Keresés

Részletes keresés

aTavasz Creative Commons License 2012.03.27 0 0 3702

A dátumot illetően azt hiszem tévedtem. Illetve kiegészítésként a fenntartó finanszírozhatja tovább is, de így átkerült az "adható" kategóriába, ami tudjuk mit jelent.

aTavasz Creative Commons License 2012.03.27 0 0 3701

A 44/2012. (III. 20.) Kormányrendelettel a Kormány módosította a közforgalmú személyszállítási utazási kedvezményekről szóló 85/2007. (IV. 25.) Korm. rendeletet.
Ennek értelmében a 65 év feletti személyek ezután is ingyen utazhatnak. Az 57 évesnél idősebb korábban rokkantsági illetve a korhatár előtti nyudíjasok,  és a rokkantsági nyugdíjra jogosultak I. és II. csoportjába tartozók is élhetnek az eddigi utazási kedvezményükkel.

Azok a csoportok, melyek az előző felsorolásból kimaradtak, idén már nem kapnak kedvezményre jogosító utazási igazolványt, de a tavalyi utalványukat  2012. IV. 30-ig még felhasználhatják, ha a keretük erre lehetőséget ad.

Előzmény: tyutyus (3699)
tyutyus Creative Commons License 2012.03.27 0 0 3700

Szikrával nem olcsóbbak, ám a legtöbb gyengébb. Jó lesz az a magyar iskoláknak. (meg akinek a zsebét kell tömni)

tyutyus Creative Commons License 2012.03.26 0 0 3699

Kedves ünnepi figyelmesség lenne. Remélem kamu.

Előzmény: aTavasz (3697)
bokor Creative Commons License 2012.03.26 0 0 3698
Kinek nem?
Előzmény: aTavasz (3697)
aTavasz Creative Commons License 2012.03.26 0 0 3697

Április 1-től az 50%-os utazási kedvezmény se jár.

 

No comment.

Előzmény: tyutyus (3695)
tyutyus Creative Commons License 2012.03.19 0 0 3696

Aham, a szocializmus alatt is - hála az oktatási rendszernek - mindenki komcsi lett :-) Nézz körül a parlamentben hányan vallják ezt :-)

Előzmény: sniffí (3694)
tyutyus Creative Commons License 2012.03.19 0 0 3695

Ezt ugye kopizod? Elég botor duma. Gondolkodj! Miért épp a kispénzű tanárok tanítanák a pénz imádatára a gyerekeket? Vagy szerinted amelyik családban a pénz az isten, a gyerek elhiszi a tanárnak, hogy a tudás érték? :-)

Előzmény: sniffí (3693)
sniffí Creative Commons License 2012.03.19 0 0 3694

Az ösztön nem több >mint a tudásom szerint helyesnek vélek! Ezt fejlesztjük ismeretanyag bővítéssel a valóság teljes.teljesebb átlátásáért... tudatosodás. Tudni>tudatosodás>tudatosan élni>fejlett társadalom-infrastruktúra. a jelen oktatásrendszer nem támogatja, az emberiséget, csak a fogyasztói társadalmat.

sniffí Creative Commons License 2012.03.05 0 0 3693

Amit nem értek


nem értem az ember társas lény, mégis ember társát öli .. dolgoztatja… kihasználja. Mondhatnám azért él hogy felsőbbrendűségi komplexusát ki élje rajta. 
Nem értem, a gyerekeinket mi is feláldozzuk az ideológia oltárán, már évezredek Óta. Nem, nem hiszem az emberi társadalom értelmesnek mondhatók közössége.
Ha csak országomat néztem hova születésem köt, itt is látom az embernél hatalmasabb a pénz, hisz elvesz minden emberit tőle. S bizony ezt az ideológiát az oktatásrendszeren keresztül kapjuk meg még ha ez hihetetlen is.
A nem tudás engedte félelem a társadalmat állítja ön pusztításra, a kiváltságosok túléléséért.
Az embert könnyebb irányítani szellemén keresztül, mint az anyagot formázni….teremteni.

