Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kocka775 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31654

A gondon így nem lehet megmondani. Légtömegmérő nálam csinált olyat, hogy csak néha néhány másodpercig világított a Check lámpa. Kiolvastam és tárolta.

Villogós: diag stekkerben a 6 és 7 lábakat rövidre kell zárni, gyujtást ráadni, és a műszerfali lámpa kivillogja a kódot, egy villanás=1, 2 villanás=2... 10 villanás=0. Egy négyjegyű kód utána szünet és folytatja, csak számolni kell, meg egy OBD infó, hogy melyik szám mit jelent.

Előzmény: Zolika Huszák (31653)
AAAAAAAAAAAAAAA
Zolika Huszák Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31653

Vlágítós módszer mi? esetleg mi lehet a gond ha csak akkór jön elő a hiba jelzés hogy 50kmh val megyek?

Előzmény: kocka775 (31652)
kocka775 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31652

OpCom-mal én mindig ki tudtam olvasni a hibát, ha a lámpa nem világít akkor is, tárolt hiba van. Úgy tudom minden hibát tárolódik, de ha a hiba bizonyos számú indítás (talán 20) során nem áll fenn akkor törlődik. Sőt még a villogtatásos módszer is működött.'96-os X20XEV

Előzmény: Zolika Huszák (31650)
pingui Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31651

Nekem '98-assal van tapasztalatom. Ott sem tárolja mindig. 
De ha világít a Check, akkor valamit látni kell egy normális diaddal, ha máskor nem, akkor éppen akció közben. Vagy az élőadatokban. OpCom a barátod, de a WoW és a Delphi is jó a legtöbb esetben.

Előzmény: Zolika Huszák (31650)
Zolika Huszák Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31650

Sajna 1999es vectra b az még nem tárolta a hibát. De volt rá téve hibát nem irt ki

Előzmény: pingui (31649)
pingui Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31649

A fordítottjával igen. Alapjáraton világít, 20km/h környékén elalszik. Szívósór + EGR tisztítás megoldotta
Rakd gépre és amikor világít, akkor olvasd ki a hibát.

Előzmény: Zolika Huszák (31648)
Zolika Huszák Creative Commons License 2019.10.30 0 0 31648

Sziasztok

 

Valaki találkozott már olyan hibával hogy 50kmh sebességgel megyek és a motor hiba jelzés világít ha lassitok elalszik? Hiba kódot nem tárol el

Veci2000 Creative Commons License 2019.10.19 0 0 31647
Szűrő cserélve lett, elviszem egy szerelohoz hogy tegye gépre és nézze meg a map szenzor értéket. Hátha kiderül vmi. Lehet hogy a légtömeg mérő is hamis adatokat szolgál, az a baj hogy drága dolog elkezdeni cserelgetni találomra alkatrészeket 😂.
csillés1 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 31646

Az én autóm 98-as , most egy 2000-évjáratu adagoló van rajta, csak az adagolót cseréltük az ecut nem.

Bár egyszer belepróbáltuk de mivel az immobilizert nem cseréltük ezért nem indult el, mivel jól megy így is nem foglalkoztunk vele. Azért írtam a Mapp szenzort mert már produkált olyat  hogy mért csak nem jól, és ezt csak élő adat olvasásával lehet látni , menet közben. Üzem anyag szűrőt cseréltetek?

 

https://www.ebay.de/itm/Bosch-VP44-Pumpe-0986444014-fur-Opel-Vectra-B-2-0-DTI-16V-74-kW-101-PS-9201510/183903407553?fits=Model%3AVectra+B+Caravan%7CMake%3AOpel&epid=1449818202&hash=item2ad17f4dc1:g:6mEAAOSwqktdP41E

