Jelenleg nekem éppen az a problémám, hogy a rosszabb útviszonyokra nagyon rosszul reagál. Ráz. Kíváncsi lennék azok tapasztalatára, akik légrúgókat építettek be.
Bedöglött az ablaktörlőm a 607-en. egyik pillanatról a másikra. Állítólag a BSI nem adja ki a plusz jelet.Tud valaki olyat,aki ezeket javítja.Válaszotokat előre is köszönöm!
Reggeli indulás nehézkes. Jókora izzítás után is csak 3-4 indítózás után kapja el . Ezt követően bármikor indítózok, megy rendesen. Akksi tökéletes, folyadékok mindenütt rendben.
Milyen irányban induljak el a probléma megoldásában ? A segítséget köszönöm előre is.
Szevasztok érdeklödnék 607 oroszlánba keresek 2.2 benzines motort 3FZB motor kódal nincs valakinek elfekvöbe eladó nagy szükségem volna rá ha valaki tudna benne segitenni nagyon megköszöném a segitségét!!!!
Az azért érdekes, hogy ennyire nem megy ezeknek a nagyvasaknak a piaca, vagy esetleg van ott valami más bibi ami miatt nem megy el az a macska... Mindenesetre a kilométeróra állás érdekes, hogy nincs kiírva (bízom benne, hogy nem azért van 2km feltüntetve a hirdetésben, mert már átfordult :D ). Ugyanakkor most a vario autóék háza táján pont van valami botrány is.
Elég elszomorító, az indexes közösség és az adminok hozzáállása. A FB csoportba bevegyülök hamarosan. Az azért igaz, hogy a PUG dízelekkel kapcsolatban nem hallottam még szerintem konkrét kritikát, csak a mindenki által közismert általános elítélést a francia gyártmányokkal kapcsolatban, így üdítő a tudat, hogy a dízeleik megbízhatóan ketyegnek.
nebancsa,
Én is úgy gondoltam, hogy egy közel 17 mázsás masinához a 2.2-es erőforrás talán nem a legmegfelelőbb. A thecaryoudrive.com oldalon összehasonlítva a 2.2 és a 3.0 benzinest, a fogyasztás adatokban csupán pár tized liter az eltérés. Ugyanakkor belátható, hogy a 158hp@217Nm kontra 207hp@285Nm ugyancsak a 3.0 mellett szól.
Tekintve, hogy kishazánkban nem kifizetődő a száguldozás és egyébként is kifejezetten jogkövetőnek tartom magam, úgy gondolom, hogy a végsebesség adat nem releváns. Azonban annak volna értelme, hogy az autó nyomatékgörbéit átszabassam? Hiszen többet érhet, ha a 3750-es fordulattartománynál még alacsonyabbról képes húzni. Nem?
gsis koolléga,
Hasznos az infó. Nyilván az az egyik kinézett darab, hiszen Pesten lakom (még, ugyanis annak ellenére, hogy mérnökként nyilván nem minimálbért keresek ugyan, de sajnos nem is 3k a nettóm, az albérlet árak hazakényszeríteni látszanak vidékre :( ), de az egyel azelőtt található pécsi darab is felkeltette az érdeklődésem. Főleg a garancia megléte (bár nem tudom, mire vonatkozik) és a szervízháttér, csak azért elég messze van.
Ugyanakkor megjegyezném, hogy szakmabeliként, Injektor.hu-ék engem meggyőztek a szakértelmükről a cikkek alapján. Úgy gondoltam, hogy probléma esetén elsőként ők jönnének számításba, ha meglenne a cicus, sőt talán felkérném őket, egy állapotfelmérésre, ha a 3 A masináját nézném ki.
Kinek milyen tapasztalata ill. véleménye van velük kapcsolatban? (mármint nem a 3A-val kapcsolatban, de róluk is jöhet infó)
Bár nekem 605-öm van, de benzines V6-os 24 szelepes kéziváltóval, ami sok hasonlóságot mutat a 607-es motorjával. Annyi a különbség, hogy 607-nél hengerenként van a trafó és műanyag a szívócsonk.