Kedves tanítók

A felelősség a szakma gyakorlásának okán, a tiétek, különösen ezzel a hozállással , le sem vakarhatjátok magatokról a társadalom szellemiségéért való felelősséget.

akvaponi Creative Commons License 2012.02.18 0 0 3692

egy könnyű kis nyári olvasmány az oktatási rendszerről

http://agyhaz.blogspot.com/2012/02/tanujj-mer-kulonben-uccasepro-lesz.html

remélem tetszik:)

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.18 0 0 3691

 az értelem bizony tudás nélkül mit sem ér, legfeljebb mint erőszak jelenik meg a másik ember kijátszására, le gyűrésére. S ha az oktatás és a foglalkoztatás kultúra ebbe kényszerít....?!?!?!

 

---a félre értések értelmében, az ember a valóság teremtése helyet/bár isteni hatalommal bír/, beéri a társadalom kínálta javak megszerzésével. ><érti ezt valaki?
Imádkozik ahhoz aminek része. Csodát vár , holott nap napra nap teszi. Igaz nem a legátgondoltabban. Annak nevében indít háborút >használja ki>butítja el.. aminek része, bár valóban miért, különbséget tenni tudatos és nem tudatos létezés között, hisz e nélkül a valóság élménye nem volna fen tartható.
A pénz csak egyén ill csoportok érdekeit képes szolgálni vagyis valójában megossza a fajt. Élménnyé teszi a birtoklást, a szerzést …. mellette viszont elhanyagolódik a lényeg az életfeltétel. Helyette az egymás kárából szerzett életminőség lép, bár ez halálos csapda /halandóság/. Hisz azzal hogy azt feltételezem, másiktól szerzek azzal csak az életértésem életképtelenségét bizonyítom. Gyakorlatilag a pénzbeveszettség s a javak birtoklása értelmében a ma hatalmasai az emberiség jövőjét veszik el.
Egyetlen út van a mai ember szaporulat életfeltételeinek biztosítására, a megfelelő technológia létrehozása, ajánlom Tesla gondolatait újra gondolni, + a biológiát/én ezzel próbálkozom/..


A biológia> hatása <a teremtőre/ember/ az anyagra, teremtő/ember/>hatása< a biológiára az anyagra..

Előzmény: boldogito érintés (3690)
boldogito érintés Creative Commons License 2012.02.17 0 0 3690

a szeretet élménye akkor válik elsődlegessé, ha az egyed életét külső erők determinálják végesre. Így ennek intervallumát nincs miért tusása részeként értelmeznie, kezelnie, sem a tér-valóság befolyásolhatóságát. S ha az evolúciónak „köszönhetőn” ezeket a tudása révén már képes is kezelni a szokások, mik a társadalom lényegét alkotják, mint minden nem tudatos közösségben kerülhet sorra. Hisz csak ily módon lehet jobbítania lét-élet feltételeket minden érző lény számára. Ha a csúcsragadozó, teremtővé válik. S már a teret teremti, hol élményeit-gondolatait megélheti.
"Haláltalanság kapuja kitárva"
/Gautama/"

 úgy tűnik az oktatásrendszer, bár nem csak a magyar, inkább szoktatás rendszer. Hisz nem jelenik mag az evolúció, mint tudatosodás, csak mint valami feltételezés. S az évezredes működés képtelen hierarchikus gondolkodást terjeszti ahol elég 1 vagy néhány teremtő is a valóság helyes üzemeléséhez feltételezésből kiindulva, neveli a társadalmat ezen szellemiség elfogad -ásására.

tyutyus Creative Commons License 2012.02.01 0 0 3689

Ezentúl csak a tankönyvkiadó könyveit lehet használni... Így az ingyenesek is fizethetnek, mert a könyvtárak nem épp a hitványakkal vannak tele.

sniffí Creative Commons License 2012.01.26 0 0 3688

sniffí Creative Commons License 2012.01.26 0 0 3687

Az „isten fogalom” általam megismert értése értelmében. Az istent -valló, a felsőbbrendű elismerésével, gyakorlatilag lemond énjéről, s elfogadja azon társadalmi szokásokat, amit a közösség valóságképként megismert. Lemond, ennek tökéletlenségének vitathatóságáról. Lemond az emberi értelem fejleszthetőségéről. Lemond, az emberiség /értelem/ „valóságfölé” helyezhetőségéről.

