Keresés

Részletes keresés

creeping death Creative Commons License 2002.07.16 0 0 336
Hi.
Nem tudnátok mondani egy olyan oldalt ahol játékokhoz van magyaritás?
Riker Creative Commons License 2002.07.16 0 0 335
"Normálon az még benne van a creditsben, amikor forgatnak, meg Arthas koncertezik?"

Benne. Es nagyon kiraly :)

Előzmény: Bihus (333)
KaTy Creative Commons License 2002.07.16 0 0 334
Én tegnap fejeztem be de csak normálon...elég csak az elf részt végignyomni hard-on a Scraft mozihoz?
Bihus Creative Commons License 2002.07.16 0 0 333
Na, végigküldtem :)

Normálon az még benne van a creditsben, amikor forgatnak, meg Arthas koncertezik? Az nagyon állat :)))

Viszont a starcraftos múvi elkeserítő :( Ezt vártam ennyire? :(

Amúgy a normal az mennyivel könnyebb? Az utolsó küldetés iszonyat brutál volt :) Hát, nem tudom, hányszor töltöttem vissza, de nem egyszer, az biztos. Volt vagy 5 ellenséges hős, mind 10-es szintű, azok tudtak meglepetéseke okozni..

Volt köztük egy büdös démon, aki szétküldte földrengéssel az összes tornyomat, onnantól meg a következő pár banda már mindenképpen átjött. Szerencsére az emberekhez csak a 30. perc környékén ért, az orkokhoz meg 15 körül :) De úgy általában is, pihenőidő az vagy 3-4-szer volt egy-két perc :(

Ez ilyen mercenarys trükkökkel megoldhatatlan lett volna, a két főhős pusztított úgy kb. 50%-ban...

elcan Creative Commons License 2002.07.16 0 0 332
Nekem nem jött be az utolsó pályán a csak dryad, (vagy mi) de azért tényleg kell 1 pár, amugy griffes nyilasokat épitettem sokat, azután starfall meg megahealing (tranquality, vagy mi)
Elég sima ügy azért.

WBC2 szerintem mint játék nagyon állat tud lenni, Nem tudom melyik a jobb. Persze a W3nak van jó története 1x mindenképpen érdemes végigvinni.
(Utálok gonoszokkal lenni. Emlékszem a Broodwar utolso pályályát direk elvesztettem, úgyhogy nálam a zergek sz*tak.

ktibor Creative Commons License 2002.07.14 0 0 331
Sziasztok,
játszott/játszik valamelyikőtök Warlords Battlecry II-t? Mennyiben jobb/rosszabb szerintetek a WC3? Én a Warcraft 2-t nagyon sokat játszottam, és idén elcsábított a WLB2, ami nekem nagyon bejött. Nincs agyonbonyolítva, könnyű belerázódni, előre kioszthatom az egységeknek, hogy honnan hova menjenek, mennyire legyenek agresszívak/védekezőek, stb. Nem t'om, érdemes-e félbehagynom a régi kedvencért (sajna, már nincs annyi időm játékra, mint régen...)
Szóval kiváncsi lennék a véleményetekre.
nebamun Creative Commons License 2002.07.13 0 0 330
A hősök szerintem is végre komolyabb munkára is használhatóak, különösen hogy az ikonjuk ott a kép sarkában. Ha jól emlékszem először a Warcraft II kiegészítőben, a Beyond the Dark Portal-ban voltak hősök (Aliera hangja még itt cseng a fülemben, nagyon bírtam a csajt :) Sőt, ott egyszerre kaptunk 3-4-et, és mindegyik "must survive". Akkor még tényleg félreálltam velük a sarokba, és a egy kis csapattal őriztem őket, csak gondot jelentettek. De azért most már elég táposak tudnak lenni, nem kell félni a véletlen elhalálozástól, sőt fel is támaszthatók (ez nekem viszont nem tetszik).

Kerrigan sorsa azért egészen más, mert szegény csajt otthagyta az a terrorista leendő császár, és a zergek művelték vele ami történt...

Azért vegyük észre a War3-ban, hogy a domborzati viszonyoknak igenis van valami szerepe, és a hősök általi tárgyhasználat meg a goblin-kereskedősdi azért nagyon előremutató (kicsit olyan Diablo szerűséget csempész a dologba.)
És az engine segítségével előállított átvezető animációk sokkal kerekebbé, élvezetesebbé teszik a játékot. (Bár nem egy quake3 színvonal, azért elmegy)

Bihus Creative Commons License 2002.07.13 0 0 329
Én nem tudom, majd utánanézek most már :)

Általában hardon játszom a dolgokat, úgy jobb :)

Előzmény: Riker (327)
Sedyl Creative Commons License 2002.07.13 0 0 328
"Szerintem eldonthet. Egy ido utana (5-6szinttol) nagyon tapos lesz, aztan sokat nyom a merlegben.

