Ja és a honda a világ legfejlettem motorgyártója a többiek el sem tudják képzelni , hogyan kell versenymocit gyártani ! Sőt már otto is annak idején a hondánál tanult , de lehet , hogy gőzgépet is ott fejlesztették ki ! Javítsatok ha tévednék ! :-))))))
Mellesleg 12 mp alatt 100-ról tennap 190-re gyorsultam és nem egy hondával ! :-))))
Milyen a stílusom? Mert ez a "kif....." számomra nem egyértelmü.
Semmi bajom a nickeddel, csak a magyarázat ellenére is skizofrénnek találom. Ráadásul a Ferrariról írottak még nem is fedik a valóságot, ahogy szerintem a Hondáról szólók sem, de ez mondjuk nem érdekes a kérdésben, hiszen az, hogy e kettö tetszik Neked, nem képezheti vita tárgyát, hiszen: De gustibus non est disputandum! Csak szokatlan a párosítás.
És mégegyszer elnézést. Boldog Új Évet Kivánok. Kalán. Na, tényleg ne haragudj, de irritáló a stilusod. Ez viszont nem predesztinál arra, hogy baromságokat írjak. Sorry.
Egyébként is ne zavarj össze, mert a skizofrén nickü topictársunk hozzászólásaiból kirajzolódott elöttem az általam az utcákon látott átlag-Hondás mintapéldánya. Ilyen használat mellett pl. SZVSZ semmilyen autó nem romlana el sosem!
Képzeld, akinél 3 hétig kölcsön volt a 164-esem, annak sikerült vele 7,2-es átlagfogyit kihoznia. Nekem a legjobb átlagom se ért le 10 alá! :)
Te hivatásos pulikutya vagy? Mert úgy terelsz, mint a legjobb vérvonalból való!
Az a váltó egyébként német konstrukció, de a fö baja a bonyolult rudazat, ami hátramegy hozzá. A 75-ben és ennek megfelelöen az utolsó 1,5 év GTV-iben már javítottak rajta, ahogy ezt a részt újratervezték.
A kopott rudazat miatt a szinkronok nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, és tönkremennek. Erre mondtam, hogy azoknak (szinkrongyürük) kb. 200e a max élettartamuk, de ki lehet öket sokkal gyorsabban is nyírni, pl. ha az ember állandó gyorsulgatásokra használja az autót. Ettöl függetlenül meg lehet tanulni jól váltani vele, és akkor ez nem annyira zavaró probléma, és lehet vele recsegés nélkül is kapcsolni.
Ki hibáztatta a felhasználókat? Én Rólad mondtam, hogy nem tudsz vele váltani!
De ha a tavasszal felújjítottuk a váltót akkor megmutatom, hogy milyen, amikor még új. Persze a kezedbe már nem biztos, hogy adom, nehogy azt kinyírd! :-PPP
Én mintha a múltkor vezettem volna egy Alfát és mintha a tulaj azt magyarázta volna, hogy ez a váltó csak 200 ezerig bírja. Meg olyanokat is mondott, hogy nem tudok váltani és azért csattan akkorát. Ebből gondoltam, hogy ez nekik nehezen megy, mert ilyenkor szokták helyette a felhasználókat hibáztatni. :-))))
Tisztelt Honda Vuk légyszives magyarázd el a többieknek, hogy a Honda motor az autozásban a legtechnikásabb szerkezet. Bizonyitja a motorsportban elért sikerei F1, Irl ,Cart és a kétkereküek számtalan bajnokságai.
Szerintem akárki is írta, irtózatosan részeg lehetett. Erre utal, hogy csak egyetlen este ontotta a hülyeséget. Másnap nem lettem volna a helyében. :-))
De a regenyeket tordelni szoktak. Tudod, neha egy-egy sort kihagyni, nehany sor ne erjen vegig a lapon, ilyesmi. :)
Egyebkent vegulis csak az alapproblemat nem ertetted meg. (Bar az is lehet, hogy csak en ertettem felre az alapkerdest?)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mi mondd tobbet egy auto "menetkepesseirol"? (szandekosan nem menetteljesitmenyt irok)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A megadott maximalis nyomatek, vagy a megadott maximalis teljesitmeny?
Valodi, letezo, evilagbeli, belsoegesu motoru autokrol beszelve egyertelmuen a maximalis teljesitmeny.