Lemond, a szabadság lehetőségéről, bezárja magát egy saját faját leginkább marcangoló önpusztító kivagyiság- harcba. A valóság meg nem ismerése szempontjából, a „túlélés” érdekében. Ami a saját fajának, egyedeinek túlélését „hozhatja”, de nem a minden-körülmények közti életfeltételek biztosítottságát a faj, így az egyed számára. Irányt szabva ezzel, a valóság „minden mindegy lehetőségének”. Fel nem ismerve, a lehetőség fajként lehetséges, a valóság fölötti érvényesülésre. Az egyed, végre hajtója egy ideológiának/gondolat/, a valóság pedig gyakorlatilag, ideológiák harca a „valóságról”.
Ennek alapján kijelentem, az a közösség mely isten/fétis/ imádatba folytja értelmét, lemondott az életfeltételeiről, azt más faj jóhiszeműségére bízza, elismerve saját tájékozatlanságát, tudatlanságát. Így nem hátráltatva annak értelmet segítő tevékenységét, elismerve annak jobbító szándékát.

sniffí Creative Commons License 2012.01.25 0 0 3686

az emberiség többségének, az a gondja hogy a valóság képzete nem képes elszakadnia a „társadalom” terjesztette történekemtől, ebben a tudományos állításokat is értem.

Tényleg csak a tapasztalással van a baj, már mint a tapasztalás értelmezésével ….

„ haláltalanság „ a tudásban, nem cél, mindössze egy jól felismerhető "élmény", az élni tudás eredménye. Így aki még inkarnálódásban .. mennyországban gondolkodik, az jobb ha tudomásul veszi, nem eléggé tudó. Így annak helyes terjesztésére is alkalmatlan. /gyakorlatilag még ön és közveszélyes, mint minden halandóságát tudó. Pénzért csak eszközt vehetsz életet nem, bár megfelelő kézben az eszköz "csodára" képes. A pénz csak a társadalmi "találmány, nem az életet, nem is a társadalmat, csak a hierarchiát szolgálja. A fejlett eszközhasználattal rendelkező ösztön lények fajában./

Így a ma oktatás rendszere csak a társadalmi jétékszabályok szintjén tanít, nem pedig élni-tudni.

sniffí Creative Commons License 2012.01.12 0 0 3685

ez mind szép, de az energia ami möködtesse az eszközöket.. "játékainkat" mintha fogytán volna..

 

"az üresség élménye meglehetősen visszataszító, ezért nem egyszerű a tudatos meghaladása. Az üresség állapotában eltűnik a tér élménye, csak az „én-tudat van jelen”. Innen csak tudatos módon lehet „visszatérni”- ezt meghaladni.  Ezt a tapasztalást nevezzük megvilágosodásnak, ill. túl élését. Ettől a pillanattól, tudatosul az egyedben a valóság összetettségének „fenntartásának feladata” mint a létélmény lehetőségének tudatos feladata. Amit a jelen civilizációnk bizony nem enged  „kibontakozni” hisz ez a személyes felelősség, a valóságról-ért, ahol nincs értelme(!) a hierarchiának…vagyis az isteni s egyéb természetfelettinek, az ember tudatán felül. Aki mást állít, tájékozatlan, így bizonytalan saját magában, .. s ember társaiban is… . Nevezhetném kisebbségi komplexusból táplálkozó bizonyítási vágy eredményezte megalomániának is akár, ami a halandóság természetes oka. Ez a valóság elhanyagolását, s a lénytársak nyuvasztásában nyilvánul meg, ideológiai-érzelmi alapon.++Ezért gáz az oktatás, hisz az anyag uralmát tanítja a tudat felett, lévén teremtményi állapotot.. nem pedig teremtőit. Civilizációnk bizony nem több, mint vezetőink álma a halandói - teremtményi életformáról.. kultúráról."

Előzmény: ZsuR (3683)
ZsuR Creative Commons License 2012.01.09 0 0 3683

Kedves baratomtol kaptam emailben:

 

A SE-SE /se egyetemista, se dolgozó/ nemzedéknek

Egy roskadásig tömött buszon egy feltételezhetően egyetemista srác nem sajnálta az időt, hogy megmagyarázza egy mellette ülő idős úrnak, miért nem képes megérteni az idősebb nemzedék a fiatalokat.

