Sziasztok! Szerintetek mennyi értelme lenne visszaépíteni a pályát Zalaszentgrót és Sármellék-Balatonszentgyörgy között és újraindítani a vasútat ezen a szakaszon? Lenne kihasználtsága vagy sem? Illetve mennyire lenne értelmes Zalaszentgrót és Zalabér-Batyk közötti vasút újraindításának? Remélem maradhatnak a kérdéseim.
A nyár folyamán találkoztam egy igényfelmérő lappal egy Keszőhidegkút-Gyönk - Tamási különvonattal az őszre, jeleztem is az igényem. Valaki tudja, hogy le fog-e közlekedni?
A Baranyai Vicinálisokért Egyesület nevében hirdetés, hogy újból megnyitottuk a programra való jelentkezési felületet.
Egyesületünk újból megpróbálja a Sellye-Drávafok közti szakaszra is meghirdetni az eseményt.
Alapvetően ez a Rail Cargo Hungaria Zrt hozzáállásán múlik, hogy a pálya használati engedélyt megkapjuk szombati napra vagy sem mivel jelenleg heti rendszerességgel ők végzik a teherfuvarozást Vajszlóig.
Sajnos többek közt tavasszal emiatt is kevesen jelentkeztek mivel akkor ezt az oda irányú kitérő utat nem tudtuk beleszervezni az eseménybe.
Nagyon remélem, hogy ez most Június 18-án nem így lesz, mint március tájt.
A részletes információk mindenről az alábbi Facebook linken tudjátok elolvasni.
A Március 19-én megtartandó 13-as különvonat: Győr-Veszprémvarsány-Pápa útvonalon közlekedő vonatra a Bakonyvasút Szövetség értesítése alapján az összes jegy elfogyott az oda-vissza útra.
Korlátozott számban kapható még a Pápa-Veszprémvarsány-Győr oda útra a jegy.
A továbbiakban csak program lemondás esetében tud új jelenetkező résztvenni a különvonaton.
Valakinek esetleg van információja arról, hogy a 84-es vonalon idén lesz különvonat? Nem vagyok fenn Facebook-on, ezért onnan nem tudok ilyenekről értesülni. Ha valaki tud segíteni esetleg infókkal, kérem, jelezze!
Esetenként én is hajlok erre, pl.- egyes, jelenleg semmilyen érdemi funkciót nem ellátó állomásokon azért nem zavar, hogy nem szűnt meg a szolgálat, mert tudjuk, hogy - nagyon ritka kivételtől (Pocsaj-Esztár) eltekintve akkor ott többet nem lesz vonattalálkozási lehetőség akkor sem, ha egy következő ütemes menetrendben az ottani kereszt lenne szükséges a jó menetrendhez, és fővonali csatlakozásokhoz.
A rugalmasságra viszont azért is lenne igény, mert jelenleg az ugyanúgy kb. elképzelhetetlen, hogy valami újranyíljon, mint ahogy ahogy a bezárást helyettesíti a kamumenetrend.