Keresés

Részletes keresés

Khelben Creative Commons License 2003.04.11 0 0 333
Én a kettes peccset simán felraktam az original crackelt gamera és m?ködött...
Előzmény: TopGun111 (332)
TopGun111 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 332
Sziasztok! Valaki aki itt van most! aki tudna segiteni nekem? a 2-es patchez kellene a gamecopyworldrol a crack exe, de nalunk tiltva vannak az ilyen oldalak ahogy leirtam lejjebb!! KEREM, HOGY VALAKI KULDJE EL NEKEM a topgun@mailbox.hu cimre a crack-et! ELORE IS KOSZI!
mad-R Creative Commons License 2003.04.11 0 0 331
Hi!

Én is kipróbáltam azt, hogy egyik régióban van a residental, másikban az industrial. A kett?t s?r?n össze kell kötni utakkal, illetve a vonat is jó befektetés ( a bevételek fedezik teljesen a kiadásokat, söt még van profit is), illetve közvetlenül a vasútállomás mellé nagyon ajánlott buszmegállót tenni. Az ingázás ideje legrosszab esetben is medium. A residental-os régióban pedig még csak 20e fö lakik.

Üdv! mad-R

Khelben Creative Commons License 2003.04.11 0 0 330
Ezzel az építéssel az elején mínusz költségvetésem hamar elérte a havi +1500-2000 petákot. Asszem 31 év után jöttek az els? toronyházak, 30.000 lakosnál, ekkor 6 ilyen városrész volt a városban.
Előzmény: Khelben (329)
Khelben Creative Commons License 2003.04.11 0 0 329
Na, akkor jöjjön a nyer? taktika! :o)

1. Soha ne 1 vásorban gondolkozz, régióban kell gondolkodni. Érdemes egyszerre legalább 3 várost fejleszteni, párhuzamosan. Ezek közül legyen 1 iparváros, a másik kett? pedig a lent leírt technikával épüljön, azaz dirty gyárak adója 12-15%, a többié 3-4%. Ekkor csak manufacture és high tech gyárak lesznek, de csak megfelel? oktatás esetén. Az indulásnál kell 5-10 év, mire a gyárak megjelennek, ezért fontos, hogy addig a szomszédos gyárvárosba át tudjanak járni dolgozni.

2. Építkezés. Itt látható egy vrosrész rajza. Mindegyik kocka 6x6-os.


A zöld részek high residental, a kék high commercial, a sárga high industry, a piros a kormányzati negyed, ahova kell egy elementary school, egy vízpumpa és egy kis t?zoltóság. Ezek mindenképpen kellenek. Négy ilyen városrészt szolgál ki egy rend?rség és egy high school, ezeket is érdemes felépíteni, ha nem is rögtön az elején.

3. Az áramot érdemes importálni az iparvárosból, vagy a várostól marha messze építeni egy er?m?vet, de ekkor vigyázni kell arra, hogy az er?m?höz is kell út, mert különben el?bb-utóbb le fog égni...

TopGun111 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 328
Szia! Remelem ma eltudod kuldeni napkozben a mentesed amit igertel? Nagy keres lenne meg ha megkernelek, hogy a gamecopyworld-rol a kettes patchez tartozo crack exe-t is elkuldd en du.4-ig melozok, ha napkozben eltudnad kuldeni akkor a hetvegen mar nyomathatnam is! Ugyanis nalunk a fonok letiltatta az olyan oldalakat ahol a game, jatek, szo szerepel az oldal neveben! :((
Elore is koszi!
Előzmény: - Kecske - (319)
TopGun111 Creative Commons License 2003.04.11 0 0 327
Szia!
Nem ertem teljesen amit a zonazasokrol az 5x5 egysegrol es a 6x6 kis kockarol mondasz! csinalnal rola screenshotot legyszives! ugy hogy az egyik kepen csak a zonak legyenek a masikon a hazak is latszodjanak jo?
Előzmény: Khelben (313)
angel_6 Creative Commons License 2003.04.10 0 0 326
Na, bajban vagyok! Települnek rendesen az emberek a városba, csak az a baj, hogy a szomszédos iparvárosban vmiért tökre leesett az ipar desirabilityje, és volt olyan, hogy egész iparnegyedek haltak ki. A néha fellépő munkanélküliséget úgy próbálom ellensúlyozni (főleg a térkép szélétől -tehát a munkahelytől- távol eső városrészeken jelnetekzik a munkanélküliség), hogy a hi-tech ipart engedem letelepedni, a többi adóját azonban maxra felrakom. Következő városomnál kipróbálom ezt az 5x5-ös elrendezést! Biztos király!
ZormaC Creative Commons License 2003.04.10 0 0 325
Iskola támogatása: természetesen minimálisra veszem a ki nem használt kapacitást :-) azaz kb annyit adok, amennyi a kihasználtsága. Amíg nem sztrájkolnak, addig kb jó, bár néha magamtól is ránézek, hátha mi van.

