Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.27 0 0 32791

Köszi szépen a segítséget!

Előzmény: Ördögtudja (32790)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.27 0 0 32790

Ja,és csak gyárit vagy gyári minőségút tegyél bele. Az olcsók nem bírnak sokat.

Előzmény: Gréta Kocka (32788)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.27 0 0 32789

Csak azzal együtt érdemes.A feszítő a gyenge pont.

Előzmény: Gréta Kocka (32788)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.26 0 0 32788

akkor a feszítő is muszály cserélni mi?? Csak a lánc nem elég??

Előzmény: Misikee07 (32787)
Misikee07 Creative Commons License 2021.09.26 0 0 32787

Láncon húzni biztosan nem tudsz,szerintem új lánc új feszítővel lesz a megoldás a lánccaörgésre.

Előzmény: Gréta Kocka (32785)
zozo6666 Creative Commons License 2021.09.26 0 0 32786

2009 A6 4F 3.0. benzines

Előzmény: Ördögtudja (32783)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.26 0 0 32785

2.4 v6 benzines! Gyengébb a motor is kicsit meg dadog! Hideg indítasnál csörög a lánc! Láncon húzni lehet???

Előzmény: Ördögtudja (32784)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.25 0 0 32784

Az elm 327 hibakód törlésre teljesen jó,de sajnos a többire már nem túl megbízható. Ha hidegindításnál hallod a csörgést erősen,akkor az tuti,hogy lánc. Ha az produkál ilyen nehéz indítást,és erőveszteséget,akkor már ( ha lehet) ne használd. Átugorhat a vezérlés és kész a baj. Okoskeréknek is lehet ilyen csattogó kopogó hangja,illetve a vezérműtengely alatti kis görgős himbáknak. Egyik hibája sem dob be hibakódot. 

Előzmény: Gréta Kocka (32782)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.25 0 0 32783

Milyen motor?

Előzmény: zozo6666 (32781)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.25 0 0 32782

Sajnos semmi! Vettük egy hibakód olvasót! ( Elm 327) rádugtuk és nincs hibakód semmi!! De nagyon valószínű hogy a lánc van megnyúlva a hang arra utal! A láncon húzni lehet??

Előzmény: Ördögtudja (32780)
zozo6666 Creative Commons License 2021.09.24 0 0 32781

Üdv.

Erre a hibakódra tudnál valamit mondani?

P1719 Működés korlátozása a motor vezérlőegységgel. Min. érték átlépés  

 

Előzmény: Ördögtudja (32780)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.23 0 0 32780

Szia! Van valami hír a hibakódról?

Előzmény: Gréta Kocka (32778)
Misikee07 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 32779

Sziasztok! 

keresek olyan embert akinek 2.7TDi je van BPP motorkóddal és 6os tiptroniccal. Ha van itt ilyen légyszives írjon egy üzenetet vagy ide egy forum bejegyzést!köszönöm!

m.misikee0816@gmail.com

Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.14 0 0 32778

Kicseréltük a jeladót! A hang ugyan úgy megmaradt! Most rendeltem egy hibakód olvasót aztán majd meglátjuk mit ír ki! Ha sikerül kiolvasni beírom a kódot!

Előzmény: Ördögtudja (32770)
kocka775 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32777

16-os csati lábkiosztása megvan: 1, 3 láb 12V, 8 láb test - ezek rendben. Hallgatózós módszer: egyiknél sem hallok semmit. Vezérlő szerintem is jó, visszatettem a nem kijelzőst és azzal is hiba van, marad a kábelek, csatlakozók átnézése, de már csak jövő héten.... Gyanús, hogy akár az első négyet, akár a hátsó négyet (12 tüskés barna és fekete csatik) húzom le, a hiba megmarad.

Előzmény: Misikee07 (32775)
kocka775 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32776

Az a baj, hogy szerintem nem PDC, egyszerre mind nem romlik el. Volt már hibás érzékelőm, az a VCDS is megtalálja, meg a kép sem tűnik el az MMI-ről.

Jelen esetben hátramenetet kapcsolva, villan egyet az MMI és visszaadja a rádió képet, meg egy kb 5 másodperces éles sípolás, és a műszerfali kapcsoló folyamatosan villog.

A talált hiba sem érzékelő hibára utal hanem áramellátásra. Ha valakinek van bekötése a 16 pólusú csatira, azt megköszönném, hogy hol kel +12 és 0-át mérni a kábelen. Úgy tudom két szálon megy oda a 12V

Az érzékelőknek van külön biztosítéka?

A hibajel ara utal, hogy az érzékelők (egyik sem) nem kapnak áramot "Parkolási segítség jeladó feszültségellátása"

Ha valamelyik rossz lenne, akkor ha azt a négyes csoportot lehúzom, meg kellene szűnni a hibának. - Legalább is az én logikám szerint.

Azért köszönöm mindenkinek - ha jutok valamire jelentkezem...

Előzmény: Misikee07 (32775)
Misikee07 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32775

A hallgatózós módszer teljesen jól működik ;) ha nem lesz meg a problémát akkor a Kábeleket mindenképp átnézném,vagy a csatlakozókat hogy nem jutott e bele víz és nem korrodáltak-e a csatlakozó pinek. A vezérlő védettebb helyen van mind a szenzorok,talàn kisebb eséllyel romlik el

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32774)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32774

Szia. Igen, nagyon egyszerű. R-be rakod, és minden szenzorhoz oda rakod a füled egyenként. Ilyen pattogó hangot kell majd hogy halljál, és ahol nem hallod az tuti rossz. Én annak idején így játszottam végig és működött.

