Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sandi00 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 14321

Üdv! :-D

 

Köszönöm a választ!

 

Délelőtt sikerült kiszedni.

 

Az akkumlátort és a "műanyag házát" is ki kellett venni. Ebből az irányból fogta még 1 csavar., vagyis 4 db rögzítette.

Most már csak az a kérdés, (mivel az "agyát" is ki kellett venni, mert az hozzá van a műanyag házhoz szegecselve, de lehet az nem az agya...) , hogy kódokat stb...fog-e kérni... :-O

Most szerelőnél az önindító, de ha hazahoztuk lefotózom, hátha másnak is szüksége lesz eltávolításra...és hogy lássa, miről is van szó.

 

 

Előzmény: trawala (14320)
trawala Creative Commons License 2020.02.28 0 0 14320

Van egy vezetőpersely az van valószínűleg a kuplungharang felé begyógyulva 

Előzmény: Sandi00 (14319)
Sandi00 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 14319

Üdv Mindenkinek!

Egy kis segitségre lenne szükségem. Nekünk egy 16 éves Citroen c3 1,4 Hdi autónk van. 

Szerencsére általában nincs probléma vele. 

Most viszont az öninditóval gondunk akadt. Ki szeretnénk szerelni /a férjemmel/, 3 csavar leszedve /ami alábújva jól látható és hozzáférhető otthoni körülmények között, akna nélkül/ de meg sem mozdul. Mintha valami még fogná. Szerelte már ki valaki? Tanácsot tudna adni!

Esetleg mást is le kell bontani ahhoz, hogy kivehető legyen? Ha még "nem látható" csavar fogja, milyen helyen lehet, vagy hogy lehet megközelíteni.??

Nagyon várom a tanácsokat !

 

Köszönöm a segitséget a válaszokat!!!!

 

Szép estét mindenkinek!

krakedli Creative Commons License 2020.02.26 0 0 14318

 

hello lenne egy kerdesem c3 1.4 hdi nemmukodik a sebesseg meres es a km. meresse szervizben azt mondtak abs vezerlo van kimenve ez igaz ? 

mert lattam videot ahol valami kis alkatreszt cserelnek ki es megy a sebesseg mero

immortal100 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 14317

Hálám örökké üldözni fog.Köszönöm.

Előzmény: FeZ_ (14316)
FeZ_ Creative Commons License 2020.02.23 0 0 14316

Nem kér kódot.

 

Előzmény: immortal100 (14315)
immortal100 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 14315

Szia.

Köszönöm a tájékoztatást.Tehát ha jól értelmeztem,akkor az akku saru levétele után (gondolok itt cserére,töltésre) nem fog kódot kérni a rádió.Nem szándékozom cserélni,nekem a gyári bőven megfelel.

Előzmény: FeZ_ (14314)
FeZ_ Creative Commons License 2020.02.23 0 0 14314

Ezek a fejegységek már nem kérnek kódot, de diaggal fel kell programozni az autóhoz őket, (VIN számot bele kell írni) különben bekapcsolva csipogni fognak. Már ha másikat tesz bele az ember. 

Előzmény: immortal100 (14313)
immortal100 Creative Commons License 2020.02.23 0 0 14313

Köszönöm a segítséget,utána fogok nézni azoknak a dolgoknak amiket leírtál.

Lenne azonban még egy kérdésem.Akkumulátor cserénél kér a gyári fejegység kódot vagy nem? 

 

A választ előre is köszönöm.

Előzmény: b.lackó (14312)
b.lackó Creative Commons License 2020.02.23 0 0 14312

Szia,

 

Elsőként a féket nézném meg,nem-e szorul a kerék. Fékezés után beragadhat egy kicsit.(féknyereg stift) Ha fel van emelve,akkor meg a fogaslécet rángassd meg oldalirányba,kikophat a megvezető persely és ha kotyog, menetközben "elmegy"a futómű beállítás. A hátsó kerék is szorulhat.

Előzmény: immortal100 (14311)
immortal100 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 14311

Üdv. Mindenkinek!

