Jelen fórum látogatottságának csökkenéséből azt hiszem mindenki számára egyértelmű, hogy sikeres a klub honlapján elindított új fórum:) Érdemeinek elismerése mellett azt hiszem, nyugdíjazhatjuk az indexes fórumot:)
Ha nemsikerül a szanaszét gittelt,nyomott,kivágott tetőt amit behegesztés után méghullámos is lett kimelegiteni és kalapálni olyanra ami megüti a mércét kénytelen leszek profi emberrel átrakatani a Szepi féle tetőlemezt. Lécci érdeklődj már rá egy megközelitő árra,mert már itt az indexen találtam olyat aki jártas a témában,meg a környékemen is,de több emberből könnyebb a legjobb variáciot kiválasztanom. Tudom ez még soká lesz ha lesz,talán juni,juli felé,de előre jobb utána járni ki tudná profin és mennyiért...
Az én gépkocsimnál már járt a Jézuska és a következőket kapta:
1 db vadonatúj, gyári, színes emblémás,világítós kulcsot;
(végre nem VW fejes a kulcsom. Meg még az is jó, hogy az összes zárat, a kesztyűtartótól a tanksapkáig egy kulcs nyitja, és ez húsz év távlatából egész jó)
1 db vadonatúj, gyári könyöklő keretet;
(végre nem gagyi szekrényajtózsanérok nyitják, és a reteszelés is úgy működik, ahogy kell)
Valamint bőrözés alatt az eredeti kormány, és váltógomb, ezek is mind visszakerülnek méltó helyükre.
Megtörtént a havonta esedékes alapos kézimosás, gumi-műanyag leápolás, és viaszolás, a nyári kerekeket legumiztuk.
Meg megint azon kaptam egy embert, hogy lefényképezi az autót.
Szpidro kollégához csatlakozom, én is hasonlóképpen reagálok, ha benézek a garázsba. Reggel indulás előtt mindig bekukkantok, és délután, mikor hazaérek, az első, hogy megnézem a gépet.
Látod! Én mondtam Neked,hogy honnan szerezz ülést! Akkor nagyon ragaszkodtál az újra huzatáshoz! Örülök,hogy képbe vetted ezt a lehetőséget is! Remélem találsz megfelelőt! De ha nem ,akkor várj türelmesen! Az én autómban is onnan van az egész garnitura! Hibátlan! Sok sikert! Gyurma
Hát az igazság az, hogy méretni nem egy kímélő igénybevétel, ezért bejáratás után javaslom, ha elfogadsz egy tanácsot. Természetesen tudok segíteni amikor csak szeretnéd akkor mehetünk, de arra kérlek, ha kigondoltad mikor két nappal elötte szólj legalább. Ha a padra tesszük be is tudom állítani. Amennyire lehet gázelemzővel beállítottam, de terhelésen mutathat még újat.
Egy elektromos vezetőülést elcserélnék egy teljesen mechanikus vezetőülésre.
Annak idején a 944/I-hez - a katalógus szerint legalábbis - nem volt elektromos ülés, én meg veterán vizsgát szeretnék 5 év múlva csináltatni, tehát nem maradhat benne típusidegen cucc. Bőröztetni viszont most szeretnék, ezért most kell az ülés.
A cserére felkínált ülés a szokásos fekete, szélén műbőr, közepén csíkos velúr huzattal (a német katalógus szerint Kunstleder/Mittelbahn Nadelstreifenvelours). A velúr rész egy nagyobb darabon felszakadt a háttámlán, tehát javítandó.
Ha a mechanikus ülés bevonata ugyanilyen mintájú, annak örülök, de ez nem szempont. A lényeg, hogy az ülés mechanikailag rendben legyen, és ne legyen szétülve - át fogom mindenképpen bőröztetni. A bőrözés után a régi huzatot igény esetén visszaadom, sőt, ajándékba adom hozzá a többi ülés huzatát is.
Szia Ákos! Köszönöm az érdeklődésed, nincs még igazán bejáratva. Még nem ment bele két ezer km sem, mióta nálam van, de érezhetően egyre simábban, csökkenő rezonanciával fut. A télen nem nagyon akarom járatni, de tavasszal, ha ismét eljön a hobbiautósok ideje szivesen mennék egy teljesítmény mérésre, és beállításra, ha tudnál segíteni. Ha jól emlékszem, itt a fórumon már olvastam erről a lehetőségről. Laci.
Vigyázz rá, mert az a kocsi ténleg nagyon jó állapotú! Annyira egyben van, hogy igazábol nem is értem :-) Milyen a motor? Bejárodott már? Kiváncsi lennék rá!
Bocs hogy megtöröm a monológot, de jó olvasni hogy megosztod a tapasztalataid, és szeretnék néhány dologról én is beszámolni. A index relét le kellett cserélnem, mert indulás után egyre rövidebb idön belül megszünt működni. Lecseréltettem a teljesen tönkrement hátsó gumikat is, mert akkora dübörgést, és rezonanciát csinált, hogy nem is nagyon mertem járni a kocsival,attól tartottam hogy valami más is károsodhat. Ezt úgy oldottam meg , hogy előlről a szinte új 215-ös gumikat hátra raktam elölre pedig vadi új 205-ös gumik kerültek. egyúttal mind a négy kerék ki lett egyensúlyozva. ( érdekesség, hogy az egyik ócska köpenyben egy alaposan elkopott M6x20-as csavar feje fénylett) Az eredmény elképesztően csodálatos! Mintha kicserélték volna az autót! Most tudom igazán értékelni Ákos lelkiismeretes munkáját, mert szépen dorombol a motor, és mellette csak a kipufogó erőteljes morgása hallatszik. Eddig az is jóleső érzéssel töltött el, ha kimentem a garázsba és körülnéztem az autót, de mostmár megtudtam azt is micsoda piszok jó dolog vezetni egy ilyen gépet, ha jó állapotú. Viszont újra kell állíttatnom a kerékösszetartást, mert mikor emeltünk a hátulján, megváltozott a beállítás. Télire mindenkinek jó szerelgetést kívánok. Laci.
Láttátok a hasznaltauton a szürke kocsit? régen kissrác koromban meg volt hirdetve ez a kocsi az expressben.sokáig megvolt a képe. egyszerűen gyönyörű. A 968 segg iszonyat jó, az eleje viszont randa. Ez az öszvér egy pompás megoldás. Csodálatos. Föl is hívom a srácot. Ismeritek 1ébként?Láttátok már a kocsit?
Lehtsz Te attól még jó ember,hogy egy-két helyesírási hibát ejtesz! Nagyon nagy emberek,agyon tanúlva is megteszik néha! És ott vannak még a diszlexiások is,Akik többnyire nagyon jó emberek! Magam is rengeteg hibát szoktam ejteni! De kb. kevesebben utálnak,mint ahány nagyon jó és segítőkész Barátom van! És ez a lényeg! :-))) A szélvédőd nincs elfelejtve,ha Te is úgy akarod! :-) Tisztelettel! Gyurma