Vettem egy zsinórkészítő kis kurblis gépet, hogy ne kelljen a zsinórt kötnöm, 2-3000 ft közötti. A lényeg, hogy nem működik, nem tudok zsinórt kötni, mert a fogai nem úgy állnak. Írtam az eladónak, vissza is írt, hogy mivel nekem nehézkes a cseré, visszaküldés, megfelel-e ez? Csak nem tudom, hogy mi ez? Bemásolom a lényeget:
How about we partial refund 3CAD to you directly without you returning anything?
Mi ez a 3cad? Én a terméket szeretném vagy a pénzt vissza.
Az a bajom, hogy sokallom a lehúzást. Egyszer fizetek azért, hogy beérkezik az összeg (kb. 4%), utána a final value fee, amit még a postaköltségre is rátesznek, ez kb, 10-15% (+áfa) utána még lehúznak, ha számlára utalom, 2.5% + nagyon pocsék árfolyamon váltják, összesen a kapott összeg kb. 20-25%-át lenyúlják. Tudom, hogy nem kötelező használni, stb., meg beleegyezek a feltételekbe a használattal, nem kérem ingyen a szolgáltatást, de ez szerintem már nem korrekt díjszabás, ha 100 dollárból 80 sem marad nálam. És elég sok a nem is olyan könnyen átlátható díj, sumákolnak. Amúgy több, mint 10 éve használom a ebayt/paypalt, az utóbbi 2-3 évben romlott meg a véleményem.
Ha USD van a paypal számlámon és azt hazai forint számlára szeretném utalni, van arra mód, hogy ne a paypal váltsa át az összeget forintra?
...hanem ki?...ha az otp-ben veszel fel a dollárszámládról forintot ott is a bank váltja a saját árfolyamán, nem?...ha nincs nagy szükséged a Pp-n lévő pénzre, hagyd ott és a legközelebbi vásárláskor azzal fizess!...
Ha USD van a paypal számlámon és azt hazai forint számlára szeretném utalni, van arra mód, hogy ne a paypal váltsa át az összeget forintra? Illetve jobban járok így?
Üdv!
Német, eurós bankszámlával regisztrált paypal fiókom van. Első alkalommal adtam el terméket az ebayen úgy, hogy paypal-el fizettek érte. 250 euró plusz 4,99 euró postaköltség. Viszont tranzakciós költségként megjelent mínusz 6,70 euró.
Tehát összesen 248,29 euró lesz majd az enyém. Ez mennyire normális?
...nincs olyan, hogy az érkezés napjától!...az estimated delivery utolsó napjától számított 30 napig lehet reklamálni...ha nincs estimated delivery, akkor a fizetéstől számítva van 30 nap az érkezésig és utána 30 nap az eBay védelem...de Paypalon 180 nap...
Gondolom az érkezés napjától számítva 60 napig lehet reklamálni. Arra írjatok már, hogy mennyire pontos Nektek a nyomkövetés, mennyire foglalkozzak vele? Nekem nem a pénz kéne, hanem a termék.
Persze, hogy van értelme várnod, van hogy 6-8 hét alatt érkezik meg a termék. 60 napon belül tudsz reklamálni úgy, hogy az ebay be véd, de volt, hogy azon túl is vissza kaptam a pénzt az eladótól, bár nem lett volna köteles.
Igen, nem kötelességük értesíteni, de nekik jobb, ha - véletlenül nem dobják be az értesítést -, hogy telefonálnak, ha már ott a telefonszám, mert nem kell visszaküldeni, nem kell kerülgetni 8 napig. Azt mondták a postán, hogy nem tudja megkeresni, mert nagyon sok van Kínából, megyeszékhelyen lakom. A kézbesítőmet nem ismerem, de hogy emlékezne, hogy jött pár hete egy csomag nekem, hát nem tudom, tényleg ki kellene próbálnom.
De pl. akkor Neked írja az ebay az útvonalat, hogy a végén átvetted? Nem értem ezt a nyomkövetést, amikor beérkezik az országba, a helyi postahivatalba, akkor lehúzzák a vonalkódot egyesével és közben megjelenik az ebayen? Nekem a korábbiaknál sincs semmi jelzés, vagy nincs jelzés, vagy van ott egy sor, hogy feladták, közben én meg már át is vettem.
Egy falusi kispostán,mivel ismernek,ezért a 8-napon nekem a hivatalvezető írt egy értesítést,hogy menjek be,mert visszaküldik a csomagot! Nem kötelességük!
Én meg nem tudtam,hogy kaptam,mert az-e mail címemre és a telefonszámra sem jött értesítés!
Jobb megelőzni,és előre szólni a kézbesítődnek, ha jön valami,hagyjon értesítőt!
Rendeltem postaköltséggel egy terméket ez ebayről, nov. 13-i határidővel. Még nem érkezett meg, ezt látom róla:
Kérdeztem a postán, mert értesítőt még nem kaptam, ha rajta van a telefonszámom, akkor felhívnak a 8. napon, mikor visszaküldésre kerülne. Gondolom rajta van, mert a paypalon rajta van. Nem gondolom azt, hogy eltűnt, mert nem egy nagy dolog, nyilván nekem az. :) Pár hete is megérkezett a telefontokom, az ingyenes volt. De nyilván nem ebből kell kiindulni Van még értelme várnom? Megnéztem a korábbi termékem útját, már átvettem, de azon még ennyit sem írnak, mint a mostanin.
1 hete utaltam a saját internet bankomból ( otp ) a párom PayPal számlájára, amire már így utólag rájöttünk, hogy így nem működik. Sajnos nagyobb összeget :(
írtam a Paypalnak tegnap, ezen kívűl most van más teendőm vagy várjak türelmesen míg válaszolnak?
Ertelek. Volt un. webkartyam, amit csak online lehetett hasznalni, de letezett fizikai formajaban, chip es magnescsik azonban nem volt rajta. Viszont a legujabb virtualis kartyam csak egy szamsor, lejarati ido, es CVV kod formajaban letezik, fizikai valosagaban nem. Egy kattintassal torolheto, es egy masikkal uj igenyelheto.
Igen, azt mondom. Nem attól virtuális egy kártya, hogy nem létezik, hanem a használati lehetőségeitől. Ez a virtuális kártya csak online vásárlásra használható.
"Az nemcsak, hogy nem dombornyomott, de meg csak fizikailag sem letezik. " - ez így nem igaz. Banktól és kártya tipustól függ, hogy létezik-e. Nekem pl. évek óta van, fizikailag is, az igaz, hogy nem dombornyomott.