Iskolabusz: az csak a lefedett körzet nagyságát befolyásolja, ezt is igyekszem úgy tartani, hogy kevés "üres" területet fedjen le - ehhez okosan is kell elhelyezni, erre néhány hozzászólással ezelőtt jó tippeket láthattok - aztán ahogy nő a város, nőjön a hatósugara is.

z.

Előzmény: TopGun111 (323)
Khelben Creative Commons License 2003.04.10 0 0 324
Eddig pont ez volt a bajom, a 20-30ezer f?s városoknál. Ha messze volt az ipar, nem mentek oda dolgozni, tönkrementek az ipartelepek, ha meg közel volt, a szennyezés miatt elköltözött mindenki. VOlt emiatt teljes cs?d is.
Előzmény: ZormaC (321)
TopGun111 Creative Commons License 2003.04.10 0 0 323
Iskola tamogatottsagat mennyire veszed fel?? es az iskolabusznak mennyi penzt adsz?
Előzmény: ZormaC (321)
Khelben Creative Commons License 2003.04.10 0 0 322
Na, ezt kipróbálom este :o)
Előzmény: ZormaC (321)
ZormaC Creative Commons License 2003.04.10 0 0 321
Csak egy apró tipp, nekem nagyon bejött:

az elején MÉGSEM tekintem feleslegesnek egy picike iskola felhúzását, hogy már a legkorábban betelepülő lakosok is okosak legyenek. Ezek után irány az adótábla, high-tech ipar adója lehúz 4%-ra, másik kétféle ipar adója felhúz 12% fölé. Ezek után csakis high-tech ipar fog jönni a városba, ebben biztos lehetsz :-) na ezért kell az iskola. Viszont garantáltan nem lesz lég- és vízszennyezés az ipartelepek miatt.

Vigyázat: az ipar átlagos desirability faktora igen alacsony lesz emiatt, csak a részleteset szabad nézni! ott a hi-tech tök magas, a másik kettő csont alacsony és a főképernyőn ezek átlaga jelenik meg, ne vezessen félre.

TopGun111 Creative Commons License 2003.04.10 0 0 320
Koszi elore is! remelem sikerul behozni!?
Előzmény: - Kecske - (319)
- Kecske - Creative Commons License 2003.04.10 0 0 319
ok, mekk próbálom vhogy behozni ide melóhelyre, mert otthon nincs netem fatáv jóvoltából.. :|
Előzmény: TopGun111 (318)
TopGun111 Creative Commons License 2003.04.10 0 0 318
Szia! Azert en megkoszonnem ha megis elkuldened a varosod ha meg megvan ok? elore is koszi!
Előzmény: - Kecske - (315)
- Kecske - Creative Commons License 2003.04.10 0 0 317
én is hiányoltam, hogy nem lehet építeni gépjárműtelepet, ahova a szabálytalan helyen parkoló autókat vontathatjuk.. ;)

pedig az lenne a fő bevételi forrásom.. :|

Előzmény: Khelben (316)
Khelben Creative Commons License 2003.04.10 0 0 316
Hát! Remélem a következ? verzióban már lesznek szabálytalankodó autósok, aztán majd jól legyalulom a térképr?l :o)
Előzmény: Törölt nick (314)
- Kecske - Creative Commons License 2003.04.10 0 0 315
elküldhetem, de szerintem az itt nemrég felsorolt dolgok bőven elegendőek ahhoz, hogy egy ilyen városkát összedobjál... :)

A lényeg összefoglalva, elnézést aki már látta, bár az lehet hogy nem ez a fórum volt, mind1.. ;)

1. szénerőmű kell, és költségvetését folyton a szükséglet limiten tartani, iskolákat hasonlóan.

2. high school elején nem kell, mert drága, víztisztító, hulladékfeldolgozó, rendőrség detto nuku.

3. külön izolált hálózatra kell tenni a lakosok és a gyárak vizét, főleg ha van mezőgazdasági rész is, mert az aztán absz. szennyezi. Ha elekadna a víz a szennyezés miatt, akkor próbáld meg vízpumpával átnyomni, mely nem szennyezett részről induljon és fésű szerűen csatlakozzon be az ellátni kívánt "szennyező" részekre. A lenti városkánál nálam 3 izolált vízhálózat is van, egy víztornyos a fenti ipartelehez, és két vízpumpa (lakosok és alsó gyárak külön). Így 20k lakosig biztos kihízhatjuk tisztító nélkül, akkor is csak az ipari rész közepére kell a becsatlakozásnál..