 

Segítséget szeretnék kérni az alábbi problémára.Adott egy 2009-es 1.4 C3 ,aminél a kormány kissé jobbra húz. Felnik,gumik rendben vannak,futómű beállítás is volt, a hiba azonban továbbra is megmaradt. 

A hozzászólásokat előre is köszönöm.

 

MDA10 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 14310

Sziasztok,

 

tanácsot szeretnék kérni. Menet közben néhány másodperces sípoló hang hallatszik a kocsiból. Sebességtől független, valamivel 50 fölött általában, de 70-100 között bármikor előjöhet. Ahogy néztem, leginkább 2000 és 2500-as fordulat körül jellemző. Mi lehet? 1,2VTI, 82LE, 2018-as évjárat.

Előre is köszönöm! 

FeZ_ Creative Commons License 2020.02.16 0 0 14309

Ha csinálsz képet a váltókarról, megmondom milyen van benne.

Igazából mindegyik autómataváltóval lehetnek gondok, csak másmilyenek. A hagyományost elég jól szinten lehet(ne) tartani ha az elejétől fogva cserélik az olajat benne, ami ugyan a gyári előírásnak ellent mond, azonban a váltó életét meghosszabbítja :-P . A sensodrive-ra nem nagyon tudsz vigyázni. Az egy hagyományos kéziváltó, aminél szervómotorok végeznek mindent.  Ezek a szervómotorok szoktak behalni és sajnos elég borsos áron kaphatók. Ezen kívül a kuplung és a kuplungkiemelő szervómotor szokott sűrűbben meghalni, mivel folyamatosan használatban vannak.

Amúgy a C3 nem rossz kisautó, néha a spirálrugók el szoktak törni és mivel változó rajta a rugómenet átmérő, így átesik a rugótányéron és összeesik az autó, ami bosszantó is, de ez mellett még egyéb károkat is okoz. Mondjuk ez is kivédhető, ha az ember vesz rá 1-1 biztonsági rugótányért.

 

Előzmény: Retkoz (14308)
Retkoz Creative Commons License 2020.02.16 0 0 14308

Na ezt nem tudom. Melyik esetben mi van? Akkor ezek szerint a váltóval lehetnek gondok?

Előzmény: FeZ_ (14307)
FeZ_ Creative Commons License 2020.02.15 0 0 14307

Rendes automataváltó (AL4) vagy robotizált váltó ? (Sensodrive)

Előzmény: Retkoz (14306)
Retkoz Creative Commons License 2020.02.15 0 0 14306

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni!

Van egy 1.6os exclusive 2002es C3as automata váltós, 500e Ft-ért. Mentem vele és minden oké volt, abban is megbízok aki eladná nekem. A kérdésem az, hogy egy ilyen kocsi meddig bírja? Nem fog alattam lerohadni 1-2 éven belül? Illetve egy olyat is hallottam, hogy nehéz alkatrészt találni manapság Citroenhez. Ez mennyire igaz?

Köszi a segítséget!

FeZ_ Creative Commons License 2020.02.11 0 0 14305

Otthon sehogy. Elviszed egy szakemberhez aki "nullázza". 

 

Előzmény: lassyka (14304)
lassyka Creative Commons License 2020.02.10 0 0 14304

Sziasztok! Van egy citroen c3 1.4 hdi-m. A motorvezérlő egy rövidzárlattól leégett. Vettem egy használtat ,de nem lehet ráprogramozni, mert  nem az én autóm alvázszáma van beleírva és a BSI letiltja. Az a kérdésem , hogy hogyan lehet a használt motorvezérlőből az adatokat törölni , kinullázni , mintha új lenne.

A válaszokat előre is köszönöm.

üdv: lassyka

Tibor Bor Creative Commons License 2020.02.10 0 0 14303

Igen tanács kellene!Üzemanyag nyomást nem tudom a többi igen,porlasztók vadi ujjak és ugyan azt csinálja mint a régiekkel!

FeZ_ Creative Commons License 2020.02.10 0 0 14302

Vélemény kell vagy tanács ?  :-P  Nem mindegy.

 

Üzemanyagnyomás lett mérve ? A befecskendező fúvókáknál lett nézve, hogy zárnak-e rendesen ?