 

ennyiért hoztuk a komplett 2000 évjáratú autót németből

Előzmény: Veci2000 (31645)
Veci2000 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 31645
Hiba lámpa nincs, és ki is lett olvasva nincs hiba, mármint a komputer úgy gondolja 😂, de nem merek vele közlekedni mert egyszerűen gyenge, volt kompresszió mérésének is, 26 bár minden henger, és tényleg könnyen is indul olajat nem eszi, nem füstöl, szépen jár a motor, ezért szeretném ha vki okosabb nálam elmondana, hogy milyen bosch számú adagoló volna jó rá, mert ha azon múlik cserelem. hallottam azt is már hogy 2000-es évjárattol már 15 a vége a számnak, viszont ha így van lehet jobb volna inkább ecut cserélni mert jóval olcsóbb, mint az adagoló. Tényleg nagyon jó volna ha vki tudna segíteni, megszerettem az autót és jó volna ha megfelelő módon működne.
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.17 0 0 31644

A bosch szám valóban nem mindegy, egyező számúakat szoktak cserélni. Hogy ráilleszthető-e a motorvezérlőre más számú?- reméljük jön valaki jártas és megmondja a tutit!

Előzmény: csillés1 (31643)
AAAAAAAAAAAAAAA
csillés1 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 31643

És nekem is volt adagoló cserélve, nem emlékszem hogy párosítani kellene.

csillés1 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 31642

Hiba lámpa nincs? Mert mindenért hisztizni szokott. Rá kéne dugni egy diagot és élő adatot nézni. Esetleg kicserélni a Map szenzort.

 

Előzmény: Veci2000 (31641)
Veci2000 Creative Commons License 2019.10.16 0 0 31641
Üdv. Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.. vettem egy 2000 évjáratú B2 DTI 101le vektrát.
A problémám a következő, poccre indul az autó, viszont nagyon lomha, szinte használhatatlanul. Turbó cserélve lett, a szivosor egr teljesen ki lett takaritva.
Az előző tulaj azt mondta, hogy volt szerelonel az autó, és nem a rá való adagoló van rajta. Mármint most 04 a végződese a Bosch számnak, ötletem nincs hogy ez rá való vagy sem, a srácnak azt mondta a szerelő, hogy ez az adagoló a gyengébb motortipushoz való a 82 lovashoz, próbálom utána járni hogy valóban így van-e mert hallottam már azt is máshonnan hogy elég ha elviszem olyan helyre ahol össze illesztik az sdagolot az ecuval. Sajnos az adagoló csere nem épp egy olcsó művelet, ezért szeretném ha vki tudna okossagot mondani, hogy mit lehetne tenni.
LWU088 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 31640

Hali.

HÁT.

Naon úgy fest a dolog, hogy benzinszivattyú

LWU088 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 31639

Sziasztok. 

Feltettük az autót gépre. Kettő hibát írt!

1.EGR szelep

2.Lambda szonda.

Ezek okozhatnak ilyen problematikát, hogy rángat az autó és leáll?

Persze utána nem is tudom indítani

Törölt nick Creative Commons License 2019.09.25 0 0 31638

Gyakran szokott a gázolajszűrőház- üza. cső csatlakozásnál lévő "O" gyűrűknél levegősödni.

 

Üdv! Víziló

Előzmény: ovoo (31633)
csillés1 Creative Commons License 2019.09.23 0 0 31637

Meg kéne nézni a szívócsőben az egr szelepet és a MAP szenzort, szeretnek játszani. De egy  hibakód kiolvasás és élő adat sokat elárulna.

Előzmény: LWU088 (31636)
LWU088 Creative Commons License 2019.09.23 0 0 31636

Sziasztok 

Gondolom, már mindenki járt így. Felgyulladt a chekk engine lámpám és az autó rángatott is elég rendesen.

De másnapra megjavult, bár nem mentem vele azóta sokat.

 

Papi45 Creative Commons License 2019.09.22 0 0 31635

A behúzással nagyon vigyázni kell, az adagoló (pláne ha VP44-es) nagyon kényes, rendkívül precíz az illesztés és a gázolaj keni. Ha nincs megfelelő kenés nagyobb a kopás...

Előzmény: csillés1 (31634)
csillés1 Creative Commons License 2019.09.21 0 0 31634

Valahol levegősödik. Nincs gázolaj szag a motortérben? Be kéne építeni egy kézi pumpát. Lehet résolaj cső, de adagolónál is csepeghet  A rántás lehet akár féltengely csukló is.