Benzinesek felé kacsingatsz akkor a V6 a legjobb választás, a 2.2-es szerintem nem illik az autóhoz. A V6 elég stabil, nem lehet széthajtani, általában a gyújtótrafót kell cserélni, nagyobb baja nem szokott lenni.
Fogyasztás városban télen rövid utakon 14-15 liter, nyáron 12l. Országúton tempósabb vezetésnél is simán lehet 10l alatt tartani. A fedélzeti 120Km/h-nál 8,5 litert ír ki.
Probléma nem is itt van, inkább az a gond kéziváltóval nem fogsz szép V6-ot találni, akinek van az nem akar megválni tőle, vagy ha igen csak magas áron.
Egy tanács : regisztrálj a Facebook -on, van két csoport a Peugeot 607 magyar klub. Peugeot 607 Fan club ott sokat "tanulhatsz " itt ha leírod a véldményedet megszolnak vagy beléd kötnek jobb esetben törlik a nickedet. Az enyém 2,2 hdi 6 os manuális váltóval, 2003 as 280 ezer van benn es nem drágább a fenntartása mint a benzines testvéré.
Mit értessz kérlek az alatt, hogy te nem vennél ebben a típusban benzinest?
Nemis tudom, hogy meg lehetne-e győzni engem a dízel mellett... Nekem ugyan dízeles tapasztalatom egyáltalán nincs. Csak a mendemondák. Eddig volt három saját autóm (I-es Clio 1.2-es, II-es Jetta 1.6-os és a Honda) Persze vezettem több autótípust is, meg dízelen tanultam vezetni, de hosszabbtávú tapasztalataim benzinesekkel vannak.
Hát...- amivel nem kezdünk mondatot - nehéz kérdés. Az utóbbi 20 évben szinte csak dízelekkel járok.
Van egésyen kicsi (800-as) és egy 2.2 HDI 607-es. Az enyém 2001-es évjárat, automata. Már megkezdte nálam az 5.évét. Emlékezetem szerinti javítások: 2 db trapézgömbfej, stabilrúd szílentek,
hátsó 2 db stabpálca, hűtőcsere, klímakompresszor csere, hosszbordás szíj és görgők, alsó ékszíjtárcsa csere, meg persze az olajak, fékek és 1 db ABS jeladó beázás miatti tisztogatás. . Ja, és a bal első ablak mechanika.
Ami vélhetően közös a benzinessel, az a futómű cuccok, az ablakmozgató mechanika, stabilrúd,
és a jellemzően emelgetésektől a támasztásoknál küszöbök megrogyása, elrothadása. Ez küszöbcserével orvosolható.
Peugeot autót a hagyományok szerint azért vesz az ember, mert talán a legjobb dízelmotorokat gyártja. Benzines peugeotban csak vendég voltam :)
Egyébként az elektromos bizonytalanságok vélhetőleg ennyi idős korára kiküszöbölésre kerültek, nálam amit mutatott (izzó kiégett, részecskeszűrő, ABS,) az mind valós hiba volt. Amennyiben a fogyasztás nem szempont, jó választás lehet a nagyobbik benzines. Bár én nem vennék ebben a tipusban benzinest. Illetve nem ebben a tipusban venném a benzinest. De ez csak az én véleményem :)
Mindent összevetve nem bántam meg, 2001-es évjárat és lassan 5 éve nálam - napi használatban -
szépen teszi a dolgát. Városban és hosszú külföldi utakon egyaránt. Jó vétel volt.
Sziasztok tudna segiteni valaki most vettem peugeo 607 hdi 2.2 2005 mikor meg vettem elöszor be indult aztan le is álot vartam ma's napig be indult 3 napig mentem vele aztan nem gyul aztan megint jo volt egy napig es most mar csak hajt de nem gyul ha tud valaki mi lehet vele kérem osza meg velem nagyon szepen koszonom
Köszönöm a tippet. El is olvastam rögtön pár érdekes cikket.
Jómagam is műszaki területen mozgok, villamosmérnökként gyártástámogató mérnöki pozícióban. Szeretem a szakmát, különösképpen a hibafeltárásokat. Rengeteg hasznos tapasztalatra tettem szert csekélyke 10 éves tapasztalattal a hátam mögött, de szerény véleményem szerint, fényévekre vagyok még a "yoda-ságtól".
