Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

XJS Creative Commons License 2005.03.06 0 0 208

Jaja, jol sikerult. :-) Telleg, kene egy tavaszi tali...Feldobom a forumban.

 

Yas, epiiccse seven vazat, latod lenne ra kapas! SC is, en is, az mar ketto. :)

Előzmény: Semmi Cicó (207)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.03.06 0 0 207

Természetesen volt egy kis irónia az írásomban - mint azt mindenki észrevette.

 

Nagyon nagy Lotus Elise és különösen Lotus Seven rajongó vagyok. Jelenleg egy mx-5-öt hajtok , mert ez tul.képpen egy jól sikerült  "replika"  :-)))  - igaz  XJS ?

 

sc.

Előzmény: carlosracing (204)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.06 0 0 206

Vegyél te is Lottit, aztán majd már többen is lehetnénk!:)))

(úgyis megy le annak az ára is, meg törnek is szépen:(, szóval ha ilyen irányú érdeklődésed van, ne fojtsd magadba!:)))

 

Úgy érted trackday car-okat építsek? Mert azt spec. lehetne, de rendes redszámos gépeket, hááát, akkor őszülnék rendesen!

A hivataol Mo.-on nem azt kívánják, hogy bárki is nekiálljon ilyesminek, ez nem Anglia.:(

Nekem elsőre egy rendes redszámos autó kellett, ezért is lett az Elise, ami legalább megy is, és olcsó a fenntartása, még egy mezei autóhoz képest is!

Trackday-ozni most még anyagilag gyenge vagyok, azaz hogy legyen egy gépem ilyen célra, és menjek is vele.

Kedvem lenne hozzá, hidd el, de most még korai lenne.

Amúgy ha egy olyan gépet kéne szerkesztenem, akkor is az Elise aluváza lenne a bázis nekem, aztán valami 340R replika, vagy mittudomén...:)

 

...de most még a Jag kombi is messzebb van, építkezni kéne:((((((((

A mostani géppark marad még szerintem egy jódarabig.

Előzmény: XJS (205)
XJS Creative Commons License 2005.03.05 0 0 205

Ha veszel egy TD Jag X kombit, orulni fogok, mert neked jo lesz. :-) A te respektedet (meg ugy altalaban kozos ismeroseink) respektjet nem az autoja hatarozza meg szvsz. :-) Mondjuk a Lottira irigy vagyok. :D

De figyuzz csak: Miert nem epitesz Seven replikat? A te korulmenyeiddel nem lenne tul nehez. Vagy mondok mast. Epits nekem egy vazat, a tobbit mar meg tudnam oldalni.

Előzmény: carlosracing (204)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.05 0 0 204

De ha netán veszek egy TD Jag X kombit, még szóbaállsz velem?:))))))

Megígérem, rendezvényekre nem megyek majd el, vagy csak tisztes távolságból szemlélődöm!:))))

 

SC: a vitával semmi baj sincs! A vitázás nem negatív dolog, ameddig tiszteletben tartják a vitázók a másik felet!

Ez a topic pont egy angol autó kapcsán jött létre, és hát akkor már vigyük tovább a szellemét, gentleman módjára is meg lehet beszélni mindent, míg eddig is!:)

 

Én örülök az összes idelátogatónak!

Előzmény: XJS (203)
XJS Creative Commons License 2005.03.05 0 0 203

Az nem teccene az uraknak szvsz. :-)) De a meglatas helyen valo.

 

Az X-re kar a szot vesztgetni, a belsejen kivul semmi nem Jag benne. Szamomra es (vannak meg ezzel igy egy paran) nem csak attol Jag a Jag, hogy belulrol olyan, mint egy Jag. A kasztni nem Jag, a motor nem Jag.. Tulkeppen egy feltupirozott Ford. Igazatok van nem Ghia plusz 1, hanem Ghia plusz mittomenmennyi, nincs is ezzel kedvem torni magam. :-)

 

Erdemes elmenni egyszer Coventrybe, de barmelyik JEC regionlis rendezvenyre az angoloknal, es megnezni egymas mellett sorban mondjuk egy XK120, XJ6, XJC, XJS, XKR, Stype, Xtype-ot. Ugy talan erezhetobb, mirol is beszelek.

 

A duratec telleg nem rossz motor.