4. city ordinances: szerencsejáték bekapcs, kiadásoknál én spec a füstfigyelő szolgálatot és a pro-readinget is benyomom azonnal mindig, mert az elég fontos.

5. orvosi rendelők gagyik, kórházak meg drágák, csak 20k felett van értelmük, akkor ledobható a kórház. a rednelő simán kevés alapból, szal én személy szerint két jól elhelyezett kórházat és az ingyenes orvosi ellátást javasolom, ha lúd legyen kövér alapon, de ízlés dolga.. ;)

6. adókat nem kell basztatni, én 8,5-ig szoktam feltolni az 1.-es ipari és lakózónát, a többit hagyom 7%-on, hogy települjenek be gyors tempóba.. :)

7. tűzoltóság úgy vettem észre hogy fontos a betelepülési kedvnél vagy minél, az ipari zóna és a lakónegyed határára lent le is dobtam egyből egy duplát amint látszik, fizujukat levettem felére, mert úgy még nem sztrájkolnak, úgyis van füstfigyelő balhé, nem kell az a nagy sugár.. ;)

ehh, ez a lényeg, de lentebb van még jópár más is, szerintem 3.-4. alkalomra simán össze lehet dobni már egy profi cuccot..

Előzmény: TopGun111 (312)
Törölt nick Creative Commons License 2003.04.10 0 0 314
Csak nem te is rákattantál :o)
Ha nem lenne ilyen időigényes belevetném magam. Jól levezeti a forgalomban felgyülemlett feszültséget :o)
Előzmény: Khelben (313)
Khelben Creative Commons License 2003.04.10 0 0 313
Hali!

Mindig annyi áramot tudsz importálni, amennyi a másik helyen felesleges, illetve amennyi nálad kell (pontosan nem tudom, melyik, de asszem a felesleg határozza meg).

Még egy javaslat, f?leg residental építéshez. 5x5-ös egységekben érdemes gondolkodni, mindegyik egység 6x6 kis kockából álljon. A középs? egységet érdedmes üresen hagyni, mert az oda épített iskola/rendel?/t?zoltó/stb. pont lefedi ezt a területet. A maradék 24 egységb?l 2 commercial, lehet?leg középtájt, a többi residential. Ahogy én láttam, egy ilyen 5x5-ös egységnek 2x5-ös egység? ipartelep kell, ami szintén 6x6-os kis kockákból áll (nem feltétlen ugyanabban a városban). Ahogy vki már mondta, érdemes az ipar és a lakók vízrendszerét elkülöníteni, ugyanis a fent említett 5x5-ös lakóövezethez 1 víztorony, a 2x5ös gyártelephez viszont legalább 3 kell.

Előzmény: angel_6 (310)
TopGun111 Creative Commons License 2003.04.10 0 0 312
Szia! nagyon kiraly a varosod! Szeretnelek megkerni, hogy kuldd el nekem ha nem gond, mert nekem az istennek nem akar osszejonni semmilyen jol mukodo cucc, csak vegetalnak az emberek. Szeretnem attanulmanyozni a technikad ok?
Előzmény: - Kecske - (296)
angel_6 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 311
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Nos, így néz ki a kicsike. Bűnözés az most kezdett el megjelenni, látható is az egyik képen egy körberajzolt emberke. Vicces lehet a sárga szmog közepén dolgozni az iparnegyedben! :9
angel_6 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 310
Khelben, tényleg király ez a stratégia, ma kipróbáltam, és már 14000 lakos fölött jár a városom. Anyagilag nagyon stabil cuccos, havi 500 bevétel mindig megvan, 80000 pénz alá még nem nagyon mentem. Az ipari résszel viszont én is szívok rendesen. Van egy méregdrága szeméttelep az iparvárosban, oda importálom a ramatyot a residential részből, meg az erőműből (ami az industrial telepen van) exportálok egy kis áramot. (Tényleg, 1000 mWh fölé nem lehet nyomni az exportált áram mennyiségét?) ez még mind oké, mert vmennyi hasznot hoz ugyan, csak a vízellátással szívk állandóan. Amikor már 4000 körül jár az ipari foglalkoztatottság aránya, állandóan szennyeződik a víz, aztán le kell állítani a víztornyok működését. Megpróbálkoztam egy vízpumpa+víztisztító egység létrehozásával, de egyelőre ez csak zabálja a pénzt. Mondjuk az is igaz, hogy működik. Az a baj ezzel, hogy nagyon lassan éri utol az adókból befolyó pénz az erőmű, vízellátó, és szeméttelep üzemeltetési költségeit. De azért nagyon jó ez a módszer, most megyek és uralko... izé polgármesterkedek egy kicsit.
- Kecske - Creative Commons License 2003.04.09 0 0 309
folyamatosan fizeted, 10 éven keresztül, szerény 50% körüli kamattal.. :)
Előzmény: Khelben (308)
Khelben Creative Commons License 2003.04.09 0 0 308
Tegnap du. volt egy kis id?m, kipróbltam vmit, és összejött egy 40.000-es város, viszonylag hamar. A taktika: az egyyik városban csak lakó és commercial, a másikban csak ipar és egy kevés commercial, és rengeteg összekötés a kett? között. Ahogy a residental várost fejlesztettem, majd átléptem az iparvárosba, rögtön meglódult az ipar, és viszont. Életemben el?ször láttam toronyházakat :O) Tehát el kell kezdeni építeni a residentalt meg az iparvárost egyszerre, olyan 1000-2000 f?ig, utána csak a lakóövezetet fejleszteni egészen addig, amíg megjelenik a junkanélküliség, akkor át az iparvárosba, felnyomni egy kicsit. Commercial mindkett?be kell, de az iparvárosba elég egy kevés is. Ha lesz id?m még folytatom, meg hozok screenshotot. Ja, a lakóváros szemetét érdemes az iparvárosba lerakni, áramot meg az iparvárosból hozni, viszont itt szívtam azzal, hogy amikor kiköltekeztem magam, nem volt elég pénz áramra és kölcsönt kellett felvennem.