Főleg egy pár üveg mana potionnal és egy health kút közelében.:))

Előzmény: Tzp (326)
Riker Creative Commons License 2002.07.13 0 0 327
"Mivan, senki sem küldi hardon?"

Eleg csak az uccso kuldetest vegignyomni, nem?

Előzmény: Bihus (325)
Tzp Creative Commons License 2002.07.13 0 0 326
"Aok még ok, de SC?????? hát SC tipikusan nem az a játék, amiben 1fajta 1séggel lehet menni, ui. kő-papir-ollo elv miatt mindennek van ellenszere (és a sokkal jobban eltalált spellekről ne is beszéljünk)"

Az AOK valoban sokkal tomegyartosabb, mint az SC, de nem azt mondtam, hogy az SCben egy fele egyseggle gyozelemre mentme. Ismerem az SC ko-papir-ollo elvet :). Amugy single-ben az SCben lehet egy fele egyseggel gyozni, multi az mar mas, ott mar tobbfele egyseg megy es joval nagyobb mennyisegben, mint War3ban.

"hősök: sokat nem számítanak pici plusz dmg, stb. 1 csatát nem dönt el a hős."

Szerintem eldonthet. Egy ido utana (5-6szinttol) nagyon tapos lesz, aztan sokat nyom a merlegben.

Riker

Előzmény: dav2 (323)
Bihus Creative Commons License 2002.07.13 0 0 325
Csak most olvasom ezt a movie-dolgot:)

Mivan, senki sem küldi hardon? Csirkék :)

/lehet, hogy én leszek az első, aki meglátja?/


Előzmény: dav2 (313)
Bihus Creative Commons License 2002.07.13 0 0 324
Hát igen, még ha a nagyok 4 helyet foglalnának, akkor is kétszer többe kerülnek, mint bármi más, és fele olyan lassú a támadásuk. És HP-ből sincs akkora előnyük, mint pl. a Carriernek, vagy a BC-nek volt...

Ja, és csak úgy le lehet őket kapni a levegőből :(

Előzmény: dav2 (323)
dav2 Creative Commons License 2002.07.13 0 0 323
"Haaat. A harcok gyokeresen megvaltoztak. Az SC-s vagy AOE-os tomeggyartast a jol osszeallitott csapatok es a gondos mikromenedzsment vette at. A hoskozpontusagrol meg meg nem is beszeltem. "

Aok még ok, de SC?????? hát SC tipikusan nem az a játék, amiben 1fajta 1séggel lehet menni, ui. kő-papir-ollo elv miatt mindennek van ellenszere (és a sokkal jobban eltalált spellekről ne is beszéljünk), ahogy arról se, hogy külön kellett figyelni a légierőre is, mivel sokkal kevésbé volt korlátozva mint a War3-ban... Ehhez képest mondjuk WC3: archer+huntress (max ez a kombo) tovább nem nagyon élsz ált (multiba). (ha SC singlere célzol, ott a BC és carri valóban mehetett magában is, én multiról bezsélek), hősök: sokat nem számítanak pici plusz dmg, stb. 1 csatát nem dönt el a hős.

Grafik: elég ezis. Utálom, ha órákig kell forgatnom, hogy 1 normális poziciot találjak (elég egységet lássak, és ne '92-es grafikai szinvonalon messziröl u.i ugy néz ki néha mint a dune 2 egy gagyibb 3d-s rts)

Nagyszörnyek: nagyon gagyik. 1.sorban a supply miatt (ha 4 lenne akkor lehet megérné)

filing az van

Előzmény: Riker (322)
Riker Creative Commons License 2002.07.13 0 0 322
"Végeredményben szerintem szinte semmi előrelépés nincs a SC-hez, vagy AOE2-höz képest."

Haaat. A harcok gyokeresen megvaltoztak. Az SC-s vagy AOE-os tomeggyartast a jol osszeallitott csapatok es a gondos mikromenedzsment vette at. A hoskozpontusagrol meg meg nem is beszeltem.

" A kameramozgatás is minimális, már a MYTH-ben fejlettebb volt..."

Itt direkt vettek egyszerure. Egyreszt felesleges lett volna a baonyolult, masreszt ugysem erne ra az emer csata kozben "nezelodni" :)

"De legalább a fíling megvan :)"
Na az igen :)

Riker

Előzmény: Bihus (321)
Bihus Creative Commons License 2002.07.12 0 0 321
Azt pontosan értem, hogy miért van így Arthassal, csak a sztori szempontjából hülyeség. Legalább a Hp-je, meg a sebzése megmaradhatott volna, és így lett volna 1-es szintű, onnan erősödött volna tovább. Nem kötelező holmi goblinokkal indítani a hadjáratot, szerintem élvezetesebb is lett volna így.

