Nem hiszem el hogy senkinek nem kell a gép!Valaki vegye már meg!Egyben vagy darabokban is vihető.
Van új főtengely, lánckerék,lánc,ferrodolos kuplunglamellák,30w-os gyári gyújtás!,új fag csapágyak a blokkba,új bronzperselyek,60/4 henger dugóval.....meg 2 jó kerék, gumikkal, új fékbetétekkel, felszabályzott dobbal,új felnikkel!
Olcsón adom a cuccokat és az új dolgokat a bolti ár alatt jóval!!!Valaki mentse meg!!!
Sziasztok! Van egy 75os mustangom,es csak legszuro nelkul megy. A szimeringek cserelve, karbiban minden uj es ba van allitva. Legszuro tiszta, sebessegeket porgi, de neha visszadurran a kipufogo. Mi lehet a baja? Legszurovel gyengebb,nem harap ugy, es 3-ban mar horkol is
Így van! ha működik nem kell hozzányúlni. Egyébként a kondenzátor nem azért van rajta hogy megszüntesse a megszakító érintkezőjénél a szikraképződést hanem hogy csökkentse azt.
Szia! Minden megszakító szikrázik egy kicsit. Amikor megszakítod az áram folyását az igyekszik még a levegőben is folytatni az útját. Ugyan ez játszódik le a villany kapcsolóban is, csak azt nem látod. Ezt a szikrázást hivatott csillapítani a kondenzátor. Ha a csere után is fennáll a " túlzott " szikrázás akkor próbálkozhatsz még a megszakító cserével is, vagy megcsiszolhatod nagyon finom csiszolópapírral az érintkező felületeket. De ne feledd az alapelvet : MŰKÖDŐ MOTORT NEM JAVÍTUNK !
Szia igen a motor müködik megy mint az örült ahhoz képest hogy öreg. De mindenhol azt olvastam hogy a kalapácsnál nem szabad neki szikrázni ha mégis akkor rossz a kondi.
Sziasztok egy kis segitséget kérnék adott egy 78-as mustang a kalapácsnál szikrázott vettem új kondit de ugyanugy szikrázik mi lehet még a baj? Elöre is köszi üdv.
Sziasztok, meg tudja valaki mondani esetleg,hogy a képen látható dugattyúk gyáriak vagy sem? Milyen feliratot, beütést, stb-t kell keresni, ami bizonyítja, hogy gyári dugóról van szó?