely e-mailen - tudok ill. kell engedélyt kérnem? No és persze mi az életkori minimum?
A 154-es Gigant miért áll? Milyen tapasztalatok vannak a módosított marokágyakkal? (pontosan mi lett megváltoztatva a TC-k marokágyainál? siklócsapágy->görgős csapágy?)
Gyííííhhi hamarosan megyek Fradi állomásra egy egész napra. Amúgy a múltkor (04.12.) felmásztam arra a hídra.... j9tek az mberek az egész mozgott.. aztán mikor leakartam menni velem egyvonalban a lépcsőn elhúzott egy vonat.. szal elég.. XDXD
Arra meg nincs is példa,hogy a műhely hibájából szolgálatképtelenség történjen.Tényleg.Sejtettem,hogy valaki más lesz a hibás,most éppen az Északi.És ha legközelebb megint történik valami,megint más lesz a bűnbak,de hogy egyetlen fradis műhelyes sem,az tuti.Bár néhány kollégád,aki már fizetett részkártérítést,biztos tudnának mesélni,hadd ne mutassam be őket.Igaz ők legalább nem is fényezik magukat rendszeresen.
A fogaskeréktörésről, a kardánszakadásig, stb nem a műhely tehet! Elfárad az alkatrész, öreg is a gép.... szval meg kell védjem a műhelyeseket, mert nem ők tehetnek erről!
A Szilik, kardán hibáiról pl az Északi jjü tehet, mert rossz minőségű szilentblokkot építettek be. Ugyanez a helyzet a Gigantok "Z" bekötőszerkezetének szilentblokkjaival is.
Haza hozták a 040-es gigantot Tatabányáról. Az egyes tengelyen lévő fogaskerékből letört egy darab és lefeszítette a fogaskerékházat. Beáll a sorba kerítésnek.
A Szilik is állnak néhányan: 1001, 1301 és 1352 kardán szilentblokk szakadás, ill. novatex tárcsa törés. 1356 J2 tengelyágy olvadás.