Előzmény: ovoo (31633)
AAAAAAAAAAAAAAA
ovoo Creative Commons License 2019.09.21 0 0 31633

Szasztok x20dth mootor  bármej fokozatban gyorsitásnál ránt egyet az auto. valaki esetleg  találkozott ezel?

Illetve az van ha vizszintes helyre állok egy kb 8 óra és utána nem indul be csak ha begurulok vagy meghuznak.. alig kell neki pár méter.... ha oral felfelé állok meg akkor hamarabb van ugy hogy nem indul. ha oral lefelé állok meg mindig indul pöcre? Full tank üzianyagnál is ez a helyzet?

MBman Creative Commons License 2019.09.20 0 0 31632

Hú, de el van bonyolítva itt a porlasztó, két darabból áll? De úgy látom, itt az egész a szelepfedél alatt van, szóval a gázolajat választja el a motorolajtól. Itt inkább a gázolaj folyik össze a motorolajjal, ha rossz  tömítés. 

Előzmény: Plesovszki Tamás (31631)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2019.09.19 0 0 31631

A képen látható hogy hol a travez gyűrű.

Kopott motor esetén tudomásom szerint magas olajfogyasztás és teljesítmény csökkenés is tapasztalható, ezek nálam nem jelentkeztek.

Ha minden jó megy akkor a hétvégén ki lesz cserélve a traverz gyűrű és remélem hogy azután már nem lesz gond vele.

Előzmény: MBman (31626)
MBman Creative Commons License 2019.09.18 0 0 31626

Annyira nem vagyok otthon X20DTH-ban, nem tudom, hogy az a traverz gyűrű milyen tereket választ el egymástól. Ha az olajteret és a hengerteret választja el egymástól, akkor lehet, hogy ott beledolgozik az olajtérbe, és ezért a megnövekedett nyomás. Megnövekedett kartergáz amiatt is lehet, hogy kopott a motor. 

Előzmény: Plesovszki Tamás (31629)
Plesovszki Tamás Creative Commons License 2019.09.13 0 0 31629

Hali! már megérkezett a készlet ami a traverz gyűrű cseréhez kell, még nem tudom pontosan hogy mikor lesz cserélve, de addig is feltűnt valami ami nem hagy nyugodni.

Lehet-e az, az elhasználódott traverz gyűrű miatt, hogy járó motor esetén (üzem meleg), mikor az olajbetöltő sapkát meglazítom érezhetően a normálisnál nagyobb nyomás van a vezérmű házban, ami enyhe fehér füst/gőz (nem tudom eldönteni mi lehet) társulva tör ki és folyamatos.

Ezt a előző autómnál nem tapasztaltam x20dth motoros, annál nyugodtan levetettem az olajbetöltő sapkát járó motornál, még az olajat sem prüszkölte.

Van ötleted mi/mik okozatnak ilyet?

És gondolom ez semmi jót nem jelent!?

Előzmény: MBman (31625)
csillés1 Creative Commons License 2019.08.29 0 0 31628

https://www.youtube.com/watch?v=_cPDwL9gW2I

 középső szellőző alatt két csavar van ha jól emlékszem, én ez alapján szedtem ki Vectra B 98 -as

Előzmény: sejkózoli (31626)
Ascer_1 Creative Commons License 2019.08.29 0 0 31627

Sziasztok,

 

Van valakinek esetleg vectra b-hez bal első ajtóbehúzó? Kompletten érdekelne mert leszakadt :)

 

Köszi,

 

Ascer

 

sejkózoli Creative Commons License 2019.08.28 0 0 31626

Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy b vectra 2.5 v6, - ból hogyan tudom kivenni a kilóméterórát. A segítséget előre is köszönöm. 

MBman Creative Commons License 2019.08.25 0 0 31625

A traverz gyűrűk miatt is szokott ilyen hibát produkálni. 

Előzmény: Plesovszki Tamás (31622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!