"A bal oldali a calibra ideje"
Ja télleg,így hogy mondtad már ki bírtam hámozni :-)Elég szarul látszik :-)
FalCO,
legalább azt jól láttam,hogy rosszul rajtolt ;-)
Itt a Corsa adatai, de én nem tudom, mit jelenítenek meg a kijelzőn:
Diverse Daten
Leistung in KW ca.485 (Ohne Gewähr)
Leistung in KW Pro Motor ca. 242 (Ohne Gewähr)
Model Typ Corsa-A CC
Topspeed Errechnet 346 Km/H
Aufbau Baujahr 2003
Leistung in PS ca. 660 (Ohne Gewähr)
Leistung in PS Pro Motor ca. 330 (Ohne Gewähr)
Farbe Noch schwarz
Topspeed gefahren 300 Km/H (Tacho Anschlag)
Eigentliches Baujahr 1992
Beschleunigung / Verzögerung
Beschleunigung 0 - 100 Km/H ca. 2,9 sek.
Straßenreifen: 1/8 Meile 7,82 sek.
1/4 Meile 11,3 sek.
Hm,
9.006 volt 1/8-on,és 11.1 lenne az ideje 1/-4 en???
Hát nem tudom :-) Szerintem 14.155-öt mutatott a kijelző!:-)
A célsebesség is csak 160, gondolom az nem mérföld akar lenni! ;-)
Érdekes,a Corsának látszik hogy jobb a reakcióideje(elöbb indul), mégis rosszabbul rajtol! Egész utoléri a Calibra az elején...
Jó kis futam. :))))
ESI,
Az attól függ, ha 4-500 LE lesz tőle akkor állok a 25 liter elébe:-)
na de télleg ha úgy csippelik, mint versenyautót, akkor hány LE-s lesz kb? Pintérék szerint ha csak MAF-ra cserélek már többet fog enni. Mondjuk ezt csak én vettem ki a szavaikból, kifejezetten nem mondták. Légszűrő az mindenképp kell, de 1 direktszűrő nem sokat fog le:-)
Légszűrő nélkül a magyar utakon, szerintem nem sokat futna az autónk :-)
Légmennyiségmérő nélküli rendszert, meg nem akarok, meg szerintem Te sem vágysz a 25l/100Km-es fogyasztásra :-)
ESI,
De ezzel nem sokat érnénk, nem? Ez csak súlycsökkentésre jó, vagy más előnyei is vannak? Az az igazság, hogy nekem festett a motorterem, és ilyenre nem cserélném le. A másikra igen:-) Kellene szereznünk 1 eredetit és soxorosítani. Nem biztos hogy abból jó sül ki, ha csak úgy szemmértékre vagy ránézésre csináltatunk 1et...
E30 M3. Ha jól nézem csak a csatlakozásoknál használnak fémet, mer gondolom ott köll. Amúgy agyaltam kicsit és lehet jobb lenne nekünk egy gyáriról koppintott.
Ha van aluból egy ilyen az gondolom segítség ugye?
Persze persze, ezt a minap kitárgyaltuk, nem is ez a vita. Csupán arra akartam utalni, hogy jó lenne egy ilyet megnézni közelről.
Mi csak üvegszálazunk, tuninggal nem foglalkozunk - Ez a cucc meg szerintem nem csak mezei szénszálas díszelem, hanem egy tuning szívósor, amit egy tuningolással foglalkozó cég csinált, ahol szénszállal is dolgoznak. És ez a nem mindegy.
Amúgy tudunk ilyet csinálni, bár minden típushoz egyedit kell, a kedves megrendelő elmondja az igényeit, mi mekkora, milyen formájú és mi azt megcsináljuk (ha lehetséges).
"Szed mennyiből lenne meg a komplett szívósor? Mennyi az arany ára most?:-) "
Tanulmányoztuk a szívósort hétvégén, de nem tudtunk dülőre jutni, hogy mennyi a szénszál és mennyi a fém a cuccban. Elvileg mindent meg tudunk csinálni, de ez a cucc itt pontos tervezés része, nem hiszem, hogy csupán könnyítés vagy esztétikai balhé. Jó lenne látni egy ilyet élőben.
A carbon ára maga nem titok 1 négyzetméter nettó 8000 magyar Forintocska. És ez csak a szénszál. :) A töbire nem tudok árat mondani a feljebb leirtakban miatt.