Hőmérséklet érzékelő lett nézve / cserélve ?  Lambda szondák lettek nézve ?

Járó motornál diaggal lettek ellenőrizve a motor paraméterei ?

 

Előzmény: Tibor Bor (14301)
Tibor Bor Creative Commons License 2020.02.10 0 0 14301

Helló Mindenki!

1.5 éve van egy c3 1.1 benzin ami nagyon meg viccelt minket,a szerelő meg csak ül rajta pedig nagy szúkségünk volna az autóra!

A hiba jelenség,2 hengerezik meg 3 hengerezik.Már minden ki lett cserélve-motor vezérlő,map sensor,főtengely holtponti jeladó,trafó híd,gyertyák,már a vezérlés,porlasztó sor!valamiért nagyon sok üzemanyagot tol be!Vélemény?

speedshop79 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14300

Köszönöm szépen, így fogok tenni. 
Szép estét!

Előzmény: FeZ_ (14299)
FeZ_ Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14299

Az a váltó igazából egy mechanikus váltó, amit a kézikapcsolás helyett szervomotorok kapcsolnak. Nem emlékszem, hogy írna hozzá csereperiódust a gyár, az újabb típusokban imádják "örök-olajosnak" mondani a váltókat, de a korábbi hasonló kézikapcsolású váltóknál 60e volt az előírt csereintervallum, ezért én azt ajánlom, hogy ilyen időközönként te is cseréld ki benne az olajat !

Amúgy meg Total Gear 8 75W-80 való bele és kb. 2 L kell hozzá.

 

 

Előzmény: speedshop79 (14297)
Albi78 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14298

Helló mindenkinek! Mai nap vásároltunk egy kis 2002-es C3-ast szaladgálósnak. Rögtön a hazaút után bosszantó probléma adódott: az előredöntött hátsó üléstámla nagyobbik fele nem zárható vissza, mert a bele épített biztonsági öv nem csévélődik ki hátradöntéskor a fészkeből, az övfeszitő mechanizmus nem engedi. Nagyon bosszantó, akármit próbálunk vele trükközni, nem enged annyit, hogy a helyére kattanjon a támla. Kérem segítségeteket! Köszönöm előre is!

speedshop79 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14297

Sziasztok. 
Az autó egy 2006-os sensodrive váltóval. 
Kérdésem az lenne, hogy hány km-nél kell váltóolajat cserélni?

Milyen és mennyi kell bele?

köszönöm a választ. 

üdv

19741210 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 14296

Nagyon köszönöm 

velsanyi Creative Commons License 2020.01.28 0 0 14295

A 2010-es 90-es 1.6 HDI-ben már lehet részecske szűrő!!! Nem kell tőle félni, nem ördögtől való, csupán megfelelően kell üzemeltetni a kocsit. Nekem 2011-es van C3 Picassom van, 125e km-el, és semmi gond nem volt vele. Ha érdekel részletekért írj e-mailt.

Üdv.:

Velsanyi

Előzmény: petya84b (14272)
FeZ_ Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14294

Innen nem tudom megmondani mi okozta, de a fogaskerék pl. önmagától nem szokott elkopni. Jellemzően elkezd szorulni a bowden vagy a mechanika vagy mindkettő és amiatt szokott tönkremenni a fogaskerék. Ahogy írtam, ebbe még beleszólhat az is, hogy a ponyva ahogy öregedik, összehúzódik és az is feszíti pl. a csúszkákat, ami megint csak mechanikai szorulást okoz és túlterhelheti a fogaskereket is. 

Ha kiszeded a motort, akkor pl. a bodeneknek végig nagyon könnyen kell(ene) mozogniuk az elejétől a végéig.

 

Előzmény: 19741210 (14292)
19741210 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14293

Lehet esetleg, hogy a tető vezető," vagy mi " nem egyenes? 

19741210 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14292

A baj az volt  hogy a fogaskerék elkopeott. Aztán a csúszkák eltörtek. 

Most csere után gondolom szorúl, legalábbis nem tudom visszahúzni. 

Tudsz segíteni  hogy ez mi okozza?

Nagyon köszönöm 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!