- Maguk / szándékosan nem önöknek fordítottam / egy más, majdnem primitív világban születtek és nőttek fel - mondta elég hangosan, hogy mindenki jól hallhassa.

- Mi, mai fiatalok az internet, a tévé, a repgépek, a szuperszonikus repülők, az űrutazások, a Holdon járó ember korában nőttünk föl. Űrszondáink a Marson járnak, atom hajtotta hajóink, villanyárammal és hidrogénnel járó autóink, szinte fénysebességgel számoló számítógépeink vannak. Sőt.

Egy kis csend után az idős ember így felelt :

- Igazad van, fiatalember, nekünk mindez nem volt meg, amikor fiatalok voltunk, következésképpen feltaláltuk őket! És most mondd meg nekem, te kis hülye ifjonc, TE mit készítesz a következő nemzedéknek!

Falrengető tapsot kapott.

 

:))  Tetszik... :))

 

sniffí Creative Commons License 2011.12.31 0 0 3682

A boldogság azt látom Manapság sok butaságot igényel.. Szóval BÉKÉS új esztendőt mindannyiunknak, s jó tanulást is mindannyiunknak ...

sniffí Creative Commons License 2011.12.31 0 0 3681

amit a ma embere is, még él, szellemiségének köszönhetőn, az bizony nem több mint egy feltételezett színház, s igazgatójának való megfelelés. Ahol bizony új darab, rég nem nem született. CSak a történelem ismétlődik, a díszlet is épp csak változik. Szabad időt is csak a halál igér... Hol marad az értelem? S mitől lesz a jövő, ha mindenki csak a "mának él"? Hogyan lesz a jövő, ha mindenki a polcról akarja/kell/ elvenni... ? Az ember tényleg ennyire különbőző? Vagy a kúltúra, civilizáció, hierarchia teszi ezt velünk? Nem tudásunk? Oktatásrendszer?

sniffí Creative Commons License 2011.12.20 0 0 3680

amíg az oktatás rendszer alapja nem változik, addig csak biorobotokat gyárt...

az evolúció képes az anyagcsere fluktuáltságának megoldásában megoldott nem romló testet "kifejleszteni" ….
A technológia szempontjából nem megoldott, a test minden elemére kiterjedő szoftvert írni, sem megoldani az „életérzés” diktálta  mindenre kiterjedő jövőteremtő képességet

sniffí Creative Commons License 2011.12.16 0 0 3679

a gondot ott látom, szellemi -ideológia alapú a létstruktura, így az oktatás így vagy úgy, de az ideológia szerintre "formálja az egyed szellemiségét-gondolkodás módját.

nekem a problémát az jelenti, hogy nem értem a azt a szellemiséget ami
körülvesz. Nem értem az egyed a valóságot az anyagot, hogyan kezelheti
"magától" független váltózónak-létezőnek. Ill miért az anyagtól való
függést éli, ha az már bizonyítottan --- kölcsönhatás/akár vallás akár
tudomány, ha má szétszedjük az információt, csatornákra/.
... vagyis
..hogyan akarhat valaki házat , fűnyírót , golyóstollat, karriert...fát ,
bolygót, világegyetemet, barátot..ha annak létét -feltételeit nem
biztosítja...? Csak az "Én" fényezése nem megoldás a jövőre .. csak
"halandóéknál"..ahol "valamibe meg kell halni", címszóba belefér az ön és
közveszélyes lét mód-gondolkodás.
Mit lehet kezdeni azzal a szellemiséggel ahol a léltállapot "halandói". S így nem bizonyítható hogy a leépülés.. halál .. betegség, technológiai eredményesség, "csak" a nem tudás eredménye. S ha ettől eltérőt élsz, az  kirekeszt, a megélhetési láncból..., így esély se nincs a fejlődésre.

mivel nem, a munkahelyedet hanem az életet "szogálod".

Ez így szellemiség -oktratás rendszeri oksági rendszer, a társadalom alakulásának "mutatója".

