Szerintem ez egy gyári Lotus, úgy tudom müanyagból készülnek... A 2 oldalablakot még lehet el lehetne pattintani az e-bay-n, a többi értéktelen szerintem. Ez böven gazdasági totálkáros, többet kellene költeni rá, mint amennyit érne, ha kész.
Ma felvittük a telekre a fenyőfát. Az egyik füves telekre ez volt kidobva. Nem tudom, eredeti kasztni lehet, meg gyárilag az Esprit műanyagkarosszériás?
Van nem messze egy USÁ-ból visszatelepült emberke, aki folyamatosan kinti rendszámos gépekkel mászkál, és biztosítózik. Mindíg látni nála törött gépet, meg a hozzá való alkatrészeket. Vannak néha régi autói is, egy éve egy ritka olasz sportkocsi állt nála, de ezeket nem ismerem, melyik melyik, az ilyen Iso Rivolta, meg társai.
Szóval sanszos, hogy az egyik projectjéhez hozhatta, és belezte ki ezt, mert egy amcsi biztonsági előírásoról szóló matrica van a belső kerékdobon, amin a Lotus cég is szerepel (angolul nem tudok, csak a safety, meg súlyadat, meg ilyen feliratokból gondolom).
Az a baj, ha eredeti, hogy a feltehetőleg kivágott azonosító miatt használhatatlan a kasztni, meg törött is. Mivel műanyag, ő sem, meg a romák sem viszik el telepre. Ezért is hozhatta ide.
Nemsokára frissítem a honlapot, lesz egy 430-as rész, ahol nyomon lehet majd követni képeken az autó épülését. Megvan már a donor autó, a kerekek és a kaszni sablonja, készülgetnek lassan a kaszni elemei... A BMW-t lehet el kell adjam, sajnálom kicsit, mert nagyon jó autó. Ez a 2,8-as motor a legjobban sikerült a motorpalettán, nincs agyon hegyezve, mint az M3, viszont 193le és 280Nm elég fürgén mozgatja a bódét, nevetséges fogyasztás mellett. Annyit eszik, mint a 318-as, ami elötte volt nekem, 10 liter alatt...
csak ámulok,hogy ez a nyomi gyerek aki ilyen pocsék és igénytelen autókat csinál milyen okosnak képzeli magát.Most már legalább tudom ki csinálja ezeket.Ezek nem replikák hanem ocsmányságok!Köszönő viszonyban sincs egy szépen elkészített autóval.Arról nem beszélve állítólag a modenát meg egy dombóvári gyerek csinálta meg nem ez a majom.Szóval én ilyen igénytelen szarba nálunk zalaegerszegen be sem mernék szállni mert körbe röhögnének vele.Tucatjával röhögik meg cikizik ki a gyereket a neten a sárga toyotára meg a fierora épített vackai miatt,de nem is csodálozom rajta.
Akkor nekem a valószínüség számítás szerint több esélyem van, mert a lottó ötöst eltalálni valami 1:sokmillióhoz, nekem meg vagy lesz 430 kaszni, vagy nem, az 50%. :-)
Még nem tudom. Elöször össze kellene rakni egy Cobrát, hogy legyen tapasztalatunk, mit hogyan kell összeépíteni, legyártani... Meg nem ártana egy demo autó, amit lehet mutogatni, ki lehet próbálni.
A sierrából csak pár dolgot szoktak felhasználni, / Pilgrim /motor, váltó, kerékagyak stb. De annak is van külön váza, nem egy sierra bodegára van feltéve a müanyag. Én nem tartom jó donornak egyébként, ha egyszer megépül a Cobra, akkor ne egy 4 hengeres cincogjon bene. Nemrég kelt el egy E500-as, bontásra árulták a komplett autót, 450-ért vitték el. Ez a Cobra váz, ami nálam van, Mercivel "párosítható" az elsö képen látszik is, hogy alatta van a komplett 124-es hátsó híd.
Kár, hogy a 288 GTO-val még sosem találkoztam élőben. Persze amennyi készült belőle nem is csodálkozom. De még bizakodom, szeretnék egy saját fotót róla.
A 288 GTO, 250 GTO és a 330 P4 nálam az elsö három befutó. Már tetszik az "alap" 308-as is, de a felszteroidozott 288 GTO nagyon brutális látvány. Ha több pénzem lenne vennék egy 308-ast és átöltöztetném GTO-nak, lehet hozzá kapni komplett kasznit.
Elméletileg igen, gyakorlatilag nem. :-) Ha van pénzed euro 5-ös motorra és regadóra, akkor igen, ha nem akarsz annyit fizetni a rendszámért, mint amennyibe a komplett autó megépítése kerül, akkor nem. Ezt egy barátom építi, nem tudom lesz-e rendszámja, az enyémnek biztosan nem. Ragaszkodom a Ferrari V8-asomhoz, de az vagy euro 1-es motor, már itt megvan löve a dolog. Meg nem szándékozom milliókat fizetni egy rendszámért. Arra a pár alkalomra, mikor gurulok majd vele kicsit, jó lesz nekem a P-s rendszám is.
Jéééééééé, egy ember. :-) Kezdtem azt hinni, hogy egyedül engem érdekel ez a replika dolog, ebben az országban... A sárga, az egyik legszebb fünyíró a világon, szerintem. Ferrari 330 P4. /replika/