 

 

Előzmény: Semmi Cicó (200)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.03.05 0 0 202

namégeccer :

 

rohadnának

Előzmény: Semmi Cicó (201)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.03.05 0 0 201
rigadnának = rihadnának
Előzmény: Semmi Cicó (200)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.03.05 0 0 200

nem vagyok egy vitatkozós ember. Meg tulajdonképpen igazatok van.

 

De akkor folytatva a gondolatmenetet szerintem a jaguárnak az lenne a legjobb, ha megvásárolná vmely japán gyár és ott is gyártanék és terveznék és akkor legalább nagyságrendekkel megbízhatóbb lenne. ( milyen jó lett volna, ha a régi XJ-ket már ott gyártották volna, nem rigadnának szét atomjaikra )

 

sc.

 

 

Előzmény: carlosracing (199)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.05 0 0 199

Nálam is jó eséllyel indul az említett Jag 2D kombi X-Type.

Majd ha arra kerül a sor, akkor jobban körülszaglászom a műszaki tartalmat.

Jelenleg ez a veszély nem fenyeget, a Scorpi még kihúzza egy jódarabig, és a Lotuson is van mit fejleszteni.

Csak hát mindig is szimpi volt a Jaguar, az a "beleülök, és otthon érzem magam" feeling, ami nálam nem jön elő olyan gyakran, és pl. a VW csoport autói közül ezidáig 1 se tudta ezt nekem szolgáltatni.

 

A Duratec meg egy gyönyörű motor, létezik már Duratec Ford motoros Elise ( a Honda i-Vtec és az Audi turbo mellett), és hát a Duratec-es mocit hozták ki eddig a legjobbank erre a célra, míg a Honda vagy 150kg, a Ford 100!:O)

Kicsit benne van a Cosworth keze is a duratecben, meg a Mazda is, de ez így jó, úgy látszik!:)

Előzmény: Törölt nick (195)
mávag_lokfabrik Creative Commons License 2005.03.05 0 0 198
Az X körvonala dinamikus,sportos,különösen a farrész,az XJ alakja pedig elegáns,hagyományos 4ajtós végződése van.De mint írtam ez a különböző vásárlói rétegek megnyerése miatt van így.
Ettől függetlenül persze lehet a 400lovas motorral kérni és lesz egy nagyon gyors limónk.Az Arden tuningról nem is beszélve, mert akkor 450-460 ló körüli lesz,igaz nem a Brembo fékekkel szerelik ebben az esetben.
Előzmény: Tarmangani (197)
Tarmangani Creative Commons License 2005.03.05 0 0 197
4 literes Supercharger motorja és a nagyon egyedi kasznijával az XJR szerintem egyáltalán nem öreguras...
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.05 0 0 196
Nem beszélve arról, hogy a Duratec motorokkal szerintem jól járt a Jaguar. Lehet kövezni:-)
Előzmény: mávag_lokfabrik (193)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.05 0 0 195

Ha sokan vannak olyanok, mint te, akkor nincs igazuk. Ha 100%-ban ragaszkodnak a hagyományokhoz, jobb, ha bezárják a gyárat. Jó vagy sem, de ez van. Az autógyártás üzlet, semmi más. A prémiummárkáknál is.

 

Amúgy szentségtörés a dízel is, meg a kombi is, persze. Viszont nem muszáj megvenni. Az én következő autóm jó eséllyel Jaguar lesz. Persze benzines, és lehetőleg V8:-) Ezért ne szidjon senki az előző, tényszerű bekezdésért:-))

Előzmény: carlosracing (192)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.05 0 0 194

A Fordnál a Ghia felett van még két felszereltségi fokozat, úgyhogy ne törd magad:-)

(Ghia Executive, Titanium)

Előzmény: XJS (187)
mávag_lokfabrik Creative Commons License 2005.03.04 0 0 193
"Igy olyan erzese van az embernek, hogy a Fordnal a Ghia felett a kovetkezo felszereltseg a Jaguar."

Nem.A következő felszereltség a Volvo,aztán jön a Jag. és valóban így lett kitalálva,hiszen a Ford prémium szegmensben nem kínál autót így ezt a Volvo és Jag elégíti ki.