A hős fejlesztésénél meg tulajdonképpen mindegy, mikor mire rakunk, mert a végére úgyis megtanulja az összes skillt, nincs semmilyen választási kényszer :(

Hát én a Starban is majdnem az összes egységet használtam, és az nem 3-4 volt :)

Valaki írta, hogy milyen erős a Frost Wyrm, csak azzal harcol. Szerintem meg pont gyengék lettek a nagy szörnyek, ahhoz képest, mennyit foglalnak, egyáltalán nem olyan ütősek. Pár íjásszal összefutnak, és végük is, tömegben sem lehet rájuk vigyázni rendesen, mindig meghalogatnak. Még ha legalább repülő hős lenne, akivel együtt mehetnének, akkor talán lenne értelme erőltetni őket :)

Végeredményben szerintem szinte semmi előrelépés nincs a SC-hez, vagy AOE2-höz képest. A 3D is majdnem teljesen 2D, emelkedőn felmenve is ugyanúgy az orráig sem lát a csapat, mint a SC-ben :) A kameramozgatás is minimális, már a MYTH-ben fejlettebb volt...

De legalább a fíling megvan :)

Előzmény: Sedyl (316)
dav2 Creative Commons License 2002.07.12 0 0 320
Arthassal pedig nem kell elmenni messzire, lásd StarCraft (kerrigen)
Sedyl Creative Commons License 2002.07.12 0 0 319
A Blizzardra jellemzőek az effajta fordulatok.Gondolj csak a Diablo 2-re!Bár ott például a kovácsot szívesen trancsíroztam fel.A kis mocsok olyan nagy árréssel dolgozott a Diablo 1-ben, hogy szerintem bőven rászolgált:))
Előzmény: nebamun (318)
nebamun Creative Commons License 2002.07.12 0 0 318
Sajnáltam hogy Arthas herceg így begőzölt. Uther Lightbringert különösen nem szívesen öltem meg. Hiszen emlékszem amikor A Sötétéség Hullámai elleni harcban én mentem el érte két szállítógályával... sokan odavesztek.
És ennyi év után sajátkezűleg végezni vele, nem az én stílusom.
Riker Creative Commons License 2002.07.11 0 0 317
"Bár a TP-t nem igazán értem hogy adja.Van amikor percekig nem nő a TP csík, holott nagy harcok dúlnak, aztán van, hogy egyszercsak a semmiért szintet lép."

En ugy vettem eszre, hogy kampanyban egy adott palyan csak egy maximalis szintig juthat el a hosod. Ha eljutott addig a szintig, akkor nem kap tapasztalati pontot, csak a kovetkezo palyan.

Előzmény: Sedyl (316)
Sedyl Creative Commons License 2002.07.11 0 0 316
"Szerintem tiszta hülyeség, hogy ez az Arthas gyerek egyszer még frankó 10-es paladin, simán lenyom mindent, aztán kézbe veszi az überf@sza kardot, felül a lóra, és hipp-hopp kis alap 1-es szintű halállovaggá válik, akit két útszéli goblin agyonnyom :))) "

Minden kampány 1-es szintű hőssel kezdődik.Mert az kicsit durva lenne, hogy az első néhány pályán ahol tényleg még csak goblinokat meg egyéb gagyi ellenfeleket ad, te meg 10.szintű karakterrel pöckölöd le őket:)A kampányok úgy vannak felépítve, hogy a nulláról indulsz (mindenben, tehát egységekben, épületekben is) egyre feljebb.10-es karakterrel az első pályán nem lenne egyensúly.

"Meg egy kérdés: a 10-es szint a maximum? Mert ugye a skillek itt már maxosak. Többet nem is lehet fejleszteni semmit? Túl kevés :( "

Igen 10 a max.De én úgy vettem észre, hogy valahogy úgy van megcsinálva, hogy kb. a kampány végére érd el azt.Bár a TP-t nem igazán értem hogy adja.Van amikor percekig nem nő a TP csík, holott nagy harcok dúlnak, aztán van, hogy egyszercsak a semmiért szintet lép.

"Egyáltalán, szerintem túl kevés egység van, még tán a Starcraftban is több volt..."

Szerintem bőven elég.Én maximum 3-4 félét használtam egyszerre.Az utolsó pályát csak 2 fajta egységgel csináltam meg.Nem is volt szükség többre.

Előzmény: Bihus (314)
Riker Creative Commons License 2002.07.11 0 0 315
"A meccs kevésbé érdekel, de a SC-s mozi inkább :)) (sorry, ha vki még nem tudta :)"

Az egesz arnyelf kampanyt vegig kell nyomni hardon hozza?

Előzmény: dav2 (313)
Bihus Creative Commons License 2002.07.11 0 0 314
Sziasztok!