Előzmény: kocka775 (32773)
kocka775 Creative Commons License 2021.09.09 0 0 32773

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem A6-4F 2005 8 szenzoros parkrendszer 4F0919283C vezérlő. Hátramenetbe kapcsoláskor, egy hosszú sípolás, majd a kapcsolón a sárga lámpa villog, tolatási kép nem jeleik meg az MMI-ben.

Hibakód

01549 - Parkolási segítség jeladó feszülségellátása
            009 - szakadás/testzárlat
             hibakörülmény:
                    Hibaállapot: 01101001

 

01549 - Parkolási segítség jeladó feszülségellátása
            002 - alsó határérték túllépve
             hibakörülmény:
                    Hibaállapot: 01100010

Jobb oldalon a vezérlő biztosítékát néztem, a vezérlőről a PDC csatikat ha egyesével lehúzom, nem szűnik meg, tehát nem tudom kizárni, hogy valamelyik PDC lenne hibás. PDC-knek van biztosítéka külön?

Ha a 16 tüskést húzom le minden megszűnik mert gondolom nem kap áramon (nincs vezérlő) ebből gondolnám, hogy feszültséget kaphat. Mérni nem mértem, nem találtam egyértelmű lábkiosztást, a 16-os csatira.

Próbáltam a régi (nem vizuális) vezérlőt visszatenni, ugyan az a hiba.

Több helyen vezeték, vagy csatlakozó - esetleg PDC hibát olvastam.

Valakinek ötlete ha lenne, megköszönném...

 

zozo6666 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 32772

Üdv.

2009 A6 4F 3.0. Hibajelenség a következő volt: Egy előzés megkezdésekor hiába nyomtam a gázpedált, nem reagált! Leálltam üresbe kapcsolás után újra működött rendesen. 1 alkalommal történt azóta semmi. Hibakód olvasáskor " P1719 Működés korlátozása a motor vezérlőegységgel. Min. érték átlépés." szöveg lett.

Mond ez valakinek valamit?

Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.05 0 0 32771

Nem szűnt meg a hang a csere után és csak alapjáraton hallani! Menet közbe nem! A fojtószelep csere után a teljesítménye állt vissza olyanra mint amilyennek kell lennie!

Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.05 0 1 32770

A hibakód szám sokat segítene az ügyben. Pxxxx formatumban jeleníti meg a gép. A fojtószelep csere utáni kerepelő hang megszűnt? Ha hidegen csinálja indításnál és melegen esetleg az indítás után pár másodperccel elcsendesedik akkor sajnos a vezérlést kellene ellenőrizni. Megynyúlt lánc miatt is írhat vez. tengely jeladó hibát.

Előzmény: Gréta Kocka (32769)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.04 0 0 32769

A szerelő rádugta gépre és annyit mondott hogy fojtószelep hibát és vezérműtengely jeladó hibát írt ki! Sajnos ennyit tudunk! Most megrendeltem a vezérműtengely jeladót! Remélem keddre itt lesz aztán majd kiderül hogy működik-e! Sajnos a hangjáról nem engedett videót feltölteni! Ami ugye aggasztó volt hogy a rontó szelep csere után két napig megoldódott az indítás probléma aztán ugyan úgy elkezdte hogy melegen nem nagyon akar indulni! Azon gondolkoztunk már hogy mi van ha a főtengely jeladó se jó! 

Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.03 0 0 32768

Vezérműtengely jeladóra milyen hibát írt? Valószínútlen jel,esetleg valami más? Ha valószínűtlen jel akkor lehet solenoid szelep,vezérlés probléma. Ha hibás múködés vagy valami hasonló, akkor cserélni kell a vez.tengely jeladót,esetleg a főtengely jeladót is. Bármilyen hihetetlen a főtengely jeladó hibája miatt is írhat vez.tengely jeladó problémát.

Előzmény: Gréta Kocka (32767)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.08.30 0 0 32767

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy Audi a6 2.4 benzines tiptronic automata váltós autónk! A történet úgy kezdődött, hogy  a  teljesítménye csökkent az autónak majd menet közbe leállt de utána újra beindult aztán már az indítása elkezdett nehézkessé válni volt hogy csak bikázásra indult be, a fogyasztása is több lett! Elvittük hibakód olvasásra fojtószelep és vezérműtengely jeladót írt ki! Fotó szelep cserélve lett! A csere után indult normálisan a teljesítm3nye is megjavult! Csak furcsa kerepelő hangja lett! Ráadásul 2 nap múlva megint alig akart indulni és nagyon sokat eszik.... Mi lehet a baj? Köszönöm a válaszokat!

Misikee07 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 32766

Sziasztok!

 

valaki nem ismeri ennek az autonak a tulaját? 

Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.23 0 0 32765

Ezt vakon elég nehéz megtippelni túl sok minden lehet a probléma. Kellene egy diagnosztikai vizsgálat is. Hibakód kiolvasás stb...

Előzmény: barbon1 (32764)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.23 0 0 32764

Véleményt ,tanácsot szeretnék kérni. Audi A6 2.5,AKE motorkód,132 KW.Hidegen jól indul ,üzemmeleg állapotban leállítva nem ,vagy csak nagyok sokáig történő tekertetés után indul be. Adagoló ? Egyébként szépen jár,nem füstöl.

Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.12 0 0 32763

Előzmény: Ördögtudja (32762)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.12 0 0 32762

Egy képet találtam most a telefonon az autóról. Bármilyen kérdés merül fel benned,kérdezz bátran.

Előzmény: Ördögtudja (32761)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!