Az elm 327 hibakód törlésre teljesen jó,de sajnos a többire már nem túl megbízható. Ha hidegindításnál hallod a csörgést erősen,akkor az tuti,hogy lánc. Ha az produkál ilyen nehéz indítást,és erőveszteséget,akkor már ( ha lehet) ne használd. Átugorhat a vezérlés és kész a baj. Okoskeréknek is lehet ilyen csattogó kopogó hangja,illetve a vezérműtengely alatti kis görgős himbáknak. Egyik hibája sem dob be hibakódot.
Sajnos semmi! Vettük egy hibakód olvasót! ( Elm 327) rádugtuk és nincs hibakód semmi!! De nagyon valószínű hogy a lánc van megnyúlva a hang arra utal! A láncon húzni lehet??
keresek olyan embert akinek 2.7TDi je van BPP motorkóddal és 6os tiptroniccal. Ha van itt ilyen légyszives írjon egy üzenetet vagy ide egy forum bejegyzést!köszönöm!
Kicseréltük a jeladót! A hang ugyan úgy megmaradt! Most rendeltem egy hibakód olvasót aztán majd meglátjuk mit ír ki! Ha sikerül kiolvasni beírom a kódot!
16-os csati lábkiosztása megvan: 1, 3 láb 12V, 8 láb test - ezek rendben. Hallgatózós módszer: egyiknél sem hallok semmit. Vezérlő szerintem is jó, visszatettem a nem kijelzőst és azzal is hiba van, marad a kábelek, csatlakozók átnézése, de már csak jövő héten.... Gyanús, hogy akár az első négyet, akár a hátsó négyet (12 tüskés barna és fekete csatik) húzom le, a hiba megmarad.
Az a baj, hogy szerintem nem PDC, egyszerre mind nem romlik el. Volt már hibás érzékelőm, az a VCDS is megtalálja, meg a kép sem tűnik el az MMI-ről.
Jelen esetben hátramenetet kapcsolva, villan egyet az MMI és visszaadja a rádió képet, meg egy kb 5 másodperces éles sípolás, és a műszerfali kapcsoló folyamatosan villog.
A talált hiba sem érzékelő hibára utal hanem áramellátásra. Ha valakinek van bekötése a 16 pólusú csatira, azt megköszönném, hogy hol kel +12 és 0-át mérni a kábelen. Úgy tudom két szálon megy oda a 12V
Az érzékelőknek van külön biztosítéka?
A hibajel ara utal, hogy az érzékelők (egyik sem) nem kapnak áramot "Parkolási segítség jeladó feszültségellátása"
Ha valamelyik rossz lenne, akkor ha azt a négyes csoportot lehúzom, meg kellene szűnni a hibának. - Legalább is az én logikám szerint.
Azért köszönöm mindenkinek - ha jutok valamire jelentkezem...
A hallgatózós módszer teljesen jól működik ;) ha nem lesz meg a problémát akkor a Kábeleket mindenképp átnézném,vagy a csatlakozókat hogy nem jutott e bele víz és nem korrodáltak-e a csatlakozó pinek. A vezérlő védettebb helyen van mind a szenzorok,talàn kisebb eséllyel romlik el
Szia. Igen, nagyon egyszerű. R-be rakod, és minden szenzorhoz oda rakod a füled egyenként. Ilyen pattogó hangot kell majd hogy halljál, és ahol nem hallod az tuti rossz. Én annak idején így játszottam végig és működött.
Segítségre lenne szükségem A6-4F 2005 8 szenzoros parkrendszer 4F0919283C vezérlő. Hátramenetbe kapcsoláskor, egy hosszú sípolás, majd a kapcsolón a sárga lámpa villog, tolatási kép nem jeleik meg az MMI-ben.
Jobb oldalon a vezérlő biztosítékát néztem, a vezérlőről a PDC csatikat ha egyesével lehúzom, nem szűnik meg, tehát nem tudom kizárni, hogy valamelyik PDC lenne hibás. PDC-knek van biztosítéka külön?
Ha a 16 tüskést húzom le minden megszűnik mert gondolom nem kap áramon (nincs vezérlő) ebből gondolnám, hogy feszültséget kaphat. Mérni nem mértem, nem találtam egyértelmű lábkiosztást, a 16-os csatira.
Próbáltam a régi (nem vizuális) vezérlőt visszatenni, ugyan az a hiba.
Több helyen vezeték, vagy csatlakozó - esetleg PDC hibát olvastam.
2009 A6 4F 3.0. Hibajelenség a következő volt: Egy előzés megkezdésekor hiába nyomtam a gázpedált, nem reagált! Leálltam üresbe kapcsolás után újra működött rendesen. 1 alkalommal történt azóta semmi. Hibakód olvasáskor " P1719 Működés korlátozása a motor vezérlőegységgel. Min. érték átlépés." szöveg lett.
Nem szűnt meg a hang a csere után és csak alapjáraton hallani! Menet közbe nem! A fojtószelep csere után a teljesítménye állt vissza olyanra mint amilyennek kell lennie!
A hibakód szám sokat segítene az ügyben. Pxxxx formatumban jeleníti meg a gép. A fojtószelep csere utáni kerepelő hang megszűnt? Ha hidegen csinálja indításnál és melegen esetleg az indítás után pár másodperccel elcsendesedik akkor sajnos a vezérlést kellene ellenőrizni. Megynyúlt lánc miatt is írhat vez. tengely jeladó hibát.
A szerelő rádugta gépre és annyit mondott hogy fojtószelep hibát és vezérműtengely jeladó hibát írt ki! Sajnos ennyit tudunk! Most megrendeltem a vezérműtengely jeladót! Remélem keddre itt lesz aztán majd kiderül hogy működik-e! Sajnos a hangjáról nem engedett videót feltölteni! Ami ugye aggasztó volt hogy a rontó szelep csere után két napig megoldódott az indítás probléma aztán ugyan úgy elkezdte hogy melegen nem nagyon akar indulni! Azon gondolkoztunk már hogy mi van ha a főtengely jeladó se jó!
Vezérműtengely jeladóra milyen hibát írt? Valószínútlen jel,esetleg valami más? Ha valószínűtlen jel akkor lehet solenoid szelep,vezérlés probléma. Ha hibás múködés vagy valami hasonló, akkor cserélni kell a vez.tengely jeladót,esetleg a főtengely jeladót is. Bármilyen hihetetlen a főtengely jeladó hibája miatt is írhat vez.tengely jeladó problémát.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy Audi a6 2.4 benzines tiptronic automata váltós autónk! A történet úgy kezdődött, hogy a teljesítménye csökkent az autónak majd menet közbe leállt de utána újra beindult aztán már az indítása elkezdett nehézkessé válni volt hogy csak bikázásra indult be, a fogyasztása is több lett! Elvittük hibakód olvasásra fojtószelep és vezérműtengely jeladót írt ki! Fotó szelep cserélve lett! A csere után indult normálisan a teljesítm3nye is megjavult! Csak furcsa kerepelő hangja lett! Ráadásul 2 nap múlva megint alig akart indulni és nagyon sokat eszik.... Mi lehet a baj? Köszönöm a válaszokat!
Véleményt ,tanácsot szeretnék kérni. Audi A6 2.5,AKE motorkód,132 KW.Hidegen jól indul ,üzemmeleg állapotban leállítva nem ,vagy csak nagyok sokáig történő tekertetés után indul be. Adagoló ? Egyébként szépen jár,nem füstöl.