Én még csak mostanában kezdtem el nyűni a programot, az undead kampány vége felé járok.

Szerintem tiszta hülyeség, hogy ez az Arthas gyerek egyszer még frankó 10-es paladin, simán lenyom mindent, aztán kézbe veszi az überf@sza kardot, felül a lóra, és hipp-hopp kis alap 1-es szintű halállovaggá válik, akit két útszéli goblin agyonnyom :)))

Nem lehetett volna ezt másképp? :(

Meg egy kérdés: a 10-es szint a maximum? Mert ugye a skillek itt már maxosak. Többet nem is lehet fejleszteni semmit? Túl kevés :(

Egyáltalán, szerintem túl kevés egység van, még tán a Starcraftban is több volt...

De az undead banda igen hangulatos lett, majdnem, mint a protossok :)

dav2 Creative Commons License 2002.07.10 0 0 313
A meccs kevésbé érdekel, de a SC-s mozi inkább :)) (sorry, ha vki még nem tudta :)

Kiegészítő lesz, mert khmm enyhén szólva nyitva hagyták a történetet, mert:

SPOILER (AKI NEM ISMERI A STORYT CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE OLVASSA :D)

Archimond meghalt, de a többi? értem itt Arthast, Khel'thuzadot, az egész undead bagázs megvan még, meg a rakás többi démon is... Lesz itt még buli, emberek vissza Lordaeronba, stb...

Spoiler vége

Darth Sidious Creative Commons License 2002.07.10 0 0 312
Szerintem is tök könnyű,én elveszítettem mindkét tábort,de elsőre sikerült...

Gondolkoztatok már a kiegészítőn?Én igen...

Előzmény: Sedyl (311)
Sedyl Creative Commons License 2002.07.10 0 0 311
Nem akarok menőzni, de szerintem viszonylag könnyű lett az utolsó pálya.Én másodikra(!) megcsináltam úgy, hogy csak a human tábort veszítettem el.
Nem kell plusz aranybánya, nem kell troll-bolt simán meg lehet csinálni.A lényeg a folymatos gyártás!!Kizárólag íjászok és sámánok(? vagy mi) medve alakban.Persze master szinten mind a kettő.
Az ellenfél több hullámban jön mindig 1-2 perc pihenőt hagyva.Ilyenkor a pihenőben kell gyorsan a gyógyítást a sámánokkal elvégezni(saját magukra).Az íjászok rendkívűl hasznosak.Elég erősek és akár 10-12-en is támadhatnak egy ellenfelet, míg közelharci egységeknél ez kivitelezhetetlen(nem férnek hozzá).Közben az elkészült egységeket folyamatosan le kell küldeni a többiekhez.Sosem volt pénzhiányom az egységek elég sokáig kitartottak.
Ne feledkezz meg a hősökről sem.Amíg van mana nyomd szarásig a varászlatokat.
És még valami:Én sosem szabdalom szét az egységeimet mindig a maximálisan kijelölhetővel támadok(asszem 14-16), akár egy vacak csontvázra is.Ez azért jó mert, átlagosan az össz életerőt nézve így lehet a legkevesebbet veszíteni.(Logikus, mivel hamarabb legyűrik).Tehát így egyesével darálom be az ellenfeleket,MINDIG A LEGERŐSEBBEL KEZDVE, haladva a gyengébb felé.
Előzmény: DrizztDoD (302)
Riker Creative Commons License 2002.07.10 0 0 310
"Uccsó pályát próbálgatom hardon, de nem jön össze"

Kivancsi vagy a meccs eredmenyere? :)

Előzmény: dav2 (300)
Riker Creative Commons License 2002.07.10 0 0 309
Menj el az egyik hossel a Troll Mercenary-hez es a masikhoz(neve nem jut eszembe. Ott tudsz venni eleg elit egyseget, Trolnal csak a warlord a lenyeges, mig a masiknal a Tracker es a Champion. A bazisodnal meg csak tapolj folyamatosan, fejleszteni nem kel semmit, csak penz kell. A berelt katonak erosebbek joval barmelyik katonanal. Es Ancient Protectort epits egy csomot (amenyit csak tudsz). Ez a strategia nalam bevalt.
Előzmény: DrizztDoD (302)
kmark101 Creative Commons License 2002.07.10 0 0 308
Van valaki aki Battle.net-en nyomul és nem kezdő?

USWest szerveren

Csapatjátékhoz kellenének még magyarok, de NEM KEZDŐK plz, nincs kedvem magyarázni :-))

gstyle Creative Commons License 2002.07.10 0 0 307
Nézd meg, hogy va-e a cd-n "razor" nevezetű könyvtár. Ott kell lennie egy exe-nek, és egy keygen-nek is.
Előzmény: rozsoma1 (304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!