A gondon így nem lehet megmondani. Légtömegmérő nálam csinált olyat, hogy csak néha néhány másodpercig világított a Check lámpa. Kiolvastam és tárolta.
Villogós: diag stekkerben a 6 és 7 lábakat rövidre kell zárni, gyujtást ráadni, és a műszerfali lámpa kivillogja a kódot, egy villanás=1, 2 villanás=2... 10 villanás=0. Egy négyjegyű kód utána szünet és folytatja, csak számolni kell, meg egy OBD infó, hogy melyik szám mit jelent.
OpCom-mal én mindig ki tudtam olvasni a hibát, ha a lámpa nem világít akkor is, tárolt hiba van. Úgy tudom minden hibát tárolódik, de ha a hiba bizonyos számú indítás (talán 20) során nem áll fenn akkor törlődik. Sőt még a villogtatásos módszer is működött.'96-os X20XEV
Nekem '98-assal van tapasztalatom. Ott sem tárolja mindig. De ha világít a Check, akkor valamit látni kell egy normális diaddal, ha máskor nem, akkor éppen akció közben. Vagy az élőadatokban. OpCom a barátod, de a WoW és a Delphi is jó a legtöbb esetben.
A fordítottjával igen. Alapjáraton világít, 20km/h környékén elalszik. Szívósór + EGR tisztítás megoldotta Rakd gépre és amikor világít, akkor olvasd ki a hibát.
Szűrő cserélve lett, elviszem egy szerelohoz hogy tegye gépre és nézze meg a map szenzor értéket. Hátha kiderül vmi. Lehet hogy a légtömeg mérő is hamis adatokat szolgál, az a baj hogy drága dolog elkezdeni cserelgetni találomra alkatrészeket 😂.
Az én autóm 98-as , most egy 2000-évjáratu adagoló van rajta, csak az adagolót cseréltük az ecut nem.
Bár egyszer belepróbáltuk de mivel az immobilizert nem cseréltük ezért nem indult el, mivel jól megy így is nem foglalkoztunk vele. Azért írtam a Mapp szenzort mert már produkált olyat hogy mért csak nem jól, és ezt csak élő adat olvasásával lehet látni , menet közben. Üzem anyag szűrőt cseréltetek?
Hiba lámpa nincs, és ki is lett olvasva nincs hiba, mármint a komputer úgy gondolja 😂, de nem merek vele közlekedni mert egyszerűen gyenge, volt kompresszió mérésének is, 26 bár minden henger, és tényleg könnyen is indul olajat nem eszi, nem füstöl, szépen jár a motor, ezért szeretném ha vki okosabb nálam elmondana, hogy milyen bosch számú adagoló volna jó rá, mert ha azon múlik cserelem. hallottam azt is már hogy 2000-es évjárattol már 15 a vége a számnak, viszont ha így van lehet jobb volna inkább ecut cserélni mert jóval olcsóbb, mint az adagoló. Tényleg nagyon jó volna ha vki tudna segíteni, megszerettem az autót és jó volna ha megfelelő módon működne.
A bosch szám valóban nem mindegy, egyező számúakat szoktak cserélni. Hogy ráilleszthető-e a motorvezérlőre más számú?- reméljük jön valaki jártas és megmondja a tutit!
Üdv. Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.. vettem egy 2000 évjáratú B2 DTI 101le vektrát.
A problémám a következő, poccre indul az autó, viszont nagyon lomha, szinte használhatatlanul. Turbó cserélve lett, a szivosor egr teljesen ki lett takaritva.
Az előző tulaj azt mondta, hogy volt szerelonel az autó, és nem a rá való adagoló van rajta. Mármint most 04 a végződese a Bosch számnak, ötletem nincs hogy ez rá való vagy sem, a srácnak azt mondta a szerelő, hogy ez az adagoló a gyengébb motortipushoz való a 82 lovashoz, próbálom utána járni hogy valóban így van-e mert hallottam már azt is máshonnan hogy elég ha elviszem olyan helyre ahol össze illesztik az sdagolot az ecuval. Sajnos az adagoló csere nem épp egy olcsó művelet, ezért szeretném ha vki tudna okossagot mondani, hogy mit lehetne tenni.
A behúzással nagyon vigyázni kell, az adagoló (pláne ha VP44-es) nagyon kényes, rendkívül precíz az illesztés és a gázolaj keni. Ha nincs megfelelő kenés nagyobb a kopás...
Valahol levegősödik. Nincs gázolaj szag a motortérben? Be kéne építeni egy kézi pumpát. Lehet résolaj cső, de adagolónál is csepeghet A rántás lehet akár féltengely csukló is.
Szasztok x20dth mootor bármej fokozatban gyorsitásnál ránt egyet az auto. valaki esetleg találkozott ezel?
Illetve az van ha vizszintes helyre állok egy kb 8 óra és utána nem indul be csak ha begurulok vagy meghuznak.. alig kell neki pár méter.... ha oral felfelé állok meg akkor hamarabb van ugy hogy nem indul. ha oral lefelé állok meg mindig indul pöcre? Full tank üzianyagnál is ez a helyzet?
Hú, de el van bonyolítva itt a porlasztó, két darabból áll? De úgy látom, itt az egész a szelepfedél alatt van, szóval a gázolajat választja el a motorolajtól. Itt inkább a gázolaj folyik össze a motorolajjal, ha rossz tömítés.
Annyira nem vagyok otthon X20DTH-ban, nem tudom, hogy az a traverz gyűrű milyen tereket választ el egymástól. Ha az olajteret és a hengerteret választja el egymástól, akkor lehet, hogy ott beledolgozik az olajtérbe, és ezért a megnövekedett nyomás. Megnövekedett kartergáz amiatt is lehet, hogy kopott a motor.
Hali! már megérkezett a készlet ami a traverz gyűrű cseréhez kell, még nem tudom pontosan hogy mikor lesz cserélve, de addig is feltűnt valami ami nem hagy nyugodni.
Lehet-e az, az elhasználódott traverz gyűrű miatt, hogy járó motor esetén (üzem meleg), mikor az olajbetöltő sapkát meglazítom érezhetően a normálisnál nagyobb nyomás van a vezérmű házban, ami enyhe fehér füst/gőz (nem tudom eldönteni mi lehet) társulva tör ki és folyamatos.
Ezt a előző autómnál nem tapasztaltam x20dth motoros, annál nyugodtan levetettem az olajbetöltő sapkát járó motornál, még az olajat sem prüszkölte.