" az X Type szerintem sem Jaguar, sőt még az S is éppenhogycsak, de az hogy már van dízel és kombi is egyenesen istenkáromlás"

Dehogynem,viszont vásárlói réteget kellett bővíteni.A 30as jólkereső fiatalokat kellett meghódítani és ez sikerült is.Dinamikusabb lett a körvonal,az ívek inkább hasonlítanak egy "ugrómacskára" mint az XJ ami egy öreguras autó maradt még akkor is ha XJR a felirat rajta.
Így aztán egy sportkombi ide igazán belefér.
Egy 3.0 feketemetál Sport X azért elég vonzó tud lenni....
A várakozásokat nem teljesítette darabszám tekintetében,ehhez az is hozzájárult,hogy angolok igazán hanyagul építették,építik az autóikat,rengeteg volt a minőségi illetve műszaki kifogás.
A mostani X multikormányának igénytelen műanyag borításai,kapcsolóiról sajnos azt kell mondjam:igénytelen.

Az S miért épphogycsak? Hogy kéne kinéznie? Igazi 50es 60as évekbeli retro gép,szerintem gyönyörű,a 60as évek S-TYPE-ja köszön vissza és valóban,a műszarfal nagyon nagyon hasonlít a Roverhez.

Mindazonáltal kis gyár, így sajnos vagy szerencsére, műszaki fejlesztések,megoldások tekintetében nagyon nagyon támaszkodnia kell a Ford rokonokra.

Minden baj ellenére szerethető autó.

carlosracing Creative Commons License 2005.03.04 0 0 192

Én sem tudom, miért kellett ez, de most mit csináljak, ha én viszont szívesen bevállalnék 1 ilyen gépet?

Aláírom, igazatok van, de akkor is, mindig is imádtam a Jag. belső terét, és ez még az X-type-nél sem vesztett a varázsából, szerintem.

Az eleje meg kifejezetten szép lett, nekem jobban bejön, mint pl. a drágábbik modellnél lévő.

 

Előzmény: Tarmangani (191)
Tarmangani Creative Commons License 2005.03.04 0 0 191
tudom hogy a pénz diktál is motivál mindent és mindenkit, de azt akkorse értem hogy ugye már jóideje a Ford égisze alatt fut a Jaguar, és így a csoportban bőven akadnak dízelek és kombik...minek kell ez a presztizsrombolás ?
ez olyan mintha a Bentleybe 1.3 PDTDi mocikat pakolnának :)
Tarmangani Creative Commons License 2005.03.04 0 0 190
az X Type szerintem sem Jaguar, sőt még az S is éppenhogycsak, de az hogy már van dízel és kombi is egyenesen istenkáromlás
carlosracing Creative Commons License 2005.03.03 0 0 189

Uhh, ez a kép új nekem.

 

Én egy sokkal régebbit láttam!

A Carstylingen van egy srác, akinek az a restaurált 1970-es Jaguárja van, na ő linkelte azt a képet, egy világoskék gép volt, de mint írtam, egy ormótlan disznó nagy autó volt.

 

Igazatok van, szentségtörés, de olyan szép belül, meg az eleje!:)))

Na meg a fogyasztása is időszerű, nincs kedvem 10 feletti benyamennyiséget eteni egy amúgy családi géppel.

Sőt, inkább 6 felé húzzon, az olcsóbbik fajtából! Tudom, kegyetlen vagyok, de nekem első a Lotus. Annak kell tutinak lenni. A családi gép másodlagos.:)

Előzmény: XJS (188)
XJS Creative Commons License 2005.03.03 0 0 188
XJS Creative Commons License 2005.03.03 0 0 187

Jaja. Ugy nez ki, mint egy halottaskocsi. :-) Egyebkent Lynx Eventernek hivtak.

Az X type meg nem Jag. Egy 4x4-es mondeo padlolemez (maramelyik) ford motorokkal. Semmi baj nincs vele, csak ne irnak ra, hogy Jaguar... Igy olyan erzese van az embernek, hogy a Fordnal a Ghia felett a kovetkezo felszereltseg a Jaguar.. Brr....

SC irta jol, dizel es kombi es FWD jaguarban az olyan szentsegtores, mint a Lambo V10-es dizellel...  Szaradna le a keze annak, aki alairta erre marketingtervet. Mar az S type is necces, az ucso igazi Jag az XJ, XK8, XKR...

Előzmény: ATka (186)
ATka Creative Commons License 2005.03.03 0 0 186

Azt a kombi Jag-et (már amit én láttam) egy kis manufaktúra gyártotta az XJS típusból.

 

Yasec

FWD: Te nem is tudod milyen jót lehet vele szkanderezni néha.:))

Előzmény: carlosracing (185)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.03 0 0 185

Teljesen igazad van, néhány kivétellel.

