Tudnátok nekem abban segíteni, hogy 2015. 02.15-én vasárnap ünnepli Apukám a születésnapját, és nagyon szeretnék neki aznapra kibérelni 1-2 órára egy régi Volgát. Meglepetés születésnapi ajándéka lenne. Imádja a Volgákat. Neki is volt fekete Volga kombija azzal taxizott anó, illetve Volga m 24-es autója is.
Sajnos nagyon fontos lenne, valószínűleg ez lesz az utolsó születésnapja közöttünk. Gyógyíthatatlan kis sejtes tüdődaganatot diagnoztizáltak nála, ami nagyon gyors lefolyású.
Elnézést kérek, ha a személyes dolgokat is leírtam, de tényleg nagyon fontos lenne számomra, hogy meglepetést tudjak neki okozni! Ha esetleg ismertek valakit, aki bérbe adná 1-2 órára- Érdi, Budaörsi helyszín használatával, nagyon-nagy öröm lenne.
Előre is nagyon köszönöm a válaszotokat! Ide is és az e-mail címemre is.
A alapjárat elvileg rendben van, hallásra laikusként :-) még tökéletesnek is modhatnám.
Jöv héten járatom sokáig egy álló helyben, megfigyelem ingadozik-e, és utánna lefújok mindent WD40-el, purhabbal, defektsprével és halonnaloltóval. Mindezt pincében zárt ajtóknál, szellőzés nélkül.
És levideózom jól. :-D Na jó, nem. Inkább ezt rögzítem addig:
Falsot szívhat még esetleg, plö vákuumdobot és szívósort összekötő gumicsőnél. Miközben jár a motor, ráfújsz egy kis hidegindítót/féktisztítót, ha emelkedik a fordulat, megvan a hiba. Hogy egy klasszikust idézzek: "Látni kéne. Ezer más oka lehet." :D
Árpi, én túlfolyásra gyanakszom. Tipikus, hogy a tűszelep lezáró gyűrűje elkenődik a benzintől és megnövekszik a benzinszint. Ha zseblámpával rávilágítasz járó motornál a kis ablakra a karbin, és nem 2/3-nál van a szint, hanem magasabban, megvan (az egyik) hiba.
Kollégák! Új kérdés, kék et. huzamosabb ideig járva vele, értsd egy két óra, azt a tünetet produkálja, hogy sebességváltáskor kuplung kinyom, és leáll a motor. Az alapjárat addig teljesen OK volt. Majd egy kis álldogálás után minden rendben.
Egy újabb érdekes adat. Köszönöm. Tehát azt a szőnyeghez hasonlító tárgyat keresem, amit a fehér festékkel festett szénacél padlólemezre fektettek a gorkiji autógyárban a gaz 2412 tip. gk. b.e. ülése elé.
Szevasztok!Keresek 2410-es Volgát!donornak kellene a saját autóm újraépítéséhez.Sajnos amit vettem nagyin hiányos.A legjobban a dunántuloi kocsinak örülnék,mivel tolnamegyei vagyok.Ha valaki tud segíteni,megköszönném!Üdv:Zoli
Hangya szorgalommal gyűjtöm 2412-esemhez az apró kiegészítőket, had' tegyem újra közzé az aktuális kívánságlistámat:
Anyós térdénél lévő alsó takaróburkolat, jobb tükör (tudom...), ablaktörlő kar és lapátok, BE gumiszőnyeg, szerszámkészlet, működő rádió, épp biztonsági öv "aljzat", jó+ sötétbarna első ülések, a kürtöket tartó z alakú vasak, karcmentes szélvédő.
Az eddigi segítségért külön köszönet Volga 2412-nek és Pöckösnek.
Motorolaj 100 fekete, nem vizes, nem kávés, nem mojitós ...
Kiegyenlítőtartály kipucolva, olaj nyom nagyon minimális, max ami kb a 35 év alatt rakódhatott le. Viszont agyaggöbös üledék gömb és lapka formában jött ki belőle rendesen. Brrrrrr...., az mit kereshetett ott. Ganyézás után 15 perc járatás, nem került elő több ilyen mocsk szemmel láthatóan.
Remélem "csak" csapvízzel volt hajtva a drága korábban és itt csapódott le a keménység.
A víz az fogy, de a hűtőből kijövő vastag cső van elrepedve. Rendelek is egyet gyorsan.
Milyen szerrel lenne érdemes a tartályt beáztatni? Vagy inkább újat organizálni?
(Ugyan faccsén már jeleztem, de nagy öröm van, átköltöztem olyan lakásba aminek saját pincés garázsa van.)