Előzmény: Törölt nick (3676)
ZsuR Creative Commons License 2011.12.15 0 0 3678

Tetszik ahogy itt vana kozepiskola-szakkozepiskola keverve.  A gyerek megy kozepiskolaba - es a harmadik, negyedik evben szakmunkas kepzest kap, ha rajon, kedve van hozza. Harom nap a kozepiskolaban, ketto a szakmunkaskepzoben, ahol tanul villanyszerelest, asztalos munkat, auto szerelest, stb.

Egyutt vegez a tobbiekkel... mehet tovabb foiskolara, ami a szakmajaba vag - a legtobb esetben ket eves kepzes.

Előzmény: Törölt nick (3676)
Blue_Sky_007 Creative Commons License 2011.12.15 0 0 3677

Le kéne permetezni a kendert, meg megártott valakinek.

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.15 0 0 3676

A mi politikusaink az elmúlt évtizedekben az oktatás /pl. 3 éves szakmunkás sulik voltak, ahol megtanították a szakmát régen, mostanság 5 évesek ahol tanítanak, de nem megtanítanak, talán most változik/, a gazdaság /pl. cukorgyárak bezárása, milyen szakemberek azok akik ezt tették, egy tolvonással sok-sok család életét tönkretették/, az államadóság és az élet más területein is fantasztikusat alakítottak, most meg nyal szépen vissza a fagyi, de ezt nem ők fogják nyalni, hanem mi. Csak reménykedhetünk, hogy most és a jövőben helyes döntések fognak születni és sikerül túlélnünk ill. a gyermekeinknek és unokáinknak.

Előzmény: sniffí (3675)
sniffí Creative Commons License 2011.12.13 0 0 3675

az élet hosszig tartó tanítás is már, ahogyan van pénz..kérdés,..tehát nem igaz.

A "nagyok' sem elég nagyok, hisz csak a hatalom szempontjából azok, s élet stilusok a hierarchia így a társadalommal-civilizációval"sakkoznak", csak. Nem pedig életben gondolkodva technológiát fejlesztenének az emberiség hasznára, a rivalizáció szümésére.....a Föld bolygón.

Előzmény: Törölt nick (3674)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.12 0 0 3674

A kicsik rivalizálnak, kakaskodnak, erősködnek, egymást kicsinálják, egymással packáznak, kivagyiságoznak, csakazértiseznek a homokozójukban, a nagyok meg figyelnek a homokozón kívülről és mosolyognak. Figyelnek, várnak, befolyásolnak. Ők nem 4 éves választási ciklusokban gondolkodnak /Esetleg a választásoknál nem lehetne arányítani a választójoggal rendelkezőknél az eltartók és az eltartottak arányát, hogy 50-50%-ra jönne ki a szavazataik aránya?/. Biztos tanulnak belölünk, pl. hitel felvétel a végtelenségig, tudás alapú társadalom, amit régen 3 évig megtanítottak /szakmunkás sulik/ az mostanság 5 évig /és csak tanítanak/. Az az érzése az embernek, hogy az oktatásnak nem a gyors, piacképes tudás átadása, megtanítása minnél előbb a célja, hanem maga az oktatatás az élethosszig tartó tanítás, minden dimenzióban, minnél tovább tanítani. 

Előzmény: sniffí (3673)
sniffí Creative Commons License 2011.12.11 0 0 3673

ott sem jobb, talán tanulnak belőllünk.

a foglalkoztatáspolitikába belefér, bábának -gyerek, péknek-éhes száj, rendőrnek - rab, politikusnak, papnak- vezethető tömeg, sírásónak- hulla, tanárnak-fizetés....?

 

aggódom a jövőnkért .... ha ezzel az "ön és közveszélyes hozz állásra tanítanak-hagynak lenni". MIre számíthatunk .... gondolom kell egy réteg az államnak, akiken példát statuálhat.

csak tudnám kinek lesz az jó, ha így marad? Mert ahogy látom, mire észre vennétek a helytelen hozzáállást a világhoz ... a szokások felemésztik, a társadalmat-civilizációt .....

Előzmény: Törölt nick (3672)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 3672

Hát még tart egy kis ideig a viháncolás, a kivagyiság, a csak azért is, az erősködés, erődemonstráció, stb., de közben figyel minket Oroszország, Kína és nézik ahogyan sülünk a saját zsírunkban. 

Előzmény: sniffí (3671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!