Tök izgalmasak az ilyen előítéletből táplálkozó meggyőződések, felsorolni sem tudnám, hogy mikkel vádoltak meg már ilyen alapon. :) A cm honlapon pl. voltam már futár is.
Wretzky: Szerintem egy köszönöm is elég lett volna, hogy felhívták a figyelmed a sebezhetőségre. Egyébként nem tudom, hogy pROFnak üzlete van-e, de ha így van, akkor éppen maga ellen beszél: szerintem kisebb haszna van egy 7ezres Abus görgősön, mint egy 3ezres Citadell u-lakaton. Nekem másfél hónap alatt 2 bringámat lopták el, így alaposan körül néztem lakat ügyben. Igaz, ez a 3. itt alszik már a szobában, az ágy mellett, asszony is lassan elfogadja most már...
A filmben nem az Abus lakatot vágják el. Elvágnak egy lakatot, aminek a gyűrűje összelapul és vékony sodrony van benne. Utána mutatnak egy Abus lakatot, aminek meg van kezdve a bontása, de a gyűrűn is látszik, hogy nem volt egyszerű elvágni ( nincs összelapítva ), és a sodrony is vastagabb, ráadásul elvágva sincs.
Egy szóval nem mondtam, hogy a lakatom bonthatatlan, hanem azt mondtam, hogy a Te reklámfilmed félrevezető.
Te dolgod, hogy mit hiszel el. Én csak próbáltalak megóvni a csalódástól, amit akkor fogsz érezni, amikor a bonthatatlannak hitt lakatodat elvágva ellopják a bringádat. Én nem hittem bonthatatlannak a lakatomat, mégis rosszul érintett, amikor elvitték a városi gépem...
Főnök úr, nem akarom a lakatomat védeni, meg egyáltalán, de a filmben nem az Abust nyisszantottátok el, csak utána mutogattatok egy már elnyisszantott darabot, arról meg nem derült ki, hogy mennyi idő volt szétkapni, csak az, hogy a sodrony vastagabb benne. Mindentől függetlenül viszont megfigyeltem, hogy minden topikban van egy főokos, akiről rendszerint kiderül, hogy boltja van a Belvárosban.
Ha tényleg érdekel, akkor ne a bringás részlegnél keresd, mert ott csak az a hagyományos kis vacak van, hanem az autós-motoros részlegnél. Gondoltam, hogy veszek egyet, de annyira nehéz, hogy nincs kedvem cígölni magammal. Agyon lehet verni vele egy bivalyt. Szerencsére nemigen kell lelakatolnom sehol a biciklimet.
3/a Van olcsó lakat, de az drága. 3/b A drága lakat nem biztos hogy jó, de nehéz. 3/c A nehéz lakat nem könnyű, de drága. 3/d A könnyű lakat nem biztos, hogy olcsó, de nem jó. 3/e Ha valami drága, nehéz és nem jó, az lehet, hogy lakat.
Ez így van. De hozzátenném, hogy a nehezen szállítható/elrejthető eszköz sokszor nem más, mint egy nagyon jó minőségű vasfűrészlap és némi türelem. Drága U-lakat ide vagy oda:)))) Egyszer én is vágtam át U-lakatot, nem lopási célzattal, hanem mert elveszett mindkét kulcsa:))) Nem volt olyan nagyon nehéz.
No, az ifjoncok kedvéért foglaljuk össze a tanultakat: 1. Olcsó kerékpárra jó a drága lakat. 2. Drága, vagyis könnyű kerékpárra jó a nehéz lakat. 3. Minden lakat drága, de egyik se jó.
Nem a gyártóval van a gond, hanem a konstrukcióval. Más gyártó ugyanilyen típusú burkolt kábelzárai sem jobbak. Ezek egyszerű eszközökkel és gyorsan támadható szerkezetek. Ehhez képest egy átlagos minőségű U-lakat vagy edzett lánc és lakat kombináció bontásához drága és nehezen szállítható, nehezen elrejthető eszközök kellenek, amelyek lehet, hogy akár egyetlen bontás során tönkre is mennek. Ez nem azt jelenti, hogy azok nem törhetőek, hanem azt, hogy alacsonyabb értékű kerékpárnál már nem éri meg hozzákezdeni sem. Ezért igazán drága kerékpárt még a legdrágább lakattal sem szabad felügyelet nélkül hagyni hozzáférhető helyen.
Ja? Ennyi pénzért még szerencse, hogy lehet kapni. De létezik egy legenda, mely szerint Sauron Gondor tüzében elég jó lakatokat gyárt. Azt forgalmazzák Önök, gondolom.