Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Menni megy, csak meguntam a vesződést vele. 3x szedtem szét, de még mindig búg,zúg... 5-ös nem megy be a 4es helyére GS esetében, mert a tűzfalnál nem fér el és a váltó rudazat is más.
Az a helyzet, hogy nekem a pirosban az van. De nem tudom, hogy van-e a helyére más, mert nem fontos, hogy az is maradjon benne. Mintha Taksoft is adott volna váltót, de azt sem tudom, hogy milyen.
Egy egész szombat délelőttöt rászántam, de sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk. Egy kis napsütés jót tett volna a képeknek :)
Hazafelé is szépen teljesitett az autó, csak tankolni kellett megállnom. Minden percét élveztem az útnak!!
A Kis Piros megint ráébresztett amit eddig is tudtam: hosszú útra nincs jobb mint egy hidrós autó. Igy most (újra) elkezdtem törni a fejemet ezen a témán.
Éppen tegnap utaztam végig 6 órát acél rugókon pattogva.. hááát erős a motiváció a váltásra :))
(elnézést a hosszú "i" hiánya miatt, de erre nem divat a magyar klaviatúra.. )
A kuplung rángatásra az új kuplung tárcsa lett a megoldás, ahogy mondtad is.
Igazán nagyon bosszant, hogy az előző helyen nem gondolt erre senki. Csapágyat cseréltek a váltóban, s hiába mondtam, hogy rángat a kuplung, összerakták ugyan úgy :(
GSDriver!
Hmm.. keresem a gombot, keresem.
Sajnos azért nem problémamentes teljesen az autó. Ha fél tanknál többet tankolok bele, akkor elkezd szivárogni a benzin. Nem szedtem le a tankot, de valószínű, hogy ebből tank restaurálás lesz..
Illetve cserélni kell majd az említett hátsó fékcsöveket.
Jövő hét közepén indulok vele haza, remélhetőleg minden rendben lesz.
Időközben megjött a könyv is. Szép képek vannak benne és jóval több, mint a korábbi francia könyvben. A szöveg azonban sajnos számomra teljesen érthetetlen.
FeZ mester fáradozásainak hála, már nem rángat a kuplungom. Olyannyira nem, hogy sikerült probléma nélkül eljutnom az autóval Szarajevóba :)
Nagyot néz itt mindenki a kettes golfok tengerében suhanó GSA-ra!!
A nagy sietségben azért 1-2 dolog elmaradt, például nekem is időszerű lesz majd a hátsó fékcsöveket cserélni. Legjobb lenne a méretre készült vastag falú rézcső de sajnos nem tudom a pontos méreteket.
Ha valakinek megvan ez az adat, ossza meg velem kérem.