VÉgezetül egy buta kérdés, de nem jöttem rá: hogyan kell a kölcsönt visszafizetni?

angel_6 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 307
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Nálam ez a legnagyobb ház.
angel_6 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 306
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Nálam ez a legnagyobb ház.
angel_6 Creative Commons License 2003.04.09 0 0 305
Huhh, majdnem csődbe ment a jó kis városom! A legkritikusabb pont az volt, amikor öszzesen 30 simoleon volt a kasszában! nagy nehezen összeszedtem magam, és a maradék pénzemből, meg amit az adókból össze tudtam kaparni húztam fel egy residential részt. Erre kicsit meglendült az ipar kereslete, és addig mahináltam az adókkal, amíg 500 simoleon lett a város állandó tiszta haszna, és jelenleg 2500 simoleon van a kasszában. Azért ez szerintem egy 3000 lakosú kisvárosnál elég szép haszon! Viszont újabb gonddal kell szembenéznem: a lakosok "kiöregednek". Megnéztem a statisztikás részt, és egyre jobban tevődik át a lakosság átlagos életkora olyan 60-70 év körülire. Erre milyen megoldás van? A másik problémám a munkanélküliség. Nem folyamatosan, hanem néha-néha, "csoportosan" fordul elő. Azt figyeltem meg, hjogy általában akkor jelentkezik, amikor a kisebb típusú házról átépítik a telket egy többszintes tégleházra, és a környéken lévő munkahelyekre már nem férnek el az emberek. Az a baj, hogy van a környéken ipar zóna, meg van is rá kereslet, csak nem akarnak épülni ezek a mocskos vállalkozók. Tényleg, abból én mikor látok hasznot, hogy ők az én városomban termelnek? (az adón kívül)
angel_6 Creative Commons License 2003.04.08 0 0 304
Ahaaa, köszi! :)
Építgettem a várost, most 2800-nál tart a lakosság (nem egy bomba módjára fejlődünk) a tiszta hasznot pedig folyamatosan 100-200 simoleon körül tartom (illetve próbálom tartani). Van egy alapsuli, meg egy high school, egy kórház, meg (mivel már volt tűz) tűzoltóság. Persze mindegyik rendesen lehúzva, éppen csak működnek. Végre épülgetnek a Hi-tech gyárak, igaz, csak három-négy van a városban. az a baj, hogy amikor éppen egyenesbe kerül a költségvetés, akor az industrial telepek desirabilityje elkezd zuhanni, amit adócsökkentéssel már nem tudok ellensúlyozni (azért már 7% alatti adókkal nem röhögtetem kki magam) csak további residential zonák kijelölésével, ami eszi a pénzt, ráadásul új iskolákért kezdenek el sírni. Szóval: az adócsökkentésen és a munkaerő növelésén kívül még hogyan lehet növelni az industrial desirabilityt? A szemetet már elhordtam, a bűnözés minimumon, freight tips a legkisebb, a lakosság tanul, mint az állat, mégis hullámzik (elsősorban a dirty industrial) desirabilityje. Pedig még a desirability térkképet is megnéztem, aztán sokra nem jutottam, mert az iparnál a hi-techet kivéve hót zöld volt az egész.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!