Azt elfelejtettem írni, hogy pontosan ebből a gyakorlati és elméleti tapasztalati tudásból fakadóan az automata váltó is kiesett a keresési feltételek közül, amely álláspontomban a cikk csak megerősíteni tudott.
A leírásból azonban erősödik a gyanúm, hogy mégiscsak jó választás lehet a 3.0V6 manuális váltóval. Nem gondolnám, hogy ez a konstrukció lényegesen többet fogyasztana, ha "nem nyomom ki a szemét", mint az Accordom, ami '94-es modell volt 2.0 16V, szintén manuális váltóval. Használom a motorfékben rejlő lehetőségeket és nem kezdek el gyorsítani, amikor egyértelmű, hogy azon a sárgán már nem fogok átérni...
Így viszont már konkrétabb a kérdés. A 3.0V6 manuális váltós típusnál (motortól függetlenül is) mire célszerű odafigyelni?
Úgy látom, hogy a korrózióvédelme egész jó. A kijelző "hőmérsékletfüggése" típushiba. Az, hogy az autót részletfizetési konstrukció mellett önerő nélkül elvihető, takarhat valamit, vagy csupán az adott kereskedés általános politikája?
A lentebb említett használtautós példányok közül az egyik kilóméter állása: 2km(!). Ez vajon mivel magyarázható?
Mindenek előtt engedjétek meg, hogy kellemes ünnepeket kívánjak mindnyájatoknak.
Szeptemberben megváltam az Accordomtól és most megint autókat nézegettem. Valahogy a szemem elé akadt ez a csodamasina és azóta igencsak szemezgetek vele.
Megfűzném az asszonyt is, hogy valamikor az év elején vegyünk, de kellene előtte némi segítség/infó. Hozzáteszem, hogy olvasom a fórum korábbi hozzászólásait de időbe telik átnyálazni 7ezerakárhányszáz hozzászólást.
Tehát örömmel venném, ha kicsit segítenétek szűkíteni a típuskört. Amit tudni érdemes, hogy éves szinten elég keveset van használva a masina, így a fogyasztás másodlagos szempont. Nagyjából 5ezer km-t ha megyünk évente és Pesten belül sem szoktam sokszor vánszorogni a dugóban. (Arra van egy fain kis robogóm :) )
Inkább a biztonság és a megbízhatóság a fontosabb szempont.
Jelenleg a használtautó-n két 3.0V6 van kinézve 1milla körüli ársávban.
Ami a kérdésem, hogy megéri-e dízelt nézni, vagy jó ez a 3.0 benzines is? Tudniillik abban a hitben élek, hogy a dízeltől óvakodjak, hiszen ha hibázik, akkor az zsebbenyúlósabb, mint a benzines társa esetében.
Mire célszerű kiemelten figyelni, ha elmegyek megnézni valamilyet? Hogyan lehet (ha lehet) esetleg lekérdezni belőle olyan infókat, amelyekből sejthető, hogy hamarosan komolyabb beavatkozás válhat szükségessé, ami miatt jobb tovább állni?
udvozlet.607 tetoablak problema.a gond hogy nem zar vissza a helyere rendesen.mindig egy picit megemelve marad.mindig ugyan abban a helyzetben.esetleg vkinek vmi tipp?koszonom
Sziasztok. Eladó a 607-es ünk, 2001-es 2.2 benzin automata. 2018,05 ig műszaki val. Takarékos módban van nem lehet inditani, két hónapja próbálkozunk minden félével. Elegem lett!!! Diesel váltó van benne. Ára 600000.- indafoto somogyi1 autó album.
Üdv! Az enyémmel is ugyan ez a probléma volt, leállítás után órákkal kezdte, hónapokig csinálta majd kiderült hogy az akkuval nem stimmelt valami, mérj rá pár órával a leállítás után. Nálam generátor javítás, és akku csere oldotta meg.
Sziasztok! 607 2,2 hdi tiptronic 2001-esnél olyan problémát tapasztalok, hogy 72-80 km/h között beremeg a kocsi, gumikat ellenőriztettem már, mi lehet a gond volt valakinek ilyesmi, problémája ?