Hófehérkét anno egy amcsi srácnak adtam el, örült mint majom a fark..-nak, mert ZR-1-es Corvette-je volt kint, nálunk dolgozott és állítása szerint hasonlóan jól ment:)
Ez a fehér 28 most Fischerbócsán a Mayer Palinál van tudomásom szerint és azt hiszem,hogy 900 e.FT körül kérnek érte!?
A gumi pedig HIBÁTLAN a MAXXIS,főleg Hátra,úgyis leég 1-2 hét alatt!!??...a füstje és a szaga pedig pont ugyanolyan,mint egy CONTI-é,PIRELLI-é,vagy épp egy MICHELIN-é!!!?:))))))))
A helyedben nem gondolkodnék Maxxis gumin, elég rosszak az értékelések, ahogy látom meg persze kínai... Ez mindent elárul... Persze attól is függ mire használod az autót, ha csak sétakocsikázol biztos jó, de én semmi pénzért nem rizikóznék 250 fölötti tempónál! Ár érték arányban jó a Pirelli és a Conti persze kérdés, hogy Te mennyiért jutsz hozzá, nekem Pirellinél pl. 50% kedvezményt szoktak adni.
Na ez az enyém volt hajdan....:( most meg hírdetik...)
Oksa..kocce!Baar meg gondolkodom rajta, hogy felnivel vegyem, de meg a tipusan is (negyevszakos vagy nyari).
Egyebkent most voltam a szerelonel....40 fontert visszatette az egyik bilincset amelyik elszallt a kocsi aljarol.En sajnos nem tudtam, pedig vettem rampat is, mert fel kellett hozza emelni a kocsit, kulonben feszult az a cso.A muszerfal szerelese se erkezett meg el, de hamarosan utemezem.Jah es a Clarion is repulni fog, az erositovel meg a cd tarral egyutt, mert nem muxik a kaziresze igy meg mar nincs ertelme hasznalni!
Nekem meg gumivasarlasra kell adnom a fejemet, mert ha at akar menni a vizsgan, akkor ki kellene csereljem oket!Nem tudjatok veletlenul, hogy a Maxxis az milyen marka, marmint erdemes e venni, vagy nagyon gagyi?
Az enyémen 18"-osak vannak,dobálják is ezek a SZEMÉT UTAK rendesen,ráadásul a hátsó 10"-os,meg a GTS-nek amúgy is szélesebb a hátulja,úgyhogy tud"érdekes"dolgokat művelni a nyomvályúkban!?
Igen, a pályán is az én gépem van, 17"-os Artec felnik vannak rajta, 3 éve ruháztam be rájuk. 18"-on gondolkodtam, de akkor még ritkaság volt, úgyhogy ez maradt. Legalább nem rázza szét a vesém...
1. Veszek 28-ast, nyugodj meg, nekem az lesz a 4.-ik...:)) És az is kézi váltós lesz, mint az eddigi összes Porschém. / 1 szívó 924-es, 2 turbo 924-es, 2db 4,5 literes 928 és 1 db 4664cm-es 300le-s 928-as.../ 2. A gyantagöz nekem nem árt meg, mert egyrészt aktívszenes maszkban dolgozom, másrészt ezzel a tüdömet védem, az agyamban nem lehet már kárt okozni, az kész van... :)) 3. Matyizni nem szoktam, sem Porsche képre, de még pornófilmre sem, mert nekem csak Blue Hustlerem van, azt nem szeretem nézni, mert ott nem mutatnak semmit, csak imitálják a szexet, csak felidegesítem magam rajta... :)) És végül nem fogok semmilyen színvonalra süllyedni, nekem nincs veled bajom, ügyes szakinak tartalak, egyedül az szokta kiváltani belölem az "írhatnékot", mikor látom, hogy valaki beír ide valamit, és neked nem az a véleményed, akkor az illetönek át kell fogalmazza a mondandóját úgy, hogy neked is tetszen... Lásd RGTS hozzászólását, mikor "lányos" autónak nevezte a 24-est, akkor rá kellett szóljál, utána megdicsérted, mert olyat írt, ami neked is tetszik...
Mielött még a politikai elit szinvonalára ereszkednél jegyzem meg margóra, hogy nem azt írtam amiket állítasz! Szerintem kellene venned egy Porschét és nem nyálat csurgatva matyizgatni, és Porsche fantazikat, meg másolatokat faragni gyantagőzben, mert sajnos ennek a nyomai az írásaidon egyre jobban látszanak :-) Aki érdekel visszaolvassa akkor azért a csúsztatásaid megint tetten érhetőek, de engem nem érdekel! Te ilyeneket számolgatsz, hogy 3:0? Na ez viszont legalább szánalomra méltó :-)
Kedves Dr Csernus Ákos. :))) Te itten agymosást végzel? Eddig kb 3x akadtunk össze, hogy nem egyezett a véleményünk, de szerintem eddig 3-0 ide. :))) 1. A 924-es nem Audi motoros, állítottad, az Porsche. Nem hát, VW LT teherautó "evo" motor van benne, ami ugye nagyjából egy cég /VW-Audi/... 2. Marha jó az automata váltó, minek nyafogok mindíg a kézi váltóért... Mert sokkal nagyobb vezetési élmény, ennél a témánál is velem értettek többen egyet... Most meg ez a "sikertelen" téma... Nem is lehet a 2 autót egy lapon említeni, hasonlítgatni, ez olyan mint Kovács Kokó Istvánt, Mike Tysonnal összehasonlítani... :)))
Ne hagyjátok már abba!!!:):):) Amúgy ha tényleg sikertelen volt akkor miért is gyártották 78-tól 95-ig??? Miért érte meg folyamatosan fejleszteni, szépíteni??? Remény hal meg utóljára alapon??? Szerintem csak nem lett akkora siker mint várták...amit Én igy utólag nem is bánok.. Igaz az alkatrészei árán siker jön le..:(