Volt Jaguar kombi a múltban. Egy srác linkelt be nekem egy batár öreg Jag kombit. Én is csak néztem, de nagyon kevés volt belőle, ez is az igazság része.

Szerintem abszolút nem hasonlít az Audira.

Igen, nem egy igazi Jaguár, asszem Ford Mondeo plattform. Kellett is a Ford a Jaguárnak, meg nem is. Ha azt vesszük, hogy így még legalább léteznek, akkor nagyon is kellett! De az imázson rontott, ez tény.

Vehetnék Ford Mondeo kombit is, olcsóbb, tágasabb, de a Jag. belseje természetesen messze üti a Fordét, és hát azt is sokan bevallották, hogy az orra ennek az olcsó X-Type-nak is nagyon jól sikerült. A segge? hát az olyan, amilyen...

 

Sebaj, úgysem most fenyeget ez a dolog, mire arra kerül a sor, hogy vennem kéne, addigra még nyomottabb ára lesz a piacon, mert jószokásomhoz hűen ezt sem a szalonból fogom megvenni...:)

 

Tündi: Az FWD elvből rosszabb súlyelosztású, és másképp viselkedik az úton. Aki hozzászokott az RWD-hez, mint pl. én, annak ez hidd el, eléggé fura.

Azzal viszont tisztában vagyok, hogy az FWD sokkal olcsóbb gyártása, és az elvből jobb hatásfoka dob annyit, hogy már egyre kevesebb gyártó marad az RWD szektorban.

Abban bízom, hogy a családi autót majd egyszer végre normális módon fogom használni, a másik énemnek úgyis ott lesz a Lotti!:)

Amúgy nálam nem az a szentségtörés, hogy nem Rover lesz, hiszen én a Rovert inkább kényszerből érintettem (de nem bánom!), hanem az, hogy az első FWD gépem lenne. Az, hogy az első Diesel is, az nem zavar annyira. Nem bánom, ha kicsi fogyasztás párosul a haladáshoz.

De legfőképp az a szentségtörés, hogy mindezt egy Jaguártól. Mentségemre szolgáljon, hogy nem én döntöttem el azt, hogy egy ilyen modellt legyártsanak!:)))

Előzmény: Semmi Cicó (184)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.03.03 0 0 184

Egy jaguárt a fenekéről lehet felismerni. Csodálatos vonalak és arányok. Ezt elég régóta betartják - ill. betartották.  EGy jaguár különben  is (eddig) deklaráltan elegáns és sportos - ebbe nem nagyon fér bele a kombi.

 

Az X-type olcsóságával akart betörni a jaguár egy olyan piacra , ahol semmi keresni valója - nem is lett sikeres ez a modell - ellenben az egész cég megítélésén / arculatán rontott.

 

sc.

Előzmény: Tundi_200 (183)
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.03 0 0 183
Jó igaz, a disel az tényleg túlzás, de az miért akkora baj, hogy kombi? Attól az még Jaguár és nem Audi...
Előzmény: Semmi Cicó (182)
Semmi Cicó Creative Commons License 2005.03.03 0 0 182

Az a baj a Jaguár X-type-pal, hogy igazából nem jaguar. Különösen nagy szentségtörés Diesel motorral, a kombi pedig az ördöggel való cimborálás.  Szerintem egy jaguár ne nézzen ki úgy , mint egy audi .

 

sc.

Előzmény: Tundi_200 (181)
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 181
Annyira nem szentségtörés, mert a Jaguár is angol. Igaz, hogy nem egy Rover, de annak is megvan a maga szépsége. És mi a baj a FWD-vel?
Előzmény: carlosracing (180)
carlosracing Creative Commons License 2005.03.02 0 0 180

Tudom, valahol szentségtörés, de valószínűleg majd a családi gép, ami most egy Ford Scorpio kombi, szintén angolra lesz váltva.

Lehet, szentségtörést fogok véghezvinni, de a Jaguar X-type kombi Diesel FWD is szóbajöhet!:o)

Leginkább az FWD-vel nem szemezek szívesen...

Előzmény: Tundi_200 (179)
Tundi_200 Creative Commons License 2005.03.02 0 0 179
:) Mikor megvettem a 200-t, onnantól fogva tudtam, hogy a következő is angol lesz és Rover...És lám igazat mondtam :)
Előzmény: carlosracing (178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!